Je bent leuker als je lacht.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik van die opmerkingen van kerels dat ik wel een beetje moet lachen.
"Je wordt met de lach leuker"quote:Op donderdag 14 april 2022 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent leuker als je lacht.
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het geen hinnik/knor-lach is natuurlijk.
Gelukkig heb ik tetten.quote:
Of dat je na het lachen meteen urine ruikt.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het geen hinnik/knor-lach is natuurlijk.
TETTEN!quote:
GOT al afgekeekt?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
pas half 11 en nu al tijd voor het kattenplaatje
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
ja heb mij alvast ingesteld zodat de overgang minder zwaar isquote:Op donderdag 14 april 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?
Gaan wij ook last van krijgen dus, krijgen we gaapmondjes om 18:00.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al mentaal in de Thaise tijdzone?
ja dan is het wel bedtijd ja. Vooral buda gaat in de war raken door de vervroegde kattenplaatjesquote:Op donderdag 14 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan wij ook last van krijgen dus, krijgen we gaapmondjes om 18:00.
Die staat ineens in de badkamer te poetsen op vreemde tijdstippen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het wel bedtijd ja. Vooral buda gaat in de war raken door de vervroegde kattenplaatjes
bekende van daar ja of bedoel je bekende van hier?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je ook nog bekenden tegenkomen in Thailand?
Staan we daar ineens met zijn allenquote:Op donderdag 14 april 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bekende van daar ja of bedoel je bekende van hier?
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan we daar ineens met zijn allen
Heb je de "Welkom thuis Ballie" banner al laten drukken?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan we daar ineens met zijn allen
Ik ga voor deze setting en verrassingquote:Op donderdag 14 april 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de "Welkom thuis Ballie" banner al laten drukken?
Dan zie je haar wel als ze bij haar appartement is.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga voor deze setting en verrassing [ afbeelding ]
half 11 en ik ben vergeten m'n stukje chocolade mee te nemen naar kantoor voor m'n 10 uur chocolade momentjequote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
Straks siesta?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
Of gewoon langs de supermarkt. Mora heeft lekkere kroketburgers.quote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 14 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Of gewoon langs de supermarkt. Mora heeft lekkere kroketburgers.
Gelukkig bijna LUNCHGENOTquote:Op donderdag 14 april 2022 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
half 11 en ik ben vergeten m'n stukje chocolade mee te nemen naar kantoor voor m'n 10 uur chocolade momentje
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:08 schreef Karzai het volgende:
Pak alles wat ja kan!. Heb je buffet in Thailand ballie?
Dan eet je niet genoeg.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 11:35 schreef bitterbal het volgende:
K ben flink aan het shoppen in de zeeman en primark @:UitStraling
Nepwijf.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen chocolade
Mooi moment wel voor een "WACHT MAAR" ja.quote:
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben knapper en aantrekkelijker als ik niet lach maar juist serieus en ongeīnteresseerd kijk, hebben meer mensen daar last van?
Ik las knapperigerquote:Op donderdag 14 april 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.
Lekker ruiken is ook heel erg belangrijkquote:Op donderdag 14 april 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je knabbelt.
Is het zo dichtbij?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef kwiwi het volgende:
In de lunchpauze steeds even een auto vol spullen naar het nieuwe huis aan het brengen, hebben al 1 sleutel gekregen
Ehm...quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die pindarotsjes gingen ook wel lekker.
Ik ben aan het eten, ssssstquote:
Mwah als ik een zak M&M's vreet dan heb ik wel genoeg gehad hoor daarna. Maar oke niet als middag of avondeten.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet lang. Twee uur later heb je weer trek
Is dat niet meer het effect van zo'n likbol (wijnbal?) van de kermis, als je hem zo na een week weer terugvind in een stukje plastic?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watje.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geen zak m&m's op, want dan word ik kotsmisselijk
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)gen-op-schiphol.html
Jezus BB.
Vind dit maar onverstandigquote:. De dieren die nu gevonden zijn, worden ook in de Nederlandse wateren losgelaten.
Dit is normaal, komt ook doordat dat vrolijke harde schilletje van de botten van dode beesten is gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geen zak m&m's op, want dan word ik kotsmisselijk
Schijfje.quote:
Ja en in appelmoes mag wettelijk een bepaald % uit insecten en wormen/ larven bestaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is normaal, komt ook doordat dat vrolijke harde schilletje van de botten van dode beesten is gemaakt.
In dadels ookquote:Op donderdag 14 april 2022 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijfje.
[..]
Ja en in appelmoes mag wettelijk een bepaald % uit insecten en wormen/ larven bestaan.
Die eet ik sowieso al minimaalquote:
Vakantiequote:Op donderdag 14 april 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
Nice krijg voor 5 mei die 800 euro lees ik net.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die eet ik sowieso al minimaal
Blegh.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet meer het effect van zo'n likbol (wijnbal?) van de kermis, als je hem zo na een week weer terugvind in een stukje plastic?
nee heb huisjequote:Op donderdag 14 april 2022 12:08 schreef Karzai het volgende:
Pak alles wat je kan!. Heb je buffet in Thailand ballie?
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens richting werkplek. Van 13 tot 17 uur meetings. En dan moet ik nog een uurtje echt werk doen.
oh super vetquote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef kwiwi het volgende:
In de lunchpauze steeds even een auto vol spullen naar het nieuwe huis aan het brengen, hebben al 1 sleutel gekregen
Is bijna met alles toch, spinazie mag ook veel inzitten ook al zit er meer insect in dan plantje zowat.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijfje.
[..]
Ja en in appelmoes mag wettelijk een bepaald % uit insecten en wormen/ larven bestaan.
mijn bestellingquote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)gen-op-schiphol.html
Jezus BB.
gewoon uit etenquote:Op donderdag 14 april 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook wel chill, zelf gewoon beetje boodschappen doen.
heb een roze vest gekocht voor maar 8 euroquote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag dit al voor me en werd een beetje vrolijk.
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van 9 tot 12 had ik ook meetings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |