SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7 april Israel Calling 2022 - Tel Aviv
9 april Eurovision in Concert - Amsterdam
15-16 april Pre Party ES - Madrid
live
23 april, 21:00 uur:
Adriatic Pre Party (link)Koel en donker bewaren
Hij is al goed op weg sinds een aantal jaarquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
@:Guanabana langzamer hand meer ESF fan maken
Kristaquote:
Ja dat had ik ook begrepen, vraag mij af wat er zo belangrijk is dat ze er niet bij kan zijn vandaag.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:23 schreef Cee het volgende:
Stomme vraag, maar… treedt Chanel hier niet op? Dacht dat ze er gisteravond als verrassing bij was omdat ze eigenlijk niet op die avond kon komen, maar ze is er vandaag dus helemaal niet bij?
Ja what the fuck was dat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Nee Krista. Jij blijft gewoon in Nederland!
Hoe gaat het met de puntentelling?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Wat komt dit nummer me bekend voor. Alsof ik het een uur geleden ook al gehoord heb
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Mocht een van jullie voor mij een vrijgezellenfeest organiseren, dan wil ik deze horen
Ik zeg het maar even voor de zekerheid
Volgens mij zit ze nu in Miami voor nieuwe opnamesquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:23 schreef Cee het volgende:
Stomme vraag, maar… treedt Chanel hier niet op? Dacht dat ze er gisteravond als verrassing bij was omdat ze eigenlijk niet op die avond kon komen, maar ze is er vandaag dus helemaal niet bij?
Hij had ook een beter nummer dan beide van Emmaquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Aidan is op meer pre parties geweest dan Emma
QFTquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij had ook een beter nummer dan beide van Emma
Zou nog meer kans maken als het ESF in december zou zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Prove them wrong, MariusDit gaat kwalificeren in mei
In Israël waren ze er al bij.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Circus Mircus voor het eerst ergens?
Sorry grapje, waren ze ook in Amsterdam?
Nee, wel in Tel Aviv.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Circus Mircus voor het eerst ergens?
Sorry grapje, waren ze ook in Amsterdam?
Op een of andere manier dacht ik dat nu Georgie kwam, ik moet naar bed denk ikquote:
Dit kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ook die cliche clips met allemaal minderhedenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Deze cliché Eurovisiekots doet me denken aan Champion van de Estse finale en dat kon ik ook al niet uitstaan.
Je gaat echt een zwaar jaar hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
Oh hey, weer een top 10 van mij die aan de NQ kant staat
Het is ook net of het overkomt op de kijkers dan. Zelfde heb ik met IJsland en Slovenië. Het kan best door, maar dan moet het net ook echt kloppen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Jan Bors denkt dat dit gaat kwalificeren, daar houd ik me dan maar aan vast
S10 is gewoon z’n favoriet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Jan Bors denkt dat dit gaat kwalificeren, daar houd ik me dan maar aan vast
Heeft een hoog kijk ik kan zingen gehalte.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:54 schreef molloot200 het volgende:
Dit heb ik nooit een leuk nummer gevonden
Ik vond het nu een beetje kijk ik kan niet zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft een hoog kijk ik kan zingen gehalte.
Op kleur gesorteerd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:56 schreef Momo het volgende:
Ga je maar vanuit dat Zweden en Oekraïne beide ergens aan het einde zitten.
Ik vond tot nu toe niemand echt goed zingen dus weet niet of dat zozeer ligt aan de personen of toch weer meer aan de zaalquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond het nu een beetje kijk ik kan niet zingen.
Ben je ook zo heet?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:57 schreef Momo het volgende:
Ik was vandaag weer met mijn stamboom bezig en 1 van mijn voorouders heet ook Cornelia Jakobs
Waarom beginnen ze dan ook pas om 22:00 uurquote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef Momo het volgende:
In Amsterdam was het rond deze tijd al afgelopen, hier zijn we halverwege ofzo
Brooke kan straks niet eens meer stappen na het concertquote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze dan ook pas om 22:00 uur
Avondeten begint er ook pas om 9 uur ‘s avonds, de dwazen.quote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze dan ook pas om 22:00 uur
Nu Azerbeidzjan, mis je niet zo veel aan.quote:Op zondag 17 april 2022 00:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil alvast klaarmaken voor bed, maar ben bang dat ik iets leuks mis
Ah, even tandenpoetsen dan.quote:Op zondag 17 april 2022 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu Azerbeidzjan, mis je niet zo veel aan.
ik weet het bij hun dus echt nietquote:
Nu al zin in de romanceverhaallijn tussen Nadir en Keithquote:Op zondag 17 april 2022 00:14 schreef Cee het volgende:
Weer Azerbeidzjan en Noorwegen achter elkaar, heheh.
Haar interview met Wiwi is ook zo lief.quote:Op zondag 17 april 2022 00:24 schreef molloot200 het volgende:
Zij lijkt ook zo dankbaar te zijn als nieuwe opkomende artiest die dit avontuur ineens in haar schoot geworpen kreeg, echt tof voor haar.
Konstrakta is ziek toch?quote:Op zondag 17 april 2022 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Even lijstje erbij gepakt en dit moet nu volgens mij allemaal nog komen (als ik niks gemist heb)
Albania - Ronela Hajati - Sekret
Cyprus - Andromache - Ela (live on tape performance)
Finland - The Rasmus - Jezebel
France - Alvan & Ahez - Fulenn
Georgia - Circus Mircus - Lock Me In
Poland - Ochman - River
Romania - WRS - Llámame
Serbia - Konstrakta - In Corpore Sano
Sweden - Cornelia Jakobs - Hold Me Closer
United Kingdom - Sam Ryder - Space Man
Ukraine - Kalush Orchestra - Stefania
Guest artists:
Ukraine 2016 - Jamala - 1944
Benidorm Fest 2022 - Tanxugueiras - Terra
Nou ik lig inmiddels op bed, dat kijk ik dan morgen wel terug hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Even lijstje erbij gepakt en dit moet nu volgens mij allemaal nog komen (als ik niks gemist heb)
Albania - Ronela Hajati - Sekret
Cyprus - Andromache - Ela (live on tape performance)
Finland - The Rasmus - Jezebel
France - Alvan & Ahez - Fulenn
Georgia - Circus Mircus - Lock Me In
Poland - Ochman - River
Romania - WRS - Llámame
Serbia - Konstrakta - In Corpore Sano
Sweden - Cornelia Jakobs - Hold Me Closer
United Kingdom - Sam Ryder - Space Man
Ukraine - Kalush Orchestra - Stefania
Guest artists:
Ukraine 2016 - Jamala - 1944
Benidorm Fest 2022 - Tanxugueiras - Terra
Hij zei in een interview dat hij letterlijk niks zagquote:Op zondag 17 april 2022 00:46 schreef NailQueen het volgende:
Die leadzanger ziet toch niets met die bril
Valt wel mee toch, Georgie staat 21 ste in de oddsquote:Op zondag 17 april 2022 00:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog zo'n top 10 van mij die op NQ staat
Om maar weer eens in herhaling te vallen
In de "to qualify" odds staan ze op NQquote:Op zondag 17 april 2022 00:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, Georgie staat 21 ste in de odds
Die odds vliegen heen en weer, Georgie stond daar even vierdequote:Op zondag 17 april 2022 00:51 schreef molloot200 het volgende:
Deze @:Momo
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2
quote:Op zondag 17 april 2022 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In de "to qualify" odds staan ze op NQ
Bij Australie kan ik mij voorstellen, voor voor Cyprus niet.quote:Op zondag 17 april 2022 00:53 schreef Cee het volgende:
Kom wel of blijf thuis en stuur niks in denk ik dan, of is dat erg?
Nee, dat denk ik ook. Beetje apart dit.quote:Op zondag 17 april 2022 00:53 schreef Cee het volgende:
Kom wel of blijf thuis en stuur niks in denk ik dan, of is dat erg?
Beetje zeikerig, zeurderig vind ik.quote:Op zondag 17 april 2022 00:55 schreef Cee het volgende:
Ze zullen dit wel doen omdat ze weten dat het gelivestreamed wordt.
Blijf dit een vervelend nummer vinden.
Ik zat nog niet eens in de kleuterklas toen dit uit kwamquote:Op zondag 17 april 2022 00:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Emo momo puber vond dit fantastisch toen dit uitkwam
Ik zat in het tweede jaar van de middelbare toenquote:Op zondag 17 april 2022 01:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat nog niet eens in de kleuterklas toen dit uit kwam![]()
Heel LPS was nog niet geboren.quote:Op zondag 17 april 2022 01:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de reactievideo van Melfest op de ESF-kandidaten waarin iedereen was "Hey The Rasmus!!!" en die hele jonge Theoz geen idee hadquote:
Ik was 9. Toen zat ik in groep 6 ofzoquote:Op zondag 17 april 2022 01:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Denk dat je Servie bedoeld? Wij snappen het ook niet zo, maar in meerdere Balkan landen staat het boven aan de hitlijstenquote:
In mijn top 10 ook ondertussen.quote:Op zondag 17 april 2022 01:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat je Servie bedoeld? Wij snappen het ook niet zo, maar in meerdere Balkan landen staat het boven aan de hitlijsten
Ik snap het inmiddels wel en het staat in m’n top 3quote:Op zondag 17 april 2022 01:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat je Servie bedoeld? Wij snappen het ook niet zo, maar in meerdere Balkan landen staat het boven aan de hitlijsten
Denk het ook.quote:Op zondag 17 april 2022 01:15 schreef Momo het volgende:
Hot take: SloMo gaat het beter doen dan Terra zou hebben gedaan op ESF
Ja die ...quote:Op zondag 17 april 2022 01:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat wist ik nog welquote:Op zondag 17 april 2022 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Tanxuguieras, wonnen met 70% de televoting (Chanel kreeg 4%).
