Neequote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
Ik ga even een miljoenmiljard kilometer wandelen. Letten jullie op Liesje?
Huehue!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar met Liesje ben je wel in ervaren handen hoor
ja hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
probeer je grmbl af te troevenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
ja. HS uitlopen, straat over en dan de eerste aan je linkerkant aan dat stukje waterquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh bij de haagse hoge geloof ik?
Ik heb zo Pizza en morgen ws weer (Zat in de bonus box) en de houdbaarheid gaat niet verder dan zaterdag. Dus denk ik dat ik morgen die tweede eet...quote:
Wat voor pizza?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zo Pizza en morgen ws weer (Zat in de bonus box) en de houdbaarheid gaat niet verder dan zaterdag. Dus denk ik dat ik morgen die tweede eet...
Hallo, 2020 belde.quote:Contactloos bezorgen
Vanaf 17 maart worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.
Volgens de eerder aangekondigde maatregel tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.
Klopt de mijn zit al bijna 16 jaar in haar urn en komt er nooit uit...quote:
Nog niet in het stadion vanavond neem ik aan?quote:Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al buiten geweest....
Nee, dat vind ik te riskant voor de mensen om me heen...quote:Op donderdag 14 april 2022 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet in het stadion vanavond neem ik aan?
Dat wordt wel lekker genieten dusquote:Op donderdag 14 april 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk begint er nu een soort semivakantie van ruim 2 maandenAllemaal feestdagen, gebroken werkweken, weekendjes weg, ook op werk leuk allemaal meeloopdagjes en andere lanterfanterij, en aan het eind 3 weken Lapland. Koekoek!
Über fout dit!quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Probeer een uber te boeken voor zaterdag maar hij geeft een foutmelding aan
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik had voor mijn vakantie via www.sneleentaxi.nl geboekt. Ging prima wmb..quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja zeker, ben er al wel eens geweest maar nog niet helemaal naar de noordkaap. Ook een puntje voor de Arctic Bingoquote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt wel lekker genieten dus![]()
Lapland is wel gaaf, niet dat ik er zelf ooit ben geweest helaas
ja wil alleen naar het metro station maar dat misschien maar proberen.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had voor mijn vakantie via www.sneleentaxi.nl geboekt. Ging prima wmb..
Dat doen diverse diersoorten ook, heb ik van de week geleerd. Er zijn er zelfs die tig keer per dag van geslacht wisselen.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk lang leven de liefde. Heeft een van de kandidaten een ex die gender-fluid was; de ene dag meer man en de andere dag meer vrouw
Noorderlicht heb je dat al wel eens gezien?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker, ben er al wel eens geweest maar nog niet helemaal naar de noordkaap. Ook een puntje voor de Arctic Bingo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |