Michel Abbink in rouw.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
De Nederlandse clubs vliegen er dus uit vanavond. Einde polonaise.
Twee keer l, een f.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Announce rellen in de Affelay kleedkamer.
Portugal gewoon langer Europees actief dan NL.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
De Nederlandse clubs vliegen er dus uit vanavond. Einde polonaise.
Stukje bombardement.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
De verbouwing van Eindhoven gaat zo beginnen.
Build back better (nie zo moeilijk)quote:Op donderdag 14 april 2022 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
De verbouwing van Eindhoven gaat zo beginnen.
Volgens mij heb jij het niet zo op Pietje.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Altijd tegen jou he, hoe durven ze.
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dan zondag ook nog uitgeput naast de beker grijpen
Fallus!quote:
Mwa moeten tegen een team waar zo'n beetje iedereen weggaat incl de coachquote:Op donderdag 14 april 2022 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dan zondag ook nog uitgeput naast de beker grijpen
Dan zal zo wel de 3-2 vallen.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit lijkt wel een slotoffensief van Ajax.
Nauwelijks de helft over geweest.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV komt er de hele tweede helft eigenlijk niet aan te pas, zelfs niet met 1-2 achter.
Wel als eerste ooit denk ik zoquote:Op donderdag 14 april 2022 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schmidt 3x uitgeschakeld in Europees toernooi. Wat een sneuneus.
Lijkt wel DRTquote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef Kriegel het volgende:
Die polonaise is ook wel lekker in mekaar gestort hè? Vijf ploegen naar de knock-outs, geen een die fatsoenlijk ver komt.
Coëfficiënttechnisch gezien heb je ook veel liever dit dan 1 club die ver komtquote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef Kriegel het volgende:
Die polonaise is ook wel lekker in mekaar gestort hè? Vijf ploegen naar de knock-outs, geen een die fatsoenlijk ver komt.
Maar wel mokerveel punten.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
Nu Feyenoord er zo nog uit door een arbitrale dwaling en het Europees seizoen van de Nederlandse clubs is weer eens glorieus mislukt.
HOHOHOquote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef Kriegel het volgende:
@Karinaquote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Die mensen kan ik dan niet meer serieus nemen.
Jazeker. Maar het had nog zoveel mooier kunnen zijn enz enz.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Coëfficiënttechnisch gezien heb je ook veel liever dit dan 1 club die ver komt
stukje coefficientenpolonaisequote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
Nu Feyenoord er zo nog uit door een arbitrale dwaling en het Europees seizoen van de Nederlandse clubs is weer eens glorieus mislukt.
nou ik kijk elke jaar een stukje en dan denk ik: meh toch maar niet en zet ik het afquote:
Nja pas na de wissel van Max ging het echt misquote:Op donderdag 14 april 2022 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV komt er de hele tweede helft eigenlijk niet aan te pas, zelfs niet met 1-2 achter.
Schmidtedquote:Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja pas na de wissel van Max ging het echt mis
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou door het leven gaan terwijl @:fetx mij niet serieus neemt
Andere vent je serieus laten nemen geen optie?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou door het leven gaan terwijl @:fetx mij niet serieus neemt
Ik zit al met mijn hoofd bij Ruud.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
Terecht eruit. De 1-0 was al een gelukje.
Jammer.
Zondag wordt het ook kut omdat je weer een donderdagwedstrijd in de benen hebt. Dus seizoen -> nachtkaars.
Ordinair zeg.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Andere vent je serieus laten nemen geen optie?
Ik ga hier DIRECT werk van makenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Andere vent je serieus laten nemen geen optie?
Oh oke, bedankt 3rr0r.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze weer van plan zijn Conference League te spelen.
Volgend jaar weer derde in de EL poule.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze weer van plan zijn Conference League te spelen.
Compleet lachwekkend inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Interviewster is van een nog lager niveau dan Jeroen Stekelenburg.
Dan heb je Viaplay nog niet gezien.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
De Mol troep.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Einde tijdperk gehemelte wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Pizza bitterballen.
Wtf.
Graag food review @:TheBradge
Ludiek, ik doe mee.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
We zouden eigenlijk massaal mee moeten vluchten.
Pas je op voor mensensmokkelaars?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
We zouden eigenlijk massaal mee moeten vluchten.
Tussen de 30.000 en 35.000 waren er naar Barcelona afgereisd, hoorde ik op ESPN.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel lui uit Frankfurt zitten daar joh
Volgens soosjul miedia zouden er 30k fans uit Frankfurt zijn afgereisdquote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel lui uit Frankfurt zitten daar joh
Niet normaal.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Tussen de 30.000 en 35.000 waren er naar Barcelona afgereisd, hoorde ik op ESPN.
2-1 verloren helaas, was zo'n wedstrijd die beide kanten op kon maar helaas de verkeerde.quote:
Ik ben geen Friese boer, maar je antwoord is jaquote:Op donderdag 14 april 2022 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vindt de tacticus van dienst bij VI ook dat het misging bij de wissel Max -> Oppegard? @:maxi-mus
En veel socio's hebben hun kaartjes verkocht aan Duitsers, lekker man.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Tussen de 30.000 en 35.000 waren er naar Barcelona afgereisd, hoorde ik op ESPN.
Jij denkt dat ik het bewust vraag om het nog even in te wrijven ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-1 verloren helaas, was zo'n wedstrijd die beide kanten op kon maar helaas de verkeerde.
Al wist jij dit natuurlijk al!
En niet vanwege de defensie, maar vanwege dat de aanvallende druk weg was.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen Friese boer, maar je antwoord is ja
Bij jou sluit ik dat niet uit!quote:Op donderdag 14 april 2022 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het bewust vraag om het nog even in te wrijven ofzo?
Maar ach, wat lullig zeg.
Och wat kun je anders verwachten van een club die zelfs door Benfica wordt uitgeschakeld?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het bewust vraag om het nog even in te wrijven ofzo?
Maar ach, wat lullig zeg.
Blacks constateerde dat het verdedigend van een 4-4-2 naar 4-1-4-1 ging en dat dat niet goed werd uitgevoerd en er dus geen druk meer was jaquote:Op donderdag 14 april 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En niet vanwege de defensie, maar vanwege dat de aanvallende druk weg was.
Daarna was het definitief de storm van Leicester.
Ondanks dat ik de andere drie teams die doorgaan inderdaad lager inschat ben ik daar echt niet van overtuigd, Leicester heeft het ontzettend moeilijk gehad tegen PSV, dan zie ik ze niet zomaar even winnen van Roma of Feyenoord bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 april 2022 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verloren van de aanstaande winnaar. Geen schande.
En Mauro had sowieso veel meer moeite met Lookman dan met Barnes. Geen idee waarom want dat is een blind paard.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blacks constateerde dat het verdedigend van een 4-4-2 naar 4-1-4-1 ging en dat dat niet goed werd uitgevoerd en er dus geen druk meer was ja
Lookman is een leuke naam.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Mauro had sowieso veel meer moeite met Lookman dan met Barnes. Geen idee waarom want dat is een blind paard.
Al besproken.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh haha ik dacht dat Feyenoord scoorde!
Had Boussabon het laatst niet over 60+?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Is dit die voetballer waar ze 20 miljoen voor willen vangen?
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de andere drie teams die doorgaan inderdaad lager inschat ben ik daar echt niet van overtuigd, Leicester heeft het ontzettend moeilijk gehad tegen PSV, dan zie ik ze niet zomaar even winnen van Roma of Feyenoord bijvoorbeeld
Dat willen ze ook voor Senesi.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Is dit die voetballer waar ze 20 miljoen voor willen vangen?
Ik dacht dat oprecht (kom net binnen) maar gelukkig dacht iedereen dat ik aan het trollen wasquote:Op donderdag 14 april 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh haha ik dacht dat Feyenoord scoorde!
Met?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:17 schreef GGMM het volgende:
Met gok (5-6) ligt in ieder geval lekker op schema
De scheids is over 20 minuten aan de beurt.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:17 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic geven ze het veld de schuld.
Daar noem je ook iemandquote:Op donderdag 14 april 2022 21:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Had Boussabon het laatst niet over 60+?
Al besproken.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:18 schreef Bolasie het volgende:
Iemand in het Feyenoord topic geeft het veld de schuld.
Tot aan de wissel Max -> Oppegard had Leicester het gewoon lastig, laatste kwartier vertekent behoorlijkquote:Op donderdag 14 april 2022 21:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem ik niet bepaald 'ontzettend moeilijk' vanavond in ieder geval.
Aan zijn plaatje te zien spoort die nietquote:Op donderdag 14 april 2022 21:18 schreef Bolasie het volgende:
Iemand in het Feyenoord topic geeft het veld de schuld.
Ach, Leicester is natuurlijk ook niet werelds dit seizoen. Wonnen notabene de eerste wedstrijd van kalenderjaar 2022 pas in maart. Draait vaak voor geen meter en PSV had het zeker eerder kunnen afmaken. Ik zou het geen schande noemen gezien het verschil in BEGROTING, maar ze hebben wel ontzettend gefaald.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot aan de wissel Max -> Oppegard had Leicester het gewoon lastig, laatste kwartier vertekent behoorlijk
Waarom quote je hem maar niet mijquote:Op donderdag 14 april 2022 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan zijn plaatje te zien spoort die niet
Stukje downgenot.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan zijn plaatje te zien spoort die niet
PSV had hier gewoon van kunnen winnen, maar dat kon het ook van Benfica, Sociedad, Monaco en Feyenoord en dat is ook allemaal niet gelukt.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ach, Leicester is natuurlijk ook niet werelds dit seizoen. Wonnen notabene de eerste wedstrijd van kalenderjaar 2022 pas in maart. Draait vaak voor geen meter en PSV had het zeker eerder kunnen afmaken. Ik zou het geen schande noemen gezien het verschil in BEGROTING, maar ze hebben wel ontzettend gefaald.
Lastig? Zeker! Al waren ze sinds het begin van de tweede helft al wel meteen beter. PSV heeft zich naar één enorme kans kunnen voetballen na rust. Die had wel moeten zitten.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot aan de wissel Max -> Oppegard had Leicester het gewoon lastig, laatste kwartier vertekent behoorlijk
Eerste kwartier van de tweede helft was nog wel gelijkwaardig, daarna werd Leicester langzaam beter, en met de wissel was alles helemaal anders.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Lastig? Zeker! Al waren ze sinds het begin van de tweede helft al wel meteen beter. PSV heeft zich naar één enorme kans kunnen voetballen na rust. Die had wel moeten zitten.
Het is vooral opvallend dat in elk van de drie toernooien het bij de eerste de beste serieuze tegenstander het direct ophoudt.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ach, Leicester is natuurlijk ook niet werelds dit seizoen. Wonnen notabene de eerste wedstrijd van kalenderjaar 2022 pas in maart. Draait vaak voor geen meter en PSV had het zeker eerder kunnen afmaken. Ik zou het geen schande noemen gezien het verschil in BEGROTING, maar ze hebben wel ontzettend gefaald.
Dan is er dus structureel een probleem. Je komt simpelweg kwaliteit te kort.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV had hier gewoon van kunnen winnen, maar dat kon het ook van Benfica, Sociedad, Monaco en Feyenoord en dat is ook allemaal niet gelukt.
Mee eens ja, vond het niet heel denderend allemaal.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Lastig? Zeker! Al waren ze sinds het begin van de tweede helft al wel meteen beter. PSV heeft zich naar één enorme kans kunnen voetballen na rust. Die had wel moeten zitten.
Bedankt Hans. Dat roep ik al maanden.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan is er dus structureel een probleem. Je komt simpelweg kwaliteit te kort.
Dat heb ik je echt nog nooit horen roepenquote:Op donderdag 14 april 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dat roep ik al maanden.
Was ook niet per se de verdeinste van PSV al voetbalden ze af en toe aardig mee.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mee eens ja, vond het niet heel denderend allemaal.
De overtuigende wedstrijden van PSV dit seizoen zijn op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als zondag ook nog verloren wordt lijkt mij dit toch wel een verloren seizoen.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het is vooral opvallend dat in elk van de drie toernooien het bij de eerste de beste serieuze tegenstander het direct ophoudt.
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV had hier gewoon van kunnen winnen, maar dat kon het ook van Benfica, Sociedad, Monaco en Feyenoord en dat is ook allemaal niet gelukt.
Bewijs.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al vaker geroepen dat PSV het niet voor elkaar krijgt om tot veel serieuze kansen te komen tegen goede tegenstanders en dat het vooral veel breien is.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik je echt nog nooit horen roepen
Dat een voetballer als Toornstra een Europese halve finale kan bereiken inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2022 21:27 schreef Bolasie het volgende:
Feyenoord is wel het ultieme voorbeeld van deze competitie.
Dit is qua amusementswaarde vooralsnog de leukste, maar kwalitatief gezien de meest dramatische kwartfinale.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:27 schreef Bolasie het volgende:
Feyenoord is wel het ultieme voorbeeld van deze competitie.
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dit is qua amusementswaarde vooralsnog de leukste, maar kwalitatief gezien de meest dramatische kwartfinale.
Prima filmpie. Woodchipper scene.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Fargo(1996)8.1crime, thriller98R16Joel Coen, Ethan CoenEthan Coen, Joel CoenWilliam H. Macy, Steve Buscemi, Peter StormareMinnesota car salesman Jerry Lundegaard's inept crime falls apart due to his and his henchmen's bungling and the persistent police work of the quite pregnant Marge Gunderson8
Tokkies gonna tokkiequote:Op donderdag 14 april 2022 21:32 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi. Stukje gekanker.
(niet door mij!)
Verkeerde topic!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Zijtveld mist ook compleet dat die koppen tegen elkaar gaan
Waarom kijk ik eigenlijk ESPN
Sowieso zijn alle commentatoren kut, zowat. Wie weet loop je tegen Wytse, Driessen, Oldenburger of Teun de Boer aan.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Het is wietquote:
Vind Wytse wel met afstand de beste, eerlijk gezegd. Teun de Boer is vrij nieuw, maar nu al beter te pruimen dan Driessen en Oldenburger.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Sowieso zijn alle commentatoren kut, zowat. Wie weet loop je tegen Wytse, Driessen, Oldenburger of Teun de Boer aan.
Zou het wat uitmaken? Leo had het over Pulisic ipv Pusic.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Leo heeft een permanente tia.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Leo had het over Pulisic ipv Pusic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |