quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha wtf The Blacklist heeft 197 afleveringen.
Dat is zeker gewoon een soapserie na een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dit kan nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
Woordle 297 6/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟨
🟩🟩⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Raar woord. Kutdag, nu al.
Moest verplicht op vakantie. Erg jammer.quote:
Oh daarom praat ik zo graag over series.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:01 schreef RamboDirk het volgende:
Over series praten is net zoiets als over het weer praten. Zonder uitzondering een kleine piemel.
wat?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:42 schreef Caland het volgende:
Zo, nog even twee cases afgerond. Productief ochtendje. Tijd voor
@:coco
Ik zie de meerwaarde daar niet van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet via de review-tag geschreven. Jammer.
Dan had ik niet hoeven googelen waar dat over gingquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde daar niet van eerlijk gezegd.
Ik heb een zeer pittige mening over Evan Rachel Wood.quote:The true story of actress and activist Evan Rachel Wood, a survivor of domestic violence as she moves toward naming her infamous abuser for the first time.
Zou je die willen delen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een zeer pittige mening over Evan Rachel Wood.
Nu ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had ik niet hoeven googelen waar dat over ging
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een zeer pittige mening over Evan Rachel Wood.
Ik ken je mening over Amber Heard niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Die is vrijwel hetzelfde als over Amber Heard.
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken je mening over Amber Heard niet.
Ik neem deze feedback mee voor mijn volgende review.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had ik niet hoeven googelen waar dat over ging
Oh okequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.
Waar gaat Phoenix Rising dan over?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.
Haar relatie met Marilon Manson, haar leven erna en nog een dozijn mensen met dezelfde aanklachten. De vergelijking met Amber zegt al genoeg.quote:
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
kkslecht 2/10
@:jr-style-93
Dit sla ik ook over.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar relatie met Marilon Manson, haar leven erna en nog een dozijn mensen met dezelfde aanklachten. De vergelijking met Amber zegt al genoeg.
De review is wel van iemand die BCS niks vond.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer, ik kijk uit naar deze film.
Furioza is wel een film voor jou, die heb ik gister ook gezien. @Caland vindt die film ook wel leuk verwacht ik.quote:
Oh, ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De review is wel van iemand die BCS niks vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |