SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
50 euriesquote:Op donderdag 14 april 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past bij mij, is die een beetje duur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plak ik er wel een stickertje op met 500 euries.
ja ik ga zo ook even aan het werk. Eerst de was in de droger stoppen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer 10 dingen tegelijk aan het doen vandaag
Herkenbaar, dan ben je te drukquote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
hoe kwam dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar en dan toch Fokken tussendoorquote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook wat boeken in de kast staan waardoor het net lijkt alsof ik smaak heb en beetje slim ben.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb prachtige dingen aan de muur hangen, betekenisvolle dingen ook die wat weggeven over mijn sprankelende karakter en warme karakter en waaruit zeer zeker ook een bepaalde intelligentie op te merken valt.
Ik heb alleen op de slaapkamer niets aan de muren. Zou ook niet weten wat ik er zou moeten ophangenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks aan de murenAlleen op de slaapkamer een borduursel en ik heb een Ixxi gekregen voor boven m'n monitor.
Weten ze niet, ze geven gewoon pillen en hier alsjeblieft.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt dat omdat je mij leest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, even snel wat vragen tussendoor beantwoorden. Dan belt er weer iemand en voordat je het weet ben je aan het jongleren met een hoop ballen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan ben je te druk
Ja, positief (ahum) effect heb jij op mijquote:
Ja echt wel, kan de titels amper uitspreken maar komt zo verdomde goed over.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wat boeken in de kast staan waardoor het net lijkt alsof ik smaak heb en beetje slim ben.
Ik ga dan altijd even pas op de plaats maken, lijstje maken en afwerkenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, even snel wat vragen tussendoor beantwoorden. Dan belt er weer iemand en voordat je het weet ben je aan het jongleren met een hoop ballen.
hmm benje daar ook niet wta jong voor?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weten ze niet, ze geven gewoon pillen en hier alsjeblieft.
Alleen zijn die pillen al een tijdje op en moet ik weer nieuwe halen, maar nog geen tijd voor gehad.
Ik bestel ze vandaag wel weer, kan ik ze deze week ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |