abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2022 @ 22:13:26 #1
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
  zondag 17 april 2022 @ 22:13:54 #2
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204470537
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 17 april 2022 @ 22:15:27 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeοne is ook maar een drug.
pi_204470547
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Is er zoveel geveegd in dit topic dat het al bijna 24 uur open is? :')
Nee. De Moskow was heel belangrijk voor zowel de hele Zwarte Zee vloot, als voor amfibische landingen op Odessa, als voor de organisatie van troepen in de Donbass. Tot Rusland nieuwe plannen bedacht heeft, is het even rustig daar, en hier dus ook.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204470548
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef Sheffield het volgende:
Wat steekt er όberhaupt achter dit ultimatum? Tot nu toe (probeert) Rusland overal overheen te walsen, waarom dan in dit geval een ultimatum?
Ze willen het complex leegroven zeker.
pi_204470733
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2022 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee. De Moskow was heel belangrijk voor zowel de hele Zwarte Zee vloot, als voor amfibische landingen op Odessa, als voor de organisatie van troepen in de Donbass. Tot Rusland nieuwe plannen bedacht heeft, is het even rustig daar, en hier dus ook.
Tnx :*
pi_204470876
Het lijkt erop dat de Oekraοners vooruitgang boeken rond Kharkiv.

twitter
pi_204471144
quote:
Ja die eerste zag ik al een paar keer voorbijkomen. Dat is natuurlijk je reinste propoganda.
Je laat geen kinderen achter op een plek waar je laatste leger zich heeft teruggetrokken in de bunker van een staalfabriek.
Vakman pur sang
pi_204471148
quote:
Er zijn dagen dat ik geen peuter meeneem naar het front.
pi_204471155
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja die eerste zag ik al een paar keer voorbijkomen. Dat is natuurlijk je reinste propoganda.
Je laat geen kinderen achter op een plek waar je laatste leger zich heeft teruggetrokken in de bunker van een staalfabriek.
Zielig liedje erbij en iedereen met een IQ < 90 trapt erin.
pi_204471164
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Er zijn dagen dat ik geen peuter meeneem naar het front.
Ja fuck sta ik aan het front, godomme kind vergeten naar kinderdagverblijf te brengen. Eurg mondays.
Vakman pur sang
pi_204471172
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja fuck sta ik aan het front, godomme kind vergeten naar kinderdagverblijf te brengen. Eurg mondays.
Gelukkig zitten mijn Pippi Langkous vlechtjes wel goed.
pi_204471202
twitter
pi_204471289

Deze foto op de liveblog van de nos vond ik wel indrukwekkend, de Oekrainse vlag tussen een verwoest gebouw in Marioepol.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204471309
quote:

[..]
Haar vader en moeder zijn er ook. Die zitten in het leger.
Ik denk niet dat ze van te voren wisten dat ze de stad niet meer uit zouden kunnen. Er zitten nog steeds families.
https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc

quote:
Het zijn vliegende vliegtuigen. Dat is waar de haven is, de fabrieken - onze militaire overblijfselen, dus nu wordt er actief gevochten" , zegt een buurtbewoner, die ik bij de schuilkelder ontmoet.

"Het engste geluid is nu het geluid van een vliegtuig. Vannacht zijn de bommen weer geworpen ', zegt buurtbewoner Kateryna, die ik ontmoet bij een van de verkoolde hoogbouw.
Het lijkt erop dat de geluiden van geweerschoten de bewoners al bekend zijn - ze bewegen zich rustig door de straten, kinderen spelen op de binnenplaatsen.

"Schade. Het was een heel mooie stad en wat er nog van over is..." - zeggen de bewoners.
Ze krijgen al hun nepnieuws van de Russen, denken dat heel Oekraοne zo gevaarlijk is:
quote:
In de ogen van de mensen zie ik een zekere wanhoop. Ze staan in tientallen rijen, dragen tassen van bus naar bus, leggen honderden kilometers te voet af, melden zich aan voor een reis naar Rusland - maar niet uit groot verlangen. Het enige waar ze naar op zoek zijn, is veiligheid, stabiliteit en vrede. Veel van degenen die denken dat de Oekraοense autoriteiten hen hebben verlaten, worden voortdurend benadrukt door Russische propaganda.

[ Bericht 9% gewijzigd door la_perle_rouge op 18-04-2022 00:16:07 ]
pi_204471383
Onbevestigde berichten dat Shoigu zou zijn overleden.
zie email 27 oktober
pi_204471394
quote:

[..]
Cursusje Engels zou niet misstaan. Dat kind zit daar al 50 dagen.

Wat ook niet gek is want die fabriek schijnt een enorm ondergronds gangenstelsel te hebben, wat natuurlijk relatief veilig is.
zie email 27 oktober
pi_204471397
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er zitten nog veel meer kinderen. Ze konden immers de stad niet uit, de veilige corridors werden beschoten, bussen werden beschoten. Doordat ze geen nieuws meer van buiten krijgen denken ze dat het overal onveilig is. De Russen vertellen hun dat, ze krijgen alleen Russisch nieuws en propaganda. De soldaten hebben sporadisch contact.

quote:
Je weet nooit waar je een kogel moet vangen. Hier op onze aangrenzende erven gingen de bewoners de tuin in, lieten de kinderen spelen - alsof alles al stil was. En hier komt een granaat aan en doodt zes mensen ter plaatse", zei een vrouw die ik onderweg tegenkom.

Hij [Boychenko ! De burgemeester] vluchtte en verliet zijn stad toen het net begon. Heeft geen "groene corridor" georganiseerd. En voor wat hij de "held van Oekraοne" krijgt? Als we het iets eerder hadden ontdekt , hadden we tijd gehad om te vertrekken', voegde de vrouw eraan toe. "Heel snel hebben ze allemaal "de roeden opgevouwen", er was geen gang georganiseerd ", zegt Serhiy uit Mariupol.

" Ze lieten me gewoon de stad niet uit. Ze beweerden dat het onze beveiliging was. Maar welke zekerheid is er als er mensen overlijden? "- zeggen de lokale bevolking.

Bewoners voegen er echter aan toe dat volgens hun informatie de directeur van het stadswaterbedrijf en de loco-burgemeester Mykhailo Kohut in Mariupol zijn gebleven . "Dit zijn degenen die lijken te zijn achtergelaten. Anderen zijn al lang gevlucht."

Boychenko zelf had eerder benadrukt dat hij de stad had verlaten om op afstand te kunnen werken.
Bron: https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc , Victoria Roshchina
pi_204471468
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:57 schreef trein2000 het volgende:
Het maakt in Rusland niet zoveel uit of je aan het front staat of niet, de kans dat je sneuvelt, een "ongeluk" of "een hartaanval" krijgt blijft levensgroot.
pi_204471472
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het maakt in Rusland niet zoveel uit of je aan het front staat of niet, de kans dat je sneuvelt blijft levensgroot.
En toch zijn dat soort acties levensgevaarlijk voor Putin. Als z’n inner circle en masse het idee heeft dat zij de volgende kunnen zijn dan neemt de kans op Von Stauffenbergjes aanzienlijk toe.
zie email 27 oktober
pi_204471475
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:57 schreef trein2000 het volgende:
Goed nieuws als het waar is.
pi_204471476
Heb overigens een velletje van 6 van die "Warship" postzegels gekocht via eBay, bij een verkoper uit Oekraοne waar ik een maand of 4 terug al eens wat bijzondere Sovjet computerchips en -parts heb gekocht.

Wel gek dat je 4 maand later ineens tegen een heel andere realiteit aan kijkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 29% gewijzigd door TheFreshPrince op 18-04-2022 00:31:03 ]
pi_204471484
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En toch zijn dat soort acties levensgevaarlijk voor Putin. Als z’n inner circle en masse het idee heeft dat zij de volgende kunnen zijn dan neemt de kans op Von Stauffenbergjes aanzienlijk toe.
pi_204471486
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Cursusje Engels zou niet misstaan. Dat kind zit daar al 50 dagen.

Wat ook niet gek is want die fabriek schijnt een enorm ondergronds gangenstelsel te hebben, wat natuurlijk relatief veilig is.
Precies. Maar de poetintrollen doen niet aan feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')