Duitsland is de grote Rubensborst waar Rusland melk uit lebbert om in hun tankjes te gooien.quote:Op zondag 10 april 2022 10:56 schreef HiZ het volgende:
Duitsland is eigenlijk wel heel schandalig bezig. De manier waarop ze doen alsof van Russisch gas afgaan alleen op een duurzame manier mag, waardoor het jaren gaat duren. Dan de trage manier waarop ze wapens regelen. En tenslotte dat ze bijna niet lijken kunnen te wachten met de normalisatie van de verhouding met Rusland (Putin).
Doomsday..quote:
De historie laat zien dat de verdedigers altijd in hat voordeel zijnquote:Op zondag 10 april 2022 11:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Doomsday..
Nee maar ben benieuwd wat voor wapens tanks en shit ze laten zien aangezien het meeste kapot is gegaan of ingenomen door Oekraïners..
Armoe troef.
Zullen nog wel zat hebben voor de parade ... of het werkt weet niemand maar met een vers laagje verf zal het er best indrukwekkend uit zienquote:Op zondag 10 april 2022 11:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Doomsday..
Nee maar ben benieuwd wat voor wapens tanks en shit ze laten zien aangezien het meeste kapot is gegaan of ingenomen door Oekraïners..
Armoe troef.
Mijn afweging is nu dit: Steun ik mensen die mischien verkeerde logo's of tekens op hun jasjes dragen of kinderverkrachters, oorlogsmisdadigers en massamoordenaars. Moeilijke keuze maar ik ben eruit gekomen.quote:
oke wees er maar trots op. ik steun geen van beide.quote:Op zondag 10 april 2022 11:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn afweging is nu dit: Steun ik mensen die misschien verkeerde logo's of tekens op hun jasjes dragen of kinderverkrachters, oorlogsmisdadigers en massamoordenaars. Moeilijke keuze maar ik ben eruit gekomen.
Het zal mij een worst wezen wat een individueel persoon allemaal voor plaatjes draagt eerlijk gezegd.quote:
Wees er maar trots op. Maar gezien je posts steun je wel degelijk een van beiden aangezien je geregeld Russische propaganda leugens verspreid. Dus dat is geen logisch verhaal.quote:Op zondag 10 april 2022 11:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
oke wees er maar trots op. ik steun geen van beide.
quote:
Als je het slachtoffer van agressie niet steunt, steun je per definitie de agressor.quote:Op zondag 10 april 2022 11:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als je meerdere kanten van het verhaal laat zien betekent niet dat je 1 kant aanhangt. Hoe moet ik nu precies weten wat daar gebeurt?quote:Op zondag 10 april 2022 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Maar gezien je posts steun je wel degelijk een van beiden aangezien je geregeld Russische propaganda leugens verspreid. Dus dat is geen logisch verhaal.
Jazeker wel; we hoeven je alleen maar bezig te zien in OOR en BNW.quote:Op zondag 10 april 2022 11:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En welke kant van welk verhaal laat je nu dan zien? Er is namelijk helemaal niemand die beweert dat ALLE Oekraïense soldaten ideale schoonzonen zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 11:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als je meerdere kanten van het verhaal laat zien betekent niet dat je 1 kant aanhangt. Hoe moet ik nu precies weten wat daar gebeurt?
Nou heel simpel. Rusland heeft Oekraïne overvallen en nu sterven er duizenden burgers. Soms zijn de dingen echt simpel. En daaraan twijfelen is alleen mogelijk als je moedwillig de oorzaak van de hele situatie negeert. Dan wordt 'twijfelen' een verhulde keuze voor Rusland's agressie.quote:Op zondag 10 april 2022 11:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als je meerdere kanten van het verhaal laat zien betekent niet dat je 1 kant aanhangt. Hoe moet ik nu precies weten wat daar gebeurt?
Dat zou fijn zijn. Maar die 'twijfel' over het feit dat de Russische aanvalsoorlog dood en vernietiging tot gevolg heeft komt daar ook vandaan. Gaan we die dan ook verbannen uit dit topic?quote:Op zondag 10 april 2022 11:30 schreef sp3c het volgende:
Kunnen we BNW en OOR niet gewoon in BNW en OOR laten?
Bedankt
Ondanks dat ik het beste hoop voor Oekraïne moeten ze dit soort dingen echt achterwege laten. Dit kan echt niet. Het is dus vanuit dat perspectief ook opvallend te noemen dat sommigen schijnbaar dit liever willen negeren. Je kunt natuurlijk ook dit soort dingen walgelijk noemen en ten sterkste afkeuren en alsnog de kant van Oekraïne kiezen. Maar het stadium van een dergelijke nuance zijn sommigen blijkbaar allang gepasseerd. Men heeft zich op basis van emotie alweer veel te veel laten meeslepen in een bepaalde beeldvorming van de media.quote:
Weird, dit komt toch uit dezelfde media die je net aanvalt vanwege beeldvorming?quote:Op zondag 10 april 2022 11:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het beste hoop voor Oekraïne moeten ze dit soort dingen echt achterwege laten. Dit kan echt niet. Het is dus vanuit dat perspectief ook opvallend te noemen dat sommigen schijnbaar dit liever willen negeren. Je kunt natuurlijk ook dit soort dingen walgelijk noemen en ten sterkste afkeuren en alsnog de kant van Oekraïne kiezen. Maar het stadium van een dergelijke nuance zijn sommigen blijkbaar allang gepasseerd. Men heeft zich op basis van emotie alweer veel te veel laten meeslepen in een bepaalde beeldvorming van de media.
Het belichten van deze symboliek komt van een onafhankelijke journalist op Twitter, dus nee.quote:Op zondag 10 april 2022 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weird, dit komt toch uit dezelfde media die je net aanvalt vanwege beeldvorming?
Dat is het probleem met jullie BNW grapjassen. Jullie claimen dat wij niet kritisch zijn en geen onderzoek doen...quote:Op zondag 10 april 2022 11:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het beste hoop voor Oekraïne moeten ze dit soort dingen echt achterwege laten. Dit kan echt niet. Het is dus vanuit dat perspectief ook opvallend te noemen dat sommigen schijnbaar dit liever willen negeren. Je kunt natuurlijk ook dit soort dingen walgelijk noemen en ten sterkste afkeuren en alsnog de kant van Oekraïne kiezen. Maar het stadium van een dergelijke nuance zijn sommigen blijkbaar allang gepasseerd. Men heeft zich op basis van emotie alweer veel te veel laten meeslepen in een bepaalde beeldvorming van de media.
Nee, dat is niet waar, dit Twitter bericht komt daar vandaan. Dat beeld komt van Reuters en the Sun. En als ps, onafhankelijke journalisten zijn ook media. Maar dat wist je toch al?quote:Op zondag 10 april 2022 12:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het belichten van deze symboliek komt van een onafhankelijke journalist op Twitter, dus nee.
Pleuris toch op, die twijfel komt door idioten als een Baudet die zo'n verhaaltje de wereld in knalt.quote:Op zondag 10 april 2022 11:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Maar die 'twijfel' over het feit dat de Russische aanvalsoorlog dood en vernietiging tot gevolg heeft komt daar ook vandaan. Gaan we die dan ook verbannen uit dit topic?
Bij werkelijk elk leger zitten figuren van een bedenkelijk allooi. Alle Russische gruwelijkheden categorisch negeren om dan keihard te struikelen over een Oekraïense soldaat met een fout embleem heeft absoluut niks te maken met wat jij nuance noemt.quote:Op zondag 10 april 2022 11:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De beelden ja, maar zij hebben deze symboliek gewoon genegeerd. Het is deze journalist die dat opmerkt en via zijn Twitter.quote:Op zondag 10 april 2022 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar, dit Twitter bericht komt daar vandaan. Dat beeld komt van Reuters en the Sun.
En als ps, onafhankelijke journalisten zijn ook media. Maar dat wist je toch al?
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Je bagatelliseert het hier dus gewoon.quote:Op zondag 10 april 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij werkelijk elk leger zitten figuren van een bedenkelijk allooi.
Over wie heb je het hier?quote:Op zondag 10 april 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
Alle Russische gruwelijkheden categorisch negeren om dan keihard te struikelen over een Oekraïense soldaat met een fout embleem heeft absoluut niks te maken met wat jij nuance noemt.
Een blik op de man's twitter wekt nou niet echt de schijn van onafhankelijkheid. Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 10 april 2022 12:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het belichten van deze symboliek komt van een onafhankelijke journalist op Twitter, dus nee.
Het is werkelijk opvallend te moeten zien dat mensen denken dat ze onpartijdig zijn als ze weigeren 'partij te kiezen'. In een situatie waarin de ene kant (Rusland) bezig is met een illegale aanvalsoorlog waarin op grote schaal burgerdoelen worden aangevallen en burgerslachtoffers vallen (Letterlijk alles wat ik heb genoemd is een overtreding van een of meer algemeen aanvaarde internationale regels) en aan de andere kant Oekraïnse individuen zijn die zich mogelijk schuldig maken aan overschrijdingen bij de uitvoering van waartoe zij op grond van diezelfde algemeen aanvaarde regels gerechtigd toe zijn, op de een of andere manier deze mensen toch tot de conclusie kunnen komen dat beide kanten 'min of meer hetzelfde zijn'.quote:Op zondag 10 april 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij werkelijk elk leger zitten figuren van een bedenkelijk allooi. Alle Russische gruwelijkheden categorisch negeren om dan keihard te struikelen over een Oekraïense soldaat met een fout embleem heeft absoluut niks te maken met wat jij nuance noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |