WTF Is dit nou weer voor onzin? Ik stel een vraag over dat artikel? Komt het je niet goed uit Ali_Boo? Past het niet in je 'narratief'?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:33 schreef The_End het volgende:
[..]
[..]
Als je niets normaals uit je strot kan krijgen, hou dan gewoon je mond
Is goed Boris.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
Het geflame over en weer is, verwijdert, en genote
We gaan elkaar niet beschuldigen van pedofilie
En maar blijven janken dat hier Kremlin propaganda verspreid werd is net zo ongewenst
Ik kan ook gewoon weer nieuw topic beginnen, hoor een nieuwe vredesmissie topic.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heeee ik kan eindelijk weer ontopic![]()
Voorlopig niet
Als ik hem nu weer opengooi dan escaleert het weer binnen de kortste keren
Mensen hebben er terecht geen zin in omdat jouw reacties 3 stappen terug zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De grap is alleen dat je zodra je ergens dieper op in wil gaan je voor MSM troll wordt uitgemaakt.
In de praktijk wordt door de mensen die jij hier wél vindt thuishoren bijna niks besproken: het is een constante stroom van fragmenten (des)informatie die her en der vandaan worden geplukt en waarop meestal geen enkele inhoudelijke inbreng volgt, laat staan dat er een gesprek op gang komt.
Wanneer iemand er dan wel inhoudelijk op ingaat dan wordt dat heel snel gezien als ongewenste verstoring. Men is niet geïnteresseerd in 'onze feiten', maar blijkbaar ook niet heel erg in het bespreken van afwijkende theorieën. Het grootste probleem van dit forum is de onwil, of het onvermogen, van een groepje vaste klanten om een inhoudelijk gesprek te voeren. De vraag is dan een beetje wie er precies "toch niks van snapt".
Wij proberen hier andere berichtgeving dan de MSM te bespreken. MSM propaganda wordt ons ook dagelijks de strot ingeduwd. Als wij dan hier ook telkens in verdediging moeten gaan met users die met MSM “feiten” komen zwaaien, ervanuitgaand dat hun “feiten” correct zijn (want staat in alle MSM...) , dan is de fun er snel af.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:09 schreef Isdatzo het volgende:
De grap is alleen dat je zodra je ergens dieper op in wil gaan je voor MSM troll wordt uitgemaakt.
In de praktijk wordt door de mensen die jij hier wél vindt thuishoren bijna niks besproken: het is een constante stroom van fragmenten (des)informatie die her en der vandaan worden geplukt en waarop meestal geen enkele inhoudelijke inbreng volgt, laat staan dat er een gesprek op gang komt.
Wanneer iemand er dan wel inhoudelijk op ingaat dan wordt dat heel snel gezien als ongewenste verstoring. Men is niet geïnteresseerd in 'onze feiten', maar blijkbaar ook niet heel erg in het bespreken van afwijkende theorieën. Het grootste probleem van dit forum is de onwil, of het onvermogen, van een groepje vaste klanten om een inhoudelijk gesprek te voeren. De vraag is dan een beetje wie er precies "toch niks van snapt".
Is Lareb een goede bron?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nahhhhh laat ook maar. Als je het met mij over corona wil hebben, dan zijn er nog een paar reacties die op jouw antwoord wachten in het coronatopic.
Om jezelf even te citeren :quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt amper, het is vooral zenden en niet bespreken...
Op 'normale' discussie fora krijgen ze dat ook. De discussie is hier zover in het extreme spectrum getrokken dat dat helemaal geen zin heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:04 schreef ludovico het volgende:
Zou leuk zijn als de mainstream papers dezelfde weerstand kregen
Of men bewijs wilt zien voor werkzaamheid mondkapjes of lock downs.
Make my point ...quote:
Het equivalent van "dat staat in de Bijbel".quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Make my point ...
"=bewijs want het staat in de MSM"
Lol
Mja, jij wil met bewijsbaarheid in de hand diverse beweringen gaan beoordelen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Op 'normale' discussie fora krijgen ze dat ook. De discussie is hier zover in het extreme spectrum getrokken dat dat helemaal geen zin heeft.
Het tegenovergestelde gebeurt. Mijn commentaar op een zeer dubieuze en onduidelijk bron wordt weggemod, omdat het niet overeenkomt met de denkbeelden van Ali_Boo.
Een gesprek dat in feite een afgedwongen verdediging is. Wat een ondervrager - ondervraagde verhouding gaat kweken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stropop.
Niemand zegt dat iets bewijs is omdat het in "de MSM" staat. En als je denkt dat er niks van klopt, dan kan je toch met inhoudelijke argumenten komen om dat aan te tonen? Op die manier krijg je een interessant gesprek.
De bronnen die jij dubieus noemt, zijn dat in BNW niet. Ik denk dat dat sowieso de start moet zijn voor een gesprek. Jij vindt die bronnen weliswaar dubieus, maar in BNW gaat het er nu net om dat ook andere bronnen mogelijk waar kunnen zijn en dat er mensen zijn die van mening zijn dat die waar zijn. Net zoals jij de zogenaamde MSM waar vindt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Op 'normale' discussie fora krijgen ze dat ook. De discussie is hier zover in het extreme spectrum getrokken dat dat helemaal geen zin heeft.
Het tegenovergestelde gebeurt. Mijn commentaar op een zeer dubieuze en onduidelijk bron wordt weggemod, omdat het niet overeenkomt met de denkbeelden van Ali_Boo.
Zie #9.quote:
Van hogerhand is besloten dat er geen plaats is voor Kremlin-propaganda. Alternatieve theorieën mag je dus nog gerust bespreken in BNW, maar dus geen propaganda van het Kremlin meer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:03 schreef UncleScorp het volgende:
En het Oekraine topic...waarom moet er daar bekeken worden hoe het verder kan?
Omdat sommige misnoegde users het kremlin propaganda noemen? Omdat zij nog steeds in de massahypnose "alle neuzen in dezelfde richting" zitten?
In een oorlog is "de waarheid" het eerste wat onrecht aangedaan wordt...van beide kampen.
Doet me denken aan het begin van The Great Pandemic waar hier tegen BNW werd ingegaan omdat in de covid topics dingen (desinformatie is een veelgebruikte omschrijving) gezegd werden die onverantwoord en zelfs gevaarlijk (!) waren.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaald moet worden of de moderator wel of niet aan de regels van Fok is gebonden.
UncleScorp in BNW / [BNW FB] Aldous Huxley was een visionairquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Url of quote graag dit is niet leesbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |