abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204473889
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 13:07 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ach dat weet je zelf toch.
De ander kant is altijd propaganda en wat men in het Westen leest is allemaal waar hoor..... eeeeecht waar...kinderlijke opvattingen...
Wat was er ook alweer gebeurd met de Moskva?
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204474049
https://t.me/intelslava/2(...)bIO43CcuLlf8uXJhgizw
The red banner changed the Ukrainian flag over the Ilyich plant in Mariupol
pi_204474124
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204474155
Rusland verdient meer geld dan ooit met het levering van olie en gas

twitter

TAKE THAT PJUTIN ^p^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204474176
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 13:48 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]

TAKE THAT PJUTIN ^p^
Niet alleen Rusland verdient goud maar ook alle Westerse en niet Westerse bedrijven gelinieerd aan olie en gas, en dan nog de rest zoals ijzer, hout, voedsel etc etc.

Het is weer flink zakken vullen geblazen bij de hoge jongens...
  maandag 18 april 2022 @ 14:06:28 #206
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204474293
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 13:07 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ach dat weet je zelf toch.
De ander kant is altijd propaganda en wat men in het Westen leest is allemaal waar hoor..... eeeeecht waar...kinderlijke opvattingen...
Tja, sommigen zweren inderdaad bij bepaalde media uit het westen. Het NPC gehalte bij deze goedgelovige en tribale mensen is erg hoog.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 18 april 2022 @ 14:15:58 #207
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204474365
quote:
3s.gif Op maandag 18 april 2022 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik zie decarbonisatie vaker terugkomen als onderdeel van The Great Reset. Maar waarom zou dit een slecht iets zijn? Althans het wordt vaak in een negatieve context geplaatst. Wat is er mis met minder afhankelijk worden van schurkenstaten en minder overlast veroorzaken voor de mensen in Groningen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204474512
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 13:48 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]

TAKE THAT PJUTIN ^p^
Goh, wat raar met die gestegen brandstofprijzen :+
Reden te meer om af te stappen van fossiele brandstoffen.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204474527
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2022 14:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, sommigen zweren inderdaad bij bepaalde media uit het westen. Het NPC gehalte bij deze goedgelovige en tribale mensen is erg hoog.
Gelukkig zijn mensen die uitsluitend af gaan op Russische mediaberichten een stuk beter genformeerd, niet goedgelovig en zeker niet tribaal ^O^
pi_204474541
quote:
3s.gif Op maandag 18 april 2022 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Toch fijn dat Poetin Rusland opoffert voor de Great Reset.

Geen idee welk voordeel hij daar bij zou hebben overigens...
  maandag 18 april 2022 @ 15:09:39 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204474671
https://9gag.com/gag/ajgZxDg?ref=android

Beelden van de mooie boot.
:D
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  maandag 18 april 2022 @ 15:14:29 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204474713
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 13:51 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Niet alleen Rusland verdient goud maar ook alle Westerse en niet Westerse bedrijven gelinieerd aan olie en gas, en dan nog de rest zoals ijzer, hout, voedsel etc etc.

Het is weer flink zakken vullen geblazen bij de hoge jongens...
Rusland heeft straks amper inkomsten meer aangezien het westen langzamerhand alle financile stekkers uit trekt.

Enne wat vind je van de vrijheid die je zelf zo waarborgt niet geld voor Russen en Oekraners?

Bedoel in Rusland mag je woord oorlog niet gebruiken, zelfs voor het vast houden van blanco papier kan je opgepakt worden..
Maakt niet uit welke leeftijd.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_204474816
quote:
Volgens de regering heeft Oekrane de vragenlijst voor de aanvraag voor het EU-lidmaatschap volledig ingevuld. . Zoals het plaatsvervangend hoofd van het kantoor van president Volodymyr Zelenskyy, Ihor Zhovkva, op de Oekraense openbare televisie aankondigde, moet de Europese Commissie nu verduidelijken of Oekrane aan de noodzakelijke toetredingscriteria voldoet: "We verwachten dat de aanbeveling positief zal zijn en bal bij de EU-lidstaten."
Oekrane: 'vragenlijst voor EU-lidmaatschap is ingevuld'
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 18 april 2022 @ 15:52:27 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204474925
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 14:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gelukkig zijn mensen die uitsluitend af gaan op Russische mediaberichten een stuk beter genformeerd, niet goedgelovig en zeker niet tribaal ^O^
Dat is een mooie stropop.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 18 april 2022 @ 15:56:21 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204474952
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
8 jaar lang heeft Rusland het gebied onrustig gehouden.
Datzelfde Rusland, die onrust in Tsjetsjeni en Syri gewoon plat gebombardeerd heeft.
[..]
Je bedoelt dat Rusland maling had aan de achtergebleven burgers in de stad en gewoon vol in de aanval ging en de stad met burgers en al volledig heeft verwoest.
[..]
Je bedoelt die situatie waarbij de burgers op afstand staan en de tanks geen gevaar voor ze vormen...
Plus dat jij kennelijk had verwacht dat de tanks zich lieten tegenhouden door barricades?
En de corridors alleen naar Rusland zelf open gehouden maar de burgers over het algemeen wouden daar niet heen, ivm nog minder vrijheid en geen idee wat ze met vluchtelingen gingen doen.
In Europa worden ze keurig opgevangen.
In Rusland .. geen idee.
pi_204475069
Energiecrisis is onnodig, deze Oekrainer laat zien hoe https://rakatskiy.blogspot.com/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204475221
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 15:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
En de corridors alleen naar Rusland zelf open gehouden maar de burgers over het algemeen wouden daar niet heen, ivm nog minder vrijheid en geen idee wat ze met vluchtelingen gingen doen.
In Europa worden ze keurig opgevangen.
In Rusland .. geen idee.
Graag een linkje van deze beweringen.
pi_204475240
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 15:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Rusland heeft straks amper inkomsten meer aangezien het westen langzamerhand alle financile stekkers uit trekt.

Enne wat vind je van de vrijheid die je zelf zo waarborgt niet geld voor Russen en Oekraners?

Bedoel in Rusland mag je woord oorlog niet gebruiken, zelfs voor het vast houden van blanco papier kan je opgepakt worden..
Maakt niet uit welke leeftijd.
Geef maar een linkje dat Rusland armer wordt.

En ja, als de 2 partijen geen offciele oorlogsverklaring hebben afgegeven dan is het geen oorlog.
pi_204475269
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 16:36 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
NWS / Oorlog in Oekrane #317 Tegenaanval
pi_204475308
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Rusland wordt rijker, die plunderen gewoon Oekrane en nemen het mee naar huis...
[..]
Ja,dat scheelt..
Dus al die verhalen die je postte over hoe erg wel niet was in Marioepol vallen best wel mee. Er is geen sprake van oorlogsgeweld.
1) Geen link dus wederom een hoop gespeculeer in de ruimte.
2) Zolang ze zich maar overgeven. ^O^
https://t.me/intelslava/2(...)ykKGcDYNudp3EY8_LFxY
A bunch of captured Ukrainian soldiers
  maandag 18 april 2022 @ 16:53:57 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204475350
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 16:38 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Geef maar een linkje dat Rusland armer wordt.

En ja, als de 2 partijen geen offciele oorlogsverklaring hebben afgegeven dan is het geen oorlog.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_boo op 18-04-2022 17:19:30 ]
  maandag 18 april 2022 @ 16:55:09 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204475360
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 16:36 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
doe maar niet

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_boo op 18-04-2022 17:17:25 ]
pi_204475364
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 16:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sancties pannenkoek!
Die sancties helpen niet
Maar jij kan vast wel wat bewijzen optoveren dat de Russische economie keihard onderuit gaat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_boo op 18-04-2022 17:17:53 ]
pi_204475426
opruimslotje
pi_204475542
Geflame over en weer verwijdert en genote , net als de zuigende posts

@the_GuYvEr, moet het zo vijandig? Ken je goed genoeg om te weten dat je ook een hele vriendelijke kant heb. Laat die dan ook gvd zien O+

@Schaamlap is zie wel wat er vooraf is gegaan maar je bent niet verplicht om vuur met vuur te bestrijden. Het zorgt alleen voor verdere escalatie, stuur voortaan gewoon een tr ok?

@Wantie, wat moet ik nou met jouw :D . Probeer iets meer commen ground te vinden ofzo 8)7 . Je hoeft niet 24 uur per dag dwars te liggen. Probeer gewoon iets anders. al is het maar een dag, who knows you may like it :*
  maandag 18 april 2022 @ 17:35:57 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204475585
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
Geflame over en weer verwijdert en genote , net als de zuigende posts

@:the_guyver, moet het zo vijandig? Ken je goed genoeg om te weten dat je ook een hele vriendelijke kant heb. Laat die dan ook gvd zien O+

@:schaamlap is zie wel wat er vooraf is gegaan maar je bent niet verplicht om vuur met vuur te bestrijden. Het zorgt alleen voor verdere escalatie, stuur voortaan gewoon een tr ok?

@:wantie, wat moet ik nou met jouw :D . Probeer iets meer commen ground te vinden ofzo 8)7 . Je hoeft niet 24 uur per dag dwars te liggen. Probeer gewoon iets anders. al is het maar een dag, who knows you may like it :*
Vijandig ik vloek niet jij wel ...

Als ik zoek pannenkoek krijg ik een hele andere omschrijving dan waar gvd voor staat :P

En tja we zijn indirect in oorlog met Rusland dus tja ..
  maandag 18 april 2022 @ 17:39:50 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204475612
https://www.telegraaf.nl/(...)rd-aan-wanbetalingen

Misschien wat ouder bericht maar wat zou er gebeuren als Europa van gas en olie is van Rusland..
Wat denk je dat Rusland daar beter van word?
  maandag 18 april 2022 @ 17:54:25 #228
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204475712
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 17:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als ik zoek pannenkoek krijg ik een hele andere omschrijving dan waar gvd voor staat :P

Ik wist niet dat Nederland in directe oorlog is met Rusland?
pi_204475834
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik wist niet dat Nederland in directe oorlog is met Rusland?
Dik gedrukt staat er "indirect"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2022 18:15:00 ]
  maandag 18 april 2022 @ 18:19:40 #230
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204475877
Je hebt helemaal gelijk. Ik las het even te snel, my bad.

Al zou ik eigenlijk ook nog niet willen spreken van een indirecte betrokkenheid. Deze oorlog is tussen Oekrane en Rusland.
  maandag 18 april 2022 @ 18:21:53 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204475898
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 18:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dik gedrukt staat er "indirect"
En

Rusland heeft maandag 48 landen, waaronder ook Nederland, als „onvriendelijk” bestempeld. Dat heeft de Russische regering bekendgemaakt.

Dat was bij de eerste sancties al het geval.
pi_204476056
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 16:55 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die sancties helpen niet
Maar jij kan vast wel wat bewijzen optoveren dat de Russische economie keihard onderuit gaat?
Sancties zijn altijd van de lange adem.
Dus of de Russische economie deze oorlog en sancties kunnen dragen? We zullen het zien. Poetin heeft in ieder flink kunnen sparen om een klap op te vangen en de brandstoflevering gaat gewoon verder...
  maandag 18 april 2022 @ 18:57:13 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204476122
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 18:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus of de Russische economie deze oorlog en sancties kunnen dragen? We zullen het zien. Poetin heeft in ieder flink kunnen sparen om een klap op te vangen en de brandstoflevering gaat gewoon verder...
De eerste klap is al geweest toen flikkerde de roebel de afgrond in en de beurs heeft 3 weken stil gestaan.
Maar de EU is ook bezig met andere oplossingen voor gas en olie dus straks heeft Rusland heel weinig export en dan hebben kunnen ze zich straks meten met Oeganda
pi_204476467
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 17:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Had het misschien iets anders kunnen verwoorden, het enige wat ik hiermee wou zeggen was: dat ik weet dat je beter kan o|O

Je kunt het oneens met elkaar zijn zonder de ander een pannekoek te noemen :)
  maandag 18 april 2022 @ 19:56:35 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204476591
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2022 19:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Had het misschien iets anders kunnen verwoorden, het enige wat ik hiermee wou zeggen was: dat ik weet dat je beter kan o|O

Je kunt het oneens met elkaar zijn zonder de ander een pannekoek te noemen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_boo op 18-04-2022 23:52:03 ]
  maandag 18 april 2022 @ 19:59:27 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204476619
Kyiv: Rusland begint offensief in oost

Het offensief vredesmissie oost is nu begonnen.

https://9gag.com/gag/aQXZmEe?ref=android
Why do you loot and kill?
Video chat tussen een inwoner en een soldaat.

[ Bericht 32% gewijzigd door theguyver op 18-04-2022 20:15:44 ]
pi_204476662
Ik blijf het maar een rare oorlog vinden. In alle toegestane media lees ik dat de staat van het Russische leger enorm slecht is en Oekrane de overwinningen aan elkaar rijgt. Hoezo wagen ze dan niet eens een poging om Mariupol te ontzetten?
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 20:10:10 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204476707
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2022 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik blijf het maar een rare oorlog vinden. In alle toegestane media lees ik dat de staat van het Russische leger enorm slecht is en Oekrane de overwinningen aan elkaar rijgt. Hoezo wagen ze dan niet eens een poging om Mariupol te ontzetten?
Omdat het vooralsnog ver achter vijandige linies ligt ... Ze hebben dringendere problemen op te lossen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 18 april 2022 @ 20:19:02 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204476767
quote:
Ja de staat van Rusland materiaal is ruk, maar ze hebben veel materiaal en veel manschappen.
Grotere luchtmacht meer raketten en meer tanks.
Nu hebben ze een betere aanvoer vanuit Rusland zelf, dus is het makkelijker, de colonnes die we zagen boven Kiev was puur voor benzine en munitie, deze werd bestookt door Oekrane.
Nu is de aanvoer via het spoor en via Rusland zelf is dat stukken makkelijker, plus veel van de troepen die boven Kiev zaten zijn nu dus in het oosten ingezet.
pi_204477298
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 19:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Poffertje is fine , ik vind hem wel wat hebben , keur hem goed :7

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_boo op 18-04-2022 23:52:15 ]
pi_204477335
Een van mijn primaire bronnen voor het oorlog daar in Oekrane is al dagenlang vermist

Hoop dat die nog leeft -O-

twitter
pi_204477382
Emotioneel? Lijkt eerder alsof die onder invloed is :+

twitter
pi_204477395
Een beetje humor tussendoor moet kunnen 8-)

twitter
pi_204478385
quote:
Ook al die buitenlandse politici die gezellig in Kiev op de koffie komen alsof er niks aan de hand is.
  maandag 18 april 2022 @ 23:08:52 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204478410
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 23:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ook al die buitenlandse politici die gezellig in Kiev op de koffie komen alsof er niks aan de hand is.
Misschien omdat de Russen nu +-650 km verderop zitten dat is zeg maar van Enschede naar Berlijn.
Of te wel behoorlijk eind uit elkaar.
pi_204479030
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 18:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja ik snap niet waarom jullie van een vijandig land de olie en gas kopen.
Beetje schijnheilig niet?
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 06:51:53 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204479041
Omdat we het nodig hebben
pi_204479045
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 20:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Omdat het vooralsnog ver achter vijandige linies ligt ... Ze hebben dringendere problemen op te lossen
Nee omdat ze door hun capabele mannen heen gaan en roepen dat ze zich moeten verdedigen tot de laatste man, met de dood als gevolg.

En wat die randdebielen van de VS en de Eu betreft: blijf maar lekker veel wapens sturen om dit conflickt springlevend te houden hoor.... vooral niet proberen met praten dit op te lossen... elke keer als we achter die kut Amerikanen aanhobbelen gebeurd er weer mega ellende op deze wereld...
pi_204479064
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 06:51 schreef sp3c het volgende:
Omdat we het nodig hebben
Dus dat is de Westerse insteek.
Wij kopen desnoods van onze grootste "vijand" maar naar de buitenwereld doen alsof we zo vreselijk boos zijn op de Russen? Smerig spel aan beide kanten.
Dat je al die leugens nog blijft slikken.
Slaafjes van de USA is de EU. Geen ruggegraat. Nooit gehad ook.
Zeker niet als je zulke bitches als van der Leyen en Rutte als leiders heb. Bedrog achter bedrog en maar blijven steunen.
En kom nu niet met je Putin riedeltje aan want je weet niet eens wat daar gebeurd.
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 06:57:42 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204479067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 06:52 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nee omdat ze door hun capabele mannen heen gaan en roepen dat ze zich moeten verdedigen tot de laatste man, met de dood als gevolg.
Hoezo nee?

Met capabele manschappen is het net zo ver achter de vijandelijke linies als zonder

Zou complete onzin zijn om daar nu naartoe te vechten

quote:
En wat die randdebielen van de VS en de Eu betreft: blijf maar lekker veel wapens sturen om dit conflickt springlevend te houden hoor.... vooral niet proberen met praten dit op te lossen... elke keer als we achter die kut Amerikanen aanhobbelen gebeurd er weer mega ellende op deze wereld...
Baat het niet schaadt het niet O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')