Het is hem van harte gegundquote:
Voetballers bij andere clubs doen dat inderdaad niet!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is los zand
het is een ploeg mt spelers die alleen bezig is om zo snel mogelijk een transfer naar het buitenland te maken
nee die kunnen alleen een transfer naar excelsior makenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voetballers bij andere clubs doen dat inderdaad niet!
Bij Utrecht - Fortuna heb ik niet echt het idee dat ze daarmee bezig zijn neequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voetballers bij andere clubs doen dat inderdaad niet!
Het was daarvoor ook al kutquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Wel een beetje het idee alsof het vuurtje bij Ajax is uitgegaan na die uitschakeling, maar dat zag je volgens mij niet terug in de punten
te weinig kwaliteitquote:
Als hij zijn topniveau haalt wat hij weleens bij Ajax laat zien zie ik hem wel slagen. Alleen hij haalt dat niet zo vaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gravenberch gaat gigantisch floppen in München als hij zo doorgaat met die trage balbehandeling.
Gewoon een overschat team dat niet als team acteert.quote:
Ik dacht altijd dat Marcellis een Braziliaan was.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom heb ik altijd die tijd gedacht dat Taylor een negert was
Ik denk, maar dat is een gokje hoor, door de naam!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom heb ik altijd die tijd gedacht dat Taylor een negert was
Ze vervoeren heel weinig mensen inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een overschat team dat niet als tram acteert.
Misschien wel als bus?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een overschat team dat niet als tram acteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |