Volgens Zelensky, Volgens Zelensky, Volgens Zelensky, Volgens Zelensky...... ja dan zal het allemaal wel waar zijn.quote:Op maandag 18 april 2022 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Poetin nu al meermaals gedreigd met nucleaire wapens dus dit is geen vreemde opmerking van Zelensky. Zowel aan het begin van de oorlog tegen de NAVO als vorige week richting Finland en Zweden.
Kortom, het probleem zit toch echt in Moskou.
Je bedoelt dat Rusland 8 jaar lang een proxy-oorlog heeft gevoerd om Oekrane bij het het Westen weg te houden. Em toen dat niet lukte en z'n populariteitscijfers tot een dieptepunt waren gedaald maar weer een oorlog is begonnen.quote:Op maandag 18 april 2022 06:29 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Volgens Zelensky, Volgens Zelensky, Volgens Zelensky, Volgens Zelensky...... ja dan zal het allemaal wel waar zijn.
Die waardeloze mongool en zijn voorgangers hebben 8 jaar lang hun "tegenstanders" (lees Oekrainische Russen) proberen uit te moorden in het Zuiden maar alles is Rusland zijn schuld.
Ondertussen zakt dit conflikt steeds verder weg in de persberichtjes en na een maand interesseert het niemand meer in de EU, zoals gewoonlijk.
Meer bewjzen over die lieve Oekrainiers in Mariupol die burgers als schilden gebruikten.
Waarom in Mariupol de Oekrainiers zo hebben huisgehouden?
Omdat de stad overweldigend Russisch gezind was. (let op vanaf 3:00 hoe de tanks dwars door de bariccades racen met alle gevaar voor de burgers en straatgevechten breken uit)
Alle steun tm de Krim, maar met eigen leger.quote:
Nieuws? Jij hebt daar nog vertrouwen in? Geloof ik niet.quote:Op zondag 17 april 2022 23:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is wanhopig om NATO in het conflict te betrekken, zo lees ik het. Als die echt bewijs voor zijn claims dan zou het wel in het nieuws zijn geweest
[..]
Met nucleaire wapens? Zeer zeker ! Volgens mij was het een waarschuwing naar Finland en Zweden toe
Heb je het over biologische wapens dan moet je echt bij Zelensky en zijn team zijn
Niet zo vreemd als je tegen hem bent draai je de nor in.quote:Op maandag 18 april 2022 06:13 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
President Vladimir V. Putin’s approval ratings have reached levels unseen in years, according to an independent poll released on Thursday, as many Russians rally around the flag in the face of mounting international pressure.
Eighty-three percent of Russians said they approved of Mr. Putin’s actions, up from 69 percent in January, according to a poll by the Levada Center, an independent pollster in Moscow. Ratings of many other government institutions, as well as the governing party, have also gone up, the poll indicated.
https://www.nytimes.com/2(...)l-rating-russia.html
Nee, helemaal niks "volgens Zelensky": Poetin laat geen kans onbenut om te beginnen over kernwapens.quote:Op maandag 18 april 2022 06:29 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Volgens Zelensky, Volgens Zelensky, Volgens Zelensky, Volgens Zelensky...... ja dan zal het allemaal wel waar zijn.
Ja goeie bron joh, die Patrick Lancaster. Je weet dat die man onderdeel is van de Russische propagandamachine?quote:Die waardeloze mongool en zijn voorgangers hebben 8 jaar lang hun "tegenstanders" (lees Oekrainische Russen) proberen uit te moorden in het Zuiden maar alles is Rusland zijn schuld.
Ondertussen zakt dit conflikt steeds verder weg in de persberichtjes en na een maand interesseert het niemand meer in de EU, zoals gewoonlijk.
Meer bewjzen over die lieve Oekrainiers in Mariupol die burgers als schilden gebruikten.
Waarom in Mariupol de Oekrainiers zo hebben huisgehouden?
Omdat de stad overweldigend Russisch gezind was. (let op vanaf 3:00 hoe de tanks dwars door de bariccades racen met alle gevaar voor de burgers en straatgevechten breken uit)
8 jaar lang heeft Rusland het gebied onrustig gehouden.quote:Op maandag 18 april 2022 06:29 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Die waardeloze mongool en zijn voorgangers hebben 8 jaar lang hun "tegenstanders" (lees Oekrainische Russen) proberen uit te moorden in het Zuiden maar alles is Rusland zijn schuld.
Je bedoelt dat Rusland maling had aan de achtergebleven burgers in de stad en gewoon vol in de aanval ging en de stad met burgers en al volledig heeft verwoest.quote:Meer bewjzen over die lieve Oekrainiers in Mariupol die burgers als schilden gebruikten.
Je bedoelt die situatie waarbij de burgers op afstand staan en de tanks geen gevaar voor ze vormen...quote:Waarom in Mariupol de Oekrainiers zo hebben huisgehouden?
In een meer algemeen kader als je een totaal onnodige oorlog begint met wereldwijde gevolgen zoals hongersnood en armoede. Door hogere voedsel en energie prijzen. Dan ben je een slecht mens. En als je het daar niet mee eens kan zijn? Dan is er iets mis denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Zelfs de dienstdoende mod.
Wat doet het er precies toe dat die man een vermeend onderdeel zou zijn van de Russische propagandamachine?quote:Op maandag 18 april 2022 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks "volgens Zelensky": Poetin laat geen kans onbenut om te beginnen over kernwapens.
[..]
Ja goeie bron joh, die Patrick Lancaster. Je weet dat die man onderdeel is van de Russische propagandamachine?
Zie bijvoorbeeld: https://www.bellingcat.co(...)ation-in-the-donbas/
Datgene dat objectief waarneembaar is.quote:Op maandag 18 april 2022 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat doet het er precies toe dat die man een vermeend onderdeel zou zijn van de Russische propagandamachine?
Ja wat zou dat er nou toe doenquote:Op maandag 18 april 2022 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat doet het er precies toe dat die man een vermeend onderdeel zou zijn van de Russische propagandamachine?
De Chinese regering heeft ook een propaganda machine om de kijk van mensen op hun handelen in het westen te benvloeden. Plus dat ze door middel van economische "hulp" hun invloed enorm hebben uitgebreid. Het winnen zonder te schieten strategie. En dan laat ik spionage en de cyberoorlog wat al jaren gaande is er maar buiten. Plus corruptie bij het IOC en dergelijke.quote:Op maandag 18 april 2022 10:30 schreef NightDancert het volgende:
Hoe kijken de Ruslandsympathisanten aan tegen de Chinese politiek? Is dat ook allemaal veel beter dan de democratische waarden in Nederland?
Het is een oprechte vraag. Wat doet het er toe dat iemand hier iets post dat van Russische makelij is? Wat is daar erg aan?quote:
Tja, je fulmineert zelf heel veel richting msm, maar o wee als iemand benoemt dat PL Russische propaganda is ..quote:Op maandag 18 april 2022 10:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is een oprechte vraag. Wat doet het er toe dat iemand hier iets post dat van Russische makelij is? Wat is daar erg aan?
Ik zeg helemaal niet dat het erg is, maar die context benoemen is essentieel voor het op waarde schatten van de door betreffende user gepresenteerde "bewijzen".quote:Op maandag 18 april 2022 10:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is een oprechte vraag. Wat doet het er toe dat iemand hier iets post dat van Russische makelij is? Wat is daar erg aan?
Hmm. Dat is interessant, context benoemen .. Kun je de geposte informatie niet zonder dat op waarde schatten dan? En waarom zet je het woord bewijzen hier tussen aanhalingstekens?quote:Op maandag 18 april 2022 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het erg is, maar die context benoemen is essentieel voor het op waarde schatten van de door betreffende user gepresenteerde "bewijzen".
Mijn post refereert niet aan Zelensky maar aan Poetin die deze uitspraken deed. Ik dacht dat jij aardig volgde wat Poetin zegt?quote:Op maandag 18 april 2022 06:29 schreef Schaamlap het volgende:
En ook de essentie van BNW, verder kijken dan de faade.quote:Op maandag 18 april 2022 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het erg is, maar die context benoemen is essentieel voor het op waarde schatten van de door betreffende user gepresenteerde "bewijzen".
Ter vergelijking, Putin verdient 187.000 dollar als president en claimt zelf een vermogen van totaal 500.000 dollar te hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zomaar wat statistieken die ik heb gevonden
Zelensky Net Worth
Net Worth $596 Million
Annual Income $113 Million
Private Jets 3
Luxury Yachts 5
Mansions and Villa 15+
Zelensky Assets & Investments
Zelensky owns over 12 real estate properties, 8 Cars, 5 Luxury Yachts. Zelensky’s Assets also include Cash reserves of over $75 Million. Zelensky also owns an investment portfolio of 15 stocks valued at $60 Million. List of stocks in which Zelensky has invested are:
Saudi Aramco
Apple
Microsoft
Meta
Alphabet
Amazon
Tesla
Zelensky Annual Income
Year Income
2021 $113 Million
2020 $90 Million
2019 $44 Million
2018 $19 Million
2017 $15 Million
2016 $7 Million
Zelensky’s Net Worth Increment
Net Worth in 2021 $530 Million
Net Worth in 2020 $285 Million
Net Worth in 2019 $110 Million
Net Worth in 2018 $49 Million
Net Worth in 2017 $35 Million
https://caknowledge.com/zelenskyy-net-worth/
Ik was wel een heel klein beetje sarcastisch..quote:Op zondag 17 april 2022 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Persvrijheid hier?
In Nederland?
Je weet dat je in Rusland bij het woord oorlog voor 10 jaar de nor in draait he.
En als je maar iets gemeens zegt over het Kremlin het leger of Poetin je of verdwijnt of gewoon een heerlijk glas plutonium watertje krijgt of gewoon doorgeeft word met kogels...
Ach dat weet je zelf toch.quote:Op maandag 18 april 2022 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |