SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
50 euriesquote:Op donderdag 14 april 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past bij mij, is die een beetje duur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plak ik er wel een stickertje op met 500 euries.
ja ik ga zo ook even aan het werk. Eerst de was in de droger stoppen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer 10 dingen tegelijk aan het doen vandaag
Herkenbaar, dan ben je te drukquote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
hoe kwam dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar en dan toch Fokken tussendoorquote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook wat boeken in de kast staan waardoor het net lijkt alsof ik smaak heb en beetje slim ben.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb prachtige dingen aan de muur hangen, betekenisvolle dingen ook die wat weggeven over mijn sprankelende karakter en warme karakter en waaruit zeer zeker ook een bepaalde intelligentie op te merken valt.
Ik heb alleen op de slaapkamer niets aan de muren. Zou ook niet weten wat ik er zou moeten ophangenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks aan de murenAlleen op de slaapkamer een borduursel en ik heb een Ixxi gekregen voor boven m'n monitor.
Weten ze niet, ze geven gewoon pillen en hier alsjeblieft.quote:
Komt dat omdat je mij leest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, even snel wat vragen tussendoor beantwoorden. Dan belt er weer iemand en voordat je het weet ben je aan het jongleren met een hoop ballen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan ben je te druk
Ja, positief (ahum) effect heb jij op mijquote:
Ja echt wel, kan de titels amper uitspreken maar komt zo verdomde goed over.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wat boeken in de kast staan waardoor het net lijkt alsof ik smaak heb en beetje slim ben.
Ik ga dan altijd even pas op de plaats maken, lijstje maken en afwerkenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, even snel wat vragen tussendoor beantwoorden. Dan belt er weer iemand en voordat je het weet ben je aan het jongleren met een hoop ballen.
hmm benje daar ook niet wta jong voor?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weten ze niet, ze geven gewoon pillen en hier alsjeblieft.
Alleen zijn die pillen al een tijdje op en moet ik weer nieuwe halen, maar nog geen tijd voor gehad.
Ik bestel ze vandaag wel weer, kan ik ze deze week ophalen
Ja, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm benje daar ook niet wta jong voor?
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wat boeken in de kast staan waardoor het net lijkt alsof ik smaak heb en beetje slim ben.
quote:
Ik wil ook naar Den Haag: lekker eteeeeeeenquote:
Het wordt ook een beetje een autonoom mechanisme he. "OMG MIJN BLOEDDRUK AAAARGHquote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Tevens ben ik van mening dat ze de oorzaak moeten achterhalen en mij niet moeten volstoppen met pillen
Misschien proberen om wat verder van je schoonmoeder te gaan wonen?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Tevens ben ik van mening dat ze de oorzaak moeten achterhalen en mij niet moeten volstoppen met pillen
ja nog een keer opnieuw een afspraak maken?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachen.quote:
Socerafobische hypertensie.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien proberen om wat verder van je schoonmoeder te gaan wonen?
Kom dan. Dan gaan we lekker etenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Den Haag: lekker eteeeeeeen
Nou ja, het gaat natuurlijk wel in een cirkeltje rond en het helpt niet dat het zo onwijs druk op het werk is.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt ook een beetje een autonoom mechanisme he. "OMG MIJN BLOEDDRUK AAAARGH![]()
![]()
etc"
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien proberen om wat verder van je schoonmoeder te gaan wonen?
Eens. Wel kut.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Verwacht je dat het binnenkort rustiger wordt?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat natuurlijk wel in een cirkeltje rond en het helpt niet dat het zo onwijs druk op het werk is.
Ik moet nog een keer een afspraak maken met de praktijkondersteuner, maar dat vind ik zo'n teringwijf.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog een keer opnieuw een afspraak maken?
Jawel, want dan heb ik mn opleidingen gehaald en dan kan ik mij concentreren op m'n normale werk.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verwacht je dat het binnenkort rustiger wordt?
Hoeneer heb je examens?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, want dan heb ik mn opleidingen gehaald en dan kan ik mij concentreren op m'n normale werk.
Het helpt natuurlijk ook niet dat het én druk is én dat ik even twee opleidingen moet halen ...
Dat is heel veel extra werk en drukquote:Op donderdag 14 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, want dan heb ik mn opleidingen gehaald en dan kan ik mij concentreren op m'n normale werk.
Het helpt natuurlijk ook niet dat het én druk is én dat ik even twee opleidingen moet halen ...
Deze maandquote:
Maar je zit de hele dag op fokquote:Op donderdag 14 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een van de docenten zei dat een opleiding naast werk gewoon een extra baan is.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is heel veel extra werk en druk
En toch nog een examen halen, wonderbaarlijk he?quote:
En dan ben je ook nog caviamoederquote:Op donderdag 14 april 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een van de docenten zei dat een opleiding naast werk gewoon een extra baan is.
En dat klopt ook wel met deze opleidingen
ja ik kan er ook moeilijk van wegblijven hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toch nog een examen halen, wonderbaarlijk he?
Succesquote:Op donderdag 14 april 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze maandEentje heb ik al gehaald gelukkig
"Schoenstrikken zonder ademnood" in de pocket, nu nog alleen "caviamelken zonder te morsen", you go girlquote:Op donderdag 14 april 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze maandEentje heb ik al gehaald gelukkig
Gelukkig zijn de caviakinders braafquote:Op donderdag 14 april 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog caviamoeder
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Schoenstrikken zonder ademnood" in de pocket, nu nog alleen "caviamelken zonder te morsen", you go girl
Privacy en AVG zijn jou vreemd he?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Schoenstrikken zonder ademnood" in de pocket, nu nog alleen "caviamelken zonder te morsen", you go girl
Dank je wel!quote:
En dan gaan we verder met het échte werk. “Schoonloeders afschrikken met schrikdraad”.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mehhhhquote:Op donderdag 14 april 2022 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik kan er ook moeilijk van wegblijven hoorIk moet deze week nog eoa iets opleveren waar ik vandaag de hele dag voor vrijgehouden heb.
Nou ja gaat voor de lunch ook weer niks van terechtkomen wrsl
Met of zonder taser?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gaan we verder met het échte werk. “Schoonloeders afschrikken met schrikdraad”.
"Hoe te leven met socerafobie"quote:Op donderdag 14 april 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gaan we verder met het échte werk. “Schoonloeders afschrikken met schrikdraad”.
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe te leven met socerafobie"
Zou volgenquote:
Oei, heb je wel genoeg gedronken?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben een tikje misselijk en hoofdpijnerig vandaag
zou willen, maar moet leren en fokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Ben een recept aan het zoeken voor in de multicooker, heb ik toch wel een heel raar ingrediënt nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker chrunchy
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, hoe gaan we die nu gaar krijgen hequote:
Tot ze volwassen zijn, dan eten ze elkaar levend op die vieze dikke beesten.quote:
Misschien dat ledverlichting beter smaakt?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hoe gaan we die nu gaar krijgen he
Ben een recept aan het zoeken voor in de multicooker, heb ik toch wel een heel raar ingrediënt nodig
Peertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo het kunnen proberen, maar wil wel een lamp er in doen die te dimmen is. Anders schijnt het zo fel van binnen lijkt mijquote:Op donderdag 14 april 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat ledverlichting beter smaakt?
Dat zal beter smaken dan een gloeilampquote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ze volwassen zijn, dan eten ze elkaar levend op die vieze dikke beesten.
Nou weeniet wat ze wel bedoelen, de rest lijkt toch te wijzen op iets hartigsquote:Op donderdag 14 april 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal beter smaken dan een gloeilamp
Filmpje gaat niet over de fat pride movement hčquote:Op donderdag 14 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ze volwassen zijn, dan eten ze elkaar levend op die vieze dikke beesten.
jammerquote:Op donderdag 14 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zou willen, maar moet leren en fokken
Ik heb alleen klacht ingediend dat ze niet grappig is, zelfde als Rebel Wilson bij de BAFTA's.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)unst-bij-oscars.html
De fuck
#everybodyisbeautifulquote:Op donderdag 14 april 2022 10:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Filmpje gaat niet over de fat pride movement hč
Ja maar vrouwen zijn sowieso zelden grappig, kunnen zij ook niks aan doen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen klacht ingediend dat ze niet grappig is, zelfde als Rebel Wilson bij de BAFTA's.
Eens.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen zijn sowieso zelden grappig, kunnen zij ook niks aan doen.
Vind jou en 4E en balletje heeeeel soms wel grappig hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ze beetje onhandig zijn en dat weer grappig is.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou en 4E en balletje heeeeel soms wel grappig hoor.
Ja? Speelt er heeeel soms een klein spiertje op dat een mondhoek een mm omhoog duwt?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dan weer sexy isquote:Op donderdag 14 april 2022 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ze beetje onhandig zijn en dat weer grappig is.
Meestal zijn ze wel goed in slapstick. Maar dat kan ook eraan liggen dat leedvermaak leuk isquote:Op donderdag 14 april 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stop toch met aandacht geven aan dat groepje zelfbevlekkersquote:Op donderdag 14 april 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
Tot kraaienpootjes aan toe over de grond rollen van het schaterlachen, soms hč.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja? Speelt er heeeel soms een klein spiertje op dat een mondhoek een mm omhoog duwt?
Ik vind @IJsdraakje ook grappigquote:Op donderdag 14 april 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, zekerquote:Op donderdag 14 april 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind @:IJsdraakje ook grappig
Nou last nietquote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben knapper en aantrekkelijker als ik niet lach maar juist serieus en ongeīnteresseerd kijk, hebben meer mensen daar last van?
is dat voor de crunchy bite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben knapper en aantrekkelijker als ik niet lach maar juist serieus en ongeīnteresseerd kijk, hebben meer mensen daar last van?
Nee, dan krijg ik van die opmerkingen van kerels dat ik wel een beetje moet lachen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Mensen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
Je bent leuker als je lacht.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik van die opmerkingen van kerels dat ik wel een beetje moet lachen.
"Je wordt met de lach leuker"quote:Op donderdag 14 april 2022 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent leuker als je lacht.
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het geen hinnik/knor-lach is natuurlijk.
Gelukkig heb ik tetten.quote:
Of dat je na het lachen meteen urine ruikt.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het geen hinnik/knor-lach is natuurlijk.
TETTEN!quote:
GOT al afgekeekt?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
pas half 11 en nu al tijd voor het kattenplaatje
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
ja heb mij alvast ingesteld zodat de overgang minder zwaar isquote:Op donderdag 14 april 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?
Gaan wij ook last van krijgen dus, krijgen we gaapmondjes om 18:00.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?
ja dan is het wel bedtijd ja. Vooral buda gaat in de war raken door de vervroegde kattenplaatjesquote:Op donderdag 14 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan wij ook last van krijgen dus, krijgen we gaapmondjes om 18:00.
Die staat ineens in de badkamer te poetsen op vreemde tijdstippen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het wel bedtijd ja. Vooral buda gaat in de war raken door de vervroegde kattenplaatjes
bekende van daar ja of bedoel je bekende van hier?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je ook nog bekenden tegenkomen in Thailand?
Staan we daar ineens met zijn allenquote:Op donderdag 14 april 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bekende van daar ja of bedoel je bekende van hier?
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan we daar ineens met zijn allen
Heb je de "Welkom thuis Ballie" banner al laten drukken?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan we daar ineens met zijn allen
Ik ga voor deze setting en verrassingquote:Op donderdag 14 april 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de "Welkom thuis Ballie" banner al laten drukken?
Dan zie je haar wel als ze bij haar appartement is.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga voor deze setting en verrassing [ afbeelding ]
half 11 en ik ben vergeten m'n stukje chocolade mee te nemen naar kantoor voor m'n 10 uur chocolade momentjequote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
Straks siesta?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
Of gewoon langs de supermarkt. Mora heeft lekkere kroketburgers.quote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 14 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Of gewoon langs de supermarkt. Mora heeft lekkere kroketburgers.
Gelukkig bijna LUNCHGENOTquote:Op donderdag 14 april 2022 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
half 11 en ik ben vergeten m'n stukje chocolade mee te nemen naar kantoor voor m'n 10 uur chocolade momentje
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:08 schreef Karzai het volgende:
Pak alles wat ja kan!. Heb je buffet in Thailand ballie?
Dan eet je niet genoeg.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 11:35 schreef bitterbal het volgende:
K ben flink aan het shoppen in de zeeman en primark @:UitStraling
Nepwijf.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen chocolade
Mooi moment wel voor een "WACHT MAAR" ja.quote:
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik las knapperigerquote:Op donderdag 14 april 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.
Lekker ruiken is ook heel erg belangrijkquote:Op donderdag 14 april 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je knabbelt.
Is het zo dichtbij?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef kwiwi het volgende:
In de lunchpauze steeds even een auto vol spullen naar het nieuwe huis aan het brengen, hebben al 1 sleutel gekregen
Ehm...quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die pindarotsjes gingen ook wel lekker.
Ik ben aan het eten, ssssstquote:
Mwah als ik een zak M&M's vreet dan heb ik wel genoeg gehad hoor daarna. Maar oke niet als middag of avondeten.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet lang. Twee uur later heb je weer trek
Is dat niet meer het effect van zo'n likbol (wijnbal?) van de kermis, als je hem zo na een week weer terugvind in een stukje plastic?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watje.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geen zak m&m's op, want dan word ik kotsmisselijk
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)gen-op-schiphol.html
Jezus BB.
Vind dit maar onverstandigquote:. De dieren die nu gevonden zijn, worden ook in de Nederlandse wateren losgelaten.
Dit is normaal, komt ook doordat dat vrolijke harde schilletje van de botten van dode beesten is gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geen zak m&m's op, want dan word ik kotsmisselijk
Schijfje.quote:
Ja en in appelmoes mag wettelijk een bepaald % uit insecten en wormen/ larven bestaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is normaal, komt ook doordat dat vrolijke harde schilletje van de botten van dode beesten is gemaakt.
In dadels ookquote:Op donderdag 14 april 2022 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijfje.
[..]
Ja en in appelmoes mag wettelijk een bepaald % uit insecten en wormen/ larven bestaan.
Die eet ik sowieso al minimaalquote:
Vakantiequote:Op donderdag 14 april 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
Nice krijg voor 5 mei die 800 euro lees ik net.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die eet ik sowieso al minimaal
Blegh.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet meer het effect van zo'n likbol (wijnbal?) van de kermis, als je hem zo na een week weer terugvind in een stukje plastic?
nee heb huisjequote:Op donderdag 14 april 2022 12:08 schreef Karzai het volgende:
Pak alles wat je kan!. Heb je buffet in Thailand ballie?
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens richting werkplek. Van 13 tot 17 uur meetings. En dan moet ik nog een uurtje echt werk doen.
oh super vetquote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef kwiwi het volgende:
In de lunchpauze steeds even een auto vol spullen naar het nieuwe huis aan het brengen, hebben al 1 sleutel gekregen
Is bijna met alles toch, spinazie mag ook veel inzitten ook al zit er meer insect in dan plantje zowat.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijfje.
[..]
Ja en in appelmoes mag wettelijk een bepaald % uit insecten en wormen/ larven bestaan.
mijn bestellingquote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)gen-op-schiphol.html
Jezus BB.
gewoon uit etenquote:Op donderdag 14 april 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook wel chill, zelf gewoon beetje boodschappen doen.
heb een roze vest gekocht voor maar 8 euroquote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag dit al voor me en werd een beetje vrolijk.
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van 9 tot 12 had ik ook meetings
Kan ook.quote:
ja staat een koelkast en eenvoudig kookstelletjequote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ook.Maar dacht meer aan drinken enz. Wel chill als je dat gewoon kan halen.
Dat is wel chill.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat een koelkast en eenvoudig kookstelletje
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een roze vest gekocht voor maar 8 euro
multifunctioneel kledingstuk dusquote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.
jaquote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijf je de hele maand op dezelfde plek?
Knappe wasmachine.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.
Ik zou ook hoofdpijn hebben van zoveel meetingsquote:Op donderdag 14 april 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik hoofdpijn heb?
maximaal bakken en bradenquote:Op donderdag 14 april 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel tripjes doen of gewoon maximaal bakken en braden?
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je terug als een mummie in poepkleur
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je terug als een mummie in poepkleur
Ik zou niet snel in een lijkwitte bitterbal happen.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Een beetje snack is ook gewoon goed gebruind
dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 april 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet snel in een lijkwitte bitterbal happen.
Volgens mij heb ik dat wel eens gelezen maar het waarom ben ik helemaal kwijt.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?
Ben de hele week al in de war met de dagen.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:57 schreef Karzai het volgende:
Morgen weekend! Dacht even dat woensdag was vanochtend
Half uurtje pauze, even in het zonnetje zitten
Doubt. Zoveel mummies waren er niet want het was duur.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?
Er zijn nu niet zoveel mummies meer nee.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doubt. Zoveel mummies waren er niet want het was duur.
Goed om te weten op de terugwegquote:Op donderdag 14 april 2022 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik werd gefouilleerd bij de securiry. Alleen mijn rechterarm.
quote:
quote:
ohquote:Op donderdag 14 april 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lemper
Oh ja, die ken ik welquote:Op donderdag 14 april 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lemper
Lempertjes zijn toch een beetje de zwoele Indonesische halfzusjes van de bitterbal.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik wel
Ben daar niet zo heel enthousiast over
Gelukkig wel ja. Heb net lekker op een terrasje een broodje warme beenham gegetenquote:
Gelukkig geen vergadercultuur daar.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van 9 tot 12 had ik ook meetings
O ja ik ga eens even een broodje in de oven gooienquote:Op donderdag 14 april 2022 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Heb net lekker op een terrasje een broodje warme beenham gegeten
Volgens mij ken ik haar dan.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lempertjes zijn toch een beetje de zwoele Indonesische halfzusjes van de bitterbal.
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar dan.
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 14 april 2022 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook al overgestapt op de Thaise tijdzone?
Mei li vos?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar dan.
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet op tijd kattenplaatje doen
Huur je wel een bedje op het strand?quote:
Ik had het al toen ik wakker werd.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook hoofdpijn hebben van zoveel meetings
nee doe ik nooit. al regelmatig ten prooi gevallen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Huur je wel een bedje op het strand?
https://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/tungiasis.htm
Oh daar komt het dagelijkse uurtje gore weer aan hoor. Nou ik ga aan het werk daaaquote:Op donderdag 14 april 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
oh die onderhuidse eitjes heb ik nog niet gehad
Mooie voor je bucketlistquote:Op donderdag 14 april 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
oh die onderhuidse eitjes heb ik nog niet gehad
Die zandvlooien zijn toch eigenlijk een soort miniatuurbitterballen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doe ik nooit. al regelmatig ten prooi gevallen.
er is een heel mooi strand waar ik dus niet meer naar toe ga vanwege de zandvlo
die krengen jeuken. man man man
nou ik zuig geen bloed en veroorzaak geen jeukquote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zandvlooien zijn toch eigenlijk een soort miniatuurbitterballen. [ afbeelding ]
Dat je dan opstaat met het idee: het gaat weer zo'n dag wordenquote:Op donderdag 14 april 2022 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het al toen ik wakker werd.
Jupquote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan opstaat met het idee: het gaat weer zo'n dag worden
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik zuig geen bloed en veroorzaak geen jeuk
Dat zeg je nu wel maar ik lees deze post en spontaan begint m'n nek te jeuken.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je printer werkt?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
lijkt wel alsof ik asiel aanvraag in thailand met alles wat ik moet printen
nieuwe gekochtquote:Op donderdag 14 april 2022 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je printer werkt?
Ondingen
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
ja voelde mij wat bezwaard om het op werk te vragenquote:Op donderdag 14 april 2022 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik doe het meestal bij mijn vader. Of op het werk
Bestaan die niet meer?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:56 schreef Karzai het volgende:
Vroeg had je nog van die printshops voor de enkele keer dat je moest printen
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:56 schreef Karzai het volgende:
Nee pas donderdagquote:
Die heb je nog steeds hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:56 schreef Karzai het volgende:
Zo voelt het wel hequote:
Moet dat nog steedsquote:
Zag laatst ook weer Herrie met Gerrie voorbij komen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Gerrie opent shop voor nop https://www.bndestem.nl/v(...)vluchtelingen-296971
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |