Ai ai aiquote:
Zonder kernwapens was dit een ideaal moment geweest voor bijvoorbeeld Amerika om Putin te verwijderen. Dan was er al lang groter ingegrepen denk ikquote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse net gecastreerd enzo en dan lang weg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Sytse al weer een beetje de oude, of werkt de narcose nog?
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is een awakeningAwakenings is trouwens ook een heel mooie film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Sytse al weer een beetje de oude, of werkt de narcose nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 14 april 2022 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]Sytse alweer de oude. Hij klimt alweer boven op de Kallax kast. Alleen Silke blaast tegen hem, daar maak ik me wel zorgen om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Sytse al weer een beetje de oude, of werkt de narcose nog?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Misschien ruikt ie nog teveel naar de dierenarts en is dat zo weer overquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse alweer de oude. Hij klimt alweer boven op de Kallax kast. Alleen Silke blaast tegen hem, daar maak ik me wel zorgen om.
Wat leuk dat onze reporters weer in actie zijn geweestquote:
Er komt nog veel meer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat leuk dat onze reporters weer in actie zijn geweest
Leuk dat Go_A komt naar Groningen, doen ze nog andere optredens die dag? Wel een drukke periode voor Ihor zo. Hij was ook al muziek aan het opnemen in zijn insta stories in Amsterdam, al weet ik niet of dat voor Go_A of Kalush is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef NailQueen het volgende:
GO_A komt naar het bevrijdingsfestival in Groningen!
En in Assen komen Suzan en Freek. Wat een moeilijke keuze.
Ben ik even blij dat ik nooit naar het bevrijdingsfestival ga.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef NailQueen het volgende:
GO_A komt naar het bevrijdingsfestival in Groningen!
En in Assen komen Suzan en Freek. Wat een moeilijke keuze.
Ik gok niet dat Ihor meekomtquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk dat Go_A komt naar Groningen, doen ze nog andere optredens die dag? Wel een drukke periode voor Ihor zo. Hij was ook al muziek aan het opnemen in zijn insta stories in Amsterdam, al weet ik niet of dat voor Go_A of Kalush is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |