bull. Een hoop mensen willen hun auto helemaal niet delen. En ik denk eerder dat bedrijven als Uber in dat gat springen als het eenmaal zover is,quote:Op donderdag 14 april 2022 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Een of ander blaatverhaal dat je auto dan een soort taxi wordt die de hele dag mensen kan vervoeren terwijl je aan het werk bent.
[..]
'Zo goed ben ik er nou ook weer niet in thuisquote:Met Waymo toch? Volgens mij werkte dat ook nog niet zo lekker allemaal.
dat gaat snelquote:Op donderdag 14 april 2022 15:43 schreef Recce het volgende:
Liesje is al in Duitsland geweest en gaat zo België in:
[ afbeelding ]
Een gemiddeld passagiersvliegtuig gaat 250km per uur dus dat schiet wel op jaquote:
dat redt de bitterbrommert nietquote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een gemiddeld passagiersvliegtuig gaat 250km per uur dus dat schiet wel op ja
Ik denk dat particulieren dat inderdaad niet gaan doen en dat er bedrijven komen, net als met die irritante deelscooters.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
bull. Een hoop mensen willen hun auto helemaal niet delen. En ik denk eerder dat bedrijven als Uber in dat gat springen als het eenmaal zover is,
Toch wel een paar kilometertjes harderquote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerder 850 km/uur.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is het eerste antwoord dat google me geeft 🤷♀️quote:Op donderdag 14 april 2022 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel een paar kilometertjes harder
ah ja. als ik iets verder scroll kom ik 1000km/uur tegen.quote:
hallo haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsquote:
Of jij moet beter lezen.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah ja. als ik iets verder scroll kom ik 1000km/uur tegen.
de 250km/u is blijkbaar de grondsnelheid die nodig is om op te stijgen.
google moet wat duidelijker zijn
'Zo'n groot vliegtuig heeft een hele lange startbaan nodig om zo hard te kunnen'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |