abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204365417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef ludovico het volgende:
Ik vind een vast groepje users hardleers, ze verpesten de sfeer, vallen buiten de boot voor het onderwerp van het topic, namelijk BNW en niet "herhaal hier het Mainstream narratief"
Ik dacht dat je dat clubje had geblokt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204365421
Ik vind het oprecht gezuig,ben nie alleen met die mening.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204365431
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik dacht dat je dat clubje had geblokt.
Klopt, hele conversaties met geblokte users int topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 april 2022 @ 21:26:17 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204365565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef ludovico het volgende:
Ik vind een vast groepje users hardleers, ze verpesten de sfeer, vallen buiten de boot voor het onderwerp van het topic, namelijk BNW en niet "herhaal hier het Mainstream narratief"
Kijk alsjeblieft even naar hoe jij een normaal gesprek dat ik met doppie had komt binnenvallen, en vertel mij dan nog een keer wie er precies de sfeer verpest.
Huilen dan.
pi_204365680
How about no.
pi_204369673
Is het staakt-het-vuren nog niet voorbij ? :P

BNW / CGI WW3 sponsored by Zelensky begging for WW3
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 8 april 2022 @ 10:26:27 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204369684
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Ali_boo op 08-04-2022 22:46:46 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204369693
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:26 schreef fathank het volgende:

[..]
Jij bent niet goed bij je paasei.

Er is nogal een verschil tussen BNW achtige zaken en schaamteloos Kremlinpropaganda verspreiden.
:O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204370584
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:26 schreef fathank het volgende:

[..]
Jij bent niet goed bij je paasei.

Er is nogal een verschil tussen BNW achtige zaken en schaamteloos Kremlinpropaganda verspreiden.
En wat moet er gebeuren met mensen die schaamteloos Establishment propaganda verspreiden?
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:05:00 #285
157922 fathank
pi_204371343
zeg dan niks

[ Bericht 97% gewijzigd door Ali_boo op 08-04-2022 22:51:27 ]
pi_204371692
njet

[ Bericht 92% gewijzigd door Ali_boo op 08-04-2022 23:01:34 ]
Make my day!
pi_204372131
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2022 11:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En wat moet er gebeuren met mensen die schaamteloos Establishment propaganda verspreiden?
Jij doet niet anders dan establisment propaganda van de republikeinse partij rondbazuinen. 8)7
pi_204374672
tel maar tot 10 ofzo

[ Bericht 95% gewijzigd door Ali_boo op 08-04-2022 22:47:28 ]
pi_204374688
nee

[ Bericht 95% gewijzigd door Ali_boo op 08-04-2022 23:00:23 ]
  vrijdag 8 april 2022 @ 19:13:04 #290
157922 fathank
pi_204375025
als je niets zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond

[ Bericht 88% gewijzigd door Ali_boo op 08-04-2022 23:00:51 ]
pi_204376401

[ Bericht 52% gewijzigd door ludovico op 08-04-2022 22:40:11 (Nvm) ]
pi_204377870
Het geflame over en weer is, verwijdert, en genote

We gaan elkaar niet beschuldigen van pedofilie

En maar blijven janken dat hier Kremlin propaganda verspreid werd is net zo ongewenst
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204377995
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:24 schreef UncleScorp het volgende:
Is het staakt-het-vuren nog niet voorbij ? :P

BNW / CGI WW3 sponsored by Zelensky begging for WW3
Heeee ik kan eindelijk weer ontopic O+

Voorlopig niet

Als ik hem nu weer opengooi dan escaleert het weer binnen de kortste keren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204378043
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
Het geflame over en weer is, verwijdert, en genote

We gaan elkaar niet beschuldigen van pedofilie

En maar blijven janken dat hier Kremlin propaganda verspreid werd is net zo ongewenst
Lijkt me een goede instelling, maar begin dan eens bij jezelf:

Beweringen dat Oekraïne het zelf is die hun eigen burgers bombardeert als reactie op Russische wandaden is letterlijk propaganda dat het Kremlin verkondigd. Jij beschuldigd Oekraïne zelfs van een 'Kristalnacht'

quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2022 17:10 schreef Ali_boo het volgende:
Een eigen Kristalnacht? Toe maar :7

[ twitter ]
Zelensky vergelijken met Adolf Hitler is eveneens letterlijk Kremlin propaganda. Jij vind dat blijkbaar een heel normale vergelijking en post dat in dit subforum als zijnde de waarheid. Het brengt je zelfs 'op ideeën' al laat je in het midden wat dat precies is.

quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2022 17:16 schreef Ali_boo het volgende:
Zelensky brengt mij op ideeën

[ twitter ]
Beide posts van jouw, en eveneens andere posts van jou die je onder Kremlin propaganda kan scharen, laat je gewoon staan en je hebt op reacties van verschillende users gewoon geen reactie gegeven.

Als je wil dat er in BNW normaal wordt gepost dan zou ik toch echt eerst naar je eigen gedrag gaan kijken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204378111
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Lijkt me een goede instelling, maar begin dan eens bij jezelf:

Beweringen dat Oekraïne het zelf is die hun eigen burgers bombardeert als reactie op Russische wandaden is letterlijk propaganda dat het Kremlin verkondigd. Jij beschuldigd Oekraïne zelfs van een 'Kristalnacht'
[..]
Zelensky vergelijken met Adolf Hitler is eveneens letterlijk Kremlin propaganda. Jij vind dat blijkbaar een heel normale vergelijking en post dat in dit subforum als zijnde de waarheid. Het brengt je zelfs 'op ideeën' al laat je in het midden wat dat precies is.
[..]
Beide posts van jouw, en eveneens andere posts van jou die je onder Kremlin propaganda kan scharen, laat je gewoon staan en je hebt op reacties van verschillende users gewoon geen reactie gegeven.

Als je wil dat er in BNW normaal wordt gepost dan zou ik toch echt eerst naar je eigen gedrag gaan kijken.
Ik ga hier in het fb niet in op de details van de oorlog, maar zal het naar achteren meenemen en met mijn collega's overleggen om te zien hoe we het beste verder kunnen
pi_204378123
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik ga hier in het fb niet in op de details van de oorlog, maar zal het naar achteren meenemen en met mijn collega's overleggen om te zien hoe we het beste verder kunnen
Dat lijkt me een goede beslissing.

Maar je kan begrijpen dat het nogal wat weerstand oproept dat je je eigen posts (in elk geval die 2) nog steeds laat staan?
pi_204378541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat lijkt me een goede beslissing.

Maar je kan begrijpen dat het nogal wat weerstand oproept dat je je eigen posts (in elk geval die 2) nog steeds laat staan?
Eentje is aangepast, de ander verwijdert. Tot zover mijn bijdrage in het hele conflict, maar zelfs als ik hem nu opengooi, zal het weer helemaal uit de hand lopen

Er is veel meer in de reeks gebeurt dan twee foute opmerkingen van mijn kant. De vraag is nu hoe kunnen we verder zonder dezelfde fouten uit die vorige reeks te herhalen
pi_204378550
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 00:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Eentje is aangepast, de ander verwijdert. Tot zover mijn bijdrage in het hele conflict, maar zelfs als ik hem nu opengooi, zal het weer helemaal uit de hand lopen

Er is veel meer in de reeks gebeurt dan twee foute opmerkingen van mijn kant. De vraag is nu hoe kunnen we verder zonder dezelfde fouten uit die vorige reeks te herhalen
^O^
pi_204378589
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Overleg dan met Yvonne of iteejer. de rest snapt er toch niets van.

bnw is dacht ik de plek waar je van gedachten kan wisselen, anders dan de msm ons wijsmaakt.

Wat doen die lui hier op bnw? wat denk je nou zelf> Aapjes kijken en de boel ontregelen, onrust stoken, overal schande van spreken.
Iedereen de mond snoeren die een andere kijk heeft..
schop ze eens weg, wat mij betreft, die msmertjes hebben hun eigen safe space corona topic verderop.

ze moesten eens weten dat het allemaal toneelspel is wat je ziet gebeuren.

Angst regeert. Ook hier.
Je mag nergens meer dieper op ingaan.

zo zonde
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 01:40:09 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_204378683
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 00:55 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Overleg dan met Yvonne of iteejer. de rest snapt er toch niets van.

bnw is dacht ik de plek waar je van gedachten kan wisselen, anders dan de msm ons wijsmaakt.

Wat doen die lui hier op bnw? wat denk je nou zelf> Aapjes kijken en de boel ontregelen, onrust stoken, overal schande van spreken.
Iedereen de mond snoeren die een andere kijk heeft..
schop ze eens weg, wat mij betreft, die msmertjes hebben hun eigen safe space corona topic verderop.

ze moesten eens weten dat het allemaal toneelspel is wat je ziet gebeuren.

Angst regeert. Ook hier.
Je mag nergens meer dieper op ingaan.

zo zonde
Enorm jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')