PolenGoden.quote:Op zondag 10 april 2022 10:38 schreef Anton91 het volgende:
In Polen hebben ze een mooi spandoek van Poetin gemaakt![]()
https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100027446_ef04c942
Legia Warschau Godenquote:Op zondag 10 april 2022 10:38 schreef Anton91 het volgende:
In Polen hebben ze een mooi spandoek van Poetin gemaakt![]()
https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100027446_ef04c942
quote:
Oh die Medvedev.quote:
quote:Russia turns its diplomats into disinformation warriors
After the European Union banned Kremlin-backed media outlets and social media giants demoted their posts for peddling falsehoods about the war in Ukraine, Moscow has turned to its cadre of diplomats, government spokespeople and ministers — many of whom have extensive followings on social media — to promote disinformation about the conflict in Eastern Europe, according to four EU and United States officials.
Ja ik denk dat die hopen dat Poetin snel deze oorlog wint, zodat ze weer verder kunnen met waar ze mee bezig waren voor de oorlog. Plus dat Poetin dan weer heel wat meer gas te verkopen heeft dan voorheen! Kassa voor de Duitse economie.quote:Op zondag 10 april 2022 10:56 schreef HiZ het volgende:
Duitsland is eigenlijk wel heel schandalig bezig. De manier waarop ze doen alsof van Russisch gas afgaan alleen op een duurzame manier mag, waardoor het jaren gaat duren. Dan de trage manier waarop ze wapens regelen. En tenslotte dat ze bijna niet lijken kunnen te wachten met de normalisatie van de verhouding met Rusland (Putin).
Duitsland is de grote Rubensborst waar Rusland melk uit lebbert om in hun tankjes te gooien.quote:Op zondag 10 april 2022 10:56 schreef HiZ het volgende:
Duitsland is eigenlijk wel heel schandalig bezig. De manier waarop ze doen alsof van Russisch gas afgaan alleen op een duurzame manier mag, waardoor het jaren gaat duren. Dan de trage manier waarop ze wapens regelen. En tenslotte dat ze bijna niet lijken kunnen te wachten met de normalisatie van de verhouding met Rusland (Putin).
Doomsday..quote:
De historie laat zien dat de verdedigers altijd in hat voordeel zijnquote:Op zondag 10 april 2022 11:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Doomsday..
Nee maar ben benieuwd wat voor wapens tanks en shit ze laten zien aangezien het meeste kapot is gegaan of ingenomen door Oekraïners..
Armoe troef.
Zullen nog wel zat hebben voor de parade ... of het werkt weet niemand maar met een vers laagje verf zal het er best indrukwekkend uit zienquote:Op zondag 10 april 2022 11:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Doomsday..
Nee maar ben benieuwd wat voor wapens tanks en shit ze laten zien aangezien het meeste kapot is gegaan of ingenomen door Oekraïners..
Armoe troef.
Mijn afweging is nu dit: Steun ik mensen die mischien verkeerde logo's of tekens op hun jasjes dragen of kinderverkrachters, oorlogsmisdadigers en massamoordenaars. Moeilijke keuze maar ik ben eruit gekomen.quote:
oke wees er maar trots op. ik steun geen van beide.quote:Op zondag 10 april 2022 11:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn afweging is nu dit: Steun ik mensen die misschien verkeerde logo's of tekens op hun jasjes dragen of kinderverkrachters, oorlogsmisdadigers en massamoordenaars. Moeilijke keuze maar ik ben eruit gekomen.
Het zal mij een worst wezen wat een individueel persoon allemaal voor plaatjes draagt eerlijk gezegd.quote:
Wees er maar trots op. Maar gezien je posts steun je wel degelijk een van beiden aangezien je geregeld Russische propaganda leugens verspreid. Dus dat is geen logisch verhaal.quote:Op zondag 10 april 2022 11:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
oke wees er maar trots op. ik steun geen van beide.
quote:
Als je het slachtoffer van agressie niet steunt, steun je per definitie de agressor.quote:Op zondag 10 april 2022 11:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
oke wees er maar trots op. ik steun geen van beide.
Als je meerdere kanten van het verhaal laat zien betekent niet dat je 1 kant aanhangt. Hoe moet ik nu precies weten wat daar gebeurt?quote:Op zondag 10 april 2022 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Maar gezien je posts steun je wel degelijk een van beiden aangezien je geregeld Russische propaganda leugens verspreid. Dus dat is geen logisch verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |