Iedereen wist wat de minimale rondetijd was, het is dus vooral dom van Leclerc.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om 'm daarvoor via de tekentafel zijn pole af te pakken gaat me ook wel te ver.
Kan natuurlijk ook met een waarschuwing af denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Hij kent die regel toch en weet wat de gevolgen zijn als hij hem niet opvolgt?
Ik vind levenslang voor wat weet in Zuid-Amerika ook heftig, maar eigen schuld dikke bult hoor als je er mee gepakt wordt.
Zal aan zijn verhaal liggen iddquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook met een waarschuwing af denk ik.
Dat wordt het ook wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook met een waarschuwing af denk ik.
Was in Q1 al.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Maar het gaat dus om de 'in lap', dus de ronde waar de rode vlag was vanwege Alonso?
Deze of volgende race? En hoeveel punten op zijn licentie?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Stroll 3 plaatsen straf. Dat zal hem leren
Mijn gok is reprimande.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel "dubbel" ... ene kant denk ik "stel je niet aan" en dus geen straf, maar aan de andere kant zijn regels gewoon regels. Iedereen wist het. Als je het nu met een waarschuwing af doet dan heb je geen poot om op te staan als bij een volgende race iemand anders het ook doet. Daarom moeten ze gewoon handhaven.
precies die F1 teams proberen continue onder regeltjes uit te komen, enige manier om dit meer fair te krijgen is door sneller en consequenter te straffenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:47 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel "dubbel" ... ene kant denk ik "stel je niet aan" en dus geen straf, maar aan de andere kant zijn regels gewoon regels. Iedereen wist het. Als je het nu met een waarschuwing af doet dan heb je geen poot om op te staan als bij een volgende race iemand anders het ook doet. Daarom moeten ze gewoon handhaven.
Deze en twee extra punten op zijn rijbewijs.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Deze of volgende race? En hoeveel punten op zijn licentie?
Dat zou echt belachelijk zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
10 plaatsen gridstraf incoming dus.
Denk het ook, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Regel instellen en dan handhaven met een reprimande is echt bullshit. Kan je net zo goed geen regel hebben.quote:
Ja natuurlijk. Maar wat doe je dan? Een reprimande is ook belachelijk. Maar drie plaatsen gridstraf vind ik ook al veel voor dit vergrijp.quote:
Tikje op de vingers of een kleine boete en verder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar wat doe je dan? Een reprimande is ook belachelijk. Maar drie plaatsen gridstraf vind ik ook al veel voor dit vergrijp.
in de kwalificatie voor een race een straf oplopen voor de volgende race zou wel bijzonder zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Deze of volgende race? En hoeveel punten op zijn licentie?
Boetes zijn geen straffen. Als je op de baan iets doet waar iemand anders last van heeft, dan moet het ook op de baan gevolgen hebben. Anders moet je die regel niet instellen om die reden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tikje op de vingers of een kleine boete en verder.
Precies. Boete kan je gebruiken voor een actie zoals die van Vettel, want daar heeft niemand last van.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Boetes zijn geen straffen. Als je op de baan iets doet waar iemand anders last van heeft, dan moet het ook op de baan gevolgen hebben. Anders moet je die regel niet instellen om die reden.
Dus dan heb je geen andere optie dan gridstraf. Drie plaatsen is dan prima, als de straffen voor acties als die van Stroll zwaarder zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |