SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat we gaan doen is nog een verrassing maar vergeet je zwemspullen nietquote:
Spannend! Ik hoop dat we gaan midgetgolfenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat we gaan doen is nog een verrassing maar vergeet je zwemspullen niet
Misschien krijgen we na afloop ook wel een snoepzak mee naar huisquote:Op donderdag 14 april 2022 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spannend! Ik hoop dat we gaan midgetgolfen
Nee, is toch traditie: auto vol met kinderen gestouwd en zelf ook nog wat in de kattenbak en dan mensen thuisbrengenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen je je ouders je niet ophalen dan?
Of een touringcar huren en dan doen alsof je er niet in zit.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is toch traditie: auto vol met kinderen gestouwd en zelf ook nog wat in de kattenbak en dan mensen thuisbrengen
Ja, dat was altijd wel dé dijenkletserquote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een touringcar huren en dan doen alsof je er niet in zit.
ik doe die panterprint aanquote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Benieuwd of iemand een gouden, vleeskleurige of zeemleren bikini aan heeft.
Ik denk @dud0rquote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon random offeh?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Offeuhhhhhhhhhquote:
Ik las zeemieren.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Wel leuk, zulke voorpretquote:Op donderdag 14 april 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
moet nog bedenken wat ik allemaal ga downloaden van netflix
Nee photoshoot in bikini op de rug van een paardquote:Op donderdag 14 april 2022 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spannend! Ik hoop dat we gaan midgetgolfen
quote:Op donderdag 14 april 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is toch traditie: auto vol met kinderen gestouwd en zelf ook nog wat in de kattenbak en dan mensen thuisbrengen
vind ik nou niks voor budaquote:Op donderdag 14 april 2022 14:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee photoshoot in bikini op de rug van een paard
Had ik de vorige vakantie ook heel enthousiast gedaan, uiteindelijk een halve film gekeken in het vliegtuig ofzoquote:Op donderdag 14 april 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Alle zes seizoenen van Gossip Girlquote:Op donderdag 14 april 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Miauwquote:
nou ja is kwestie van geluk als je kan slapen natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik de vorige vakantie ook heel enthousiast gedaan, uiteindelijk een halve film gekeken in het vliegtuig ofzo
oh geloof dat dat i niet zo vind. zag wel nieuw seizoen van good girls en nieuwe seizoen van topboy staat ook onlinequote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle zes seizoenen van Gossip Girl
Beetje slechts gekleed in een strakke panterprintonderbroek op een Lada zwoel en snaaks richting de camera kijken.quote:
Live PD in het hotel kijkenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja is kwestie van geluk als je kan slapen natuurlijk
Beste serie ooitquote:Op donderdag 14 april 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh geloof dat dat i niet zo vind. zag wel nieuw seizoen van good girls en nieuwe seizoen van topboy staat ook online
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik werd gefouilleerd bij de securiry. Alleen mijn rechterarm.
Dat is voor meisjes.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle zes seizoenen van Gossip Girl
Nee dat programma heet 'Live PD'quote:
oh datquote:Op donderdag 14 april 2022 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat programma heet 'Live PD'Zeg maar een soort livestream waarbij je de politie volgt
quote:
quote:
nou ja hij drukt op die plek dat denk ik nietquote:Op donderdag 14 april 2022 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien gaat dat over als je 'm een tijdje aan hebt?
Misschien wordt-ie nu leeggedrukt.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij drukt op die plek dat denk ik niet
Kun je niet nog snel even van been wisselen? Je hebt er vast nog één liggen?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat het komt omdat het tegen een spier drukt en het daarom pijn doet
verkochtquote:Op donderdag 14 april 2022 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet nog snel even van been wisselen? Je hebt er vast nog één liggen?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 14:28 schreef bitterbal het volgende:
die knie was ook niet meer helemaal goed
Gelukkig is de rest meer dan perfectquote:Op donderdag 14 april 2022 14:28 schreef bitterbal het volgende:
die knie was ook niet meer helemaal goed
ja doe ik morgen voor de vlucht aanquote:
Dus je komt terug met hele witte onderbenen?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doe ik morgen voor de vlucht aan
had gelezen dat na een week van dit soort sokken dragen de pijnklachten kunne afnemen
En een speelgoedjequote:Op donderdag 14 april 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien krijgen we na afloop ook wel een snoepzak mee naar huis
Ik heb een neonroze zwembroekquote:
nee wacht ik nog wel even meequote:Op donderdag 14 april 2022 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus je komt terug met hele witte onderbenen?
Hoe ging het werken vandaagquote:
Goed hoor. Zat ook weinig druk achter. Deze post hoefde er niet vandaag in...quote:
Ze gaan toch niet akkoord ermee.quote:
Oh dat is lekkerquote:Op donderdag 14 april 2022 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed hoor. Zat ook weinig druk achter. Deze post hoefde er niet vandaag in...
Ah joh geld zat. Hij weet niet meer wat hij ermee moet doenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]Als hij zich nou gewoon eens bij raketten en auto's bouwen houdt.
Volgens mij heeft hij dat geld niet op een rekening staan, dus hoe hij die 40 miljard gaat ophoesten weet ik niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah joh geld zat. Hij weet niet meer wat hij ermee moet doen
Tesla aandelen als onderpandquote:Op donderdag 14 april 2022 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat geld niet op een rekening staan, dus hoe hij die 40 miljard gaat ophoesten weet ik niet.
Raar systeem. Als Tesla onderuit gaat op de beurs, moet-ie Twitter weer verkopen?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tesla aandelen als onderpand
Meestal wordt er dan een bodemprijs afgesproken tot waar die aandelen mogen zakken.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Raar systeem. Als Tesla onderuit gaat op de beurs, moet-ie Twitter weer verkopen?
Ja dan kan ik beter mijn eigen houden en hopen dat het over paar maanden weg is.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had dat laatste been ook knieproblemen, dus daar schiet je niets mee op.
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan een bodemprijs afgesproken tot waar die aandelen mogen zakken.
Maar ik speculeer maar wat hoor. Ik heb geen idee hoe het wil financieren.
het weer is hier inmiddels zo lekker dat ik vanavond weer ga BBQenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
Huis schoon en wasgoed schoon. Nu heb ik weer honger.
Grillen*quote:Op donderdag 14 april 2022 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het weer is hier inmiddels zo lekker dat ik vanavond weer ga BBQen![]()
en nou is er ook halloumi en paprika in huis dus misschien gooi ik dat er ook wel op.
Paar Tweets de wereld in sturen en zijn vermogen gaat weer omhoogquote:Op donderdag 14 april 2022 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.
Mja als je naar fundamentals als P/E ratio kijkt wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.
Nu snap ik wel waarom burn-outs zo veel voorkomen bij ambtenarenquote:
Ja, maar ik gok dat die groei eindig is. Ze denken dat die autopilot heel veel gaat beteken, maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja als je naar fundamentals als P/E ratio kijkt wel.
Maar er zit wel veel groei in het bedrijf.
Autopilot is sowieso de toekomst, maar vraag me af in hoeverre dat de waarde van Tesla bepaald.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ik gok dat die groei eindig is. Ze denken dat die autopilot heel veel gaat beteken, maar dat betwijfel ik.
Volgens het verhaal van Musk zou autopilot auto's heel veel meer waard maken. Tesla is trouwens wel echt het verst met de meest algemene vorm van autopilot, maar ik heb het idee dat het nog heel lang duurt voordat het acceptabel is het echt als autopilot in te zetten in steden etc.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Autopilot is sowieso de toekomst, maar vraag me af in hoeverre dat de waarde van Tesla bepaald.
Ze zijn niet bepaald het enige bedrijf die daar mee bezig is.
Zo komen we nooit ergensquote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
Het vliegtuig van Liesje wordt achteruit geduwd!
Huehue?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
Ben je haar aan het stalken?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
had de dierenarts gedacht dat de caaf het niet meer lang zou redden?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
De dierenarts belde nog even vanwege de caaf, wat aardig.
Dat is wel medelevendquote:Op donderdag 14 april 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
De dierenarts belde nog even vanwege de caaf, wat aardig.
Zou niet weten waarom. Mobiele telefoons hebben ook veel meer functies gekregen en toch is de prijs tussen 1995 en nu amper verandert.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van Musk zou autopilot auto's heel veel meer waard maken.
Dat wel. Ze hebben een mooie voorsprong maar andere fabrikanten en bedrijven als google (alphabet) werken er ook aan.quote:Tesla is trouwens wel echt het verst met de meest algemene vorm van autopilot, maar ik heb het idee dat het nog heel lang duurt voordat het acceptabel is het echt als autopilot in te zetten in steden etc.
zit liesje daar in?quote:
Ik had vanmorgen even gebeld erover. Ze zouden nog een second opinion vragen over de röntgenfoto dus ik had al vroeg gebeld vanmorgen dat dat niet meer nodig wasquote:Op donderdag 14 april 2022 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had de dierenarts gedacht dat de caaf het niet meer lang zou redden?
Heb ik ook weleens gehad ja.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij kregen altijd een kaartje van de dierenarts.
ah. Aardig dat ze belde.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen even gebeld erover. Ze zouden nog een second opinion vragen over de röntgenfoto dus ik had al vroeg gebeld vanmorgen dat dat niet meer nodig was
Gisteren zaten ze helemaal geschrokken in een hoekjequote:Op donderdag 14 april 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Aardig dat ze belde.![]()
Hoe gaat het met de andere caafs? Denk je dat ze de het doorhebben?
Een of ander blaatverhaal dat je auto dan een soort taxi wordt die de hele dag mensen kan vervoeren terwijl je aan het werk bent.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Mobiele telefoons hebben ook veel meer functies gekregen en toch is de prijs tussen 1995 en nu amper verandert.
Met Waymo toch? Volgens mij werkte dat ook nog niet zo lekker allemaal.quote:[..]
Dat wel. Ze hebben een mooie voorsprong maar andere fabrikanten en bedrijven als google (alphabet) werken er ook aan.
quote:Op donderdag 14 april 2022 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren zaten ze helemaal geschrokken in een hoekjeAlleen de pluizenbol begon al snel weer te vreten, maar ze gingen niet bij hem kijken ofzo, ze bleven in de hoek. Pas toen ik hem had weggehaald en de kooi had schoongemaakt, deden ze weer normaal.
Dat is een hamsterquote:Op donderdag 14 april 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal zo in de hoek?
ik kon geen bange cavia vindenquote:
bull. Een hoop mensen willen hun auto helemaal niet delen. En ik denk eerder dat bedrijven als Uber in dat gat springen als het eenmaal zover is,quote:Op donderdag 14 april 2022 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Een of ander blaatverhaal dat je auto dan een soort taxi wordt die de hele dag mensen kan vervoeren terwijl je aan het werk bent.
[..]
'Zo goed ben ik er nou ook weer niet in thuisquote:Met Waymo toch? Volgens mij werkte dat ook nog niet zo lekker allemaal.
dat gaat snelquote:Op donderdag 14 april 2022 15:43 schreef Recce het volgende:
Liesje is al in Duitsland geweest en gaat zo België in:
[ afbeelding ]
Een gemiddeld passagiersvliegtuig gaat 250km per uur dus dat schiet wel op jaquote:
dat redt de bitterbrommert nietquote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een gemiddeld passagiersvliegtuig gaat 250km per uur dus dat schiet wel op ja
Ik denk dat particulieren dat inderdaad niet gaan doen en dat er bedrijven komen, net als met die irritante deelscooters.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
bull. Een hoop mensen willen hun auto helemaal niet delen. En ik denk eerder dat bedrijven als Uber in dat gat springen als het eenmaal zover is,
Toch wel een paar kilometertjes harderquote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerder 850 km/uur.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is het eerste antwoord dat google me geeft 🤷♀️quote:Op donderdag 14 april 2022 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel een paar kilometertjes harder
ah ja. als ik iets verder scroll kom ik 1000km/uur tegen.quote:
hallo haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsquote:
Of jij moet beter lezen.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah ja. als ik iets verder scroll kom ik 1000km/uur tegen.
de 250km/u is blijkbaar de grondsnelheid die nodig is om op te stijgen.
google moet wat duidelijker zijn
'Zo'n groot vliegtuig heeft een hele lange startbaan nodig om zo hard te kunnen'quote:
Je moet niet zulke kutvragen stellen.quote:
Wordt het wel duidelijk uitgelegd.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Kindersites lezen en dan het verkeerde daaruit halen
Gras is paars.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het wel duidelijk uitgelegd.
daaarquote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat het voordeliger is om op schiphol euro's te wisselen naar baht of in thailand?
eerste pagina googlequote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Zo'n groot vliegtuig heeft een hele lange startbaan nodig om zo hard te kunnen'
Je bent in een kleutertijdschrift aan het opzoeken?
ja zo ver lees ik niet. ik lees alleen de eerste zinquote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
En wat staat daar onder?
[ afbeelding ]
ik zocht op gemiddelde snelheid vliegtuigquote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef Recce het volgende:
Normale mensen zoeken het zo:
[ afbeelding ]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisseltquote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat het voordeliger is om op schiphol euro's te wisselen naar baht of in thailand?
ja daar is pinnen niet heel gebruikelijk. Ja in de supermarkt maar restaurantjes niet echtquote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisselt
of daar flappen uit de muur snokken inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisselt
Lijkt me niet de beste koers dan. Wel meteen alvast cash op zak zodra je er bent. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deed het voorheen altijd hier bij de abn op schiphol
flappen uit de muur is daar deur. abn rekent trouwens ook veel voor pinnen buiten euquote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of daar flappen uit de muur snokken inderdaad.
[..]
Lijkt me niet de beste koers dan. Wel meteen alvast cash op zak zodra je er bent. Dat dan weer wel.
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
eerste pagina google
[..]
ja zo ver lees ik niet. ik lees alleen de eerste zin
[..]
ik zocht op gemiddelde snelheid vliegtuig
Doe es liefquote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!
dan kan je ze misschien beter zelf slaan en printen.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is pinnen niet heel gebruikelijk. Ja in de supermarkt maar restaurantjes niet echt
en zal ook wel wat kosten om te pinnen denk ik?
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!
ik ben geen Fles.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kan je ze misschien beter zelf slaan en printen.
ga ik nog doen maar goed dat je het zegtquote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb je je pinpas wel al op internationaal of wereldwijd ofzo gezet?
maar je printer werkte nu wel dus dan kan hetquote:
inderdaad. ik ben KEIHARD aan het huilen nuquote:Op donderdag 14 april 2022 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, sorry @:dud0r, dat is wel erg gemeen.
ja maar heb geen geldpapierquote:Op donderdag 14 april 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar je printer werkte nu wel dus dan kan het
Misschien moet je even iets in de frituur gooien dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. ik ben KEIHARD aan het huilen nu
alsof die taaitaaien dat zienquote:
Nee ik bewaar m'n lucht frituur snacks voor morgenavondquote:Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je even iets in de frituur gooien dan?
wat is er dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik bewaar m'n lucht frituur snacks voor morgenavond
niks, maar vanavond ben ik niet thuisquote:
ja waarschijnlijk wel. Het is trouwens al gevraagd of onze lonen omhoog kunnen vanwege de inflatiequote:
Is dat niet goed?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk lang leven de liefde. Heeft een van de kandidaten een ex die gender-fluid was; de ene dag meer man en de andere dag meer vrouw
Ja maar goed, daar kom je toch ook niet pas achter nadat je er een relatie mee bent begonnen of wel?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wat vreemd. de ene dag Henk en de andere dag Hendrika
nee maar daar ging het niet om :pquote:Op donderdag 14 april 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, daar kom je toch ook niet pas achter nadat je er een relatie mee bent begonnen of wel?
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjesquote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan is het niet meer zo raarquote:Op donderdag 14 april 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjes
Elke dag chocola.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjes
Geen Ingrid? of Henka??quote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat kost een biertje bij jullie?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk wel. Het is trouwens al gevraagd of onze lonen omhoog kunnen vanwege de inflatie
Lijkt me verwarrend, de ene dag slim en stabiel en de andere dag een hulpeloos instabiel wrak, moet je dan een stomp op de arm geven of een brede schouder aanbieden?quote:
Bij dat instabiel wrak omschrijf je een man. Bied je die een brede schouder aan dan???quote:Op donderdag 14 april 2022 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me verwarrend, de ene dag slim en stabiel en de andere dag een hulpeloos instabiel wrak, moet je dan een stomp op de arm geven of een brede schouder aanbieden?
Het is nu echt velen malen leuker in Den Haag.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er eigenlijk al ooit een FOKKER bij Bal op der werk geweest toen zij daar werkte.??
Eerder gevraagd, maar soit....
Ja, ik ben er natuurlijk ooit binnen geweest, maar toen was Ballie nog Haagse
dat sowiesoquote:
Ben jij dan ook verhuisd?? Je had toch plannen???quote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is nu echt velen malen leuker in Den Haag.
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
kan dit bevestigen. vandaag nog geweest. even lekker op een terras wat gegeten en gedronken. was zeer leukquote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
wij hebben grimbergen blond op fles 4,30quote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Karzai het volgende:
Haal meestal een leffe blond, die zijn 4,75
welk terras?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan dit bevestigen. vandaag nog geweest. even lekker op een terras wat gegeten en gedronken. was zeer leuk
Viesdik op het teras.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan dit bevestigen. vandaag nog geweest. even lekker op een terras wat gegeten en gedronken. was zeer leuk
geen idee. niet gekeken hoe het heettequote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee. niet gekeken hoe het heette
Ook lekker, ik word afgezet dusquote:Op donderdag 14 april 2022 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben grimbergen blond op fles 4,30
broodje warme beenhamquote:
gewoon de eerste gepakt waar we langs kwamen en de zon op stondquote:
Ja maar die gingen niet door.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben jij dan ook verhuisd?? Je had toch plannen???![]()
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee. niet gekeken hoe het heette
gewoon lekker blijven zittenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar die gingen niet door.
Ik wil deze woning ook helemaal niet kwijt, dat gaat mij echt pijn doen.
Daar zou jij geen last van hebben, toch? * Recce denkt aan verhalen over uitstekende antennes, bla bla, wiebeldansjes etc.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me verwarrend, de ene dag slim en stabiel en de andere dag een hulpeloos instabiel wrak, moet je dan een stomp op de arm geven of een brede schouder aanbieden?
Had je niet graag mee gewild naar Albaantje?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:20 schreef Recce het volgende:
Liesje is boven München en dus bijna bij de alpen!
[ afbeelding ]
Blijf ik ook zeker.quote:
Dat is mij iets teveel chaos!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je niet graag mee gewild naar Albaantje?
dat vind ik op werk ook altijd het leukste momentquote:Op donderdag 14 april 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
Over een kwartiertje de klanten de winkel uit jagen
Alleen stiekem verborgen achter een plantquote:Op donderdag 14 april 2022 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er eigenlijk al ooit een FOKKER bij Bal op der werk geweest toen zij daar werkte.??
Eerder gevraagd, maar soit....
Ja, ik ben er natuurlijk ooit binnen geweest, maar toen was Ballie nog Haagse
Oja allemaal Engelsen op de terrassenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was best veel blauw in de stad. en dan niet Politieblauw
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen stiekem verborgen achter een plant
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen stiekem verborgen achter een plant
quote:
was goed te etenquote:
huehue?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar met Liesje ben je wel in ervaren handen hoor
goed planquote:
Neequote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
Ik ga even een miljoenmiljard kilometer wandelen. Letten jullie op Liesje?
Huehue!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar met Liesje ben je wel in ervaren handen hoor
ja hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
probeer je grmbl af te troevenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
ja. HS uitlopen, straat over en dan de eerste aan je linkerkant aan dat stukje waterquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh bij de haagse hoge geloof ik?
Ik heb zo Pizza en morgen ws weer (Zat in de bonus box) en de houdbaarheid gaat niet verder dan zaterdag. Dus denk ik dat ik morgen die tweede eet...quote:
Wat voor pizza?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zo Pizza en morgen ws weer (Zat in de bonus box) en de houdbaarheid gaat niet verder dan zaterdag. Dus denk ik dat ik morgen die tweede eet...
Hallo, 2020 belde.quote:Contactloos bezorgen
Vanaf 17 maart worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.
Volgens de eerder aangekondigde maatregel tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.
Klopt de mijn zit al bijna 16 jaar in haar urn en komt er nooit uit...quote:
Nog niet in het stadion vanavond neem ik aan?quote:Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al buiten geweest....
Nee, dat vind ik te riskant voor de mensen om me heen...quote:Op donderdag 14 april 2022 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet in het stadion vanavond neem ik aan?
Dat wordt wel lekker genieten dusquote:Op donderdag 14 april 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk begint er nu een soort semivakantie van ruim 2 maandenAllemaal feestdagen, gebroken werkweken, weekendjes weg, ook op werk leuk allemaal meeloopdagjes en andere lanterfanterij, en aan het eind 3 weken Lapland. Koekoek!
Über fout dit!quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Probeer een uber te boeken voor zaterdag maar hij geeft een foutmelding aan
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik had voor mijn vakantie via www.sneleentaxi.nl geboekt. Ging prima wmb..quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja zeker, ben er al wel eens geweest maar nog niet helemaal naar de noordkaap. Ook een puntje voor de Arctic Bingoquote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt wel lekker genieten dus![]()
Lapland is wel gaaf, niet dat ik er zelf ooit ben geweest helaas
ja wil alleen naar het metro station maar dat misschien maar proberen.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had voor mijn vakantie via www.sneleentaxi.nl geboekt. Ging prima wmb..
Dat doen diverse diersoorten ook, heb ik van de week geleerd. Er zijn er zelfs die tig keer per dag van geslacht wisselen.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk lang leven de liefde. Heeft een van de kandidaten een ex die gender-fluid was; de ene dag meer man en de andere dag meer vrouw
Noorderlicht heb je dat al wel eens gezien?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker, ben er al wel eens geweest maar nog niet helemaal naar de noordkaap. Ook een puntje voor de Arctic Bingo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |