abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204379023

Powered by @ToT

Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda's, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen

BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.

SuperHartje & friends *O*

Ps; lees ook vooral deze post door als je vragen hebt over TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

We hebben dit topic:
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)

Verder: lees de OP hier even.
En vooral, pas je aan!

Denk je, nou hier wil ik wel een oogje in het zeil houden, graag, hier is je kans:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Geen QR code nodig >:O

En het bloemetje neem ik even mee:
pi_204379030
Laatste post vorige topic:
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:33 schreef The_End het volgende:

[..]
[..]
Als je niets normaals uit je strot kan krijgen, hou dan gewoon je mond
WTF Is dit nou weer voor onzin? Ik stel een vraag over dat artikel? Komt het je niet goed uit Ali_Boo? Past het niet in je 'narratief'?
  zaterdag 9 april 2022 @ 09:11:50 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204379856
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
Het geflame over en weer is, verwijdert, en genote

We gaan elkaar niet beschuldigen van pedofilie

En maar blijven janken dat hier Kremlin propaganda verspreid werd is net zo ongewenst
Is goed Boris.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 9 april 2022 @ 09:11:58 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204379859
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heeee ik kan eindelijk weer ontopic O+

Voorlopig niet

Als ik hem nu weer opengooi dan escaleert het weer binnen de kortste keren
Ik kan ook gewoon weer nieuw topic beginnen, hoor een nieuwe vredesmissie topic.
Het Kremlin is trots op deze manier van censuur :P

Nee geintje..
Wel jammer dat topic dicht is ik heb geloof ik gemist wat er escaleerde..

Vond het nog wel mee vallen het president topic word meer heen en weer met modder gegooid..

Kunnen ze trots op zijn in de huidige Amerikaanse politiek :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204379912
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 09:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De grap is alleen dat je zodra je ergens dieper op in wil gaan je voor MSM troll wordt uitgemaakt.

In de praktijk wordt door de mensen die jij hier wél vindt thuishoren bijna niks besproken: het is een constante stroom van fragmenten (des)informatie die her en der vandaan worden geplukt en waarop meestal geen enkele inhoudelijke inbreng volgt, laat staan dat er een gesprek op gang komt.

Wanneer iemand er dan wel inhoudelijk op ingaat dan wordt dat heel snel gezien als ongewenste verstoring. Men is niet geïnteresseerd in 'onze feiten', maar blijkbaar ook niet heel erg in het bespreken van afwijkende theorieën. Het grootste probleem van dit forum is de onwil, of het onvermogen, van een groepje vaste klanten om een inhoudelijk gesprek te voeren. De vraag is dan een beetje wie er precies "toch niks van snapt".
Mensen hebben er terecht geen zin in omdat jouw reacties 3 stappen terug zijn.

Alles onderbouwen wat je zegt en dan kom je wel met reden x dat het anders is. Mag je allemaal vinden hoor maar het werkt verstorend, jij kleurt de plaat een andere kleur in dan waar dat topic voor is bedoelt. En ipv dat wij verdiepend kunnen spreken over het onderwerp breng jij alles wat besproken wordt in diskrediet. Dat haalt alle diepte weg.

En in alle eerlijkheid als je 30x naar dezelfde discussie hebt gekeken is de lol er ook af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204379934
Zijn er geen jonge vrouwen overleden aan complicaties van astrazenica vaccin Isdatzo?

Denk je niet dat ze met een covid infectie allicht nog geleefd hadden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204380391
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 09:09 schreef Isdatzo het volgende:
De grap is alleen dat je zodra je ergens dieper op in wil gaan je voor MSM troll wordt uitgemaakt.

In de praktijk wordt door de mensen die jij hier wél vindt thuishoren bijna niks besproken: het is een constante stroom van fragmenten (des)informatie die her en der vandaan worden geplukt en waarop meestal geen enkele inhoudelijke inbreng volgt, laat staan dat er een gesprek op gang komt.

Wanneer iemand er dan wel inhoudelijk op ingaat dan wordt dat heel snel gezien als ongewenste verstoring. Men is niet geïnteresseerd in 'onze feiten', maar blijkbaar ook niet heel erg in het bespreken van afwijkende theorieën. Het grootste probleem van dit forum is de onwil, of het onvermogen, van een groepje vaste klanten om een inhoudelijk gesprek te voeren. De vraag is dan een beetje wie er precies "toch niks van snapt".
Wij proberen hier andere berichtgeving dan de MSM te bespreken. MSM propaganda wordt ons ook dagelijks de strot ingeduwd. Als wij dan hier ook telkens in verdediging moeten gaan met users die met MSM “feiten” komen zwaaien, ervanuitgaand dat hun “feiten” correct zijn (want staat in alle MSM...) , dan is de fun er snel af.
Ter vergelijk : Wat is de motivatie om dagelijks in een forum vol gelovige mensen te gaan posten dat god niet bestaat, want er zijn geen bewijzen ? (voorbeeld niet van toepassing voor wantie). Die gelovigen zullen dan 1 keer, 2 keer een inhoudelijk gesprek proberen aangaan maar na een tijdje stopt dat hoor. Tot ongenoegen van jullie natuurlijk want dan is de fun er wat af.
Soms is het mss beter mensen gewoon te respecteren in hun bubbel. Wij in onze wappie-bubbel en jullie in je massavorming-bubbel.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204380443
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nahhhhh laat ook maar. Als je het met mij over corona wil hebben, dan zijn er nog een paar reacties die op jouw antwoord wachten in het coronatopic.
Is Lareb een goede bron?
Nee zeker?

Dan is er helemaal geen goede bron want zij krijgen de opdracht alles bij te houden.

En dan maak jij een keuze, om te geloven dat alles goed gaat, niks anders.

Dat gezuig steeds over bronnen, ik moet maar bewijzen dat het side effects heeft.

Je draait de werkelijkheid om, eerst moet bewezen worden dat het geen schade doet.
pi_204380462
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 09:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat gebeurt amper, het is vooral zenden en niet bespreken...
Om jezelf even te citeren :
"Je kan ook over die posts heen kijken..."
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204380516
En het Oekraine topic...waarom moet er daar bekeken worden hoe het verder kan?
Omdat sommige misnoegde users het kremlin propaganda noemen? Omdat zij nog steeds in de massahypnose "alle neuzen in dezelfde richting" zitten?

In een oorlog is "de waarheid" het eerste wat onrecht aangedaan wordt...van beide kampen.
pi_204380525
Zou leuk zijn als de mainstream papers dezelfde weerstand kregen ;)

Of men bewijs wilt zien voor werkzaamheid mondkapjes of lock downs.
pi_204380765
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:04 schreef ludovico het volgende:
Zou leuk zijn als de mainstream papers dezelfde weerstand kregen ;)

Of men bewijs wilt zien voor werkzaamheid mondkapjes of lock downs.
Op 'normale' discussie fora krijgen ze dat ook. De discussie is hier zover in het extreme spectrum getrokken dat dat helemaal geen zin heeft.

Het tegenovergestelde gebeurt. Mijn commentaar op een zeer dubieuze en onduidelijk bron wordt weggemod, omdat het niet overeenkomt met de denkbeelden van Ali_Boo.
pi_204380772
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dan al het bewijs wegwuiven :W
Make my point ...
"=bewijs want het staat in de MSM"
Lol
pi_204380875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Make my point ...
"=bewijs want het staat in de MSM"
Lol
Het equivalent van "dat staat in de Bijbel".
pi_204381015
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:26 schreef The_End het volgende:

[..]
Op 'normale' discussie fora krijgen ze dat ook. De discussie is hier zover in het extreme spectrum getrokken dat dat helemaal geen zin heeft.

Het tegenovergestelde gebeurt. Mijn commentaar op een zeer dubieuze en onduidelijk bron wordt weggemod, omdat het niet overeenkomt met de denkbeelden van Ali_Boo.
Mja, jij wil met bewijsbaarheid in de hand diverse beweringen gaan beoordelen.
Bewijs dan ook maar dat bron x inderdaad zo dubieus is. Want ook dat is au fond een subjectieve aanname. Ik kan me voorstellen dat Ali_Boo zo gaat reageren :)

Hoe dan ook gaat BNW over alternatieve verklaringen en eventuele verborgen agenda's.
Uiteraard zijn die op dit moment niet bewijsbaar en uiteraard zal daar ook veel kaf tussen het koren zitten.

Juist daarom bestaat BNW als forum om over dat soort zaken te brainstormen.
pi_204381110
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Stropop.

Niemand zegt dat iets bewijs is omdat het in "de MSM" staat. En als je denkt dat er niks van klopt, dan kan je toch met inhoudelijke argumenten komen om dat aan te tonen? Op die manier krijg je een interessant gesprek.
Een gesprek dat in feite een afgedwongen verdediging is. Wat een ondervrager - ondervraagde verhouding gaat kweken.
Je kan het sterke gevoel hebben dat er iets niet klopt, en op zoek gaan naar alternatieve visies.
Dat mag hier, daar is BNW zelfs voor.
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 11:22:48 #17
5428 crew  miss_sly
pi_204381287
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:26 schreef The_End het volgende:

[..]

De bronnen die jij dubieus noemt, zijn dat in BNW niet. Ik denk dat dat sowieso de start moet zijn voor een gesprek. Jij vindt die bronnen weliswaar dubieus, maar in BNW gaat het er nu net om dat ook andere bronnen mogelijk waar kunnen zijn en dat er mensen zijn die van mening zijn dat die waar zijn. Net zoals jij de zogenaamde MSM waar vindt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204381451
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zie #3.
Zie #9.
pi_204381472
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:03 schreef UncleScorp het volgende:
En het Oekraine topic...waarom moet er daar bekeken worden hoe het verder kan?
Omdat sommige misnoegde users het kremlin propaganda noemen? Omdat zij nog steeds in de massahypnose "alle neuzen in dezelfde richting" zitten?

In een oorlog is "de waarheid" het eerste wat onrecht aangedaan wordt...van beide kampen.
Van hogerhand is besloten dat er geen plaats is voor Kremlin-propaganda. Alternatieve theorieën mag je dus nog gerust bespreken in BNW, maar dus geen propaganda van het Kremlin meer.

En bespreek die alternatieve theorieën dan ook gewoon. Plaats geen losse tweets of vage berichten waarop vervolgens nooit meer gereageerd word. Discussie in BNW is alleen maar goed.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204381585
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Ali_boo op 09-04-2022 14:16:57 ]
Radio Espantoso
pi_204381606
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik denk dat bepaald moet worden of de moderator wel of niet aan de regels van Fok is gebonden.
Doet me denken aan het begin van The Great Pandemic waar hier tegen BNW werd ingegaan omdat in de covid topics dingen (desinformatie is een veelgebruikte omschrijving) gezegd werden die onverantwoord en zelfs gevaarlijk (!) waren.
Achteraf gezien kunnen we toch gerust zeggen dat maar een grote sisser was.
Same met Oekraine ...
pi_204381623
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zie #3.
? Doe es een quote of url?
pi_204381636
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:57 schreef iteejer het volgende:

[..]
? Doe es een quote of url?
Isdatzo in BNW / [BNW FB] Aldous Huxley was een visionair