Dat “trucje” liep de vorige 2 keren toch compleet in de soep dus op zich is daar weinig problematisch aanquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:23 schreef pmponer het volgende:
Hmmm de herstart achter de SC is "verduidelijkt" Max kan zijn trucje niet meer proberen
Nicequote:
Maar Max is toch niet de enige die dat doet? Volgens mij heb ik het Hamilton ook wel vaker zien doen als hij niet eerste lag achter de safetycar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat “trucje” liep de vorige 2 keren toch compleet in de soep dus op zich is daar weinig problematisch aan
Nee Lewis blijft er naast maar wel achter, en niet daadwerkelijk half naast de autoquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar Max is toch niet de enige die dat doet? Volgens mij heb ik het Hamilton ook wel vaker zien doen als hij niet eerste lag achter de safetycar.
Mja als je bepaalde regels stelt moet je ze wel handhavenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:28 schreef HeatWave het volgende:
FIA begint wel een klein beetje op de Federation Internationele de Antfucking te lijken zo.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mja als je bepaalde regels stelt moet je ze wel handhaven
Nee maar dat was juist de dag van te tevoren heel objectief vastgelegd dit keer: Klikquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als ik dingen lees als "ergens ietsjes te langzaam gereden tijdens Q1" heb ik wel iets van, is dat nou zo enorm ingrijpend?
.
Om 'm daarvoor via de tekentafel zijn pole af te pakken gaat me ook wel te ver.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als ik dingen lees als "ergens ietsjes te langzaam gereden tijdens Q1" heb ik wel iets van, is dat nou zo enorm ingrijpend?
.
Waarom? Hij kent die regel toch en weet wat de gevolgen zijn als hij hem niet opvolgt?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om 'm daarvoor via de tekentafel zijn pole af te pakken gaat me ook wel te ver.
Iedereen wist wat de minimale rondetijd was, het is dus vooral dom van Leclerc.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om 'm daarvoor via de tekentafel zijn pole af te pakken gaat me ook wel te ver.
Kan natuurlijk ook met een waarschuwing af denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Hij kent die regel toch en weet wat de gevolgen zijn als hij hem niet opvolgt?
Ik vind levenslang voor wat weet in Zuid-Amerika ook heftig, maar eigen schuld dikke bult hoor als je er mee gepakt wordt.
Zal aan zijn verhaal liggen iddquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook met een waarschuwing af denk ik.
Dat wordt het ook wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook met een waarschuwing af denk ik.
Was in Q1 al.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Maar het gaat dus om de 'in lap', dus de ronde waar de rode vlag was vanwege Alonso?
Deze of volgende race? En hoeveel punten op zijn licentie?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Stroll 3 plaatsen straf. Dat zal hem leren
Mijn gok is reprimande.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel "dubbel" ... ene kant denk ik "stel je niet aan" en dus geen straf, maar aan de andere kant zijn regels gewoon regels. Iedereen wist het. Als je het nu met een waarschuwing af doet dan heb je geen poot om op te staan als bij een volgende race iemand anders het ook doet. Daarom moeten ze gewoon handhaven.
precies die F1 teams proberen continue onder regeltjes uit te komen, enige manier om dit meer fair te krijgen is door sneller en consequenter te straffenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel "dubbel" ... ene kant denk ik "stel je niet aan" en dus geen straf, maar aan de andere kant zijn regels gewoon regels. Iedereen wist het. Als je het nu met een waarschuwing af doet dan heb je geen poot om op te staan als bij een volgende race iemand anders het ook doet. Daarom moeten ze gewoon handhaven.
Deze en twee extra punten op zijn rijbewijs.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Deze of volgende race? En hoeveel punten op zijn licentie?
Dat zou echt belachelijk zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
10 plaatsen gridstraf incoming dus.
Denk het ook, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Regel instellen en dan handhaven met een reprimande is echt bullshit. Kan je net zo goed geen regel hebben.quote:
Ja natuurlijk. Maar wat doe je dan? Een reprimande is ook belachelijk. Maar drie plaatsen gridstraf vind ik ook al veel voor dit vergrijp.quote:
Tikje op de vingers of een kleine boete en verder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar wat doe je dan? Een reprimande is ook belachelijk. Maar drie plaatsen gridstraf vind ik ook al veel voor dit vergrijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |