tldr; Doe niet wat je de andere mens verwijt.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Sancties op voedingsmiddelen, maar vooral op medicijnen en medische apparatuur. Daarmee tref je nl. de bevolkingsgroep waaronder de steun voor het Poetin regime en de oorlog het hoogst is direct; Russische boomers.
Meer mensen moeten tegenwicht brengen tegen extremistisch gedachtegoed. Thx dat jij het doet iig.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
tldr; Doe niet wat je de andere mens verwijt.
Dat zal imo juist het verkeerde signaal geven. Zoiets als een bom gooien op Moskou omdat Putin ergens onder een steen zit te ruften. Je mag en kan de burgers niet kwalijk nemen dat zij daar zijn en zelf formeel gezien op het Putin regime zouden stemmen.
Juist nu moeten we proberen het besef te hebben dat gewone mensen weliswaar daar (moeten) wonen maar dat dit niet wil zeggen dat zij (laat staan allemaal) het regime steunen.
Ik blijf pleiten dat humanitaire zaken altijd worden uitgezonderd, zelfs als dit bedoeld is om een speciale operatie uit te voeren op Putins hersenen.
Om het wat scherper te zetten, ik zou nergens en ooit enige verantwoording willen hebben dat daar ergens een zieke, invalide, mens of kind door mijn gillende wraakgevoelens dat ook maar dood moet of in ellende wordt gestort waar die niet voor heeft gekozen.
Dat ligt anders bij het apparaat dat Putin & Co faciliteert en meer specifiek de mensen die door hun betrokkenheid en leiderschap, voeding - blijven - geven aan het regime. Hieronder allen wmb ook de mensen die hun stinkende best doen om twijfle en verdeeldheid te zaaien op (a/sociale) media.
Sws is er ook een ethische kwestie dat je niemand het recht heeft om een ander mens (en zelfs misdadigers) in enige vorm pijn te doen, te folteren of te martelen door die persoon iets te onthouden dat die nodig heeft om gezond en fysiek gezien in leven te blijven. Dit laatste is vooral handig om zulke kwaadaardig mensen te kunnen berechten. Dat wraak lonkt is dat vooral niet moeten willen doen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, ze liggen op de intensive care. En aanbieden is ook niet slim, dan ben je bij de eerste verschijnselen verdacht. Laat ze het vinden of stelen.
Blauwe monnikskap (Aconitum napellus) ...
Vingerhoedskruid (Digitalis purpurea) ...
Wolfskers (Atropa bella-donna) ...
Waterscheerling (Cicuta virosa) ...
Taxus (Taxus baccata) ...
Manzanillaboom (Hippomane mancinella) ...
Doornappel (Datura stramonium) ...
Wonderboom (Ricinus communis)
Niet de vruchten zelf maar de pitten van kersen, abrikozen nectarines en perziken bevatten veel van de giftige stof cyanide. Je hebt natuurlijk weinig kans om zomaar een pit in te slikken, maar toch: 2 kapotte kersenpitten zijn al dodelijk.
https://www.vn.nl/de-perfecte-gifmoord/Ik heb wel eens de groene knolamaniet gevonden. Geeft best een raar idee, als ik dit voor iemand klaarmaak is het waarschijnlijk einde verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Gewoon negeren en niet meer in BNW postenquote:Op woensdag 6 april 2022 23:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij waant zich onaantastbaar sinds ze hem mod hebben gemaakt met steeds extremer gedrag tot gevolg.
Dat geldt voor bijna alle gerechten die ik klaarmaak, ben niet zo’n keukenprins…quote:Op woensdag 6 april 2022 23:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de groene knolamaniet gevonden. Geeft best een raar idee, als ik dit voor iemand klaarmaak is het waarschijnlijk einde verhaal.
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, ze liggen op de intensive care. En aanbieden is ook niet slim, dan ben je bij de eerste verschijnselen verdacht. Laat ze het vinden of stelen.
Blauwe monnikskap (Aconitum napellus) ...
Vingerhoedskruid (Digitalis purpurea) ...
Wolfskers (Atropa bella-donna) ...
Waterscheerling (Cicuta virosa) ...
Taxus (Taxus baccata) ...
Manzanillaboom (Hippomane mancinella) ...
Doornappel (Datura stramonium) ...
Wonderboom (Ricinus communis)
Niet de vruchten zelf maar de pitten van kersen, abrikozen nectarines en perziken bevatten veel van de giftige stof cyanide. Je hebt natuurlijk weinig kans om zomaar een pit in te slikken, maar toch: 2 kapotte kersenpitten zijn al dodelijk.
https://www.vn.nl/de-perfecte-gifmoord/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik Finland gisteren nog NATO lid maken. Call their bluff.quote:Op donderdag 7 april 2022 02:21 schreef Aether het volgende:
The Russian Federation Council is threatening Finland because of its intention to join NATO
https://www-eurointegrati(...)hl=nl&_x_tr_pto=wapp
First Deputy Chairman of the International Committee of the Federation Council Vladimir Jabarov threatens that Finland's accession to NATO would make it a target for Russia's retaliatory measures.
This was reported by the Russian state agency RIA Novosti , European Truth reports.
According to Jabarov, if Finland joins NATO, Russia will respond immediately.
"Finland's accession to NATO would make it a target for Russian retaliation," the Russian senator said.
Inderdaad, kom dan maar met je kuttankjes en je ongedisciplineerde dienstplichtigen.quote:Op donderdag 7 april 2022 02:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou ik Finland gisteren nog NATO lid maken. Call their bluff.
quote:Op woensdag 6 april 2022 23:14 schreef Momo het volgende:
Ik zag deze foto van Bucha, jammer dat hij niet scherper is want het is wel een fascinerend shot. Bizar met die tank op de achtergrond en journalisten foto's maken van de kat.
[ afbeelding ]
Je moet natuurlijk geen medicijnen of apparatuur leveren waarmee het leger geholpen kan worden. Dat daarmee ook de gewone Rus wordt geraakt is de schuld van Poetin.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat zal imo juist het verkeerde signaal geven. Zoiets als een bom gooien op Moskou omdat Putin ergens onder een steen zit te ruften. Je mag en kan de burgers niet kwalijk nemen dat zij daar zijn en zelf formeel gezien op het Putin regime zouden stemmen.
Juist nu moeten we proberen het besef te hebben dat gewone mensen weliswaar daar (moeten) wonen maar dat dit niet wil zeggen dat zij (laat staan allemaal) het regime steunen.
Ik blijf pleiten dat humanitaire zaken altijd worden uitgezonderd, zelfs als dit bedoeld is om een speciale operatie uit te voeren op Putins hersenen.
Om het wat scherper te zetten, ik zou nergens en ooit enige verantwoording willen hebben dat daar ergens een zieke, invalide, mens of kind door mijn gillende wraakgevoelens dat ook maar dood moet of in ellende wordt gestort waar die niet voor heeft gekozen.
Dat ligt anders bij het apparaat dat Putin & Co faciliteert en meer specifiek de mensen die door hun betrokkenheid en leiderschap, voeding - blijven - geven aan het regime. Hieronder wmb ook de trolls, ui's en mensen die hun stinkende best doen om twijfel en verdeeldheid te zaaien op (a/sociale) media.
Sws is er ook een ethische kwestie dat niemand het recht heeft om een ander mens (en zelfs misdadigers) in enige vorm pijn te doen, te folteren of te martelen door die persoon iets te onthouden dat die nodig heeft om gezond en fysiek gezien in leven te blijven. Dit laatste is vooral handig om zulke kwaadaardig mensen te kunnen berechten. Dat wraak lonkt is dat vooral niet moeten willen doen.
Hoop dat je dat zelf ook leert.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meer mensen moeten tegenwicht brengen tegen extremistisch gedachtegoed. Thx dat jij het doet iig.
Mijn reactie gaat een stuk korter worden dan jouw post.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat ligt anders bij het apparaat dat Putin & Co faciliteert en meer specifiek de mensen die door hun betrokkenheid en leiderschap, voeding - blijven - geven aan het regime. Hieronder wmb ook de trolls, ui's en mensen die hun stinkende best doen om twijfel en verdeeldheid te zaaien op (a/sociale) media.
Sws is er ook een ethische kwestie dat niemand het recht heeft om een ander mens (en zelfs misdadigers) in enige vorm pijn te doen, te folteren of te martelen door die persoon iets te onthouden dat die nodig heeft om gezond en fysiek gezien in leven te blijven. Dit laatste is vooral handig om zulke kwaadaardig mensen te kunnen berechten. Dat wraak lonkt is dat vooral niet moeten willen doen.
Hele goeie analyse. het gaat dus om Rusland zijn dominantie ten aanzien van grondstoffen in de regio en willen geen concurrentie.quote:
Yuk.quote:'Rusland gebruikt gevaarlijk nieuw soort mijn'
Russische troepen gebruiken een nieuw type mijn in Oekraïne, schrijft The New York Times. In tegenstelling tot traditionele mijnen ontploft de POM-3 zodra mensen in de buurt komen. Experts vrezen dat dit zal leiden tot nog meer burgerslachtoffers.
De POM-3 wordt volgens de krant eerst de lucht in geschoten aan een raket gericht op vijandelijke gebied. Vervolgens valt het explosief aan een parachute terug op de grond, waar het vastplakt. De sensoren kunnen onderscheid maken tussen langslopende mensen en dieren. Zodra de mijn afgaat, schiet er een explosief omhoog en ontploft dat in de lucht. De fragmenten van de mijn kunnen al dodelijk zijn op een afstand van 15 meter.
"Deze mijnen veroorzaken een bedreiging waar we geen antwoord op hebben", zegt een explosievenopruimingsexpert tegen de Amerikaanse krant. Volgens hem zal er een speciaal type robot in moeten worden gezet om de mijnen veilig te kunnen ruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Dank je! Met interesse bekeken.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
Voor de liefhebbers:
In de Russische (staats)media verscheen een verhaal in uiterst onfrisse jaren30/40 retoriek van wat Rusland van plan is om te gaan doen met Oekraïne.
https://medium.com/@:krav(...)urnalist-a3e92e3cb64In het kader van daadwerkelijke oorlogsmisdaden in Bucha en andere steden, zou het ICC er goed aan doen zulke schrijvers ook dezelfde behandeling als het Rwandese RTLM te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Jezus, staat daar wel vol met journalisten.quote:
mwa, POW's hoor je niet af te slachten.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier doen de UKR niets fout toch?
Wel behoorlijk euh harde beelden trouwens
quote:Op donderdag 7 april 2022 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
Voor de liefhebbers:
In de Russische (staats)media verscheen een verhaal in uiterst onfrisse jaren30/40 retoriek van wat Rusland van plan is om te gaan doen met Oekraïne.
https://medium.com/@:krav(...)urnalist-a3e92e3cb64Deze enge man laat wel zien hoe de kijk is van Russen (sommigen) naar het westen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat heeft natuurlijk alles te maken met dat Rusland de laatste jaren niet echt is opgebloeid.quote:Everything that Russia has done for the West, it has done at its own expense, by making the greatest sacrifices. The West ultimately rejected all these sacrifices, devalued Russia’s contribution to resolving the Western crisis, and decided to take revenge on Russia for the help that it had selflessly provided. From now on, Russia will follow its own way, not worrying about the fate of the West, relying on another part of its heritage — the leadership in the global process of decolonization.
As part of this process, Russia has a high potential for partnerships and alliances with countries that the West has oppressed for centuries and which are not going to put on its yoke again. Without Russian sacrifice and struggle, these countries would not have been liberated. The denazification of Ukraine is at the same time its decolonization, which the population of Ukraine will have to understand as it begins to free itself from the intoxication, temptation, and dependence of the so-called European choice.Vakman pur sang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |