Rusland? Volgens mij schreef hij een vrij Eurazië of iets dergelijks.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Medvedev zei van wel. Rusland hoort te bestaan van Vladivostok tot Lissabon waren zijn woorden.
Kremlin leaves captured Putin ally Viktor Medvedchuk out to dry, saying Russia doesn't want to exchange prisoners for himquote:Op woensdag 13 april 2022 20:50 schreef quirina het volgende:
Medvevchuk ruiken voor Oekraïense gevangenen.
Als ze al niet dood zijn..
Denk niet dat Putin gaat ruilen,denken jullie wel?
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Kremlin leaves captured Putin ally Viktor Medvedchuk out to dry, saying Russia doesn't want to exchange prisoners for him
https://www.businessinsid(...)dchuk-ukraine-2022-4
Klopt, ging om vrije handelscultuur en vrij wonen van Russen door europa, in mijn ogen.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rusland? Volgens mij schreef hij een vrij Eurazië of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:14 schreef Aether het volgende:
Russia tells Ukraine to 'watch out' after it captures pro-Kremlin politician
https://www.reuters.com/w(...)litician-2022-04-13/
Waarom zouden staten dat toelaten, kan je alleen maar gezeik mee krijgen als Moskou op een gegeven moment besluit dat ze 'Russische minderheden moeten beschermen'.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, ging om vrije handelscultuur en vrij wonen van Russen door europa, in mijn ogen.
Whatever, ik hoef niet eerst uit te vinden wat ze nou precies bedoelen. Neem maar het zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rusland in de EU dus?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, ging om vrije handelscultuur en vrij wonen van Russen door europa, in mijn ogen.
Niet in de minste plaats omdat Rusland een heel andere invulling aan het woord 'vrij' geeft.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Whatever, ik hoef niet eerst uit te vinden wat ze nou precies bedoelen. Neem maar het zekere voor het onzekere.
Nog geen ophef vwb de Claymores?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef slashdotter3 het volgende: https://www.nrc.nl/nieuws(...)og-30-maart-a4105685
‘Rusland gebruikt verboden landmijnen in Oekraïne’
de POM-3 is uitgerust met een sensor, die een naderend persoon kan detecteren en vervolgens de mijn de lucht in lanceert. Bij de daaropvolgende ontploffing komen kleine metaaldeeltjes vrij, die tot op 16 meter dodelijke verwondingen kunnen veroorzaken.
===============================
Ben benieuwd of je hier omheen kan werken met een riotshield en speciale scheenbeschemers [ afbeelding ]
Gaat wel een tijdje duren voordat ze aan de voorwaarden voldoen, denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Rusland in de EU dus?
Ze mogen best een aanvraag doen.
Uiteraard onder de bezielende leiding van Rusland en alleen nadat de Europese bevolking onder het mom van "denazificatie" verkracht, beroofd en uitgeroeid is.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://archive.ph/201207(...)tory_28-5-2002_pg4_1quote:Op woensdag 13 april 2022 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Rusland in de EU dus?
Ja dat is wat je zegt als je Eurazie zegt, een handels akkoord en overeenkomst.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Rusland in de EU dus?
Ja, dat is het minderwaardigheidscomplex van ze.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is wat je zegt als je Eurazie zegt, een handels akkoord en overeenkomst.
Eigenlijk willen ze er gewoon graag bijhoren en zijnnze ook een beetje bang voor de Chinezen en Indiërs.
Bizar toch, zo'n omgekeerde wereld.quote:Moskou dreigt 'Oekraïense aanvallen op Rusland' te vergelden
Het Russische ministerie van Defensie beschuldigt Oekraïne van aanvallen op grensregio's en dreigt met vergeldingsacties. Als de aanvallen op Russische doelen doorgaan, neemt het Russische leger de plekken onder vuur waar dergelijke beslissingen genomen worden, aldus het ministerie in Moskou. Dat zou ook gelden voor de hoofdstad Kiev.
Russische autoriteiten zeiden eerder vandaag dat een grenspost in de regio Koersk was beschoten, maar die verklaring werd later weer ingetrokken.
Russische grensregio's hebben aangekondigd de veiligheidsmaatregelen op te schroeven wegens "mogelijke provocaties" van Oekraïense zijde. Kiev geeft geen commentaar op de aantijging dat het Russische doelen zou aanvallen.
Als ze heel Oekraïne overnemen, hebben ze er meteen een gratis associatieverdrag bij.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is wat je zegt als je Eurazie zegt, een handels akkoord en overeenkomst.
Eigenlijk willen ze er gewoon graag bijhoren en zijnnze ook een beetje bang voor de Chinezen en Indiërs.
Berlusconi bedoelde het goed, en als de westerse koers had doorgezet was het inderdaad een geweldige deal geweest voor de veiligheid van Europa vnl tegen China en voor de grondstoffen.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:23 schreef Aether het volgende:
[..]
https://archive.ph/201207(...)tory_28-5-2002_pg4_1
Als er Berlusconi in voorkomt dan was het enige goede eraan de euro's voor hem op zijn bankrekening.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Berlusconi bedoelde het goed, en als de westerse koers had doorgezet was het inderdaad een geweldige deal geweest voor de veiligheid van Europa vnl tegen China en voor de grondstoffen.
Dit is kristalhelder gelul voor eigen parochie, vast handig voor één of andere talkshow vanavond, want alles waarmee ze de Oekraïners mee bedreigen hebben ze op dag 1 al geprobeerdquote:Op woensdag 13 april 2022 21:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bizar toch, zo'n omgekeerde wereld.
Ik begin jou uit het niets klappen te geven. Hoezo probeer je me een klap terug te geven? Je moet me niet provoceren hoor.
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt inmiddels wel heeeeeeeeuuul onrealistisch.
Berlusconi, pure maffia die gast, geen enkele goede bedoelingquote:Op woensdag 13 april 2022 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Berlusconi bedoelde het goed, en als de westerse koers had doorgezet was het inderdaad een geweldige deal geweest voor de veiligheid van Europa vnl tegen China en voor de grondstoffen.
En waarschijnlijk wat barely legal Russinnen voor zijn bunga bunga harem.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als er Berlusconi in voorkomt dan was het enige goede eraan de euro's voor hem op zijn bankrekening.
Nou ja, ik poste toen ook al dat de Russen.dat verdrag niet ondertekend hadden en zelfs al hadden ze het wel ondertekend dan zou de POM-3 nog niet "verboden" zijn... Maar toch werd het meteen als verboden wapen bestempeld door de media.quote:
Ook al zo'n 'sterke' leider die zelf het gepeupel het hardste uitlacht in het gezichtquote:Op woensdag 13 april 2022 21:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En waarschijnlijk wat barely legal Russinnen voor zijn bunga bunga harem.
En de status van Oekraine mbt dat verdrag is nogal onzeker, het huidige Oekraine heeft het iig niet getekend.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja, ik poste toen ook al dat de Russen.dat verdrag niet ondertekend hadden en zelfs al hadden ze het wel ondertekend dan zou de POM-3 nog niet "verboden" zijn... Maar toch werd het meteen als verboden wapen bestempeld door de media.
De Claymore (mits de command versie) is ook niet verboden volgens het verdrag.
Ja sorry ik was nogal van van Berlusconiquote:Op woensdag 13 april 2022 21:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als er Berlusconi in voorkomt dan was het enige goede eraan de euro's voor hem op zijn bankrekening.
Wie heeft die Russische mijnen dan verbodenquote:
Iedere Rus is een Poetin die oorlog wilt voeren.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als de Russen een normaal volk zouden zijn was er voor hun buurlanden nooit een reden geweest om middels een NATO lidmaatschap een verzekering tegen Russische agressie af te sluiten.
Geeft niks hoor, iedereen mag een mancrush hebbenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja sorry ik was nogal van van Berlusconi
Als een land aangevallen wordt, Krim hoort bij Oekraïne.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo werkt het sowieso niet en Poetin weet dondersgoed hoe de NAVO in elkaar zit en op welke voorwaarden de NAVO kan en mag ingrijpen.
Nee, maar alle Russen samen kunnen Poetin afzetten en stoppen met oorlogvoeren.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iedere Rus is een Poetin die oorlog wilt voeren.
Was wel aardige TV (of gênante toen hij Merkel liet wachten bij de NAVO).quote:Op woensdag 13 april 2022 21:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ja, nu worden ze aan de goeie kant gebruikt dus geen kritische noten.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
En de status van Oekraine mbt dat verdrag is nogal onzeker, het huidige Oekraine heeft het iig niet getekend.
Nee, zo werkt het dus niet. Krim is bezet en als zodanig zou het geen nieuw conflict zijn waar de NAVO op in kan grijpen, er is niets automatisch aan Artikel 5 overigens.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als een land aangevallen wordt, Krim hoort bij Oekraïne.
Tis zo makkelijk allemaal.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, maar alle Russen samen kunnen Poetin afzetten en stoppen met oorlogvoeren.
Het zijn klote dingen en van mij mogen ze compleet verboden worden, hoor. AT mijnen vind ik dan nog een ander verhaal.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ja, nu worden ze aan de goeie kant gebruikt dus geen kritische noten.
Het is voor een deel Russische propaganda wat niet voor het westen bestemd is. Ze proberen ons niet te overtuigen, maar dit soort berichten zijn bestemd voor non-Westerse landen die toch al ander nieuws krijgenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bizar toch, zo'n omgekeerde wereld.
Ik begin jou uit het niets klappen te geven. Hoezo probeer je me een klap terug te geven? Je moet me niet provoceren hoor.
Hij bracht ook sfeer in Brussel, hier maakte die Schulz van de spd uit voor Capo (nazi baas)quote:Op woensdag 13 april 2022 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, iedereen mag een mancrush hebben
Alles is politiek, maar het maakt niet eens uit of het kan, Poetin kaarte aan dat hij daar bang voor was, nogmaals, het doet er niet toe of Poetin gelijk heeft, het gaat erom dat we geen domme oorlogen voeren.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet. Krim is bezet en als zodanig zou het geen nieuw conflict zijn waar de NAVO op in kan grijpen, er is niets automatisch aan Artikel 5 overigens.
Het ging om de media die meteen los ging dat Rusland volgens HRW verboden mijnen aan het inzetten was...quote:Op woensdag 13 april 2022 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
Wie heeft die Russische mijnen dan verboden. Het gaat erom hoe je ze inzet. Mijnen zijn nare dingen, maar ja... oorlog is naar.
Dus, even de logica volgen hier, we vechten nu niet mee met Oekraine maar als ze in de NAVO komen dan vechten we wel met ze tegen Rusland om de Krim terug te halen en dat is in welk universum logisch?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles is politiek, maar het maakt niet eens uit of het kan, Poetin kaarte aan dat hij daar bang voor was, nogmaals, het doet er niet toe of Poetin gelijk heeft, het gaat erom dat we geen domme oorlogen voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |