Dat is een behoorlijke meerderheid. Maar in hoeverre heeft dit invloed op het daadwerkelijk afkondigen van zo'n embargo? Op zijn minst zal Orbán ervoor gaan liggen.quote:
Landen bepalen zelf naar mijn weten.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]![]()
Hoe bindend is dit though? Gaan sowieso landen dwarsliggen.
Mensenleed doet mij weinig. Filmpjes met dierenleed sla ik liever over. Die wezens kunnen zichzelf niet verdedigenquote:Op donderdag 7 april 2022 12:37 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Wie heeft dit filmpje durven kijken ?
Kleine kinderen die voor sport beschoten worden ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:55 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Mensenleed doet mij weinig. Filmpjes met dierenleed sla ik liever over. Die wezens kunnen zichzelf niet verdedigen
Dat dat zo is, dat weet je dus niet, je neemt het aan. En als je wel daadwerkelijk slachtoffer van discriminatie bent, dan geeft dat je wmb nog geen kunde om iets te zeggen over nationalisme en neonazisme. Het blijft een anekdotisch iets.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het iig wel geloofwaardiger als je dit neerpent als iemand die ook wel eens zelf last heeft van extreem nationalisme en/of racisme.
Hij wil ook belangrijk zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou Belarus onderdeel van de onderhandelingen moeten zijn
Welk medische zorg? In de ziekenhuizen die ze hebben opgeblazen?quote:Op donderdag 7 april 2022 09:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lastig.
Ze worden nu als een gewond dier uit hun lijden verlost. Maar bij mensen doen we dat niet.
Eigenlijk horen ze medische zorg te krijgen, maar die is wellicht niet in voldoende mate aanwezig. Plus dat je die zorg liever besteedt aan je eigen gewonden dan die van de vijand die verantwoordelijk is voor de hele situatie.
Oorlog is gruwelijk met onmenselijke omstandigheden.
Volgens mij is dit een broodje aap. Hoe gaat Oekraine die lanceren? En wat is precies de bron die zegt dat ze geleverd zijn?quote:Op donderdag 7 april 2022 13:14 schreef polderturk het volgende:
Wow.
Oekraďne heeft harpoons. Een groot gevaar voor Russische schepen.
[ twitter ]
Niet? Dit is onderdeel van de steun van de coalitie van 35, dit was vorige week aangekondigd na het laatste overleg en er werd toen specifiek gesproken over steun in de vorm van oa. anti-scheeps raketten.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een broodje aap. Hoe gaat Oekraine die lanceren? En wat is precies de bron die zegt dat ze geleverd zijn?
Kanaliseer de wraak op hen die het veroorzaken.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mijn reactie gaat een stuk korter worden dan jouw post.
Ik heb daar wat minder moeite mee; soms moet je zelf het monster worden dat je wil verslaan. De Russische demografie maakt het mogelijk die als een wapen tegen henzelf in te zetten en wat mij betreft doen we dat dan ook. Zodat het land om zowel militaire, demografische als ideologische redenen nooit meer in staat gaat zijn om de door Medvedev geopenbaarde plannen voor een euraziatisch rijk onder Russische leiding te verwezenlijken.
Ik hoop het echt. Kan niet wachten op die brandende schepen.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:14 schreef polderturk het volgende:
Wow.
Oekraďne heeft harpoons. Een groot gevaar voor Russische schepen.
[ twitter ]
En een gevangen genomen soldaat kan zichzelf wel verdedigen zeker?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:55 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Mensenleed doet mij weinig. Filmpjes met dierenleed sla ik liever over. Die wezens kunnen zichzelf niet verdedigen
Ik zie dit niet gebeuren. Maar het zou wel de enige oplossing zijn om Rusland te verzwakken op een dusdanige manier dat die oorlog snel voorbij is.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet kunnen afdwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |