Het antwoord is ja.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waar wil je rellen? Turijn? EBU hoofdkantoor? TikTok in China? Zeg het maar en ik ben erbij!!
Dat kan, maar dat ligt dan denk ik bij jou.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens mijn twijfels bij
Nou ja als ze een contract af hebben gesloten met Tiktok, zie ik de eerste repetities ook wel alleen op Tiktok verschijnen. Het gaat namelijk puur om de eerste repetities in de tekst.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat er ook gewoon filmpjes op Youtube komen, toch![]()
Ik voel mezelf ook al te oud voor Tiktok eigenlijk en ik ben zo ongeveer de jongste hierquote:Op donderdag 14 april 2022 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik voel me nu al een boze boomer omdat het ineens allemaal op TikTok moet.
Nee wat.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik voel me nu al een boze boomer omdat het ineens allemaal op TikTok moet.
Dat zou best kunnen. Anyway, ik hou er weer over opquote:Op donderdag 14 april 2022 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat ligt dan denk ik bij jou.
Youtube is veel gebruiksvriendelijker, alleen daarom al zou ik voorkeur geven aan YouTube. Plus we krijgen dus verticale filmpjes. Plus het grote deel van de doelgroep zit niet eens op Tiktok. Laat Junior Eurovision lekker op Tiktok zittenquote:Op donderdag 14 april 2022 17:02 schreef blackswangreen het volgende:
Je kunt toch gewoon filmpjes kijken op Tiktok, ook zonder account? Ik zie het probleem niet zo.
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Toch klinkt het als het laatste. De mensen voor mij gingen niet naar deze bestemming namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 90% komt op binnen drie dagen weer terug, dus daar hopen we dan maar op.
Ik wil gewoon rechte normale filmpjesquote:Op donderdag 14 april 2022 17:02 schreef blackswangreen het volgende:
Je kunt toch gewoon filmpjes kijken op Tiktok, ook zonder account? Ik zie het probleem niet zo.
En tijdens de eerste repetities kunnen we niet meer naar hoofden kijken hè. Die krijgen pas wat te zien bij de tweede repetitie.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon rechte normale filmpjes
Maar als het bij de eerste repetities blijft accepteer ik het
Die eerste repetitieopnames zijn toch altijd kut. Wat mij betreft onderscheidt het zich al niet echt van een Tiktok-filmpje.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon rechte normale filmpjes
Maar als het bij de eerste repetities blijft accepteer ik het
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En tijdens de eerste repetities kunnen we niet meer naar hoofden kijken hè. Die krijgen pas wat te zien bij de tweede repetitie.
Ik begreep juist dat de hele eerste repetitie niet vertoond wordt aan hoofden, ff checken dan.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:09 schreef Em31 het volgende:
[..]oh wtf ik dacht het eerste optreden van de eerste repetitie zoals in Rotterdam
quote:
Oh...quote:Op donderdag 14 april 2022 17:17 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
"The first four days of rehearsals won't be covered onsite."
En zo kom ik wel meer Tweets tegen. Blijkbaar zien wij dus niet meer dan de Tiktoks. En de streams ook niet. Dan zou rond 4 of 5 mei pas de hoofdstream beginnen.
Ja, sommige artiesten werden echt onzeker van gelijk de kritiek op hun eerste rehearsal, terwijl het voor sommige van die artiesten ook de eerste keer was dat ze aan zo'n productie meewerkten en op zo'n podium stonden. Ik vind het ergens ook niet gek dat ze de artiesten nu de eerste rehearsal echt willen laten wennen, en dan de tweede rehearsal pas echt volle bak.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh...damn wat jammer dit.
Voor de artiesten misschien wel beter/fijner, dus dat snap ik ergens wel. Alleen voor ons wel jammer dat al het leuke nu gewoon later begint.
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 14 april 2022 17:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, sommige artiesten werden echt onzeker van gelijk de kritiek op hun eerste rehearsal, terwijl het voor sommige van die artiesten ook de eerste keer was dat ze aan zo'n productie meewerkten en op zo'n podium stonden. Ik vind het ergens ook niet gek dat ze de artiesten nu de eerste rehearsal echt willen laten wennen, en dan de tweede rehearsal pas echt volle bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |