SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7 april Israel Calling 2022 - Tel Aviv
9 april Eurovision in Concert - Amsterdam
15-16 april Pre Party ES - Madrid
live
23 april, 21:00 uur:
Adriatic Pre Party (link)Koel en donker bewaren
Hij is al goed op weg sinds een aantal jaarquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
@:Guanabana langzamer hand meer ESF fan maken
Kristaquote:
Ja dat had ik ook begrepen, vraag mij af wat er zo belangrijk is dat ze er niet bij kan zijn vandaag.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:23 schreef Cee het volgende:
Stomme vraag, maar… treedt Chanel hier niet op? Dacht dat ze er gisteravond als verrassing bij was omdat ze eigenlijk niet op die avond kon komen, maar ze is er vandaag dus helemaal niet bij?
Ja what the fuck was dat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Nee Krista. Jij blijft gewoon in Nederland!
Hoe gaat het met de puntentelling?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Wat komt dit nummer me bekend voor. Alsof ik het een uur geleden ook al gehoord heb
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Mocht een van jullie voor mij een vrijgezellenfeest organiseren, dan wil ik deze horen
Ik zeg het maar even voor de zekerheid
Volgens mij zit ze nu in Miami voor nieuwe opnamesquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:23 schreef Cee het volgende:
Stomme vraag, maar… treedt Chanel hier niet op? Dacht dat ze er gisteravond als verrassing bij was omdat ze eigenlijk niet op die avond kon komen, maar ze is er vandaag dus helemaal niet bij?
Hij had ook een beter nummer dan beide van Emmaquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Aidan is op meer pre parties geweest dan Emma
QFTquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij had ook een beter nummer dan beide van Emma
Zou nog meer kans maken als het ESF in december zou zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Prove them wrong, MariusDit gaat kwalificeren in mei
In Israël waren ze er al bij.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Circus Mircus voor het eerst ergens?
Sorry grapje, waren ze ook in Amsterdam?
Nee, wel in Tel Aviv.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Circus Mircus voor het eerst ergens?
Sorry grapje, waren ze ook in Amsterdam?
Op een of andere manier dacht ik dat nu Georgie kwam, ik moet naar bed denk ikquote:
Dit kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ook die cliche clips met allemaal minderhedenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Deze cliché Eurovisiekots doet me denken aan Champion van de Estse finale en dat kon ik ook al niet uitstaan.
Je gaat echt een zwaar jaar hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
Oh hey, weer een top 10 van mij die aan de NQ kant staat
Het is ook net of het overkomt op de kijkers dan. Zelfde heb ik met IJsland en Slovenië. Het kan best door, maar dan moet het net ook echt kloppen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Jan Bors denkt dat dit gaat kwalificeren, daar houd ik me dan maar aan vast
S10 is gewoon z’n favoriet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Jan Bors denkt dat dit gaat kwalificeren, daar houd ik me dan maar aan vast
Heeft een hoog kijk ik kan zingen gehalte.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:54 schreef molloot200 het volgende:
Dit heb ik nooit een leuk nummer gevonden
Ik vond het nu een beetje kijk ik kan niet zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft een hoog kijk ik kan zingen gehalte.
Op kleur gesorteerd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:56 schreef Momo het volgende:
Ga je maar vanuit dat Zweden en Oekraïne beide ergens aan het einde zitten.
Ik vond tot nu toe niemand echt goed zingen dus weet niet of dat zozeer ligt aan de personen of toch weer meer aan de zaalquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond het nu een beetje kijk ik kan niet zingen.
Ben je ook zo heet?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:57 schreef Momo het volgende:
Ik was vandaag weer met mijn stamboom bezig en 1 van mijn voorouders heet ook Cornelia Jakobs
Waarom beginnen ze dan ook pas om 22:00 uurquote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef Momo het volgende:
In Amsterdam was het rond deze tijd al afgelopen, hier zijn we halverwege ofzo
Brooke kan straks niet eens meer stappen na het concertquote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze dan ook pas om 22:00 uur
Avondeten begint er ook pas om 9 uur ‘s avonds, de dwazen.quote:Op zondag 17 april 2022 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze dan ook pas om 22:00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |