Nee, snap ik, ik kan er ook prima filmpjes op zien maar het is allemaal zo chaotisch en oppervlakkig en hapklaar en ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:02 schreef blackswangreen het volgende:
Je kunt toch gewoon filmpjes kijken op Tiktok, ook zonder account? Ik zie het probleem niet zo.
Ja, maar dat is blijkbaar hip.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, snap ik, ik kan er ook prima filmpjes op zien maar het is allemaal zo chaotisch en oppervlakkig en hapklaar en ik heb daar helemaal geen zin in.
We worden te oud voor het ESFquote:Op donderdag 14 april 2022 18:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, snap ik, ik kan er ook prima filmpjes op zien maar het is allemaal zo chaotisch en oppervlakkig en hapklaar en ik heb daar helemaal geen zin in.
Al een tijdjequote:
Waar twijfel je precies over?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik twijfel of ik morgen naar de Franz Ferdinand concert in de Afas live
Je hebt al een kaartje toch? Is het dan niet zonde als je niet gaat?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik twijfel of ik morgen naar de Franz Ferdinand concert in de Afas live
Sytse net gecastreerd enzo en dan lang weg zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Vooral toen met Blanche, dat was zielig.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:35 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien maar beter ook, werden veel te veel conclusies aan opgehangen.
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het ene jaar produceer je Eurovisie, het andere word je gecastreerd.
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse net gecastreerd enzo en dan lang weg zijnMaar daar worden ze toch juist lekker rustig van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar daar worden ze toch juist lekker rustig van?Ik woon wel in Leeuwarden. 2,5 uur in de trein enkele reis. Ik moet echt de trein 23.23 ofzo hebben om 2 uur weer thuis te zijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja, daar heb ik ook last van als ik naar concerten ga in Amsterdam. Mijn laatste trein gaat zelfs nog iets eerder, geloof ik, terwijl ik halverwege woonquote:Op donderdag 14 april 2022 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon wel in Leeuwarden. 2,5 uur in de trein enkele reis. Ik moet echt de trein 23.23 ofzo hebben om 2 uur weer thuis te zijn,
Måns Zelmerlöw houdt zich voornamelijk bezig met Cava (geen idee wat het verschil is) dus hij zal het niet zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik las dat er ook een deal is gesloten met een Prosecco-merk?
Kijk dat zijn dingen waar je zaken mee kunt doen, Allora!
Gemiste kans dat het niet Pinguini Tattici Nucleari isquote:Op donderdag 14 april 2022 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Måns Zelmerlöw houdt zich voornamelijk bezig met Cava (geen idee wat het verschil is) dus hij zal het niet zijn.
Ik heb hem van je eigen Twitter gedownloadquote:Op donderdag 14 april 2022 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dank je, op m'n werk heb ik het niet bij de hand.
Oh ja, daar staat 'ie ook nog ergens.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem van je eigen Twitter gedownload
Dat is een awakeningquote:Op donderdag 14 april 2022 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig op tijd wakker voor The Passion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
De EO is ermee gestopt. Nu alleen nog KRO-NCRVquote:Op donderdag 14 april 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
Dacht trouwens dat ze ooit gestopt waren met The Passion, maar blijkbaar niet.
Ohquote:Op donderdag 14 april 2022 21:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De EO is ermee gestopt. Nu alleen nog KRO-NCRV
Het maakt wel de weg vrij om Maria Magdalena een rol te geven.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohde EO dacht, dat verhaal kennen we nou weleens?
Bij de protestanten is zij ook een prominent volger van Jezus en de eerste die Jezus ziet na de opstanding, hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het maakt wel de weg vrij om Maria Magdalena een rol te geven.
Maar tot nog toe voegt de toevoeging van die rol niet heel veel toe imoquote:Op donderdag 14 april 2022 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het maakt wel de weg vrij om Maria Magdalena een rol te geven.
Dat ze het nog maar drie en een kwart wedstrijd vol mogen houdenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:45 schreef sportfreak het volgende:
Toch mooi, Feyenoord de laatst overgebleven Nederlandse club in Europa
Toornstra in ieder geval niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ze het nog maar drie en een kwart wedstrijd vol mogen houden
Maar wie heeft het dan tegengehouden ?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij de protestanten is zij ook een prominent volger van Jezus en de eerste die Jezus ziet na de opstanding, hoor
quote:Voor het eerst krijgt het Bijbelse personage Maria Magdalena een rol in het paasverhaal van The Passion. Kim-Lian van der Meij zal deze extra vrouwelijke hoofdrol voor haar rekening nemen.
Omroep KRO-NCRV wil met de ‘krachtige rol’ de kijker inspireren. Maria Magdalena wordt tegenwoordig erkend als ‘eerste onder de discipelen’, maar haar rol is honderden jaren onderbelicht gebleven. ‘Maria Magdalena is één van de volgelingen van Jezus en ontwikkelt een nauwe vriendschappelijke band met hem en de andere discipelen. Opvallend aan Maria Magdalena is dat zij volgens de verhalen haar halve leven voor gek is versleten, maar door Jezus in een leidende positie wordt gezet en na zijn dood de boodschap zal brengen: ‘Alles komt goed!’’, schrijft de omroep in een persbericht
https://www.ad.nl/show/vo(...)e2babd23e6&auth_rd=1.
Beide zien we nooit meer... TE-RUG!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is de gelijknis tussen FC Barcelona en een Russisch marineschip?
Beide hebben vandaag moeten incasseren.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beide zien we nooit meer... TE-RUG!
Sinking ship.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is de gelijknis tussen FC Barcelona en een Russisch marineschip?
Het is dat ze nog kernwapens hebbenquote:Op donderdag 14 april 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
Echt wel bizar hoor dat we nu zien dat Rusland best incompetent is, met als hoogtepunt nu dit schip.![]()
Hoe je werkelijk alles in zo’n korte tijd voor je land kan verkloten, het is bijna een prestatie als het niet zo treurig was.
Het kan ook wel eens misgaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beide zien we nooit meer... TE-RUG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |