Bij dat instabiel wrak omschrijf je een man. Bied je die een brede schouder aan dan???quote:Op donderdag 14 april 2022 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me verwarrend, de ene dag slim en stabiel en de andere dag een hulpeloos instabiel wrak, moet je dan een stomp op de arm geven of een brede schouder aanbieden?
Het is nu echt velen malen leuker in Den Haag.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er eigenlijk al ooit een FOKKER bij Bal op der werk geweest toen zij daar werkte.??
Eerder gevraagd, maar soit....
Ja, ik ben er natuurlijk ooit binnen geweest, maar toen was Ballie nog Haagse
dat sowiesoquote:
Ben jij dan ook verhuisd?? Je had toch plannen???quote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is nu echt velen malen leuker in Den Haag.
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
kan dit bevestigen. vandaag nog geweest. even lekker op een terras wat gegeten en gedronken. was zeer leukquote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
wij hebben grimbergen blond op fles 4,30quote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Karzai het volgende:
Haal meestal een leffe blond, die zijn 4,75
welk terras?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan dit bevestigen. vandaag nog geweest. even lekker op een terras wat gegeten en gedronken. was zeer leuk
Viesdik op het teras.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan dit bevestigen. vandaag nog geweest. even lekker op een terras wat gegeten en gedronken. was zeer leuk
geen idee. niet gekeken hoe het heettequote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee. niet gekeken hoe het heette
Ook lekker, ik word afgezet dusquote:Op donderdag 14 april 2022 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben grimbergen blond op fles 4,30
broodje warme beenhamquote:
gewoon de eerste gepakt waar we langs kwamen en de zon op stondquote:
Ja maar die gingen niet door.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben jij dan ook verhuisd?? Je had toch plannen???![]()
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee. niet gekeken hoe het heette
gewoon lekker blijven zittenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar die gingen niet door.
Ik wil deze woning ook helemaal niet kwijt, dat gaat mij echt pijn doen.
Daar zou jij geen last van hebben, toch? * Recce denkt aan verhalen over uitstekende antennes, bla bla, wiebeldansjes etc.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me verwarrend, de ene dag slim en stabiel en de andere dag een hulpeloos instabiel wrak, moet je dan een stomp op de arm geven of een brede schouder aanbieden?
Had je niet graag mee gewild naar Albaantje?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:20 schreef Recce het volgende:
Liesje is boven München en dus bijna bij de alpen!
[ afbeelding ]
Blijf ik ook zeker.quote:
Dat is mij iets teveel chaos!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je niet graag mee gewild naar Albaantje?
dat vind ik op werk ook altijd het leukste momentquote:Op donderdag 14 april 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
Over een kwartiertje de klanten de winkel uit jagen
Alleen stiekem verborgen achter een plantquote:Op donderdag 14 april 2022 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er eigenlijk al ooit een FOKKER bij Bal op der werk geweest toen zij daar werkte.??
Eerder gevraagd, maar soit....
Ja, ik ben er natuurlijk ooit binnen geweest, maar toen was Ballie nog Haagse
Oja allemaal Engelsen op de terrassenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was best veel blauw in de stad. en dan niet Politieblauw
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen stiekem verborgen achter een plant
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen stiekem verborgen achter een plant
quote:
was goed te etenquote:
huehue?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar met Liesje ben je wel in ervaren handen hoor
goed planquote:
Neequote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
Ik ga even een miljoenmiljard kilometer wandelen. Letten jullie op Liesje?
Huehue!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar met Liesje ben je wel in ervaren handen hoor
ja hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
probeer je grmbl af te troevenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef Recce het volgende:
ja. HS uitlopen, straat over en dan de eerste aan je linkerkant aan dat stukje waterquote:Op donderdag 14 april 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh bij de haagse hoge geloof ik?
Ik heb zo Pizza en morgen ws weer (Zat in de bonus box) en de houdbaarheid gaat niet verder dan zaterdag. Dus denk ik dat ik morgen die tweede eet...quote:
Wat voor pizza?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zo Pizza en morgen ws weer (Zat in de bonus box) en de houdbaarheid gaat niet verder dan zaterdag. Dus denk ik dat ik morgen die tweede eet...
Hallo, 2020 belde.quote:Contactloos bezorgen
Vanaf 17 maart worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.
Volgens de eerder aangekondigde maatregel tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.
Klopt de mijn zit al bijna 16 jaar in haar urn en komt er nooit uit...quote:
Nog niet in het stadion vanavond neem ik aan?quote:Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al buiten geweest....
Nee, dat vind ik te riskant voor de mensen om me heen...quote:Op donderdag 14 april 2022 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet in het stadion vanavond neem ik aan?
Dat wordt wel lekker genieten dusquote:Op donderdag 14 april 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk begint er nu een soort semivakantie van ruim 2 maandenAllemaal feestdagen, gebroken werkweken, weekendjes weg, ook op werk leuk allemaal meeloopdagjes en andere lanterfanterij, en aan het eind 3 weken Lapland. Koekoek!
Über fout dit!quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Probeer een uber te boeken voor zaterdag maar hij geeft een foutmelding aan
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik had voor mijn vakantie via www.sneleentaxi.nl geboekt. Ging prima wmb..quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja zeker, ben er al wel eens geweest maar nog niet helemaal naar de noordkaap. Ook een puntje voor de Arctic Bingoquote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt wel lekker genieten dus![]()
Lapland is wel gaaf, niet dat ik er zelf ooit ben geweest helaas
ja wil alleen naar het metro station maar dat misschien maar proberen.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had voor mijn vakantie via www.sneleentaxi.nl geboekt. Ging prima wmb..
Dat doen diverse diersoorten ook, heb ik van de week geleerd. Er zijn er zelfs die tig keer per dag van geslacht wisselen.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk lang leven de liefde. Heeft een van de kandidaten een ex die gender-fluid was; de ene dag meer man en de andere dag meer vrouw
Noorderlicht heb je dat al wel eens gezien?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker, ben er al wel eens geweest maar nog niet helemaal naar de noordkaap. Ook een puntje voor de Arctic Bingo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |