Meestal wordt er dan een bodemprijs afgesproken tot waar die aandelen mogen zakken.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Raar systeem. Als Tesla onderuit gaat op de beurs, moet-ie Twitter weer verkopen?
Ja dan kan ik beter mijn eigen houden en hopen dat het over paar maanden weg is.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had dat laatste been ook knieproblemen, dus daar schiet je niets mee op.
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan een bodemprijs afgesproken tot waar die aandelen mogen zakken.
Maar ik speculeer maar wat hoor. Ik heb geen idee hoe het wil financieren.
het weer is hier inmiddels zo lekker dat ik vanavond weer ga BBQenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
Huis schoon en wasgoed schoon. Nu heb ik weer honger.
Grillen*quote:Op donderdag 14 april 2022 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het weer is hier inmiddels zo lekker dat ik vanavond weer ga BBQen![]()
en nou is er ook halloumi en paprika in huis dus misschien gooi ik dat er ook wel op.
Paar Tweets de wereld in sturen en zijn vermogen gaat weer omhoogquote:Op donderdag 14 april 2022 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.
Mja als je naar fundamentals als P/E ratio kijkt wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vermogen van Tesla (en dus Elon Musk) een grote zeepbel. Veel te veel waard vergeleken met andere fabrikanten.
Nu snap ik wel waarom burn-outs zo veel voorkomen bij ambtenarenquote:
Ja, maar ik gok dat die groei eindig is. Ze denken dat die autopilot heel veel gaat beteken, maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja als je naar fundamentals als P/E ratio kijkt wel.
Maar er zit wel veel groei in het bedrijf.
Autopilot is sowieso de toekomst, maar vraag me af in hoeverre dat de waarde van Tesla bepaald.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ik gok dat die groei eindig is. Ze denken dat die autopilot heel veel gaat beteken, maar dat betwijfel ik.
Volgens het verhaal van Musk zou autopilot auto's heel veel meer waard maken. Tesla is trouwens wel echt het verst met de meest algemene vorm van autopilot, maar ik heb het idee dat het nog heel lang duurt voordat het acceptabel is het echt als autopilot in te zetten in steden etc.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Autopilot is sowieso de toekomst, maar vraag me af in hoeverre dat de waarde van Tesla bepaald.
Ze zijn niet bepaald het enige bedrijf die daar mee bezig is.
Zo komen we nooit ergensquote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
Het vliegtuig van Liesje wordt achteruit geduwd!
Huehue?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
Ben je haar aan het stalken?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:22 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |