Vijandig ik vloek niet jij wel ...quote:Op maandag 18 april 2022 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
Geflame over en weer verwijdert en genote , net als de zuigende posts
@:the_guyver, moet het zo vijandig? Ken je goed genoeg om te weten dat je ook een hele vriendelijke kant heb. Laat die dan ook gvd zien![]()
@:schaamlap is zie wel wat er vooraf is gegaan maar je bent niet verplicht om vuur met vuur te bestrijden. Het zorgt alleen voor verdere escalatie, stuur voortaan gewoon een tr ok?
@:wantie, wat moet ik nou met jouw. Probeer iets meer commen ground te vinden ofzo
. Je hoeft niet 24 uur per dag dwars te liggen. Probeer gewoon iets anders. al is het maar een dag, who knows you may like it
Ik wist niet dat Nederland in directe oorlog is met Rusland?quote:Op maandag 18 april 2022 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vijandig ik vloek niet jij wel ...
Als ik zoek pannenkoek krijg ik een hele andere omschrijving dan waar gvd voor staat
En tja we zijn indirect in oorlog met Rusland dus tja ..
Dik gedrukt staat er "indirect"quote:Op maandag 18 april 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Nederland in directe oorlog is met Rusland?
Enquote:
Sancties zijn altijd van de lange adem.quote:Op maandag 18 april 2022 16:55 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Die sancties helpen niet
Maar jij kan vast wel wat bewijzen optoveren dat de Russische economie keihard onderuit gaat?
De eerste klap is al geweest toen flikkerde de roebel de afgrond in en de beurs heeft 3 weken stil gestaan.quote:Op maandag 18 april 2022 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sancties zijn altijd van de lange adem.
Dus of de Russische economie deze oorlog en sancties kunnen dragen? We zullen het zien. Poetin heeft in ieder flink kunnen sparen om een klap op te vangen en de brandstoflevering gaat gewoon verder...
Had het misschien iets anders kunnen verwoorden, het enige wat ik hiermee wou zeggen was: dat ik weet dat je beter kanquote:Op maandag 18 april 2022 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vijandig ik vloek niet jij wel ...
Als ik zoek pannenkoek krijg ik een hele andere omschrijving dan waar gvd voor staat
En tja we zijn indirect in oorlog met Rusland dus tja ..
quote:Op maandag 18 april 2022 19:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had het misschien iets anders kunnen verwoorden, het enige wat ik hiermee wou zeggen was: dat ik weet dat je beter kan![]()
Je kunt het oneens met elkaar zijn zonder de ander een pannekoek te noemen
Omdat het vooralsnog ver achter vijandige linies ligt ... Ze hebben dringendere problemen op te lossenquote:Op maandag 18 april 2022 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik blijf het maar een rare oorlog vinden. In alle toegestane media lees ik dat de staat van het Russische leger enorm slecht is en Oekraïne de overwinningen aan elkaar rijgt. Hoezo wagen ze dan niet eens een poging om Mariupol te ontzetten?
Ja de staat van Rusland materiaal is ruk, maar ze hebben veel materiaal en veel manschappen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik blijf het maar een rare oorlog vinden. In alle toegestane media lees ik dat de staat van het Russische leger enorm slecht is en Oekraïne de overwinningen aan elkaar rijgt. Hoezo wagen ze dan niet eens een poging om Mariupol te ontzetten?
Poffertje is fine , ik vind hem wel wat hebben , keur hem goedquote:
Ook al die buitenlandse politici die gezellig in Kiev op de koffie komen alsof er niks aan de hand is.quote:Op maandag 18 april 2022 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Misschien omdat de Russen nu +-650 km verderop zitten dat is zeg maar van Enschede naar Berlijn.quote:Op maandag 18 april 2022 23:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ook al die buitenlandse politici die gezellig in Kiev op de koffie komen alsof er niks aan de hand is.
Ja ik snap niet waarom jullie van een vijandig land de olie en gas kopen.quote:Op maandag 18 april 2022 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sancties zijn altijd van de lange adem.
Dus of de Russische economie deze oorlog en sancties kunnen dragen? We zullen het zien. Poetin heeft in ieder flink kunnen sparen om een klap op te vangen en de brandstoflevering gaat gewoon verder...
Nee omdat ze door hun capabele mannen heen gaan en roepen dat ze zich moeten verdedigen tot de laatste man, met de dood als gevolg.quote:Op maandag 18 april 2022 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat het vooralsnog ver achter vijandige linies ligt ... Ze hebben dringendere problemen op te lossen
Dus dat is de Westerse insteek.quote:
Hoezo nee?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:52 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nee omdat ze door hun capabele mannen heen gaan en roepen dat ze zich moeten verdedigen tot de laatste man, met de dood als gevolg.
Baat het niet schaadt het nietquote:En wat die randdebielen van de VS en de Eu betreft: blijf maar lekker veel wapens sturen om dit conflickt springlevend te houden hoor.... vooral niet proberen met praten dit op te lossen... elke keer als we achter die kut Amerikanen aanhobbelen gebeurd er weer mega ellende op deze wereld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |