Dus 400 man niet neergeschoten en gewoon overgegeven onder het oog van het azov bataljon..quote:Op zondag 17 april 2022 11:09 schreef Schaamlap het volgende:
The Kyiv regime, according to radio interception, forbade negotiations on surrender, ordering the Azov Nazis to shoot on the spot anyone who wanted to lay down their arms among Ukrainian military personnel and foreign mercenaries.
In total, according to the Ukrainian servicemen who surrendered, up to 400 foreign mercenaries are now surrounded on the territory of the Azovstal enterprise as part of the Ukrainian group. Most of them are citizens of European countries, as well as Canada.
In case of further resistance, all of them will be destroyed.
https://t.me/intelslava/2(...)uSOPh_2W3c4Ki03zzz0E
BTW je weet waarom Rusland zo graag donbass wil hebben hé..quote:
Nederlandse "burger" journlist met alleen een facebookpagina, embedded in het Russische leger, woont niet meer in Nederland vanwege de afwezigheid van persvrijheid hier.quote:
Tja,wel hypocriet, aangezien persvrijheid in Rusland al heel lang niet meer bestaat.quote:Op zondag 17 april 2022 13:21 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Nederlandse "burger" journlist met alleen een facebookpagina, embedded in het Russische leger, woont niet meer in Nederland vanwege de afwezigheid van persvrijheid hier.
Ik geloof haar wel.
Doet me denken aan 'hunt the Boeing ', waarbij alleen beelden van het Pentagon werden getoond waarop geen wrakstukken te zien zijn.quote:
Persvrijheid hier?quote:Op zondag 17 april 2022 13:21 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Nederlandse "burger" journlist met alleen een facebookpagina, embedded in het Russische leger, woont niet meer in Nederland vanwege de afwezigheid van persvrijheid hier.
Ik geloof haar wel.
Zelfs dan gaat men door.quote:
Denk je niet dat die kans bestaat?quote:
Hey Poetin zelf dreigde er al mee.quote:
Hij is wanhopig om NATO in het conflict te betrekken, zo lees ik het. Als die echt bewijs voor zijn claims dan zou het wel in het nieuws zijn geweestquote:
Met nucleaire wapens? Zeer zeker ! Volgens mij was het een waarschuwing naar Finland en Zweden toequote:Op zondag 17 april 2022 22:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey Poetin zelf dreigde er al mee.
Al paar weken geleden.
Dus ja dan bestaat er een kans dat hij het ook doet, zeker als er meer tegenslagen zijn.
Oh en mocht het gebeuren kan hij toch alles ontkennen, zoals die dat nu ook al doet..
Er is toch geen oorlog aldus Poetin.
En wie dat wel zegt vliegt de bak in.
Tijdens het interview wordt hem die vraag gesteld naar aanleiding van hoe de Amerikaanse inlichtingendiensten erover denken. Het antwoord van Zelensky daarop is toch behoorlijk genuanceerd?quote:Op zondag 17 april 2022 23:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is wanhopig om NATO in het conflict te betrekken, zo lees ik het. Als die echt bewijs voor zijn claims dan zou het wel in het nieuws zijn geweest
Hoe bedoel je?quote:Met nucleaire wapens? Zeer zeker ! Volgens mij was het een waarschuwing naar Finland en Zweden toe
Heb je het over biologische wapens dan moet je echt bij Zelensky en zijn team zijn
Putin zit in een whack the dog situatie. Zijn populariteit implodeerde in Rusland en de Krim liet zijn cijfers stijgen. Hij daalde weer als een gek in de peilingen door slecht management en corruptie en de oorlog in Oekraïne brengt hem de populariteit weer kunstmatig terug.quote:Op zondag 17 april 2022 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
Media propaganda van alle kanten, Westen, Oosten (overheden) waarvandaan ook gaat de wereld in een grote oorlog trekken.. Als de bevolking in het westen maar genoeg roept om een oorlog om Poetin te stoppen komt die oorlog er. En de media doet zijn ding, die oorlog komt ben ik bang.
Wat een vooropgezet vuil spel.
Volgens mij heeft Poetin nu al meermaals gedreigd met nucleaire wapens dus dit is geen vreemde opmerking van Zelensky. Zowel aan het begin van de oorlog tegen de NAVO als vorige week richting Finland en Zweden.quote:
De biologische wapens zouden in Marioepol zijn gebruikt.quote:Op zondag 17 april 2022 23:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is wanhopig om NATO in het conflict te betrekken, zo lees ik het. Als die echt bewijs voor zijn claims dan zou het wel in het nieuws zijn geweest
[..]
Met nucleaire wapens? Zeer zeker ! Volgens mij was het een waarschuwing naar Finland en Zweden toe
Heb je het over biologische wapens dan moet je echt bij Zelensky en zijn team zijn
Wacht.......Poetin dreigt meerdere malen met kernwapens en heeft mogelijk al biologische wapens gebruikt, maarquote:
Zijn lichaamstaal, handgebaren en knipperen van zijn ogen maken op mij geen zuivere indruk.. Dacht dat ie acteur was, maar schijnbaar geen hele goedequote:
Laten we hopen dat het niet zo ver komt, maar de BNW'er in mij zegt dat we allemaal in een oorlog getrokken gaan worden.quote:Op maandag 18 april 2022 01:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wacht.......Poetin dreigt meerdere malen met kernwapens en heeft mogelijk al biologische wapens gebruikt, maar
jij vind het heel erg dat Zelensky zich zorgen maakt over de inzet van deze wapens tegen zijn land? Dan is het ineens 'wanhopig NATO in het conflict betrekken'?
-knip-
President Vladimir V. Putin’s approval ratings have reached levels unseen in years, according to an independent poll released on Thursday, as many Russians rally around the flag in the face of mounting international pressure.quote:Op maandag 18 april 2022 00:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Putin zit in een whack the dog situatie. Zijn populariteit implodeerde in Rusland en de Krim liet zijn cijfers stijgen. Hij daalde weer als een gek in de peilingen door slecht management en corruptie en de oorlog in Oekraïne brengt hem de populariteit weer kunstmatig terug.
En als lijfsbehoud de insteek is zal de media er met wel of niet over berichten niet veel invloed op hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |