SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat we gaan doen is nog een verrassing maar vergeet je zwemspullen nietquote:
Spannend! Ik hoop dat we gaan midgetgolfenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat we gaan doen is nog een verrassing maar vergeet je zwemspullen niet
Misschien krijgen we na afloop ook wel een snoepzak mee naar huisquote:Op donderdag 14 april 2022 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spannend! Ik hoop dat we gaan midgetgolfen
Nee, is toch traditie: auto vol met kinderen gestouwd en zelf ook nog wat in de kattenbak en dan mensen thuisbrengenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen je je ouders je niet ophalen dan?
Of een touringcar huren en dan doen alsof je er niet in zit.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is toch traditie: auto vol met kinderen gestouwd en zelf ook nog wat in de kattenbak en dan mensen thuisbrengen
Ja, dat was altijd wel dé dijenkletserquote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een touringcar huren en dan doen alsof je er niet in zit.
ik doe die panterprint aanquote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Benieuwd of iemand een gouden, vleeskleurige of zeemleren bikini aan heeft.
Ik denk @dud0rquote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon random offeh?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Offeuhhhhhhhhhquote:
Ik las zeemieren.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Wel leuk, zulke voorpretquote:Op donderdag 14 april 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
moet nog bedenken wat ik allemaal ga downloaden van netflix
Nee photoshoot in bikini op de rug van een paardquote:Op donderdag 14 april 2022 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spannend! Ik hoop dat we gaan midgetgolfen
quote:Op donderdag 14 april 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is toch traditie: auto vol met kinderen gestouwd en zelf ook nog wat in de kattenbak en dan mensen thuisbrengen
vind ik nou niks voor budaquote:Op donderdag 14 april 2022 14:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee photoshoot in bikini op de rug van een paard
Had ik de vorige vakantie ook heel enthousiast gedaan, uiteindelijk een halve film gekeken in het vliegtuig ofzoquote:Op donderdag 14 april 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Alle zes seizoenen van Gossip Girlquote:Op donderdag 14 april 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Miauwquote:
nou ja is kwestie van geluk als je kan slapen natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik de vorige vakantie ook heel enthousiast gedaan, uiteindelijk een halve film gekeken in het vliegtuig ofzo
oh geloof dat dat i niet zo vind. zag wel nieuw seizoen van good girls en nieuwe seizoen van topboy staat ook onlinequote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle zes seizoenen van Gossip Girl
Beetje slechts gekleed in een strakke panterprintonderbroek op een Lada zwoel en snaaks richting de camera kijken.quote:
Live PD in het hotel kijkenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja is kwestie van geluk als je kan slapen natuurlijk
Beste serie ooitquote:Op donderdag 14 april 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh geloof dat dat i niet zo vind. zag wel nieuw seizoen van good girls en nieuwe seizoen van topboy staat ook online
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik werd gefouilleerd bij de securiry. Alleen mijn rechterarm.
Dat is voor meisjes.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle zes seizoenen van Gossip Girl
Nee dat programma heet 'Live PD'quote:
oh datquote:Op donderdag 14 april 2022 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat programma heet 'Live PD'Zeg maar een soort livestream waarbij je de politie volgt
quote:
quote:
nou ja hij drukt op die plek dat denk ik nietquote:Op donderdag 14 april 2022 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien gaat dat over als je 'm een tijdje aan hebt?
Misschien wordt-ie nu leeggedrukt.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij drukt op die plek dat denk ik niet
Kun je niet nog snel even van been wisselen? Je hebt er vast nog één liggen?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat het komt omdat het tegen een spier drukt en het daarom pijn doet
verkochtquote:Op donderdag 14 april 2022 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet nog snel even van been wisselen? Je hebt er vast nog één liggen?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 14:28 schreef bitterbal het volgende:
die knie was ook niet meer helemaal goed
Gelukkig is de rest meer dan perfectquote:Op donderdag 14 april 2022 14:28 schreef bitterbal het volgende:
die knie was ook niet meer helemaal goed
ja doe ik morgen voor de vlucht aanquote:
Dus je komt terug met hele witte onderbenen?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doe ik morgen voor de vlucht aan
had gelezen dat na een week van dit soort sokken dragen de pijnklachten kunne afnemen
En een speelgoedjequote:Op donderdag 14 april 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien krijgen we na afloop ook wel een snoepzak mee naar huis
Ik heb een neonroze zwembroekquote:
nee wacht ik nog wel even meequote:Op donderdag 14 april 2022 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus je komt terug met hele witte onderbenen?
Hoe ging het werken vandaagquote:
Goed hoor. Zat ook weinig druk achter. Deze post hoefde er niet vandaag in...quote:
Ze gaan toch niet akkoord ermee.quote:
Oh dat is lekkerquote:Op donderdag 14 april 2022 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed hoor. Zat ook weinig druk achter. Deze post hoefde er niet vandaag in...
Ah joh geld zat. Hij weet niet meer wat hij ermee moet doenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]Als hij zich nou gewoon eens bij raketten en auto's bouwen houdt.
Volgens mij heeft hij dat geld niet op een rekening staan, dus hoe hij die 40 miljard gaat ophoesten weet ik niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah joh geld zat. Hij weet niet meer wat hij ermee moet doen
Tesla aandelen als onderpandquote:Op donderdag 14 april 2022 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat geld niet op een rekening staan, dus hoe hij die 40 miljard gaat ophoesten weet ik niet.
Raar systeem. Als Tesla onderuit gaat op de beurs, moet-ie Twitter weer verkopen?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tesla aandelen als onderpand
Meestal wordt er dan een bodemprijs afgesproken tot waar die aandelen mogen zakken.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Raar systeem. Als Tesla onderuit gaat op de beurs, moet-ie Twitter weer verkopen?
Ja dan kan ik beter mijn eigen houden en hopen dat het over paar maanden weg is.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had dat laatste been ook knieproblemen, dus daar schiet je niets mee op.
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan een bodemprijs afgesproken tot waar die aandelen mogen zakken.
Maar ik speculeer maar wat hoor. Ik heb geen idee hoe het wil financieren.
het weer is hier inmiddels zo lekker dat ik vanavond weer ga BBQenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
Huis schoon en wasgoed schoon. Nu heb ik weer honger.
Grillen*quote:Op donderdag 14 april 2022 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het weer is hier inmiddels zo lekker dat ik vanavond weer ga BBQen![]()
en nou is er ook halloumi en paprika in huis dus misschien gooi ik dat er ook wel op.
Paar Tweets de wereld in sturen en zijn vermogen gaat weer omhoogquote:Op donderdag 14 april 2022 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.
Mja als je naar fundamentals als P/E ratio kijkt wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.
Nu snap ik wel waarom burn-outs zo veel voorkomen bij ambtenarenquote:
Ja, maar ik gok dat die groei eindig is. Ze denken dat die autopilot heel veel gaat beteken, maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja als je naar fundamentals als P/E ratio kijkt wel.
Maar er zit wel veel groei in het bedrijf.
Autopilot is sowieso de toekomst, maar vraag me af in hoeverre dat de waarde van Tesla bepaald.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ik gok dat die groei eindig is. Ze denken dat die autopilot heel veel gaat beteken, maar dat betwijfel ik.
Volgens het verhaal van Musk zou autopilot auto's heel veel meer waard maken. Tesla is trouwens wel echt het verst met de meest algemene vorm van autopilot, maar ik heb het idee dat het nog heel lang duurt voordat het acceptabel is het echt als autopilot in te zetten in steden etc.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Autopilot is sowieso de toekomst, maar vraag me af in hoeverre dat de waarde van Tesla bepaald.
Ze zijn niet bepaald het enige bedrijf die daar mee bezig is.
Zo komen we nooit ergensquote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
Het vliegtuig van Liesje wordt achteruit geduwd!
Huehue?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
Ben je haar aan het stalken?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |