Een lamp?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 pakketjes onderweg. Vandaag wordt er één bezorgd, morgen de ander.
@:ggmm @:scrummie @:caland
Ter info.
Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 pakketjes onderweg. Vandaag wordt er één bezorgd, morgen de ander.
@:ggmm @:scrummie @:caland
Ter info.
Dan zal het wel een tennisracket zijn uit de Nadal reeks. Ik vind dat wel een leuke act.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet mee met die act.
Die heb ik gisteren dus al gekocht. Gewoon in een fysieke winkel.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan zal het wel een tennisracket zijn uit de Nadal reeks. Ik vind dat wel een leuke act.
Doe je echt aan tennis?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren dus al gekocht. Gewoon in een fysieke winkel.
Act?
We misten je gisteren in het livetopic.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Nog steeds aan het genieten van dat passje van Modric.
Ja. Erg leuke hobby.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe je echt aan tennis?
[ afbeelding ]
Ik zag het en was vereerd maar ik was druk aan het werruke.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We misten je gisteren in het livetopic.
Nou ja, eigenlijk was ik de enige die er notie van maakte.
Ik heb gisteren een nieuw rubber voor mijn pingpongbatje besteld!quote:Op woensdag 13 april 2022 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren dus al gekocht. Gewoon in een fysieke winkel.
Act?
Nike?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuw rubber voor mijn pingpongbatje besteld!
Nu al zin om er mee te sporten spelen
PingpongenGenotquote:Op woensdag 13 april 2022 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuw rubber voor mijn pingpongbatje besteld!
Nu al zin om er mee te sporten spelen
Ze zijn erachter dat ik Ferry heb geblockt. (rond 28:00 minuten)quote:Op woensdag 13 april 2022 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nike?
@:kingroland check deze grap.
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn erachter dat ik Ferry heb geblockt. (rond 28:00 minuten)
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
EN IK HEB EEN MOK GEWONNEN
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |