Kan ook.quote:
ja staat een koelkast en eenvoudig kookstelletjequote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ook.Maar dacht meer aan drinken enz. Wel chill als je dat gewoon kan halen.
Dat is wel chill.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat een koelkast en eenvoudig kookstelletje
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een roze vest gekocht voor maar 8 euro
multifunctioneel kledingstuk dusquote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.
jaquote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijf je de hele maand op dezelfde plek?
Knappe wasmachine.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keertje wassen en je hebt een zachte roze onderbroek.
Ik zou ook hoofdpijn hebben van zoveel meetingsquote:Op donderdag 14 april 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik hoofdpijn heb?
maximaal bakken en bradenquote:Op donderdag 14 april 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je wel tripjes doen of gewoon maximaal bakken en braden?
quote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je terug als een mummie in poepkleur
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?quote:Op donderdag 14 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je terug als een mummie in poepkleur
Ik zou niet snel in een lijkwitte bitterbal happen.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Een beetje snack is ook gewoon goed gebruind
dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 april 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet snel in een lijkwitte bitterbal happen.
Volgens mij heb ik dat wel eens gelezen maar het waarom ben ik helemaal kwijt.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?
Ben de hele week al in de war met de dagen.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:57 schreef Karzai het volgende:
Morgen weekend! Dacht even dat woensdag was vanochtend
Half uurtje pauze, even in het zonnetje zitten
Doubt. Zoveel mummies waren er niet want het was duur.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat ze vroeger mummies vermaalden voor verf?
Er zijn nu niet zoveel mummies meer nee.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doubt. Zoveel mummies waren er niet want het was duur.
Goed om te weten op de terugwegquote:Op donderdag 14 april 2022 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik werd gefouilleerd bij de securiry. Alleen mijn rechterarm.
quote:
quote:
ohquote:Op donderdag 14 april 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lemper
Oh ja, die ken ik welquote:Op donderdag 14 april 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lemper
Lempertjes zijn toch een beetje de zwoele Indonesische halfzusjes van de bitterbal.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik wel
Ben daar niet zo heel enthousiast over
Gelukkig wel ja. Heb net lekker op een terrasje een broodje warme beenham gegetenquote:
Gelukkig geen vergadercultuur daar.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van 9 tot 12 had ik ook meetings
O ja ik ga eens even een broodje in de oven gooienquote:Op donderdag 14 april 2022 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Heb net lekker op een terrasje een broodje warme beenham gegeten
Volgens mij ken ik haar dan.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lempertjes zijn toch een beetje de zwoele Indonesische halfzusjes van de bitterbal.
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar dan.
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 14 april 2022 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook al overgestapt op de Thaise tijdzone?
Mei li vos?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar dan.
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet op tijd kattenplaatje doen
Huur je wel een bedje op het strand?quote:
Ik had het al toen ik wakker werd.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook hoofdpijn hebben van zoveel meetings
nee doe ik nooit. al regelmatig ten prooi gevallen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Huur je wel een bedje op het strand?
https://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/tungiasis.htm
Oh daar komt het dagelijkse uurtje gore weer aan hoor. Nou ik ga aan het werk daaaquote:Op donderdag 14 april 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
oh die onderhuidse eitjes heb ik nog niet gehad
Mooie voor je bucketlistquote:Op donderdag 14 april 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
oh die onderhuidse eitjes heb ik nog niet gehad
Die zandvlooien zijn toch eigenlijk een soort miniatuurbitterballen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doe ik nooit. al regelmatig ten prooi gevallen.
er is een heel mooi strand waar ik dus niet meer naar toe ga vanwege de zandvlo
die krengen jeuken. man man man
nou ik zuig geen bloed en veroorzaak geen jeukquote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zandvlooien zijn toch eigenlijk een soort miniatuurbitterballen. [ afbeelding ]
Dat je dan opstaat met het idee: het gaat weer zo'n dag wordenquote:Op donderdag 14 april 2022 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het al toen ik wakker werd.
Jupquote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan opstaat met het idee: het gaat weer zo'n dag worden
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik zuig geen bloed en veroorzaak geen jeuk
Dat zeg je nu wel maar ik lees deze post en spontaan begint m'n nek te jeuken.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je printer werkt?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
lijkt wel alsof ik asiel aanvraag in thailand met alles wat ik moet printen
nieuwe gekochtquote:Op donderdag 14 april 2022 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je printer werkt?
Ondingen
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
ja voelde mij wat bezwaard om het op werk te vragenquote:Op donderdag 14 april 2022 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik doe het meestal bij mijn vader. Of op het werk
Bestaan die niet meer?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:56 schreef Karzai het volgende:
Vroeg had je nog van die printshops voor de enkele keer dat je moest printen
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:56 schreef Karzai het volgende:
Nee pas donderdagquote:
Die heb je nog steeds hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:56 schreef Karzai het volgende:
Zo voelt het wel hequote:
Moet dat nog steedsquote:
Zag laatst ook weer Herrie met Gerrie voorbij komen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Gerrie opent shop voor nop https://www.bndestem.nl/v(...)vluchtelingen-296971
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |