abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204354102
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:02 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Uiterlijk is genetisch bepaald, maar Verhofstadt en Juncker zijn voor zover ik weet geen familie van elkaar.
Wat is dit nou voor een opmerking? :')
Vakman pur sang
pi_204354155
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja daar heeft hij het ook over... Wat er dan precies moet worden hoor ik dan weer niet, het wordt atlthans niet erg concreet.

Ik vind het iig niet heel erg sterk allemaal...
Zal wel reisverboden, al het geld en bezittingen in het westen afnemen, dat soort dingen zijn.

Verder ook geen idee wat allemaal mogelijk is.
pi_204354161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:04 schreef Panthera. het volgende:
Ik denk eigenlijk dat bepaalde sancties best werken. Het is niet voor niets dat productie van de moderne Russische apparaten, m.n. de Armata tank en het Pak-57 vliegtuig totaal niet van de grond komt - en je ziet daar duidelijk een knip na 2015.
Bizar eigenlijk dat ze daar in 8 jaar tijd nauwelijks een oplossing voor hebben gevonden.
pi_204354162
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ah, ik begreep je verkeerd. Je zei:

quote:
Al heeft Verhofstadt ook een drankhoofd maar misschien is dat genetisch :P
Ik dacht dat door het "ook" dat je bedoelde dat ze op elkaar leken door een genetische oorsprong, maar nu begrijp ik dat het "drankhoofd" een genetische oorzaak heeft in plaats van een intoxicatieve. :P Mijn excuses.
pi_204354174
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is. Verhofstadt een alcoholist? Ik heb na jouw opmerling gegoogeld, maar vind dat niet.
Mijn vraag is dus ook: wat was dat voor opmerking? Uit welke bron kan ik halen dat Verhofstadt een alcoholist is? Graag een linkje, echt nieuwsgierig.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat moet die alcoholist dan?
Deze opmerking bedoel ik.
pi_204354191
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:55 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Klaagt Verhofstadt nu dat de sancties niet werken?

Nou dan zal ik maar niet herhalen wat Rob de Wijk over de invloed van sancties zegt want Rob zou op de loonlijst van Rusland staan _O-
Ja. Hij vind de trapsgewijze sancties die de EU invoert onvoldoende en wil vanaf dag een het strengste sanctie regime, terecht of niet, hij is in ieder geval bereid om met veel passie te pleiten voor zijn insteek.
pi_204354227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja. Hij vind de trapsgewijze sancties die de EU invoert onvoldoende en wil vanaf dag een het strengste sanctie regime, terecht of niet, hij is in ieder geval bereid om met veel passie te pleiten voor zijn insteek.
6000 mensen om Poetin heen pakken lijkt me wel wat effectiever dan alleen de oligarchen (die naar alle waarschijnlijkheid toch weinig invloed op Poetin hebben).
pi_204354246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]
6000 mensen om Poetin heen pakken lijkt me wel wat effectiever dan alleen de oligarchen (die naar alle waarschijnlijkheid toch weinig invloed op Poetin hebben).
Ik kan mij ieder geval wel wat voorstellen bij die insteek.
pi_204354464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hij kan altijd mooi pleiten, vind ik. Maar hij heeft iets waar ik mezelf in herken, laten leiden door emotie.

Meer sancties heeft niet per se het gewenste resultaat. Het heeft sinds zelfs weinig zin als alleen wij als het westen sancties plaatsen en de rest van de wereld doet niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2022 22:30:07 ]
pi_204354513
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:29 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Hij kan altijd mooi pleiten, vind ik. Maar hij heeft iets waar ik mezelf in herken, laten leiden door emotie.

Meer sancties heeft niet per se het gewenste resultaat. Het heeft sinds zelfs weinig zin als alleen wij als het westen sancties plaatsen en de rest van de wereld doet niks.
Emotie is niet per definitie fout, natuurlijk.
  woensdag 6 april 2022 @ 22:34:13 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204354518
Wtf.. op twitter louter pro-Russisch geluid onder #Russen, ook vanuit Nederland :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 6 april 2022 @ 22:35:29 #138
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204354533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:34 schreef PzKpfw het volgende:
Wtf.. op twitter louter pro-Russisch geluid onder #Russen, ook vanuit Nederland :{
Trol accounts en retweeten
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204354781
quote:
Vooral rechtse gekkies. Ik vind het maar raar, dit zijn dezelfde mensen die links Nederland beticht van zelfhaat, maar kijk nu eens.
pi_204354807
quote:
Niet goed genoeg, ze liggen op de intensive care. En aanbieden is ook niet slim, dan ben je bij de eerste verschijnselen verdacht. Laat ze het vinden of stelen.
Blauwe monnikskap (Aconitum napellus) ...
Vingerhoedskruid (Digitalis purpurea) ...
Wolfskers (Atropa bella-donna) ...
Waterscheerling (Cicuta virosa) ...
Taxus (Taxus baccata) ...
Manzanillaboom (Hippomane mancinella) ...
Doornappel (Datura stramonium) ...
Wonderboom (Ricinus communis)

Niet de vruchten zelf maar de pitten van kersen, abrikozen nectarines en perziken bevatten veel van de giftige stof cyanide. Je hebt natuurlijk weinig kans om zomaar een pit in te slikken, maar toch: 2 kapotte kersenpitten zijn al dodelijk.

https://www.vn.nl/de-perfecte-gifmoord/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204354816
quote:
Niet alleen Russen, ook Middelkoop twittert mee bijvoorbeeld.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
  woensdag 6 april 2022 @ 23:01:37 #142
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204354846
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Vooral rechtse gekkies. Ik vind het maar raar, dit zijn dezelfde mensen die links Nederland beticht van zelfhaat, maar kijk nu eens.
Ik snap het gewoon niet. Hoe kun je zoiets goedpraten, niet te begrijpen dergelijk gedrag 8)7
Krekker is de bom!
pi_204354882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Zal wel reisverboden, al het geld en bezittingen in het westen afnemen, dat soort dingen zijn.

Verder ook geen idee wat allemaal mogelijk is.
Sancties op voedingsmiddelen, maar vooral op medicijnen en medische apparatuur. Daarmee tref je nl. de bevolkingsgroep waaronder de steun voor het Poetin regime en de oorlog het hoogst is direct; Russische boomers.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204354948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Niet de vruchten zelf maar de pitten van kersen, abrikozen nectarines en perziken bevatten veel van de giftige stof cyanide. Je hebt natuurlijk weinig kans om zomaar een pit in te slikken, maar toch: 2 kapotte kersenpitten zijn al dodelijk.
Dat lijkt me sterk overdreven. Volgens het Voedingscentrum valt dat ook wel mee.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 23:13:34 #145
236264 crew  capricia
pi_204354968
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet alleen Russen, ook Middelkoop twittert mee bijvoorbeeld.
Die ging tijdens de corona-pandemie ook al redelijk de wappie kant op. Jammer hè.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 6 april 2022 @ 23:14:27 #146
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204354974
Ik zag deze foto van Bucha, jammer dat hij niet scherper is want het is wel een fascinerend shot. Bizar met die tank op de achtergrond en journalisten foto's maken van de kat.

woensdag 6 april 2022 @ 23:16:32 #147
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204354986
twitter

Huh, ze waren toch weg daar?
pi_204355003
quote:
4s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:11 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk overdreven. Volgens het Voedingscentrum valt dat ook wel mee.
Ik heb honderden kersenpitten doorgeslikt, te lui om ze uit de kersen te halen, en ik leef nog. Maar net als bij de vogels: ze kwamen er heel weer uit. Het gaat hier om het binnenste van de pitten. En dan wordt het echt een ander verhaal. Het kost nogal wat kracht om een kersenpit door te bijten. Dus moet je ze stuk slaan met een hamer. Vraag maar eens aan het voedingscentrum hoe slim dat is.
pi_204355026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:18 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik heb honderden kersenpitten doorgeslikt, te lui om ze uit de kersen te halen, en ik leef nog. Maar net als bij de vogels: ze kwamen er heel weer uit. Het gaat hier om het binnenste van de pitten. En dan wordt het echt een ander verhaal. Het kost nogal wat kracht om een kersenpit door te bijten. Dus moet je se stuk slaan met een hamer. Vraag maar eens aan het voedingscentrum hoe slim dat is.
Uiteraard is dat niet slim, maar niet onmiddellijk fataal, zeker niet met kersenpitten:

quote:
Geen paniek
Mocht je een pit toch per ongeluk doorslikken, dan kan dat niet gelijk kwaad. De pit wordt niet verteerd door het lichaam en wordt gewoon uitgepoept. Als je de pit kapot kauwt kan er wel een kleine hoeveelheid vrijkomen. Dat is ook niet gelijk een probleem. Maar vermaal de pitten liever niet in een blender of met een staafmixer om ze over je eten of in een smoothie te strooien.
quote:
Abrikozenpitten
Vooral in abrikozenpitten en bittere amandelpitten zijn hoge concentraties blauwzuur gevonden. Het is ook gevonden in vlierbessen, lijnzaad, bittere amandelen en exotische knolgewassen (zoals cassave). In kersenpitten zijn de hoeveelheden lager.
De gifmengers onder ons moeten dus wel een flinke hoeveelheid pitten verwerken in hun traktaties.
pi_204355062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 18:28 schreef polderturk het volgende:
Ik vind de dood van Zirinovski dubieus. Het Corona virus is sterk verzwakt, en toch is hij eraan overleden.

Misschien heeft hij zelfmoord gepleegd doordat het slecht gaat met de oorlog. Of misschien wilde hij een coup plegen.
Zoals ik het las had hij het eerder al gekregen. Mogelijk Delta en ongevaccineerd. Mogelijk Lange covid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')