Het lijkt me echt een onwaarschijnlijk scenario maar als het gebeurt stop ik met kijken en zoek ik een andere hobby.quote:Op zondag 17 april 2022 01:23 schreef molloot200 het volgende:
Als Azerbeidzjan en Australië wel door gaan en Polen niet, ga ik rellen![]()
Deze bookmarken wequote:Op zondag 17 april 2022 01:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een onwaarschijnlijk scenario maar als het gebeurt stop ik met kijken en zoek ik een andere hobby.
Is een Keltische taal, dus beetje a la het Gaelic.quote:Op zondag 17 april 2022 01:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat bretons en frans heel dicht bij elkaar liggen maar helemaal niet
Het raakte me ook ergens terwijl ik zoiets helemaal niet heb meegemaakt.quote:Op zondag 17 april 2022 01:35 schreef Cee het volgende:
Ik word steeds zo emotioneel hiervan, misschien omdat het zo laat is ook.![]()
Ik ook.quote:Op zondag 17 april 2022 01:35 schreef Cee het volgende:
Ik word steeds zo emotioneel hiervan, misschien omdat het zo laat is ook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de hele avond alquote:Op zondag 17 april 2022 14:36 schreef Guanabana het volgende:
Zit nu Cornelia terug te kijken, maar vind het matig klinken zeg, de zang is veel te zacht ten opzichte van de muziek.
Ik snap hem nietquote:Op zondag 17 april 2022 10:48 schreef Em31 het volgende:
Misschien hier al geplaatst, maar waarom???![]()
[ twitter ]
Weddenschap met zijn vrienden ofzo..quote:Op maandag 18 april 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook nietgeen idee waarom je dat zou doen
Nvm, op Reddit stonden ze achter elkaar genoemd en las het te snelquote:Op donderdag 21 april 2022 16:19 schreef Em31 het volgende:
Huh is dat Sam Ryder? Klinkt als S10 zelf
Ja het staat ook in de reacties onder het filmpje, dus blijkbaar zijn er meer die het horen. Of het is 'm welquote:Op donderdag 21 april 2022 16:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nvm, op Reddit stonden ze achter elkaar genoemd en las het te snel
Maar denk wel dat hij een toffe versie zou kunnen maken.
Amanda volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2022 16:42 schreef molloot200 het volgende:
Wacht wie zingt Arcade? Ik dacht gelijk dat het Barbara Pravi was, maar het zijn alleen maar artiesten van dit jaar toch? Monika Liu dan?
Is inderdaad mijn grootste heikelpunt, heb ik ook met Brividi.quote:
Vocaal zat ze bij de pre parties er wel vaak naast, als ze door wil, moet ze in Turijn echt spot on zingen, maar ze kan het wel denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:08 schreef NailQueen het volgende:
In Amsterdam vond ik haar een dooddoener. Maar ik denk dat met een goede staging haar nummer gered kan worden door de jury.
Ja jammer, verder vind ik het wel heel goed. Ook echt zo'n ding wat net in de finale een beetje fout kan gaan of waardoor mensen toch niet stemmen, tenminste dat gevoel krijg ik steeds..quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is inderdaad mijn grootste heikelpunt, heb ik ook met Brividi.
Ja een hoge noot kan onder spanning ook echt overslaan, bij Domi is wel ook altijd knijpen met die noot.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja jammer, verder vind ik het wel heel goed. Ook echt zo'n ding wat net in de finale een beetje fout kan gaan of waardoor mensen toch niet stemmen, tenminste dat gevoel krijg ik steeds..
ja.quote:
zo kan het zo'n echte Engelse pianoballad zijn.quote:
Hij wondt er geen doekjes om dat hij deze heel graag wilde zingenquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik had eerder Rise like a phoenix bij hem verwacht.
Het is gewoon ook een minder unieke productie, minder gelaagd. En het drum 'n basje vind ik persoonlijk niet zo lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:14 schreef Em31 het volgende:
Ik ben bang dat dit nummer nu niet echt meer gaat werken, grappig hoe snel dat kan gaan want het zit wel in het Duncan-straatje
Ja, oke. Dat wel.quote:
Eigen nummer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |