Bijnaquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
[review= https://m.imdb.com/title/tt9415108/,7]joden lopen altijd weg[/review]
Prima wagentje. Gelijk de eigenaresse.quote:
al besprokenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Soon
[..]
Hmm, de mobiele imdb url doet 't niet. Ga ik morgen fixen
Nutteloze post zonder kekke foto’s.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga niet kijken. Ik ga tennissen. @:monkyyy @:pisces29 @:wereldgozer @:fetx
Rijst met honingkip en mango.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Strakke kont van het tennissen.quote:
Dat hij zijn racket voor de zoveelste keer in elkaar slaat?quote:
Zondag met de kinderen naar Aan 't spit in Eindhoven. Mijn eerstgeborene is gek op kip.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rijst met honingkip en mango.
Nu maak je me wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie een erg grappige Random Pic van de dag. Hopen dat die morgen nog eens voorbij komt zodat ik hem kan plaatsen.
Kip is goed. Vrijwel het enige vlees dat ik nog eet. En af en toe een hamburger of spareribs.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zondag met de kinderen naar Aan 't spit in Eindhoven. Mijn eerstgeborene is gek op kip.
Erg benieuwdquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie een erg grappige Random Pic van de dag. Hopen dat die morgen nog eens voorbij komt zodat ik hem kan plaatsen.
Oud nieuws is saai. Dat mag hij voor zich houden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij zijn racket voor de zoveelste keer in elkaar slaat?
Was het maar oud nieuws!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oud nieuws is saai. Dat mag hij voor zich houden.
Goed bezig, geniet ervan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later in de avond ga ik naar de tering
Lekker Rembrandtplein pakken
Doe je het wel veiligquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later in de avond ga ik naar de tering
Lekker Rembrandtplein pakken
In Den Haag zijn veel Aziaten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hopelijk wat leuke Aziatische dames![]()
@:mortaxx
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
[review= https://m.imdb.com/title/tt9415108/,7]joden lopen altijd weg[/review]
Dat is erg lekker!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Jammer dat je mij nooit mee vraagtquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hopelijk wat leuke Aziatische dames![]()
@:mortaxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |