Nee, snap ik, ik kan er ook prima filmpjes op zien maar het is allemaal zo chaotisch en oppervlakkig en hapklaar en ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:02 schreef blackswangreen het volgende:
Je kunt toch gewoon filmpjes kijken op Tiktok, ook zonder account? Ik zie het probleem niet zo.
Ja, maar dat is blijkbaar hip.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, snap ik, ik kan er ook prima filmpjes op zien maar het is allemaal zo chaotisch en oppervlakkig en hapklaar en ik heb daar helemaal geen zin in.
We worden te oud voor het ESFquote:Op donderdag 14 april 2022 18:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, snap ik, ik kan er ook prima filmpjes op zien maar het is allemaal zo chaotisch en oppervlakkig en hapklaar en ik heb daar helemaal geen zin in.
Al een tijdjequote:
Waar twijfel je precies over?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik twijfel of ik morgen naar de Franz Ferdinand concert in de Afas live
Je hebt al een kaartje toch? Is het dan niet zonde als je niet gaat?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik twijfel of ik morgen naar de Franz Ferdinand concert in de Afas live
Sytse net gecastreerd enzo en dan lang weg zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Vooral toen met Blanche, dat was zielig.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:35 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien maar beter ook, werden veel te veel conclusies aan opgehangen.
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het ene jaar produceer je Eurovisie, het andere word je gecastreerd.
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse net gecastreerd enzo en dan lang weg zijnMaar daar worden ze toch juist lekker rustig van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar daar worden ze toch juist lekker rustig van?Ik woon wel in Leeuwarden. 2,5 uur in de trein enkele reis. Ik moet echt de trein 23.23 ofzo hebben om 2 uur weer thuis te zijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja, daar heb ik ook last van als ik naar concerten ga in Amsterdam. Mijn laatste trein gaat zelfs nog iets eerder, geloof ik, terwijl ik halverwege woonquote:Op donderdag 14 april 2022 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon wel in Leeuwarden. 2,5 uur in de trein enkele reis. Ik moet echt de trein 23.23 ofzo hebben om 2 uur weer thuis te zijn,
Måns Zelmerlöw houdt zich voornamelijk bezig met Cava (geen idee wat het verschil is) dus hij zal het niet zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik las dat er ook een deal is gesloten met een Prosecco-merk?
Kijk dat zijn dingen waar je zaken mee kunt doen, Allora!
Gemiste kans dat het niet Pinguini Tattici Nucleari isquote:Op donderdag 14 april 2022 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Måns Zelmerlöw houdt zich voornamelijk bezig met Cava (geen idee wat het verschil is) dus hij zal het niet zijn.
Ik heb hem van je eigen Twitter gedownloadquote:Op donderdag 14 april 2022 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dank je, op m'n werk heb ik het niet bij de hand.
Oh ja, daar staat 'ie ook nog ergens.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem van je eigen Twitter gedownload
Dat is een awakeningquote:Op donderdag 14 april 2022 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig op tijd wakker voor The Passion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
De EO is ermee gestopt. Nu alleen nog KRO-NCRVquote:Op donderdag 14 april 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
Dacht trouwens dat ze ooit gestopt waren met The Passion, maar blijkbaar niet.
Ohquote:Op donderdag 14 april 2022 21:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De EO is ermee gestopt. Nu alleen nog KRO-NCRV
Het maakt wel de weg vrij om Maria Magdalena een rol te geven.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohde EO dacht, dat verhaal kennen we nou weleens?
Bij de protestanten is zij ook een prominent volger van Jezus en de eerste die Jezus ziet na de opstanding, hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het maakt wel de weg vrij om Maria Magdalena een rol te geven.
Maar tot nog toe voegt de toevoeging van die rol niet heel veel toe imoquote:Op donderdag 14 april 2022 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het maakt wel de weg vrij om Maria Magdalena een rol te geven.
Dat ze het nog maar drie en een kwart wedstrijd vol mogen houdenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:45 schreef sportfreak het volgende:
Toch mooi, Feyenoord de laatst overgebleven Nederlandse club in Europa
Toornstra in ieder geval niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ze het nog maar drie en een kwart wedstrijd vol mogen houden
Maar wie heeft het dan tegengehouden ?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij de protestanten is zij ook een prominent volger van Jezus en de eerste die Jezus ziet na de opstanding, hoor
quote:Voor het eerst krijgt het Bijbelse personage Maria Magdalena een rol in het paasverhaal van The Passion. Kim-Lian van der Meij zal deze extra vrouwelijke hoofdrol voor haar rekening nemen.
Omroep KRO-NCRV wil met de ‘krachtige rol’ de kijker inspireren. Maria Magdalena wordt tegenwoordig erkend als ‘eerste onder de discipelen’, maar haar rol is honderden jaren onderbelicht gebleven. ‘Maria Magdalena is één van de volgelingen van Jezus en ontwikkelt een nauwe vriendschappelijke band met hem en de andere discipelen. Opvallend aan Maria Magdalena is dat zij volgens de verhalen haar halve leven voor gek is versleten, maar door Jezus in een leidende positie wordt gezet en na zijn dood de boodschap zal brengen: ‘Alles komt goed!’’, schrijft de omroep in een persbericht
https://www.ad.nl/show/vo(...)e2babd23e6&auth_rd=1.
Beide zien we nooit meer... TE-RUG!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is de gelijknis tussen FC Barcelona en een Russisch marineschip?
Beide hebben vandaag moeten incasseren.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beide zien we nooit meer... TE-RUG!
Sinking ship.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is de gelijknis tussen FC Barcelona en een Russisch marineschip?
Het is dat ze nog kernwapens hebbenquote:Op donderdag 14 april 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
Echt wel bizar hoor dat we nu zien dat Rusland best incompetent is, met als hoogtepunt nu dit schip.![]()
Hoe je werkelijk alles in zo’n korte tijd voor je land kan verkloten, het is bijna een prestatie als het niet zo treurig was.
Het kan ook wel eens misgaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beide zien we nooit meer... TE-RUG!
Ai ai aiquote:
Zonder kernwapens was dit een ideaal moment geweest voor bijvoorbeeld Amerika om Putin te verwijderen. Dan was er al lang groter ingegrepen denk ikquote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse net gecastreerd enzo en dan lang weg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Sytse al weer een beetje de oude, of werkt de narcose nog?
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is een awakeningAwakenings is trouwens ook een heel mooie film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Sytse al weer een beetje de oude, of werkt de narcose nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]Sytse alweer de oude. Hij klimt alweer boven op de Kallax kast. Alleen Silke blaast tegen hem, daar maak ik me wel zorgen om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Sytse al weer een beetje de oude, of werkt de narcose nog?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Misschien ruikt ie nog teveel naar de dierenarts en is dat zo weer overquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse alweer de oude. Hij klimt alweer boven op de Kallax kast. Alleen Silke blaast tegen hem, daar maak ik me wel zorgen om.
Wat leuk dat onze reporters weer in actie zijn geweestquote:
Er komt nog veel meer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat leuk dat onze reporters weer in actie zijn geweest
Leuk dat Go_A komt naar Groningen, doen ze nog andere optredens die dag? Wel een drukke periode voor Ihor zo. Hij was ook al muziek aan het opnemen in zijn insta stories in Amsterdam, al weet ik niet of dat voor Go_A of Kalush is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef NailQueen het volgende:
GO_A komt naar het bevrijdingsfestival in Groningen!
En in Assen komen Suzan en Freek. Wat een moeilijke keuze.
Ben ik even blij dat ik nooit naar het bevrijdingsfestival ga.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik gok niet dat Ihor meekomtquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk dat Go_A komt naar Groningen, doen ze nog andere optredens die dag? Wel een drukke periode voor Ihor zo. Hij was ook al muziek aan het opnemen in zijn insta stories in Amsterdam, al weet ik niet of dat voor Go_A of Kalush is.
Heel lastig inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef NailQueen het volgende:
Heb het meteen getweet!quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef NailQueen het volgende:
Hoewel de kans heel klein was, is het wel jammerquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:19 schreef H_T het volgende:
Helaas, ik ben niet uitgenodigd voor de Toverland Coaster Challenge. Zat er dik in natuurlijk, met ruim 4000 aanmeldingen voor 48 plaatsen. Ik had er dus al rekening mee gehouden
In Groningen moet je voor het eerst toegangsgeld betalen. Het is slechts 5 euro, maar ik vind het wel erg matig dat dit moet. Bevrijdingsfestivals waren overal en altijd gratis.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef NailQueen het volgende:
Lees net dat ze dat wel mogen:quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok niet dat Ihor meekomtDie zit op dat moment in Turijn. Ik denk dat alleen Kataryna komt dan, de rest van de mannen mogen waarschijnlijk Oekraļne ook niet uit.
https://www.oogtv.nl/2022(...)sfestival-groningen/quote:Het is bijzonder dat de mannelijke bandleden het land uit mogen. De mogelijkheid bestond namelijk dat ze moesten vechten tegen het Russische leger. In sommige gevallen wordt er echter een uitzondering gemaakt, om aandacht te vragen voor de situatie in Oekraļne. De organisatie van het bevrijdingsfestival Groningen heeft een uitnodigingsbrief gestuurd aan de Oekraļense overheid met een verzoek voor de band om op te treden op het bevrijdingsfestival.
Ach wat is 5 euro? Het is goedkoper dan een kluisje bij Afas Live.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Groningen moet je voor het eerst toegangsgeld betalen. Het is slechts 5 euro, maar ik vind het wel erg matig dat dit moet. Bevrijdingsfestivals waren overal en altijd gratis.
Een meet met Cyan is die dag dus uitgeslotenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nooit naar het bevrijdingsfestival ga.
EIC liep een half uur uit waardoor ik helaas om 11 uur weg moest om de laatste trein naar Utrecht te halen. Daar kon ik overstappen op de trein naar Groningen. Om het een tikkeltje erger te maken waren Blof en Ajax ook net afgelopen waardoor het gigantisch druk werd. 'Gelukkig' was ik al iets eerder op het station waardoor ik makkelijker tussendoor in de trein kon glippen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga toch vanavond naar het concert. Ik vind het wel spannend of ik de laatste trein ga halen.
@:Nailqueen, was het te doen om de laatste trein richting het Noorden te halen?
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Awakenings is trouwens ook een heel mooie film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
23:28 richting Zuid om 23.42 over te stappen trein richting Leeuwarden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
EIC liep een half uur uit waardoor ik helaas om 11 uur weg moest om de laatste trein naar Utrecht te halen. Daar kon ik overstappen op de trein naar Groningen. Om het een tikkeltje erger te maken waren Blof en Ajax ook net afgelopen waardoor het gigantisch druk werd. 'Gelukkig' was ik al iets eerder op het station waardoor ik makkelijker tussendoor in de trein kon glippen.
Maar volgens mij heb je daar vanavond geen last van. Ik weet niet hoe laat de laatste trein vanavond vertrekt maar ik zou wel op tijd op het perron staan.
Ga je naar Afas Live? Dan kun je een kluisje hurenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
23:28 richting Zuid om 23.42 over te stappen trein richting Leeuwarden.
Volgens Mojo eindigt het concert ongeveer 22:45, dus het is mogelijk. Ik denk dat ik alleen last heb van Nothing but thieves concert in de Ziggo dome.
Als het toch uitloopt, dan ga ik gewoon ongeveer 22:50 uit de zaal.
Alleen zijn er meer evenementen in Amsterdam, dus wel wat tricky.
Jammer dat je het laatste halfuur heb moeten missen @:Nailqueen.
Zijn er verder garderobes om je jas op te hangen?
5 euro is een koerswijziging. Waar het tot nu toe het belangrijk was dat iedereen naar de bevrijdingsfestivals kon, wordt er nu geld gevraagd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach wat is 5 euro? Het is goedkoper dan een kluisje bij Afas Live.
Nothing But Thieves in de ZiggoDome en FF in de AFAS live. We zijn een smakeloos landje.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
23:28 richting Zuid om 23.42 over te stappen trein richting Leeuwarden.
Volgens Mojo eindigt het concert ongeveer 22:45, dus het is mogelijk. Ik denk dat ik alleen last heb van Nothing but thieves concert in de Ziggo dome.
Als het toch uitloopt, dan ga ik gewoon ongeveer 22:50 uit de zaal.
Alleen zijn er meer evenementen in Amsterdam, dus wel wat tricky.
Jammer dat je het laatste halfuur heb moeten missen @:Nailqueen.
Zijn er verder garderobes om je jas op te hangen?
nou, nou, nouquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nothing But Thieves in de ZiggoDome en FF in de AFAS live. We zijn een smakeloos landje.
Leuk, veel plezierquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga toch vanavond naar het concert. Ik vind het wel spannend of ik de laatste trein ga halen.
@:Nailqueen, was het te doen om de laatste trein richting het Noorden te halen?
Dat is correct.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een meet met Cyan is die dag dus uitgesloten
Is het lekker?quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:34 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag popcorn met dropsmaak en zebra-Kitkat gekochtPlus nog enkele andere 'interessante' snacks en items
Pik jij dit @molloot200?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nothing But Thieves in de ZiggoDome en FF in de AFAS live. We zijn een smakeloos landje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |