Wordt het wel duidelijk uitgelegd.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Kindersites lezen en dan het verkeerde daaruit halen
Gras is paars.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het wel duidelijk uitgelegd.
daaarquote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat het voordeliger is om op schiphol euro's te wisselen naar baht of in thailand?
eerste pagina googlequote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Zo'n groot vliegtuig heeft een hele lange startbaan nodig om zo hard te kunnen'
Je bent in een kleutertijdschrift aan het opzoeken?
ja zo ver lees ik niet. ik lees alleen de eerste zinquote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
En wat staat daar onder?
[ afbeelding ]
ik zocht op gemiddelde snelheid vliegtuigquote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef Recce het volgende:
Normale mensen zoeken het zo:
[ afbeelding ]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisseltquote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat het voordeliger is om op schiphol euro's te wisselen naar baht of in thailand?
ja daar is pinnen niet heel gebruikelijk. Ja in de supermarkt maar restaurantjes niet echtquote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisselt
of daar flappen uit de muur snokken inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisselt
Lijkt me niet de beste koers dan. Wel meteen alvast cash op zak zodra je er bent. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deed het voorheen altijd hier bij de abn op schiphol
flappen uit de muur is daar deur. abn rekent trouwens ook veel voor pinnen buiten euquote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of daar flappen uit de muur snokken inderdaad.
[..]
Lijkt me niet de beste koers dan. Wel meteen alvast cash op zak zodra je er bent. Dat dan weer wel.
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
eerste pagina google
[..]
ja zo ver lees ik niet. ik lees alleen de eerste zin
[..]
ik zocht op gemiddelde snelheid vliegtuig
Doe es liefquote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!
dan kan je ze misschien beter zelf slaan en printen.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is pinnen niet heel gebruikelijk. Ja in de supermarkt maar restaurantjes niet echt
en zal ook wel wat kosten om te pinnen denk ik?
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!
ik ben geen Fles.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kan je ze misschien beter zelf slaan en printen.
ga ik nog doen maar goed dat je het zegtquote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb je je pinpas wel al op internationaal of wereldwijd ofzo gezet?
maar je printer werkte nu wel dus dan kan hetquote:
inderdaad. ik ben KEIHARD aan het huilen nuquote:Op donderdag 14 april 2022 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, sorry @:dud0r, dat is wel erg gemeen.
ja maar heb geen geldpapierquote:Op donderdag 14 april 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar je printer werkte nu wel dus dan kan het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |