Wat was er ook alweer gebeurd met de Moskva?quote:Op maandag 18 april 2022 13:07 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ach dat weet je zelf toch.
De ander kant is altijd propaganda en wat men in het Westen leest is allemaal waar hoor..... eeeeecht waar...kinderlijke opvattingen...
Niet alleen Rusland verdient goud maar ook alle Westerse en niet Westerse bedrijven gelinieerd aan olie en gas, en dan nog de rest zoals ijzer, hout, voedsel etc etc.quote:Op maandag 18 april 2022 13:48 schreef Ali_boo het volgende:
Rusland verdient meer geld dan ooit met het levering van olie en gas
[ twitter ]
TAKE THAT PJUTIN
Tja, sommigen zweren inderdaad bij bepaalde media uit het westen. Het NPC gehalte bij deze goedgelovige en tribale mensen is erg hoog.quote:Op maandag 18 april 2022 13:07 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ach dat weet je zelf toch.
De ander kant is altijd propaganda en wat men in het Westen leest is allemaal waar hoor..... eeeeecht waar...kinderlijke opvattingen...
Ik zie decarbonisatie vaker terugkomen als onderdeel van The Great Reset. Maar waarom zou dit een slecht iets zijn? Althans het wordt vaak in een negatieve context geplaatst. Wat is er mis met minder afhankelijk worden van schurkenstaten en minder overlast veroorzaken voor de mensen in Groningen?quote:
Goh, wat raar met die gestegen brandstofprijzenquote:Op maandag 18 april 2022 13:48 schreef Ali_boo het volgende:
Rusland verdient meer geld dan ooit met het levering van olie en gas
[ twitter ]
TAKE THAT PJUTIN
Gelukkig zijn mensen die uitsluitend af gaan op Russische mediaberichten een stuk beter genformeerd, niet goedgelovig en zeker niet tribaalquote:Op maandag 18 april 2022 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, sommigen zweren inderdaad bij bepaalde media uit het westen. Het NPC gehalte bij deze goedgelovige en tribale mensen is erg hoog.
Toch fijn dat Poetin Rusland opoffert voor de Great Reset.quote:
Rusland heeft straks amper inkomsten meer aangezien het westen langzamerhand alle financile stekkers uit trekt.quote:Op maandag 18 april 2022 13:51 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Niet alleen Rusland verdient goud maar ook alle Westerse en niet Westerse bedrijven gelinieerd aan olie en gas, en dan nog de rest zoals ijzer, hout, voedsel etc etc.
Het is weer flink zakken vullen geblazen bij de hoge jongens...
quote:Volgens de regering heeft Oekrane de vragenlijst voor de aanvraag voor het EU-lidmaatschap volledig ingevuld. . Zoals het plaatsvervangend hoofd van het kantoor van president Volodymyr Zelenskyy, Ihor Zhovkva, op de Oekraense openbare televisie aankondigde, moet de Europese Commissie nu verduidelijken of Oekrane aan de noodzakelijke toetredingscriteria voldoet: "We verwachten dat de aanbeveling positief zal zijn en bal bij de EU-lidstaten."
Oekrane: 'vragenlijst voor EU-lidmaatschap is ingevuld'
Dat is een mooie stropop.quote:Op maandag 18 april 2022 14:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mensen die uitsluitend af gaan op Russische mediaberichten een stuk beter genformeerd, niet goedgelovig en zeker niet tribaal
En de corridors alleen naar Rusland zelf open gehouden maar de burgers over het algemeen wouden daar niet heen, ivm nog minder vrijheid en geen idee wat ze met vluchtelingen gingen doen.quote:Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
8 jaar lang heeft Rusland het gebied onrustig gehouden.
Datzelfde Rusland, die onrust in Tsjetsjeni en Syri gewoon plat gebombardeerd heeft.
[..]
Je bedoelt dat Rusland maling had aan de achtergebleven burgers in de stad en gewoon vol in de aanval ging en de stad met burgers en al volledig heeft verwoest.
[..]
Je bedoelt die situatie waarbij de burgers op afstand staan en de tanks geen gevaar voor ze vormen...
Plus dat jij kennelijk had verwacht dat de tanks zich lieten tegenhouden door barricades?
Graag een linkje van deze beweringen.quote:Op maandag 18 april 2022 15:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
En de corridors alleen naar Rusland zelf open gehouden maar de burgers over het algemeen wouden daar niet heen, ivm nog minder vrijheid en geen idee wat ze met vluchtelingen gingen doen.
In Europa worden ze keurig opgevangen.
In Rusland .. geen idee.
Geef maar een linkje dat Rusland armer wordt.quote:Op maandag 18 april 2022 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rusland heeft straks amper inkomsten meer aangezien het westen langzamerhand alle financile stekkers uit trekt.
Enne wat vind je van de vrijheid die je zelf zo waarborgt niet geld voor Russen en Oekraners?
Bedoel in Rusland mag je woord oorlog niet gebruiken, zelfs voor het vast houden van blanco papier kan je opgepakt worden..
Maakt niet uit welke leeftijd.
NWS / Oorlog in Oekrane #317 Tegenaanvalquote:Op maandag 18 april 2022 16:36 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Graag een linkje van deze beweringen.
1) Geen link dus wederom een hoop gespeculeer in de ruimte.quote:Op maandag 18 april 2022 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Rusland wordt rijker, die plunderen gewoon Oekrane en nemen het mee naar huis...
[..]
Ja,dat scheelt..
Dus al die verhalen die je postte over hoe erg wel niet was in Marioepol vallen best wel mee. Er is geen sprake van oorlogsgeweld.
quote:Op maandag 18 april 2022 16:38 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Geef maar een linkje dat Rusland armer wordt.
En ja, als de 2 partijen geen offciele oorlogsverklaring hebben afgegeven dan is het geen oorlog.
doe maar nietquote:Op maandag 18 april 2022 16:36 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Graag een linkje van deze beweringen.
Die sancties helpen nietquote:
Vijandig ik vloek niet jij wel ...quote:Op maandag 18 april 2022 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
Geflame over en weer verwijdert en genote , net als de zuigende posts
@:the_guyver, moet het zo vijandig? Ken je goed genoeg om te weten dat je ook een hele vriendelijke kant heb. Laat die dan ook gvd zien![]()
@:schaamlap is zie wel wat er vooraf is gegaan maar je bent niet verplicht om vuur met vuur te bestrijden. Het zorgt alleen voor verdere escalatie, stuur voortaan gewoon een tr ok?
@:wantie, wat moet ik nou met jouw. Probeer iets meer commen ground te vinden ofzo
. Je hoeft niet 24 uur per dag dwars te liggen. Probeer gewoon iets anders. al is het maar een dag, who knows you may like it
Ik wist niet dat Nederland in directe oorlog is met Rusland?quote:Op maandag 18 april 2022 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vijandig ik vloek niet jij wel ...
Als ik zoek pannenkoek krijg ik een hele andere omschrijving dan waar gvd voor staat
En tja we zijn indirect in oorlog met Rusland dus tja ..
Dik gedrukt staat er "indirect"quote:Op maandag 18 april 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Nederland in directe oorlog is met Rusland?
Enquote:
Sancties zijn altijd van de lange adem.quote:Op maandag 18 april 2022 16:55 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Die sancties helpen niet
Maar jij kan vast wel wat bewijzen optoveren dat de Russische economie keihard onderuit gaat?
De eerste klap is al geweest toen flikkerde de roebel de afgrond in en de beurs heeft 3 weken stil gestaan.quote:Op maandag 18 april 2022 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sancties zijn altijd van de lange adem.
Dus of de Russische economie deze oorlog en sancties kunnen dragen? We zullen het zien. Poetin heeft in ieder flink kunnen sparen om een klap op te vangen en de brandstoflevering gaat gewoon verder...
Had het misschien iets anders kunnen verwoorden, het enige wat ik hiermee wou zeggen was: dat ik weet dat je beter kanquote:Op maandag 18 april 2022 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vijandig ik vloek niet jij wel ...
Als ik zoek pannenkoek krijg ik een hele andere omschrijving dan waar gvd voor staat
En tja we zijn indirect in oorlog met Rusland dus tja ..
quote:Op maandag 18 april 2022 19:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had het misschien iets anders kunnen verwoorden, het enige wat ik hiermee wou zeggen was: dat ik weet dat je beter kan![]()
Je kunt het oneens met elkaar zijn zonder de ander een pannekoek te noemen
Omdat het vooralsnog ver achter vijandige linies ligt ... Ze hebben dringendere problemen op te lossenquote:Op maandag 18 april 2022 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik blijf het maar een rare oorlog vinden. In alle toegestane media lees ik dat de staat van het Russische leger enorm slecht is en Oekrane de overwinningen aan elkaar rijgt. Hoezo wagen ze dan niet eens een poging om Mariupol te ontzetten?
Ja de staat van Rusland materiaal is ruk, maar ze hebben veel materiaal en veel manschappen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik blijf het maar een rare oorlog vinden. In alle toegestane media lees ik dat de staat van het Russische leger enorm slecht is en Oekrane de overwinningen aan elkaar rijgt. Hoezo wagen ze dan niet eens een poging om Mariupol te ontzetten?
Poffertje is fine , ik vind hem wel wat hebben , keur hem goedquote:
Ook al die buitenlandse politici die gezellig in Kiev op de koffie komen alsof er niks aan de hand is.quote:Op maandag 18 april 2022 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Misschien omdat de Russen nu +-650 km verderop zitten dat is zeg maar van Enschede naar Berlijn.quote:Op maandag 18 april 2022 23:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ook al die buitenlandse politici die gezellig in Kiev op de koffie komen alsof er niks aan de hand is.
Ja ik snap niet waarom jullie van een vijandig land de olie en gas kopen.quote:Op maandag 18 april 2022 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sancties zijn altijd van de lange adem.
Dus of de Russische economie deze oorlog en sancties kunnen dragen? We zullen het zien. Poetin heeft in ieder flink kunnen sparen om een klap op te vangen en de brandstoflevering gaat gewoon verder...
Nee omdat ze door hun capabele mannen heen gaan en roepen dat ze zich moeten verdedigen tot de laatste man, met de dood als gevolg.quote:Op maandag 18 april 2022 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat het vooralsnog ver achter vijandige linies ligt ... Ze hebben dringendere problemen op te lossen
Dus dat is de Westerse insteek.quote:
Hoezo nee?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:52 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nee omdat ze door hun capabele mannen heen gaan en roepen dat ze zich moeten verdedigen tot de laatste man, met de dood als gevolg.
Baat het niet schaadt het nietquote:En wat die randdebielen van de VS en de Eu betreft: blijf maar lekker veel wapens sturen om dit conflickt springlevend te houden hoor.... vooral niet proberen met praten dit op te lossen... elke keer als we achter die kut Amerikanen aanhobbelen gebeurd er weer mega ellende op deze wereld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |