SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
50 euriesquote:Op donderdag 14 april 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past bij mij, is die een beetje duur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plak ik er wel een stickertje op met 500 euries.
ja ik ga zo ook even aan het werk. Eerst de was in de droger stoppen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer 10 dingen tegelijk aan het doen vandaag
Herkenbaar, dan ben je te drukquote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
hoe kwam dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar en dan toch Fokken tussendoorquote:Op donderdag 14 april 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook wat boeken in de kast staan waardoor het net lijkt alsof ik smaak heb en beetje slim ben.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb prachtige dingen aan de muur hangen, betekenisvolle dingen ook die wat weggeven over mijn sprankelende karakter en warme karakter en waaruit zeer zeker ook een bepaalde intelligentie op te merken valt.
Ik heb alleen op de slaapkamer niets aan de muren. Zou ook niet weten wat ik er zou moeten ophangenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks aan de murenAlleen op de slaapkamer een borduursel en ik heb een Ixxi gekregen voor boven m'n monitor.
Weten ze niet, ze geven gewoon pillen en hier alsjeblieft.quote:
Komt dat omdat je mij leest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, even snel wat vragen tussendoor beantwoorden. Dan belt er weer iemand en voordat je het weet ben je aan het jongleren met een hoop ballen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan ben je te druk
Ja, positief (ahum) effect heb jij op mijquote:
Ja echt wel, kan de titels amper uitspreken maar komt zo verdomde goed over.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wat boeken in de kast staan waardoor het net lijkt alsof ik smaak heb en beetje slim ben.
Ik ga dan altijd even pas op de plaats maken, lijstje maken en afwerkenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, even snel wat vragen tussendoor beantwoorden. Dan belt er weer iemand en voordat je het weet ben je aan het jongleren met een hoop ballen.
hmm benje daar ook niet wta jong voor?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weten ze niet, ze geven gewoon pillen en hier alsjeblieft.
Alleen zijn die pillen al een tijdje op en moet ik weer nieuwe halen, maar nog geen tijd voor gehad.
Ik bestel ze vandaag wel weer, kan ik ze deze week ophalen
Ja, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm benje daar ook niet wta jong voor?
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wat boeken in de kast staan waardoor het net lijkt alsof ik smaak heb en beetje slim ben.
quote:
Ik wil ook naar Den Haag: lekker eteeeeeeenquote:
Het wordt ook een beetje een autonoom mechanisme he. "OMG MIJN BLOEDDRUK AAAARGHquote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Tevens ben ik van mening dat ze de oorzaak moeten achterhalen en mij niet moeten volstoppen met pillen
Misschien proberen om wat verder van je schoonmoeder te gaan wonen?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Tevens ben ik van mening dat ze de oorzaak moeten achterhalen en mij niet moeten volstoppen met pillen
ja nog een keer opnieuw een afspraak maken?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachen.quote:
Socerafobische hypertensie.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien proberen om wat verder van je schoonmoeder te gaan wonen?
Kom dan. Dan gaan we lekker etenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Den Haag: lekker eteeeeeeen
Nou ja, het gaat natuurlijk wel in een cirkeltje rond en het helpt niet dat het zo onwijs druk op het werk is.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt ook een beetje een autonoom mechanisme he. "OMG MIJN BLOEDDRUK AAAARGH![]()
![]()
etc"
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien proberen om wat verder van je schoonmoeder te gaan wonen?
Eens. Wel kut.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Verwacht je dat het binnenkort rustiger wordt?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat natuurlijk wel in een cirkeltje rond en het helpt niet dat het zo onwijs druk op het werk is.
Ik moet nog een keer een afspraak maken met de praktijkondersteuner, maar dat vind ik zo'n teringwijf.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog een keer opnieuw een afspraak maken?
Jawel, want dan heb ik mn opleidingen gehaald en dan kan ik mij concentreren op m'n normale werk.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verwacht je dat het binnenkort rustiger wordt?
Hoeneer heb je examens?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, want dan heb ik mn opleidingen gehaald en dan kan ik mij concentreren op m'n normale werk.
Het helpt natuurlijk ook niet dat het én druk is én dat ik even twee opleidingen moet halen ...
Dat is heel veel extra werk en drukquote:Op donderdag 14 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, want dan heb ik mn opleidingen gehaald en dan kan ik mij concentreren op m'n normale werk.
Het helpt natuurlijk ook niet dat het én druk is én dat ik even twee opleidingen moet halen ...
Deze maandquote:
Maar je zit de hele dag op fokquote:Op donderdag 14 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een van de docenten zei dat een opleiding naast werk gewoon een extra baan is.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is heel veel extra werk en druk
En toch nog een examen halen, wonderbaarlijk he?quote:
En dan ben je ook nog caviamoederquote:Op donderdag 14 april 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een van de docenten zei dat een opleiding naast werk gewoon een extra baan is.
En dat klopt ook wel met deze opleidingen
ja ik kan er ook moeilijk van wegblijven hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toch nog een examen halen, wonderbaarlijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |