Krijg de .....quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, kan er eens ingegrepen worden in BNW? Het loopt helemaal vol met allerlei onverklaabare spamtopics.
Nou ok, voor deze ene keer danquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Krijg de .....
Zal er even naar kijken ok ?
Met Ali_Boo's aanstelling is Fase II van het plan ingegaan, broeder!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, kan er eens ingegrepen worden in BNW? Het loopt helemaal vol met allerlei onverklaabare spamtopics.
Bring it onquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Ali_Boo's aanstelling is Fase II van het plan ingegaan, broeder!
[ afbeelding ]
Ja ik was ter voorbereiding jaren geleden al naar Illuminati HQ teruggeroepen toen mijn moderatorschap hier eindigde he!quote:
Hahaquote:
En dat zeg ik dus ook zelf alquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Constructief is dat wanneer 2 vechten er 2 schuld hebben.
Verder gewoon strak modereren op persoonlijke aanvallen.
Bijvoorbeeld in deze thread niet toestaan dat er steeds heen-en-weer gesneerd wordt tussen de users.
quote:
Ik spreek jouw aan om je gedrag dat je hier vertoont. Mochten '' die andere'' gedrag vertonen wat echt niet door de beugel kan dan zal ik ze daarop aansprekenquote:Haal die sneren van die gast dan ook weg!? Hij doet niet anders.![]()
Wat je nu aan het doen bent lijkt echt helemaal nergens op. Wat een puinhoop. Als je posts op de man weg wilt halen, doe het dan bij ALLE posts. Je bent selectief posts aan het verwijderen en gaat zelf hopeloos offtopic. Vind je dan gek dat de boel ontspoort!?quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek jouw aan om je gedrag dat je hier vertoont. Mochten '' die andere'' gedrag vertonen wat echt niet door de beugel kan dan zal ik ze daarop aanspreken
Het onvermogen om met een normale inhoudelijke reactie te komen zorgt voor escalatie. En niet andersom. Het is echt niet zo dat jij je voorbeeldig gedraagt en '' de ander'' zomaar uit het niets je partner erbij gaat halen. Dat doe je echt wel
Er is een groot verschil tussen playful banter en de ander afkraken . De eerste is subtiel, speels en grappig. De laatste alles behalve subtiel, niet grappig, heel persoonlijk . Het enige doel wat het heeft, is om die ander zo hard mogelijk te raken
En niet alles is een sneer, weerwoord hebben valt daar niet onder, hihi roepen ook niet![]()
Je hoeft het echt niet eens te zijn met de users hierzo . Als je een goed weerwoord hebt die op inhoud is, zonder persoonlijk te worden en weet het nog eens leuk te brengen, ben ik bereid het eea toe te laten
Dat jullie zo nu en dan elkaar in de haren vliegen prima, maar het moet geen gewoonte worden
In conclusie, humor is prima en zelfs wenselijk, maar zodra het kwaadaardig word, grijp ik in
vraagjequote:Op woensdag 30 maart 2022 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haha
Hah
Ha
H
Nou dat was weer even leuk jongelui.
vraagjequote:Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Ali_boo het volgende:
Om even wat misverstanden de wereld uit te helpen
Tr's zijn welkom en wenselijk. Ook ik mis wel eens iets en kan niet overal bijzijn. Blijf hier vooral mee doorgaan!
Maar er is een verwachting bij bepaalde leden dat wanneer zij een tr sturen dat de leidinggevenden verplicht zijn in te grijpen, Dit is simpelweg niet het geval , de mods zijn altijd vrij om zelf te bepalen wat ze met de tr's doen. Dat jij van mening bent dat jouw onrecht is aangedaan betekend niet dat de mods het ook zo ervaren
Daarnaast zit ik niet te wachten op instructie in de tr's over hoe ik zou moeten handelen. Dit bepaal ik altijd zelf , dank je wel. Dit valt onder pseudo modden. Dit is en blijft onwenselijk en zal vanaf nu harder bestraft worden.
Hetzelfde principe is van toepassing op sneren. Dat jij van mening bent dat iemand een minachtende opmerking maakt betekend niet dat ik verplicht ben om die mening te delen. Ook hierin heb ik de vrijheid om er een eigen interpretatie aan te geven. Ik lees alle tr's, maar als een post niet verwijderd word betekend dat simpelweg dat ik het niet eens ben met de beschuldiging. Hier eindeloos over gaan zeuren zul je geen goed doen en zal genote worden als crewbashing
Ben als bnw mod vrij om de regels te ''buigen'' the way I see fit , als het je niet bevalt,dan zou ik mijn geluk ergens anders proberen, niemand verplicht je om hier te posten
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Ali_boo het volgende:
Om even wat misverstanden de wereld uit te helpen
Tr's zijn welkom en wenselijk. Ook ik mis wel eens iets en kan niet overal bijzijn. Blijf hier vooral mee doorgaan!
Maar er is een verwachting bij bepaalde leden dat wanneer zij een tr sturen dat de leidinggevenden verplicht zijn in te grijpen, Dit is simpelweg niet het geval , de mods zijn altijd vrij om zelf te bepalen wat ze met de tr's doen. Dat jij van mening bent dat jouw onrecht is aangedaan betekend niet dat de mods het ook zo ervaren
Daarnaast zit ik niet te wachten op instructie in de tr's over hoe ik zou moeten handelen. Dit bepaal ik altijd zelf , dank je wel. Dit valt onder pseudo modden. Dit is en blijft onwenselijk en zal vanaf nu harder bestraft worden.
Hetzelfde principe is van toepassing op sneren. Dat jij van mening bent dat iemand een minachtende opmerking maakt betekend niet dat ik verplicht ben om die mening te delen. Ook hierin heb ik de vrijheid om er een eigen interpretatie aan te geven. Ik lees alle tr's, maar als een post niet verwijderd word betekend dat simpelweg dat ik het niet eens ben met de beschuldiging. Hier eindeloos over gaan zeuren zul je geen goed doen en zal genote worden als crewbashing
Ben als bnw mod vrij om de regels te ''buigen'' the way I see fit , als het je niet bevalt,dan zou ik mijn geluk ergens anders proberen, niemand verplicht je om hier te posten
Kan je dit toelichten? En waarom is mijn reactie waarin ik dit net ook vroeg verwijderd?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:55 schreef Ali_boo het volgende:
Ja dat zou je denken, alleen wel jammer wanneer vragen over moderatie of het beleid dan 'verdwijnen'.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:52 schreef miss_sly het volgende:
kan diegene daarover in dit topic een opmerking plaatsen en indien nodig kan een (F)A er dan nog naar kijken.
We gaan er hier sowieso niet vanuit dat mensen tot welke trollenfabriek dan ook behoren, alleen omdat ze een andere mening zijn toegedaan. Als je daar moeite mee hebt, kun je over hun ideeën op een respectvolle manier in discussie, maar daar past niet in dat je mensen voor troll uitmaakt. Ook de andere kant op niet, uiteraard, zoals een troll van het Rutte-trollenleger.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:15 schreef fathank het volgende:
Is het wenselijk dat hier mensen posten volgens de doctrine van de Kremlin trollenfabrieken?
Een simpel ja of nee volstaat.
Helder.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We gaan er hier sowieso niet vanuit dat mensen tot welke trollenfabriek dan ook behoren, alleen omdat ze een andere mening zijn toegedaan. Als je daar moeite mee hebt, kun je over hun ideeën op een respectvolle manier in discussie, maar daar past niet in dat je mensen voor troll uitmaakt. Ook de andere kant op niet, uiteraard, zoals een troll van het Rutte-trollenleger.
Dan lijkt dit me een duidelijk verhaal:quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We gaan er hier sowieso niet vanuit dat mensen tot welke trollenfabriek dan ook behoren, alleen omdat ze een andere mening zijn toegedaan. Als je daar moeite mee hebt, kun je over hun ideeën op een respectvolle manier in discussie, maar daar past niet in dat je mensen voor troll uitmaakt. Ook de andere kant op niet, uiteraard, zoals een troll van het Rutte-trollenleger.
De zoveelste keer van Ludo trouwens. Hij is hardleers.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is een reden dat je op Block staat natuurlijk.
Geen idee waar jij de energie vandaan haalt. Krijg je betaald via die 5.1 verloren miljard?
Het is als Animal Farm van Orwell, iedereen is gelijk, maar sommigen zijn net ietsje meer gelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je dit toelichten? En waarom is mijn reactie waarin ik dit net ook vroeg verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |