Vroeger wel eens Dokter Bibber gespeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:26 schreef Paul het volgende:
ik bibber van de zenuwen of FC utrecht weer punten gaat verspelen
25-09-2021, Vitesse - Fortuna Sittard 1-1quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:26 schreef yats het volgende:
Utrecht
Gewoon onder druk staan tegen Fortuna
We wachten in spanning afquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als jij post #14 hebt met de tekst Johan Cruijff wordt het inderdaad Johan Cruijff.
Wij stonden niet onder druk tegen Fortuna. Fortuna scoorde dankzij onze blunderende keeper uit een corner. Alleen zijn wij aanvallend nog zwakker dan de meeste tegenstanders van Verhoeven na een knock out. 32 schoten op doel, en maar 1 keer scoren...tja...quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
25-09-2021, Vitesse - Fortuna Sittard 1-1
Dank. Had ik net nodig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is vermakelijker dan Alvarez
Het is ook best vermoeiend om naar te kijken.quote:
6 seconden, niet slecht voor over de Atlantische Oceaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook buiten haxball ben je een kwartier te laat
Waar zit je?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
6 seconden, niet slecht voor over de Atlantische Oceaan.
Daar heb ik mijn eigen club al voor...Nu al geen zin in morgen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is ook best vermoeiend om naar te kijken.
Ik kijk eigenlijk nooit naar Vitesse, bij voorbaat heb ik daar al geen zin in.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn eigen club al voor...Nu al geen zin in morgen.
We gaan de top 3 niet aanvallen is nooit gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:34 schreef fetX het volgende:
Utrecht pakt een broodnodig punt in de aanval op de top 3.
Ohquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik was the sopranos aan het kijken
Oh, dacht dat Ajax zou gaan scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Dit is wel erg bijzonder allemaal.
Klootzakquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:36 schreef Chiappucci het volgende:
Ach ja, uiteindelijk zal Ajax wel weer met 3-2 winnen.
wat heeft onana hiermee te makenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Niks mis mee. Geniet ervan maat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Paulquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:37 schreef Paul het volgende:
UTRECHT SCOORT![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe toch eens normaal idioot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:37 schreef Paul het volgende:
UTRECHT SCOORT![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
UTRECHT SCOORT
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Achter de goal viel iemand bijna uit zijn rolstoel.
Terecht, dat was handsquote:
Kan je normaal doen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:40 schreef fetX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
UTRECHT GOAL AFGEKEURD
![]()
![]()
![]()
![]()
UTRECHT GOAL AFGEKEURD
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:40 schreef fetX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
UTRECHT GOAL AFGEKEURD
![]()
![]()
![]()
![]()
UTRECHT GOAL AFGEKEURD
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hem van harte gegundquote:
Voetballers bij andere clubs doen dat inderdaad niet!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is los zand
het is een ploeg mt spelers die alleen bezig is om zo snel mogelijk een transfer naar het buitenland te maken
nee die kunnen alleen een transfer naar excelsior makenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voetballers bij andere clubs doen dat inderdaad niet!
Bij Utrecht - Fortuna heb ik niet echt het idee dat ze daarmee bezig zijn neequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voetballers bij andere clubs doen dat inderdaad niet!
Het was daarvoor ook al kutquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Wel een beetje het idee alsof het vuurtje bij Ajax is uitgegaan na die uitschakeling, maar dat zag je volgens mij niet terug in de punten
te weinig kwaliteitquote:
Als hij zijn topniveau haalt wat hij weleens bij Ajax laat zien zie ik hem wel slagen. Alleen hij haalt dat niet zo vaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gravenberch gaat gigantisch floppen in München als hij zo doorgaat met die trage balbehandeling.
Gewoon een overschat team dat niet als team acteert.quote:
Ik dacht altijd dat Marcellis een Braziliaan was.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom heb ik altijd die tijd gedacht dat Taylor een negert was
Ik denk, maar dat is een gokje hoor, door de naam!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom heb ik altijd die tijd gedacht dat Taylor een negert was
Ze vervoeren heel weinig mensen inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een overschat team dat niet als tram acteert.
Misschien wel als bus?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een overschat team dat niet als tram acteert.
Zo teringslecht en toch een gniffeltje waard.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze vervoeren heel weinig mensen inderdaad
Hahaha
Zit dat nog steeds dwars?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:49 schreef Caland het volgende:
De arena fluit omdat Sparta tijdrekt
De ironie
Wat voor bierquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof het wel, ik pak even een biertje uit de koelkast
Schuld van Overmars.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Wel een beetje het idee alsof het vuurtje bij Ajax is uitgegaan na die uitschakeling, maar dat zag je volgens mij niet terug in de punten
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:52 schreef GGMM het volgende:
Het hapert al 20 minuten niet meer overigens
Was ik alweer helemaal vergeten
Iemand hier heeft al een corona.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof het wel, ik pak even een biertje uit de koelkast
Pisveequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje jammer dat pisvee vorige week puntverlies leed
Vind ik ook lekker, maar liever in de zon op terras.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door GGMM op 09-04-2022 20:57 ]
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 09-04-2022 20:58 ]quote:
Dat had @Klummie prima zelf kunnen doen inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een forum admin die zich bezighoudt met modereren.
Waar hebben we de mods dan voor? Beetje vertrouwen in je team, forum admin @:ggmm .
Ook @Sked is alweer nauwelijks aanwezig. Het is ook altijd hetzelfde met die mods!quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar hebben we de mods dan voor? Beetje vertrouwen in je team, forum admin @:ggmm .
Goeie, misschien moeten ze mij VBLmod maken (heb nu toch over nu DTS dicht isquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, flikker gewoon op.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Goeie, misschien moeten ze mij VBLmod maken (heb nu toch over nu DTS dicht is)
Puur om @Caland zou ik het doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Goeie, misschien moeten ze mij VBLmod maken (heb nu toch over nu DTS dicht is)
Klagen over moderatie doe je maar in het daarvoor bestemde feedbacktopic.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stuur maar een mailtje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Klagen over moderatie doe je maar in het daarvoor bestemde feedbacktopic.
Check dit @:coco, ik zou een geweldige mod zijn.
Al gedaan. Post afgehandeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Klagen over moderatie doe je maar in het daarvoor bestemde feedbacktopic.
Check dit @:coco, ik zou een geweldige mod zijn.
Straksquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:04 schreef fetX het volgende:
Wanneer gaat Jan Joost het weer over een KETSER hebben?
Gelachenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Straks
[Bericht 0% gewijzigd door Jan Joost van Gangelen op 09-04-2022 21:05:12]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Straks
[Bericht 0% gewijzigd door Jan Joost van Gangelen op 09-04-2022 21:05:12]
Korneel moet niet zo janken. Utrecht was gewoon mokerslecht.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar als je liegt ban ik je een week
Hij schijnt wel goed in kaarten aannaaien te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:09 schreef PicoMMP het volgende:
Taylor kan er weinig van, niveau Utrecht of zo
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dat zo is wordt @:paul moderator in VBL.
Dat zou de doodsteek voor VBL betekenen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dat zo is wordt @:paul moderator in VBL.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zou de doodsteek voor VBL betekenen.
Ik vind het ook bijzonder jammer dat dat vuurtje daar laatst zo snel geblust wasquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:18 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over megafoon mongolen.
Daarnaast is het ook gewoon een penaltyquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
VAR durft Polletje toch niet te corrigeren
Ja dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook gewoon een penalty
2-1
kut knjbquote:
Woest.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
iedere week moet dat 020 door zeist geholpen worde aan de winst
al 10 penalties dit seizeon
het is een grof schandaal
Ziedendquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
iedere week moet dat 020 door zeist geholpen worde aan de winst
al 10 penalties dit seizeon
het is een grof schandaal
nec is een sateliet club van ajaxquote:
Gaat het wel goed met je klaas?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nec is een sateliet club van ajax
In welk opzicht precies?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nec is een sateliet club van ajax
hij heeeft thuis een vierkante arenaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een held. Die foute voorspelling bij Feyenoord deze week meer dan goed gemaakt.
quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij heeeft thuis een vierkante arena
Ik vond het leuker toen het nog 0-1 stondquote:
toen was het saaiquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen het nog 0-1 stond
Al besprokenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je had na je eerste voorspelling moeten stoppen.
Nee, Michiel Teeling is het.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
kut commentator is blind zoals ik al zei
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent hier al net zo traag als bij haxball.
Dat is logische als je hart problemen hebquote:
Vertel het ze klaasquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is logische als je hart problemen heb
hij kan minder snel zuurstof opnemen wat door het hart stroomt
het is allemaal wetenschap
Ik vond 'm de afgelopen dagen in verdedigend opzicht erg goed.quote:
Zuurstof neem je op via de longen meneer Harvard.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is logische als je hart problemen heb
hij kan minder snel zuurstof opnemen wat door het hart stroomt
het is allemaal wetenschap
Hart snelheid bepaalt hoe snel bloed door het lichaam stroomt EN ZUURSTOF DEELTJES in de longen opgenomen kan wordenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zuurstof neem je op via de longen meneer Harvard.
KlaasGODquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hart snelheid bepaalt hoe snel bloed door het lichaam stroomt en in de longen opgenomen kan worden
HARVARD
zo is het maar net!quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hart snelheid bepaalt hoe snel bloed door het lichaam stroomt EN ZUURSTOF DEELTJES in de longen opgenomen kan worden
HARVARD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |