Hier kon ik op wachten.quote:
Moet je wel op de hoogte zijn. Welke wet heb je het overquote:Op woensdag 8 februari 2017 12:20 schreef kanovinnie het volgende:
De wet overtreden zou inderdaad zonder gevolgen moeten kunnen
Daar heb je blijkbaar voldoende mogelijkheden voor gehad...quote:
Noem ze eens.quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je blijkbaar voldoende mogelijkheden voor gehad...
Wat bedoel jequote:Op woensdag 8 februari 2017 12:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tis net alsof je aan het opvoeden bent
Is hier verplicht.quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:17 schreef Woelwater het volgende:
Plastic scheiden![]()
Überhaupt je afval gescheiden inleveren![]()
quote:
quote:
quote:
tijdje geleden had deze doerak zijn afval ook al niet goed gescheidenquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:17 schreef jogy het volgende:
Sneue actie. Goed dat ze je er op aanspreken uiteraard maar dit soort onzin riekt een beetje naar het moeten halen van een officieel niet bestaande boetequotum.
Aha, repeat offender dus, nu wordt het ineens een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
tijdje geleden had deze doerak zijn afval ook al niet goed gescheiden
Rot effe op uit mijn FOK!-dagboek. Wie ben je trouwensquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:50 schreef Linkiss het volgende:
Voor dit soort verhaaltjes hebben ze een dagboek uitgevonden.
Drie vellen papier er tussen. De dienstdoende blauwe is goed bezig. Befehl ist befehl und ordnung muss sein. Ik bericht er over. Hele SBS-programma's kun je er mee vullen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, check.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Juist wel gescheiden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |