Dan eet je niet genoeg.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 11:35 schreef bitterbal het volgende:
K ben flink aan het shoppen in de zeeman en primark @:UitStraling
Nepwijf.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen chocolade
Mooi moment wel voor een "WACHT MAAR" ja.quote:
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben knapper en aantrekkelijker als ik niet lach maar juist serieus en ongeīnteresseerd kijk, hebben meer mensen daar last van?
Ik las knapperigerquote:Op donderdag 14 april 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.
Lekker ruiken is ook heel erg belangrijkquote:Op donderdag 14 april 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben knapper en aantrekkelijker met het licht uit.
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je knabbelt.
Is het zo dichtbij?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef kwiwi het volgende:
In de lunchpauze steeds even een auto vol spullen naar het nieuwe huis aan het brengen, hebben al 1 sleutel gekregen
Ehm...quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die pindarotsjes gingen ook wel lekker.
Ik ben aan het eten, ssssstquote:
Mwah als ik een zak M&M's vreet dan heb ik wel genoeg gehad hoor daarna. Maar oke niet als middag of avondeten.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet lang. Twee uur later heb je weer trek
Is dat niet meer het effect van zo'n likbol (wijnbal?) van de kermis, als je hem zo na een week weer terugvind in een stukje plastic?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watje.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geen zak m&m's op, want dan word ik kotsmisselijk
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)gen-op-schiphol.html
Jezus BB.
Vind dit maar onverstandigquote:. De dieren die nu gevonden zijn, worden ook in de Nederlandse wateren losgelaten.
Dit is normaal, komt ook doordat dat vrolijke harde schilletje van de botten van dode beesten is gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geen zak m&m's op, want dan word ik kotsmisselijk
Schijfje.quote:
Ja en in appelmoes mag wettelijk een bepaald % uit insecten en wormen/ larven bestaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is normaal, komt ook doordat dat vrolijke harde schilletje van de botten van dode beesten is gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |