Ik dacht dat je dat clubje had geblokt.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef ludovico het volgende:
Ik vind een vast groepje users hardleers, ze verpesten de sfeer, vallen buiten de boot voor het onderwerp van het topic, namelijk BNW en niet "herhaal hier het Mainstream narratief"
Klopt, hele conversaties met geblokte users int topic.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat clubje had geblokt.
Kijk alsjeblieft even naar hoe jij een normaal gesprek dat ik met doppie had komt binnenvallen, en vertel mij dan nog een keer wie er precies de sfeer verpest.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef ludovico het volgende:
Ik vind een vast groepje users hardleers, ze verpesten de sfeer, vallen buiten de boot voor het onderwerp van het topic, namelijk BNW en niet "herhaal hier het Mainstream narratief"
quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je paasei.
Er is nogal een verschil tussen BNW achtige zaken en schaamteloos Kremlinpropaganda verspreiden.
En wat moet er gebeuren met mensen die schaamteloos Establishment propaganda verspreiden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je paasei.
Er is nogal een verschil tussen BNW achtige zaken en schaamteloos Kremlinpropaganda verspreiden.
Jij doet niet anders dan establisment propaganda van de republikeinse partij rondbazuinen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En wat moet er gebeuren met mensen die schaamteloos Establishment propaganda verspreiden?
Heeee ik kan eindelijk weer ontopicquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:24 schreef UncleScorp het volgende:
Is het staakt-het-vuren nog niet voorbij ?![]()
BNW / CGI WW3 sponsored by Zelensky begging for WW3
Lijkt me een goede instelling, maar begin dan eens bij jezelf:quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
Het geflame over en weer is, verwijdert, en genote
We gaan elkaar niet beschuldigen van pedofilie
En maar blijven janken dat hier Kremlin propaganda verspreid werd is net zo ongewenst
Zelensky vergelijken met Adolf Hitler is eveneens letterlijk Kremlin propaganda. Jij vind dat blijkbaar een heel normale vergelijking en post dat in dit subforum als zijnde de waarheid. Het brengt je zelfs 'op ideeën' al laat je in het midden wat dat precies is.quote:Op zondag 3 april 2022 17:10 schreef Ali_boo het volgende:
Een eigen Kristalnacht? Toe maar![]()
[ twitter ]
Beide posts van jouw, en eveneens andere posts van jou die je onder Kremlin propaganda kan scharen, laat je gewoon staan en je hebt op reacties van verschillende users gewoon geen reactie gegeven.quote:
Ik ga hier in het fb niet in op de details van de oorlog, maar zal het naar achteren meenemen en met mijn collega's overleggen om te zien hoe we het beste verder kunnenquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me een goede instelling, maar begin dan eens bij jezelf:
Beweringen dat Oekraïne het zelf is die hun eigen burgers bombardeert als reactie op Russische wandaden is letterlijk propaganda dat het Kremlin verkondigd. Jij beschuldigd Oekraïne zelfs van een 'Kristalnacht'
[..]
Zelensky vergelijken met Adolf Hitler is eveneens letterlijk Kremlin propaganda. Jij vind dat blijkbaar een heel normale vergelijking en post dat in dit subforum als zijnde de waarheid. Het brengt je zelfs 'op ideeën' al laat je in het midden wat dat precies is.
[..]
Beide posts van jouw, en eveneens andere posts van jou die je onder Kremlin propaganda kan scharen, laat je gewoon staan en je hebt op reacties van verschillende users gewoon geen reactie gegeven.
Als je wil dat er in BNW normaal wordt gepost dan zou ik toch echt eerst naar je eigen gedrag gaan kijken.
Dat lijkt me een goede beslissing.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ga hier in het fb niet in op de details van de oorlog, maar zal het naar achteren meenemen en met mijn collega's overleggen om te zien hoe we het beste verder kunnen
Eentje is aangepast, de ander verwijdert. Tot zover mijn bijdrage in het hele conflict, maar zelfs als ik hem nu opengooi, zal het weer helemaal uit de hand lopenquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede beslissing.
Maar je kan begrijpen dat het nogal wat weerstand oproept dat je je eigen posts (in elk geval die 2) nog steeds laat staan?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eentje is aangepast, de ander verwijdert. Tot zover mijn bijdrage in het hele conflict, maar zelfs als ik hem nu opengooi, zal het weer helemaal uit de hand lopen
Er is veel meer in de reeks gebeurt dan twee foute opmerkingen van mijn kant. De vraag is nu hoe kunnen we verder zonder dezelfde fouten uit die vorige reeks te herhalen
Overleg dan met Yvonne of iteejer. de rest snapt er toch niets van.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ga hier in het fb niet in op de details van de oorlog, maar zal het naar achteren meenemen en met mijn collega's overleggen om te zien hoe we het beste verder kunnen
Enorm jammer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Overleg dan met Yvonne of iteejer. de rest snapt er toch niets van.
bnw is dacht ik de plek waar je van gedachten kan wisselen, anders dan de msm ons wijsmaakt.
Wat doen die lui hier op bnw? wat denk je nou zelf> Aapjes kijken en de boel ontregelen, onrust stoken, overal schande van spreken.
Iedereen de mond snoeren die een andere kijk heeft..
schop ze eens weg, wat mij betreft, die msmertjes hebben hun eigen safe space corona topic verderop.
ze moesten eens weten dat het allemaal toneelspel is wat je ziet gebeuren.
Angst regeert. Ook hier.
Je mag nergens meer dieper op ingaan.
zo zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |