Nu Azerbeidzjan, mis je niet zo veel aan.quote:Op zondag 17 april 2022 00:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil alvast klaarmaken voor bed, maar ben bang dat ik iets leuks mis
Ah, even tandenpoetsen dan.quote:Op zondag 17 april 2022 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu Azerbeidzjan, mis je niet zo veel aan.
ik weet het bij hun dus echt nietquote:
Nu al zin in de romanceverhaallijn tussen Nadir en Keithquote:Op zondag 17 april 2022 00:14 schreef Cee het volgende:
Weer Azerbeidzjan en Noorwegen achter elkaar, heheh.
Haar interview met Wiwi is ook zo lief.quote:Op zondag 17 april 2022 00:24 schreef molloot200 het volgende:
Zij lijkt ook zo dankbaar te zijn als nieuwe opkomende artiest die dit avontuur ineens in haar schoot geworpen kreeg, echt tof voor haar.
Konstrakta is ziek toch?quote:Op zondag 17 april 2022 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Even lijstje erbij gepakt en dit moet nu volgens mij allemaal nog komen (als ik niks gemist heb)
Albania - Ronela Hajati - Sekret
Cyprus - Andromache - Ela (live on tape performance)
Finland - The Rasmus - Jezebel
France - Alvan & Ahez - Fulenn
Georgia - Circus Mircus - Lock Me In
Poland - Ochman - River
Romania - WRS - Llámame
Serbia - Konstrakta - In Corpore Sano
Sweden - Cornelia Jakobs - Hold Me Closer
United Kingdom - Sam Ryder - Space Man
Ukraine - Kalush Orchestra - Stefania
Guest artists:
Ukraine 2016 - Jamala - 1944
Benidorm Fest 2022 - Tanxugueiras - Terra
Nou ik lig inmiddels op bed, dat kijk ik dan morgen wel terug hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Even lijstje erbij gepakt en dit moet nu volgens mij allemaal nog komen (als ik niks gemist heb)
Albania - Ronela Hajati - Sekret
Cyprus - Andromache - Ela (live on tape performance)
Finland - The Rasmus - Jezebel
France - Alvan & Ahez - Fulenn
Georgia - Circus Mircus - Lock Me In
Poland - Ochman - River
Romania - WRS - Llámame
Serbia - Konstrakta - In Corpore Sano
Sweden - Cornelia Jakobs - Hold Me Closer
United Kingdom - Sam Ryder - Space Man
Ukraine - Kalush Orchestra - Stefania
Guest artists:
Ukraine 2016 - Jamala - 1944
Benidorm Fest 2022 - Tanxugueiras - Terra
Hij zei in een interview dat hij letterlijk niks zagquote:Op zondag 17 april 2022 00:46 schreef NailQueen het volgende:
Die leadzanger ziet toch niets met die bril
Valt wel mee toch, Georgie staat 21 ste in de oddsquote:Op zondag 17 april 2022 00:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog zo'n top 10 van mij die op NQ staat
Om maar weer eens in herhaling te vallen
In de "to qualify" odds staan ze op NQquote:Op zondag 17 april 2022 00:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, Georgie staat 21 ste in de odds
Die odds vliegen heen en weer, Georgie stond daar even vierdequote:Op zondag 17 april 2022 00:51 schreef molloot200 het volgende:
Deze @:Momo
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2
quote:Op zondag 17 april 2022 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In de "to qualify" odds staan ze op NQ
Bij Australie kan ik mij voorstellen, voor voor Cyprus niet.quote:Op zondag 17 april 2022 00:53 schreef Cee het volgende:
Kom wel of blijf thuis en stuur niks in denk ik dan, of is dat erg?
Nee, dat denk ik ook. Beetje apart dit.quote:Op zondag 17 april 2022 00:53 schreef Cee het volgende:
Kom wel of blijf thuis en stuur niks in denk ik dan, of is dat erg?
Beetje zeikerig, zeurderig vind ik.quote:Op zondag 17 april 2022 00:55 schreef Cee het volgende:
Ze zullen dit wel doen omdat ze weten dat het gelivestreamed wordt.
Blijf dit een vervelend nummer vinden.
Ik zat nog niet eens in de kleuterklas toen dit uit kwamquote:Op zondag 17 april 2022 00:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Emo momo puber vond dit fantastisch toen dit uitkwam
Ik zat in het tweede jaar van de middelbare toenquote:Op zondag 17 april 2022 01:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat nog niet eens in de kleuterklas toen dit uit kwam![]()
Heel LPS was nog niet geboren.quote:Op zondag 17 april 2022 01:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de reactievideo van Melfest op de ESF-kandidaten waarin iedereen was "Hey The Rasmus!!!" en die hele jonge Theoz geen idee hadquote:
Ik was 9. Toen zat ik in groep 6 ofzoquote:Op zondag 17 april 2022 01:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |