Kan ook.quote:
ja staat een koelkast en eenvoudig kookstelletjequote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ook.Maar dacht meer aan drinken enz. Wel chill als je dat gewoon kan halen.
Dat is wel chill.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat een koelkast en eenvoudig kookstelletje
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een roze vest gekocht voor maar 8 euro
multifunctioneel kledingstuk dusquote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.
jaquote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijf je de hele maand op dezelfde plek?
Knappe wasmachine.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.
Ik zou ook hoofdpijn hebben van zoveel meetingsquote:Op donderdag 14 april 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik hoofdpijn heb?
maximaal bakken en bradenquote:Op donderdag 14 april 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel tripjes doen of gewoon maximaal bakken en braden?
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je terug als een mummie in poepkleur
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je terug als een mummie in poepkleur
Ik zou niet snel in een lijkwitte bitterbal happen.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Een beetje snack is ook gewoon goed gebruind
dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 april 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet snel in een lijkwitte bitterbal happen.
Volgens mij heb ik dat wel eens gelezen maar het waarom ben ik helemaal kwijt.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?
Ben de hele week al in de war met de dagen.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:57 schreef Karzai het volgende:
Morgen weekend! Dacht even dat woensdag was vanochtend
Half uurtje pauze, even in het zonnetje zitten
Doubt. Zoveel mummies waren er niet want het was duur.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?
Er zijn nu niet zoveel mummies meer nee.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doubt. Zoveel mummies waren er niet want het was duur.
Goed om te weten op de terugwegquote:Op donderdag 14 april 2022 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik werd gefouilleerd bij de securiry. Alleen mijn rechterarm.
quote:
quote:
ohquote:Op donderdag 14 april 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lemper
Oh ja, die ken ik welquote:Op donderdag 14 april 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lemper
Lempertjes zijn toch een beetje de zwoele Indonesische halfzusjes van de bitterbal.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik wel
Ben daar niet zo heel enthousiast over
Gelukkig wel ja. Heb net lekker op een terrasje een broodje warme beenham gegetenquote:
Gelukkig geen vergadercultuur daar.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van 9 tot 12 had ik ook meetings
O ja ik ga eens even een broodje in de oven gooienquote:Op donderdag 14 april 2022 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Heb net lekker op een terrasje een broodje warme beenham gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |