nee die kunnen alleen een transfer naar excelsior makenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voetballers bij andere clubs doen dat inderdaad niet!
Bij Utrecht - Fortuna heb ik niet echt het idee dat ze daarmee bezig zijn neequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voetballers bij andere clubs doen dat inderdaad niet!
Het was daarvoor ook al kutquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Wel een beetje het idee alsof het vuurtje bij Ajax is uitgegaan na die uitschakeling, maar dat zag je volgens mij niet terug in de punten
te weinig kwaliteitquote:
Als hij zijn topniveau haalt wat hij weleens bij Ajax laat zien zie ik hem wel slagen. Alleen hij haalt dat niet zo vaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gravenberch gaat gigantisch floppen in München als hij zo doorgaat met die trage balbehandeling.
Gewoon een overschat team dat niet als team acteert.quote:
Ik dacht altijd dat Marcellis een Braziliaan was.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom heb ik altijd die tijd gedacht dat Taylor een negert was
Ik denk, maar dat is een gokje hoor, door de naam!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom heb ik altijd die tijd gedacht dat Taylor een negert was
Ze vervoeren heel weinig mensen inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een overschat team dat niet als tram acteert.
Misschien wel als bus?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een overschat team dat niet als tram acteert.
Zo teringslecht en toch een gniffeltje waard.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze vervoeren heel weinig mensen inderdaad
Hahaha
Zit dat nog steeds dwars?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:49 schreef Caland het volgende:
De arena fluit omdat Sparta tijdrekt
De ironie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |