quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha wtf The Blacklist heeft 197 afleveringen.
Dat is zeker gewoon een soapserie na een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dit kan nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
Woordle 297 6/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟨
🟩🟩⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Raar woord. Kutdag, nu al.
Moest verplicht op vakantie. Erg jammer.quote:
Oh daarom praat ik zo graag over series.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:01 schreef RamboDirk het volgende:
Over series praten is net zoiets als over het weer praten. Zonder uitzondering een kleine piemel.
wat?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:42 schreef Caland het volgende:
Zo, nog even twee cases afgerond. Productief ochtendje. Tijd voor
@:coco
Ik zie de meerwaarde daar niet van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet via de review-tag geschreven. Jammer.
Dan had ik niet hoeven googelen waar dat over gingquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde daar niet van eerlijk gezegd.
Ik heb een zeer pittige mening over Evan Rachel Wood.quote:The true story of actress and activist Evan Rachel Wood, a survivor of domestic violence as she moves toward naming her infamous abuser for the first time.
Zou je die willen delen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een zeer pittige mening over Evan Rachel Wood.
Nu ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had ik niet hoeven googelen waar dat over ging
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een zeer pittige mening over Evan Rachel Wood.
Ik ken je mening over Amber Heard niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Die is vrijwel hetzelfde als over Amber Heard.
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken je mening over Amber Heard niet.
Ik neem deze feedback mee voor mijn volgende review.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had ik niet hoeven googelen waar dat over ging
Oh okequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.
Waar gaat Phoenix Rising dan over?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.
Haar relatie met Marilon Manson, haar leven erna en nog een dozijn mensen met dezelfde aanklachten. De vergelijking met Amber zegt al genoeg.quote:
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
kkslecht 2/10
@:jr-style-93
Dit sla ik ook over.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar relatie met Marilon Manson, haar leven erna en nog een dozijn mensen met dezelfde aanklachten. De vergelijking met Amber zegt al genoeg.
De review is wel van iemand die BCS niks vond.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer, ik kijk uit naar deze film.
Furioza is wel een film voor jou, die heb ik gister ook gezien. @Caland vindt die film ook wel leuk verwacht ik.quote:
Oh, ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De review is wel van iemand die BCS niks vond.
Jammer, ik wilde de HP wereld nog een kans geven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
kkslecht 2/10
gvdquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
Dat had ik ook wel kunnen vertellen.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zit je toch te kijken naar een volwassen man die heel serieus moet blijven kijken terwijl hij een toverstafje vast heeft.
Door je review twijfel ik wel! Maar ik zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Furioza is wel een film voor jou, die heb ik gister ook gezien. @:caland vindt die film ook wel leuk verwacht ik.
(6,5/10)
The Wire genotquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door je review twijfel ik wel! Maar ik zal erover nadenken.
Ik ben gister begonnen met The Wire (nu gaat iedereen mij uitlachen dat ik die nog nooit heb gezien).
Is McNulty al dood?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen met The Wire (nu gaat iedereen mij uitlachen dat ik die nog nooit heb gezien).
Genot. Veel plezier makkerquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, Scrummie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedanktquote:
Hou je bek.quote:
Bedanktquote:
Dat is waar.quote:
als je gewoon zin hebt om weer wat van de wizarding world mee te krijgen is het wel te doenquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde de HP wereld nog een kans geven.
Zeker met de goede cast.
wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zit je toch te kijken naar een volwassen man die heel serieus moet blijven kijken terwijl hij een toverstafje vast heeft.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar interesse in hebt moet je professionele hulp gaan zoeken.
jaaaquote:Claim geaccepteerd door vliegtuigmaatschappij
De vliegtuigmaatschappij heeft aangegeven uw vergoeding te gaan betalen. Onze juristen gaan dit voor u oppakken. Indien u uw bankgegevens nog niet heeft ingevuld, verzoeken wij u dit alsnog te doen.
Gelachen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel erg laag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
kkslecht 2/10
you are the carbon they want to reducequote:Op dinsdag 12 april 2022 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je dit niet teveel willen doen ivm het klimaat?
Je moet ook geen cinematisch meesterstuk verwachten bij zulke uitmelkerij, als zo'n film je aandacht weet vast te houden is het prima.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag.
Ik vond het een 6,5 waard. Gewoon een middelmatige popcornfilm met een paar leuke momenten (en domme plottwists)
Raar moment ook. Al ga ik dit irritante mens geen moment missen, met haar vervelende accent.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare verklaring.
Nee eens, echt heel vervelend als ze aan het woord was.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar moment ook. Al ga ik dit irritante mens geen moment missen, met haar vervelende accent.
Hmm ik krijg dat ook.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Erg jammer.
Maar dat kan ze toch ook niet echt?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ploumen doet een Van Basten en vindt dat ze er niets van kan.
Dat klopt. Lijkt wel een voetbalclub:quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat kan ze toch ook niet echt?
Sowieso heeft PvdA een beetje een imagoprobleem.
Pics?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Boys
Kappertje geweest, weer heerlijk fresh.
Lekker man, ben je weer helemaal het mannetje daar in Praag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Boys
Kipfilet, uitje, champignons, komkommerquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Dan gaan we nu lunchen.
Eet smakelijk vrienden.
Denk dat Ad Melkert wel de grootste clown wasquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt. Lijkt wel een voetbalclub:
[ twitter ]
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kipfilet, uitje, champignons, komkommer
Dat zegt niet zoveel meer. Vooral niet als je een xinomie hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:22 schreef onlogisch het volgende:
En nee, het komt niet van een één of ander obscuur telefoonnummer, mijn telefoon identificeert het als 'Uber'.
Dan is er op dit moment een Turk met S-klasse in Amsterdam die een cijfertje verkeerd heeft ingevoerd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg een sms van Uber
'Hier is je uber code. Deel deze code nooit'
En nee, het komt niet van een één of ander obscuur telefoonnummer, mijn telefoon identificeert het als 'Uber'.
[ afbeelding ]
Touché makker. Als ik 'Uber' vervolgens bel, komt er toch een nummer tevoorschijn. Maar dat is geen telefoonnummer, 8237quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel meer. Vooral niet als je een xinomie hebt.
Ah nee, dat gaat vrij ver inderdaad. Wat dat betreft wel blij dat bij mij telefoon unlocken nog niet voldoende is, zodra je de bank app opent is er wederom een Face ID scan nodig (of een passcode, maar ja, dan moet je 'm alsnog weten, daar is die keylogger dan natuurlijk voor met deze malware).quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Deze al gelezen @:Scrummie ?
Hier kan je bijna jezelf niet tegen wapenen. Ja, geen mobiel aanschaffen
https://www.bleepingcompu(...)trol-of-your-device/
over 2 weken afspraak staan bij een Aziatische kapper hier maatquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Boys
Ook die van Frankrijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje Puk is nu de landelijke politiek aan het duiden.
Dat moet ie lekker doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Directe rivaal van @klaasweetallesquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eventjes gespiekt.
Pietjepuk heeft wel van heel veel onderwerpen meer verstand dan de rest @:maxi-mus
Vooral de suggestie Job Cohen toont ons een groot politiek inzicht ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eventjes gespiekt.
Pietjepuk heeft wel van heel veel onderwerpen meer verstand dan de rest @:maxi-mus
Niet roddelen aub.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Mwah.quote:
Jij hebt vast een betere suggestie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral de suggestie Job Cohen toont ons een groot politiek inzicht ja.
Elke suggestie is zo ongeveer beter dan Job Cohen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij hebt vast een betere suggestie.
Smerige Aziaten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
staat Japan in jouw top 3 beste landen lijstje?
Frank de Boerquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke suggestie is zo ongeveer beter dan Job Cohen.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke suggestie is zo ongeveer beter dan Job Cohen.
Precies Pietje, we leven in een vrij land. Op FOK! mag je vinden en zeggen wat je wilquote:
Daar ben ik me bewust van Roland. Vandaar dat ik de discussie hier ook altijd op een respectvolle manier voer en niet roddel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies Pietje, we leven in een vrij land. Op FOK! mag je vinden en zeggen wat je wilals je naar China gaat en je beledigt de president dan zien we je niet meer terug.
Het is een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, domme mongool.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar ben ik me bewust van Roland. Vandaar dat ik de discussie hier ook altijd op een respectvolle manier voer en niet roddel.
Denk aan je hart Maxi.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, domme mongool.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
staat Japan in jouw top 3 beste landen lijstje?
wat een hoop haat en nijd tegenwoordig René, alsof de wereld op dit moment niet genoeg problemen kent.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rob Goossens heeft ruzie met Eva Vlaardingerbroek
Ik word er ook helemaal naar van.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat een hoop haat en nijd tegenwoordig René, alsof de wereld op dit moment niet genoeg problemen kent.
Misschien was dat de reden van de grimmige sfeer gisteravond door een bepaalde user?quote:
Die bepaalde user heeft volgens mij al een tijdje last van issuesquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien was dat de reden van de grimmige sfeer gisteravond door een bepaalde user?
Hadden zij dat toevallig gezien of heeft iemand de NSB'er uitgehangen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef tong80 het volgende:
Net twee blauwe kostumen aan de deur Schrok me kapot en zei : 'zeg het maar.' Waren het handhavers. Had ik zak met plastic naast de container gezet. Dacht dat-ie vol was, omdat er al twee naast lagen. Niet dus. Fucking 100 Euro boete.
Ik vraag me altijd af met wat voor gevoel dat soort mensen aan het avondeten zittenquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef tong80 het volgende:
Net twee blauwe kostumen aan de deur Schrok me kapot en zei : 'zeg het maar.' Waren het handhavers. Had ik zak met plastic naast de container gezet. Dacht dat-ie vol was, omdat er al twee naast lagen. Niet dus. Fucking 100 Euro boete.
Ze kijken wat er in zit. Ik was niet bepaalt diplomatiek tegen ze. Eén begon me te filmen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden zij dat toevallig gezien of heeft iemand de NSB'er uitgehangen?
ze openen tegenwoordig vuilnis en zoeken dan naar adresgegevens. erg triestquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden zij dat toevallig gezien of heeft iemand de NSB'er uitgehangen?
Als tong ook even was gekeken was dit niet gebeurd. Als iedereen zijn vuilnis maar lukraak op straat gooit wordt het een bende!quote:
Klopt, mijn fout. Maar dan gelijk 100 Euro boete. Dan kan ik niet laten om om te rekenen in guldens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als tong ook even was gekeken was dit niet gebeurd. Als iedereen zijn vuilnis maar lukraak op straat gooit wordt het een bende!
Toen ze zagen dat er een lege fles aldi-wijn in zat wisten ze dat..quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze openen tegenwoordig vuilnis en zoeken dan naar adresgegevens. erg triest
Hadden ze ook een waarschuwing voor kunnen geven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als tong ook even was gekeken was dit niet gebeurd. Als iedereen zijn vuilnis maar lukraak op straat gooit wordt het een bende!
Zullen wel een quotum moeten halen. Die mensen doen ook gewoon hun werk!quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze ook een waarschuwing voor kunnen geven.
Is wel zuur ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, mijn fout. Maar dan gelijk 100 Euro boete. Dan kan ik niet laten om om te rekenen in guldens.
Nee nu ik weet hoe je erin staat waarschuw ik nooit meerquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Maar de volgende keer verwacht ik een waarschuwing, geen ban. @:ggmm
je kan in bezwaar gaan. in amsterdam heb je dit https://www.amsterdam.nl/(...)839D-5BD9120ED578%7D maar kijk maar in je eigen gemeente hoe en wat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, mijn fout. Maar dan gelijk 100 Euro boete. Dan kan ik niet laten om om te rekenen in guldens.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nu ik weet hoe je erin staat waarschuw ik nooit meer
Ik heb ook zelden een ban gehad. En al bijna 2 maanden geen note.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
Al heb ik jou nog nooit een ban gegeven volgens mij, dat doe ik niet bij vrienden.
Inderdaad, ik ontsnapte laatst want mijn vuilniszak pastte niet in de container dus had het ernaast gezet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
Al heb ik jou nog nooit een ban gegeven volgens mij, dat doe ik niet bij vrienden.
Een kennis van mij werd betrapt omdat ze een brief hadden gevonden met haar adresgegevens. Die had toen dat formulier ingevuld die ik net boven heb gepost en het werd gewoon een waarschuwing.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ontsnapte laatst want mijn vuilniszak pastte niet in de container dus had het ernaast gezet.
(eerste keer ooit gedaan hier)
Ik rekende al op een boete!
Niks gehoord.
Erg weinig over het algemeen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af met wat voor gevoel dat soort mensen aan het avondeten zitten
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Maar dat is ook al heel lang geleden!
Bij mijn vorige studentengebouw waren de containers veel te snel vol en werden ze zelden geleegd, waardoor mensen hun zakken er naast gingen zetten. Eens in de zoveel tijd zag je dan een boa in die zakken graven op zoek naar adressen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig René, de snackbars hebben het in de keronatijd al zo zwaar gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ik jat altijd de post van m'n buren en doe dat dan in een volle zak vuilnis op straat zetten
Volledig terecht, hier in de wijk ook altijd van die smerige tokkies die hun zakken naast de container zetten. Als je ziet dat die container vol is, neem je je fucking zak gewoon terug mee naar huis en breng je hem een dag later naar de container, smerige wijkvervuilerquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef tong80 het volgende:
Klopt. Zit bij de acceptgiro als het goed is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan in bezwaar gaan. in amsterdam heb je dit https://www.amsterdam.nl/(...)839D-5BD9120ED578%7D maar kijk maar in je eigen gemeente hoe en wat.
Redelijke kans als je met een prima excuus komt dat ze je een waarschuwing geven.
222 gulden is niet echt te vergelijken met 100 euro als je inflatie meerekent makker.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
@Gutanoth probeert weer eens ietsquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Volledig terecht, hier in de wijk ook altijd van die smerige tokkies die hun zakken naast de container zetten. Als je ziet dat die container vol is, neem je je fucking zak gewoon terug mee naar huis en breng je hem een dag later naar de container, smerige wijkvervuiler
Ha ha haquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ik jat altijd de post van m'n buren en doe dat dan in een volle zak vuilnis op straat zetten
Ik denk dat de mensen tegenwoordig wel weten hoe @Gutanoth in elkaar zitquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:gutanoth probeert weer eens iets
gaan er mensen happen?
@fetX hapte laatst een keertjequote:Op dinsdag 12 april 2022 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen tegenwoordig wel weten hoe @:gutanoth in elkaar zit
Ik hapte vorige week ook voor het laatst.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx hapte laatst een keertje
Maar @:gutanoth heeft zelden een tweede keer beet.
Oh bijna vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig René, de snackbars hebben het in de keronatijd al zo zwaar gehad.
Dit is niet woke.quote:
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Flink wat likes te pakken in NWS @:maxi-mus
Glimlachje.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Flink wat likes te pakken in NWS @:maxi-mus
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ga dit tot op de bodem uitzoekenquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, als ik het me goed herinner.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:42 schreef tong80 het volgende:
Moest 95 euro betalen omdat er een papiertje in een plasticverzamelingszak zat. Schrok me kapot toen er werd aangebeld door semi agenten. Boete buiten proportioneel. Zo ver mijn ervaring.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:03 schreef tong80 het volgende:
Kreeg zaterdag een boete van 90 euro omdat ik het plastic een dag te laat buiten had gezet. 'Dag te laat?' 'Ja op maandag tegenwoordig meneer.' 'Hoe moet ik dat weten?''Heeft in de krant gestaan meneer.' Ik lees geen kranten meer en de Toren[plaatselijke sufferdje] krijg ik nooit. Schrok me kapot. Plots twee blauwe uniformen aan de deur. Ze stelden zich niet eens voor. Moest vragen wie ze waren. 'Heeft u nog iets te zeggen.' En of ik dat heb gedaan.
De vorige boete van 90 euro met succes aangevochten. Ik heb geen rijbewijs, begin steeds meer begrip te krijgen voor automobilisten die geflitst worden met een kleine snelheidsovertreding. Die gast heeft dus alle drie de zakken door zitten spitten opzoek naar gegevens van deze helse misdadiger. Triomfantelijk hield ie het druipende etiketje omhoog. 'WE HEBBEN HEM!'![]()
Dit lijkt geen incident meerquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg een boete van 95 euro bij mijn eerste keer dat ik per abuis papier bij het gescheiden plastic had gedaan. Geen eerste waarschuwing, een vent in blauw pak aan de deur die zich niet eens voorstelde. Bezwaar aangetekend en werd kwijtgescholden.
quote:
We hebben hier te maken met een huisvuilterrorist!quote:Op donderdag 14 april 2016 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF middagdutje voordat ik opgewekt naar de herhaling van Pauw ga kijken. Bel gaat. Blote bast, toch maar snel deur opengedaan.
'Ik stoor zo te zien?'
'Ligt er aan. U ziet er nogal blauw uit meneer.'
'Ik ben Buitengewoon Opsporings Ambtenaar. Vandaar mijn kostuum.'
'Heeft u eergisteren plastic buiten gezet meneer?'
'Ja vier zakken. Vorige keer vergeten, dan stapelt het zich op weet u. Hoezo?'
'Er zat papier tussen het plastic.'
'Oh ja, dat zou kunnen. Ben soms een beetje slordig, en de zakken staan naast elkaar. Gebeurt me anders eigenlijk nooit.'
'Zal er de volgende keer op letten.'
'Dat wil ik u wel aanraden, u krijgt namelijk een boete.'
'Boete ? Voor een paar papiertjes?' 'Hoe hoog is die boete dan?'
'90 euro meneer.'
'WTF, negentig euro? Is het te ingewikkeld om een eerste waarschuwing te geven?'
'In dit geval niet meneer, er waren twee van de vier zakken met te veel papier tussen het plastic. Dat is boven de toegestane norm.'
'Fucking shit man. 90 euro. Buitengewoon Opsporings Ambtenaar zei je toch?'
'Klote voor je dat je, na het buitengewoon lager onderwijs, nooit verder hebt gestudeerd. Maar goed nu kom je i.i.g onder de mensen.'
'Kost het te veel moeite om iemand eerst een waarschuwing te geven?'
'Heeft u misschien een identiteitsbewijs?'
'Zal even kijken. Je mag wel jij zeggen hoor. Wees niet bezwaard.'
'Meneer dat is een ziekenhuis pasje.'
'Komt door de broederschap die ik voel.'
'Meneer heeft u nog iets te zeggen?'
'Wat zou ik moeten zeggen ? Moet toch wel betalen neem ik aan.'
'Noteer maar dat ik een boete voor een eerste klein "vergrijp" in 27 jaar absurd vind en bezwaar zal gaan aantekenen.'
'Is goed meneer.' 'Wens ik u nog een fijne dag.'
'Ik u ook, kom nog eens langs.'
Ik ben van de generatie die soms nog in guldens omrekent. Dan schrik je pas echt. Sprak mijn moeder net. Die vertelde me dat er in haar straat ook eens mensen zijn "betrapt." Hadden hun afval niet goed gescheiden. Kregen eerst een waarschuwing. Sprak op internet anderen die hetzelfde was overkomen, kregen ook een absurde boete. Zijn hun afval daarna niet meer gaan scheiden. Dat is voor mij geen optie. Eén vuilniszak met afval weggooien kost hier 2 of 2,5 euro. Ik heb dus een boete gekregen voor in totaal 45 weggegooide vuilniszakken.
Henk Spaan:.....'VUILNISMAN, KAN DEZE ZAK OOK MEE ?'
Een celstraf had hier meer op z'n plaats geweest inmiddelsquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En deze recidivist wilde jij er dus vanaf laten komen met een waarschuwing.
Ik keur dit net goed onder regionale spreektaal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een celstraf had hier meer op z'n plaats geweest inmiddels
Volgens mij gaat @Scrummie daarover, niet jij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik keur dit net goed onder regionale spreektaal.
Oh ok.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij gaat @:scrummie daarover, niet jij.
ik heb geen rivalenquote:
Ik keur dit goed in het kader van regionale spreektaal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een celstraf had hier meer op z'n plaats geweest inmiddels
2e keer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, als ik het me goed herinner.
Bohh lekker ruften.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Bruine bolletjes, rosbief/kaas. Sinaasappel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Tafeltje dekje staat in de file?quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes, rosbief/kaas. Sinaasappel.
Terecht. User @tong80 heeft toch ook gewoon het recht om met een taxi naar de tandarts te gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
Door mensen als @:tong80 gaan de gemeentelijke belastingen fors omhoog.
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 12 april 2022 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes, rosbief/kaas. Sinaasappel.
Natuurlijk niet. Ik ben geen tokkie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben jullie wel eens vier keer in zes jaar tijd een boete gekregen voor vuilniszakken op straat leggen?
Ik heb in mijn hele leven 1 parkeerboete en twee snelheidsboetes gehad (2 keer 6km te hard).quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben jullie wel eens vier keer in zes jaar tijd een boete gekregen voor vuilniszakken op straat leggen?
Nee, wel eens twee notes op een dag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:45 schreef GGMM het volgende:
Ik had toevallig gisteren een boete binnengekregen
Woedend ben ik
Nee, boetes krijgen is in de regel ook voor proleten. Die daar dan ook nog heel bozig over gaan doen terwijl ze zelf fout zitten. Op twitter ook zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
6 kilometer te hard maar, ik vind dat ze ook een waarschuwing hadden kunnen geven!quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.
Als je 6km lang te hard rijdt maak je het er wel naar hequote:Op dinsdag 12 april 2022 17:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven 1 parkeerboete en twee snelheidsboetes gehad (2 keer 6km te hard).
ik voel er geen emotie bijquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe voel jij je hierbij of lag het vermoeden er al langer?
Huhuhuquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je 6km lang te hard rijdt maak je het er wel naar he
Ik heb nog nooit bitcoin van je gekregen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het wel meevallen
vind de meeste die ik spreek wel behulpzaam en vrijgevig juist
Dit is de echte @aTypischquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bitcoin van je gekregen.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jaaa
2x400 euro van ryanair voor een vertraging uit 2020
daar ga ik bitcoin van kopen
@:onlogisch @:wereldgozer @:nattekat
quote:
Is dit je "lach uit beleefdheid"?quote:
dat kloptquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bitcoin van je gekregen.
Is ie al ergens te streamen? HBO?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
kkslecht 2/10
weet ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ie al ergens te streamen? HBO?
Hij is pas net een week in de bioscoop.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ie al ergens te streamen? HBO?
Nou ja, jij kreeg ook een keer een halfjaar ban en daar leek je heel erg bozig over! @Nattekat zou ook zomaar een agent kunnen zijn (of naja, boa, maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, boetes krijgen is in de regel ook voor proleten. Die daar dan ook nog heel bozig over gaan doen terwijl ze zelf fout zitten. Op twitter ook zo'n leuke rubriek.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag al succesvol in NWS, je kan niet altijd zes gooien.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Die krijgt vast een mooi bosje Ploumen mee.
Check deze @:Haags
Merk?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuw racket gekocht.
@:pisces29 @:fetx @:wereldgozer @:monkyyy
Proleet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Babolat pure Aero.
Ik weet dat jij hier een pittige mening over hebt.
Gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je doet maar alsof je het leuk vindt.
Als het maar meltdownproof is!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Babolat pure Aero.
Ik weet dat jij hier een pittige mening over hebt.
Goed bezig knulquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuw racket gekocht.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nike maakt geen tennisrackets. Teringdebiel.
Die kreeg een mention van @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doet jouw scharrel hier? @:mortaxx
oeiquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kreeg een mention van @:lenny_leonard
SCOOOOOOOPquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doet jouw scharrel hier? @:mortaxx
Dat hebben alle reptiliansquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ligt het aan mij of heeft Wilders een bizar groot hoofd ten opzichte van zijn lichaam?
Einde bericht.
Dit was me nog nooit opgevallen, maar het lijkt er wel op ja. Dat lichaampje ziet er ook wel erg miezerig uit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ligt het aan mij of heeft Wilders een bizar groot hoofd ten opzichte van zijn lichaam?
Einde bericht.
Schijnt dus te komen omdat hij een reptilian is heb ik ergens gelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was me nog nooit opgevallen, maar het lijkt er wel op ja. Dat lichaampje ziet er ook wel erg miezerig uit.
Dat lijkt me wel een logische verklaring.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt dus te komen omdat hij een reptilian is heb ik ergens gelezen.
Een racket bestellen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuw racket gekocht.
Ik heb nog nooit een halfjaar ban gehad, dit verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, jij kreeg ook een keer een halfjaar ban en daar leek je heel erg bozig over! @:nattekat zou ook zomaar een agent kunnen zijn (of naja, boa, maar je snapt wat ik bedoel)
Verder wel eens hoor, heb wel eens bekeuringen gehad maar die waren terecht. Één wel kwijtgescholden omdat de agent zo ongelooflijk dom was om de reden verkeerd op te schrijven.
Geen darkmode en doe beide gewoon in 1 post.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:11 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 94 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜🟩⬜
🟩⬜🟩⬜🟩🟩
🟨⬜⬜⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hou je bekquote:Op woensdag 13 april 2022 07:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen darkmode en doe beide gewoon in 1 post.
Dank je wel.
Een lamp?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 pakketjes onderweg. Vandaag wordt er één bezorgd, morgen de ander.
@:ggmm @:scrummie @:caland
Ter info.
Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 pakketjes onderweg. Vandaag wordt er één bezorgd, morgen de ander.
@:ggmm @:scrummie @:caland
Ter info.
Dan zal het wel een tennisracket zijn uit de Nadal reeks. Ik vind dat wel een leuke act.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet mee met die act.
Die heb ik gisteren dus al gekocht. Gewoon in een fysieke winkel.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan zal het wel een tennisracket zijn uit de Nadal reeks. Ik vind dat wel een leuke act.
Doe je echt aan tennis?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren dus al gekocht. Gewoon in een fysieke winkel.
Act?
We misten je gisteren in het livetopic.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Nog steeds aan het genieten van dat passje van Modric.
Ja. Erg leuke hobby.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe je echt aan tennis?
[ afbeelding ]
Ik zag het en was vereerd maar ik was druk aan het werruke.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We misten je gisteren in het livetopic.
Nou ja, eigenlijk was ik de enige die er notie van maakte.
Ik heb gisteren een nieuw rubber voor mijn pingpongbatje besteld!quote:Op woensdag 13 april 2022 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren dus al gekocht. Gewoon in een fysieke winkel.
Act?
Nike?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuw rubber voor mijn pingpongbatje besteld!
Nu al zin om er mee te sporten spelen
PingpongenGenotquote:Op woensdag 13 april 2022 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuw rubber voor mijn pingpongbatje besteld!
Nu al zin om er mee te sporten spelen
Ze zijn erachter dat ik Ferry heb geblockt. (rond 28:00 minuten)quote:Op woensdag 13 april 2022 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nike?
@:kingroland check deze grap.
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn erachter dat ik Ferry heb geblockt. (rond 28:00 minuten)
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
EN IK HEB EEN MOK GEWONNEN
[ afbeelding ]
Niet bang zijn maat. Alsof Ferry daar misbruik van gaat maken.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel handig dat een NAC supporter mijn adres heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |