abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204346526
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

Special edition.
Nu ook voor overige politieke meuk.
Wie is er beter democraten of republikeinen..
En zo ja waarom niet!
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 10:34:46 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204346563
twitter

Hopelijk doet hij iets tegen de pedof- ach laat ook maar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204346573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 10:12 schreef theguyver het volgende: [..] Heb jij geen sexuele voorlichting gehad op school?
Natuurlijk, dat gebeurde ergens begin pubertijd. Niet toen ik nog moest leren rekenen, lezen en schrijven.
pi_204346618
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 03:34 schreef Kijkertje het volgende:
Biden heeft het weer gedaan hoor! :(

Olieproductie niet verhoogd volgens execs (fake)

[ twitter ]
Er is reden om Biden te onderzoeken (fake)

[ twitter ]
Hij weet niet wat doet/is dement (fake)

[ twitter ]
Wat vind jij eigenlijk van het functioneren van Biden sinds zijn aanstelling? Je lijkt het met veel kritiek aan zijn adres natuurlijk totaal niet eens te zijn. Wat voor cijfer zou je hem tot op heden geven op een schaal van 1 tot 10?

-knip-

[ Bericht 26% gewijzigd door miss_sly op 06-04-2022 10:42:59 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 11:18:13 #5
3928 Ulx
pi_204347002
twitter

Goed punt, ze hebben de papertrail toch al en iedereen onder Trump zal eieren voor zijn geld kiezen. Waarom zou je nog moeite doen om hem nog een show te geven?

Tenzij hij vrijwillig onder ede wil gaan praten natuurlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204347299
Men blijft maar druk met 6 januari, opvallend om te zien. Ik denk oprecht dat de Democraten daar over tien jaar nog mee bezig zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204347444
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
Men blijft maar druk met 6 januari, opvallend om te zien. Ik denk oprecht dat de Democraten daar over tien jaar nog mee bezig zijn.
Je moet wat als je niets positiefs te melden hebt over je eigen administratie. Dan maar zoveel mogelijk irrelevante zaken zo lang mogelijk in het nieuws houden.
pi_204347635
quote:
Het onderzoek loopt dan ook nog.

Je beseft trouwens dat 6 januari en het hele fraudecomplot de directe aanleiding vormen voor deze reeks?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204347664
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, eindeloos doorzaniken over seksuele voorlichting in Amerikaanse scholen is lekker relevant. Man man man, wat ben jij een enorme pannenkoek.
Ontzettend relevant, het is een issue waar ouders achter staan en die gevolgen gaan hebben voor de midterms.
De zogenaamde coup die eigenlijk niets meer was dan een relletje zanikt men al meer dan een jaar over door. En net als met muh Russia blijkt er weinig tot niets aan de hand te zijn noch heeft het invloed op de peilingen.
pi_204347671
Het Establishment is zo druk bezig met vechten voor hun voortbestaan dat ze geen tijd meer hebben om hun trouwe volgelingen van verse psy-ops te voorzien. Ik ben benieuwd welke afkickverschijnselen we te zien krijgen in ons mooie BNW.
pi_204347707
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 12:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ontzettend relevant, het is een issue waar ouders achter staan en die gevolgen gaan hebben voor de midterms.
De zogenaamde coup die eigenlijk niets meer was dan een relletje zanikt men al meer dan een jaar over door. En net als met muh Russia blijkt er weinig tot niets aan de hand te zijn noch heeft het invloed op de peilingen.
_O-

Nee, het is een issue in jouw geflipte bubbeltje. Maar goed, het hoort hoe dan ook niet thuis in deze reeks. Het gaat hier over de nasleep van de meest recente presidentsverkiezingen, oftewel de gebeurtenissen van 6/1 en de beschuldigingen van grootschalige verkiezingsfraude.
  woensdag 6 april 2022 @ 13:05:43 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204347890
quote:
Nja ze zijn er in ieder geval mee bezig, hoe staat het met het onderzoek naar de grote fraude zaak, al vorderingen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 april 2022 @ 13:23:31 #13
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204348041
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja ze zijn er in ieder geval mee bezig
Ik ben vooral benieuwd waar men precies op hoopt bij dat er allemaal gaat worden geconcludeerd mbt 6 januari. Wat zouden de Blauwen en hun aanhang nu graag willen zien wat dit betreft?
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja ze zijn er in ieder geval mee bezig, hoe staat het met het onderzoek naar de grote fraude zaak, al vorderingen?
Daar zijn al vele twijfelachtige voorbeelden van gepost. Waar ook erg vaak al naar is verwezen. Dit is dus vragen naar de bekende weg.
  woensdag 6 april 2022 @ 13:30:10 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204348089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 12:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een zogenaamde coup die veroorzaakt werd door zogenaamde fraude. Lijkt me juist uitermate relevant voor dit topic.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 april 2022 @ 13:33:58 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348129
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Een zogenaamde coup die veroorzaakt werd door zogenaamde fraude. Lijkt me juist uitermate relevant voor dit topic.
Ja hoor, niets mis mee. Maar net zoals sommigen de problematiek mbt activisme op scholen willen afdoen als een storm in een glas water, mogen anderen die enorm gewelddadige coup incl selfies met agenten in het gebouw ook afdoen als nou niet echt zo enorm schockerend.

Vrijheid, blijheid *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 april 2022 @ 13:50:09 #16
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204348271
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja hoor, niets mis mee. Maar net zoals sommigen de problematiek mbt activisme op scholen willen afdoen als een storm in een glas water, mogen anderen die enorm gewelddadige coup incl selfies met agenten in het gebouw ook afdoen als nou niet echt zo enorm schockerend.

Vrijheid, blijheid *O*.
Gezien het geweld op andere plekken in en rond het gebouw (plus de dode mensen) kunnen we het ook niet enorm vreedzaam noemen toch ;) Maar ja, als je dat echt af wil doen kan je dat doen ja.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 april 2022 @ 13:53:02 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Gezien het geweld op andere plekken in en rond het gebouw (plus de dode mensen) kunnen we het ook niet enorm vreedzaam noemen toch ;) Maar ja, als je dat echt af wil doen kan je dat doen ja.
Er waren wel wat relletjes, maar iig geen tientallen doden zoals tijdens het door iedereen geadoreerde BLM.

Het was dan ook niet goed ofzo, dat beweer ik niet. Maar wat is er nou helemaal echt gebeurd vergeleken met de andere zaken die Amerika heeft doorgemaakt de laatste jaren?

Ik zeg niet dat er geen onderzoek naar gedaan zou moeten worden. Maar de ophef is best overtrokken voor politieke doeleinden uiteraard. En ja, dat doen beide kanten.
Get woke, go broke!
pi_204348362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er waren wel wat relletjes, maar iig geen tientallen doden zoals tijdens het door iedereen geadoreerde BLM.

Het was dan ook niet goed ofzo, dat beweer ik niet. Maar wat is er nou helemaal echt gebeurd vergeleken met de andere zaken die Amerika heeft doorgemaakt de laatste jaren?

Ik zeg niet dat er geen onderzoek naar gedaan zou moeten worden. Maar de ophef is best overtrokken voor politieke doeleinden uiteraard. En ja, dat doen beide kanten.
Demonstranten zijn met geweld het hart van de Amerikaanse democratie binnengedrongen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag en het aan de macht houden van Trump.

Dat is wat er is gebeurd.
  woensdag 6 april 2022 @ 13:59:26 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204348363
quote:

[..]

Waar veel mensen de ophef zien is de reden dat die groep daar was. Als een groep mensen het kiezen van de nieuwe president willen verstoren, om te proberen hun president op die positie te krijgen is dat nogal wat. Zeker als die groep opgezweept is op die dag zelf (en de weken er voor) door die president.

Ook nog eens in het land wat zichzelf de grootste/beste democratie van de wereld vindt.
Onikaan ni ov dovah
pi_204348375
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
_O-

Nee, het is een issue in jouw geflipte bubbeltje. Maar goed, het hoort hoe dan ook niet thuis in deze reeks. Het gaat hier over de nasleep van de meest recente presidentsverkiezingen, oftewel de gebeurtenissen van 6/1 en de beschuldigingen van grootschalige verkiezingsfraude.
Wat jij wil Koos, dat jij het geen issue vind betekent niet dat het zelfde geld voor de meerderheid van de Amerikanen die niet zitten te wachten op seksuele indoctrinatie van hun kinderen.
pi_204348386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat het niet besproken mag worden maar ik merk dat het de Amerikanen lang niet zoveel boeit. Dit in tegenstelling tot de economie en seksuele indoctrinatie van kinderen.
pi_204348402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Demonstranten zijn met geweld het hart van de Amerikaanse democratie binnengedrongen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag en het aan de macht houden van Trump.

Het hart van de democratie!!
Kreeg je er rillingen van Koos?
Toen Antifa in het hart van de rechtspraak rotzooi aan het schoppen was klaagde men steen en been dat Trump de “gestapo” op ze afstuurde.
pi_204348409
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat jij wil Koos, dat jij het geen issue vind betekent niet dat het zelfde geld voor de meerderheid van de Amerikanen die niet zitten te wachten op seksuele indoctrinatie van hun kinderen.
By all means, open er een topic over. Het heeft alleen geen ene zak te maken met de nasleep van de laatste verkiezingen.
pi_204348421
quote:

[..]

Wel grappig. Het over "het hart van de Amerikaanse democratie" hebben en er moeite mee hebben dat mensen participeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 april 2022 @ 14:06:00 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348429
quote:

[..]

Wat errug!

Als je er dramatische termen aan gaat verbinden lijkt het idd al snel heel wat. Maar het waren gewoon een paar relschoppers die nauwelijks politieke doelen hadden, beetje rellen, beetje selfies nemen.

Ben ik voorstander? Nee, totaal niet, maar zo dramatisch was het allemaal echt niet :').
Get woke, go broke!
pi_204348443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het hart van de democratie!!
Kreeg je er rillingen van Koos?
Ik schrok er inderdaad van, net zoals ik 'rillingen' zou krijgen wanneer idioten de Tweede Kamer zouden bestormen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag.

quote:
Toen Antifa in het hart van de rechtspraak rotzooi aan het schoppen was klaagde men steen en been dat Trump de “gestapo” op ze afstuurde.
Dus jij vond het prima wat Antifa deed? (heb overigens geen idee op welke gebeurtenis je precies doelt, noch wat ik daar precies mee heb te bouten).
  woensdag 6 april 2022 @ 14:10:57 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348476
Het hart van, rillingen.

Emotie,. prima manier om zaken te bekijken idd :).

Je trapt gewoon in de propaganda die er veel meer van wil maken dan het eigenlijk is. Meer is het niet.

En nogmaals, ja dat doen alle politici, maar je kiest er zelf voor om er in te trappen of niet.

En als jij AOC achternaloopt die beweert er nog nachtmerries van te hebben ondanks dat ze gelogen heeft over dr aanwezigheid, be my guest.
Get woke, go broke!
pi_204348491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat errug!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als je er dramatische termen aan gaat verbinden lijkt het idd al snel heel wat. Maar het waren gewoon een paar relschoppers die nauwelijks politieke doelen hadden, beetje rellen, beetje selfies nemen.

Ben ik voorstander? Nee, totaal niet, maar zo dramatisch was het allemaal echt niet :').
Tsja, als je een valse voorstelling van zaken geeft, lijkt het inderdaad allemaal niet heel erg 'dramatisch'.

woensdag 6 april 2022 @ 14:14:42 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204348511
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd waar men precies op hoopt bij dat er allemaal gaat worden geconcludeerd mbt 6 januari. Wat zouden de Blauwen en hun aanhang nu graag willen zien wat dit betreft?
[..]
Daar zijn al vele twijfelachtige voorbeelden van gepost. Waar ook erg vaak al naar is verwezen. Dit is dus vragen naar de bekende weg.
Er is nog geen enkel voorbeeld van grootschalige fraude aangetoond..
We wachten er nog steeds op.

Enige wat aan de grootschalige fraude naar voren kwam is dat bewijs niet nodig was maar geloof..

En blauwen ik neem aan democraten waar je op duld?
En geen idee we gaan zien wat het onderzoek oplevert.
pi_204348514
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Het hart van, rillingen.

Emotie,. prima manier om zaken te bekijken idd :).

Je trapt gewoon in de propaganda die er veel meer van wil maken dan het eigenlijk is. Meer is het niet.
Of jij trapt in de propaganda van figuren die de indruk willen wekken dat het geen reet voorstelde.

Nogmaals, je kunt het vergelijken met demonstranten die met geweld de Tweede Kamer binnendringen, waarna politici op de vlucht moeten slaan. Ik zie geen reden om daar lichtzinnig over te doen.
  woensdag 6 april 2022 @ 14:15:57 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, als je een valse voorstelling van zaken geeft, lijkt het inderdaad allemaal niet heel erg 'dramatisch'.

[ afbeelding ]
Ik zie geen vuur, alleen wat mensen en een paar die ergens op klimmen.

En nogmaals, ik keur het ook niet goed, het was alleen lang niet zo erg als pilitici die er voordeel bij hebben willen doen overkomen :).
Get woke, go broke!
pi_204348543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik zie geen vuur, alleen wat mensen en een paar die ergens op klimmen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nogmaals, ik keur het ook niet goed, het was alleen lang niet zo erg als pilitici die er voordeel bij hebben willen doen overkomen :).
Deze krant verwoordt het goed:

quote:
But last year there were several thousand protesters willing to use force to disrupt Congress in its constitutional duty to receive and certify the electoral vote. Some went to Washington with that purpose in mind. Others were swept up in the moment’s savagery, led astray by stronger wills with dangerous motives.

The leaders of this group were intent on committing violence, some having planned to do so for weeks. Many wore tactical gear. Some came armed with chemical agents, flagpoles, batons and sticks. They broke through barricades and assaulted approximately 140 police officers, in some cases with an officer’s own shield or gear. They smashed doors and windows, illegally entered the Capitol, ransacked offices and searched for leaders of Congress, and made dire threats about what would happen if they found them.

More than 725 people have been charged so far, and law enforcement is searching for hundreds more suspects who appear on video or social media, some recorded attacking police officers. At least 163 people have pleaded guilty, and 71 have been sentenced. Only one defendant’s charges have been dismissed. Many of the most serious trials have yet to be held, as lawyers prepare defenses or negotiate plea deals.

Bron
  woensdag 6 april 2022 @ 14:17:57 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Of jij trapt in de propaganda van figuren die de indruk willen wekken dat het geen reet voorstelde.

Nogmaals, je kunt het vergelijken met demonstranten die met geweld de Tweede Kamer binnendringen, waarna politici op de vlucht moeten slaan. Ik zie geen reden om daar lichtzinnig over te doen.
Lichtzinnig is heel wat anders dan een coup met de democratie in gevaar.

Er was 0,0 kans dat ze daar sowieso in geslaagd waren,. met een gebouw bezetten ben je niet automatisch de grote leider van de VS hoor. Dan wordt je er gewoon (ja terecht) met geweld weer uitgeknikkerd.

Zou wel lekker zijn, ik loop de 2de kamer binnen en ben de baas *O*.
Get woke, go broke!
pi_204348555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lichtzinnig is heel wat anders dan een coup met de democratie in gevaar.

Er was 0,0 kans dat ze daar sowieso in geslaagd waren,. met een gebouw bezetten ben je niet automatisch de grote leider van de VS hoor. Dan wordt je er gewoon (ja terecht) met geweld weer uitgeknikkerd.

Zou wel lekker zijn, ik loop de 2de kamer binnen en ben de baas *O*.
Waar heb ik het precies gehad over de slagingskans van de bestorming?
  woensdag 6 april 2022 @ 14:20:20 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waar heb ik het precies gehad over de slagingskans van de bestorming?
Als het geen coup in het hart van de democratie kan veroorzaken, dan was het geen coup in het hart van de democratie :7.
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 14:21:04 #36
3928 Ulx
pi_204348576
quote:

[..]

Tientallen? Duizenden doden! Hordes brandschattende en plunderende negers liepen kinderen verkrachtend door de restanten van steden waar BLM napalmbommen had laten afgaan! En de MSM weigert er ook maar iets over te schrijven!
Zo is het toch? Of niet? Ga jij het toch niet ontkennen?
pi_204348613
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als het geen coup in het hart van de democratie kan veroorzaken, dan was het geen coup in het hart van de democratie :7.
Waar heb ik het woord 'coup' gebruikt?

Ik schreef dat demonstranten met geweld het Capitool binnendrongen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag. Een feitelijke beschrijving van de gebeurtenissen.

Dat zij hun doel niet bereikten, doet niet ter zake. Het beramen van een aanslag is ook strafbaar, je wordt niet pas vervolgd als je in je opzet bent geslaagd.
  woensdag 6 april 2022 @ 14:27:00 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348646
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waar heb ik het woord 'coup' gebruikt?

Ik schreef dat demonstranten met geweld het Capitool binnendrongen, met als doel het ongedaan maken van de verkiezingsuitslag. Een feitelijke beschrijving van de gebeurtenissen.

Dat zij hun doel niet bereikten, doet niet ter zake. Het beramen van een aanslag is ook strafbaar, je wordt niet pas vervolgd als je in je opzet bent geslaagd.
En ik ontken ook nergens dat het fout was. Ik ben alleen van mening dat het hele incident enorm wordt opgeblazen.

En dat is puur voor politieke motieven, iets waarvan ik ook al gezegd heb dat het van beide kanten komt.

Het is gewoon een politieke stok om mee te slaan, meer niet.
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 14:32:46 #39
3928 Ulx
pi_204348723
Ach, Ginni Thomas werkte voor Repedocan Roy Moore. Benieuwd wat Clarence Thomas voor perverse hobby's heeft, want het begint nu wel heel erg op te vallen.

twitter
pi_204348737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En ik ontken ook nergens dat het fout was. Ik ben alleen van mening dat het hele incident enorm wordt opgeblazen.

En dat is puur voor politieke motieven, iets waarvan ik ook al gezegd heb dat het van beide kanten komt.

Het is gewoon een politieke stok om mee te slaan, meer niet.
Het is inmiddels duidelijk dat Trump en zijn cronies een twijfelachtige rol hebben gespeeld bij de totstandkoming van de gebeurtenissen van 6/1. Het is wenselijk en noodzakelijk dat inzichtelijk wordt gemaakt welke mate van verantwoordelijkheid zij dragen.

Jij noemt dat een 'politieke stok om mee te slaan'. Maar als Trump en zijn aanhangers zich gewoon hadden neergelegd bij de verkiezingswinst van Biden, was die stok er nooit geweest.
  woensdag 6 april 2022 @ 14:43:18 #41
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204348860
Misschien zou er ook eens gekeken moeten worden naar de rol van bepaalde vooraanstaande Democratische politici en hun cronies bij het aanwakkeren van de rellen van twee jaar terug. Maar dat zal wel niet gebeuren.
pi_204348966
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:43 schreef HowardRoark het volgende:
Misschien zou er ook eens gekeken moeten worden naar de rol van bepaalde vooraanstaande Democratische politici en hun cronies bij het aanwakkeren van de rellen van twee jaar terug. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Als daar reden toe is, lijkt mij daar niets mis mee.

Maar dat verandert natuurlijk niets aan de mogelijk rol die Trump en zijn cronies hebben gespeeld bij de bestorming van het Capitool (overigens is het uitgesloten dat de oud-president hiervoor wordt vervolgd, maar dat terzijde).
  Overall beste user 2022 woensdag 6 april 2022 @ 14:57:04 #43
3928 Ulx
pi_204349001
Nu Kushner & Trump zijn gehoord door de J6C is de vraag natuurlijk: Wie zijn allemaal door die twee voor de bus geschopt? Miller en Bannon weet ik wel zeker, maar wie nog meer?
pi_204349044
quote:
Verandert dat de feiten tijdens de bestorming op 6/1?
pi_204351747
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 15:01 schreef The_End het volgende:

[..]
Verandert dat de feiten tijdens de bestorming op 6/1?
Volgens mij was dat een tekstboek voorbeeld van een whataboutisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2022 19:23:21 ]
pi_204351796
quote:
Nee, in die afleidingsmanoeuvre trapt niemand.
pi_204353886
Verschillende aangeklaagde J6 opstandelingen zitten nu zonder advocaat, hij is geroyeerd. Typisch weer ...

twitter

twitter

En Bannon's kolderieke argument om zijn dagvaarding te negeren is door de rechter afgewezen:

twitter

Dat wist hij zelf natuurlijk ook wel, het doel was vertragen ....

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 06-04-2022 23:13:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204354868
twitter

RIP
  woensdag 6 april 2022 @ 23:17:45 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204354993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tientallen? Duizenden doden! Hordes brandschattende en plunderende negers liepen kinderen verkrachtend door de restanten van steden waar BLM napalmbommen had laten afgaan! En de MSM weigert er ook maar iets over te schrijven!
Zo is het toch? Of niet? Ga jij het toch niet ontkennen?
Hoe weet jij het dan was je er bij?
pi_204354998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
RIP
Inhoudelijke kritiek op Biden was zeker weer te moeilijk voor je? :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204355056
Nog zo'n licht:

twitter
pi_204355347
twitter
pi_204355368
En onder rechters heb je natuurlijk ook 'anders'-denkenden:

twitter
pi_204355390
twitter

quote:
In an August 27, 2020, email to a teacher, Littlejohn stated, in part, "This has been an incredibly difficult situation for our family and her father and I are trying to be as supportive as we can. She is currently identifying as non-binary.

She would like to go by the new name [redacted] and prefers the pronouns they/them. We have not changed her name at home yet, but I told her if she wants to go by the name [redacted] with her teachers, I won't stop her."

The teacher thanked Littlejohn and asked if she should share with other teachers.
Littlejohn explained it was difficult and confusing, and went on to write, "Whatever you think is best or [redacted] can handle it herself."

In another email the same day, Littlejohn told the teacher, "This gender situation has thrown us for a loop. I sincerely appreciate your support. I'm going to let her take the lead on this."
Nou wat een 'schrikbarende' ontwikkeling was dat op die school! :')

Maar natuurlijk wel een mooie aanleiding voor de DeSantis om doortastend op te treden en er een homofobe wet met veel bombarie doorheen te jassen. Doet het reuze goed bij het geindoctrineerde bekrompen conservatieve MAGA-volgvolk :Y

Het is ook niet alsof DeSantis niet van de feiten op de hoogte was maar die verkopen een stuk minder goed :{w

Gewoon een leugen keer op keer herhalen. Het lijkt Trump wel :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 07-04-2022 03:02:53 ]
pi_204355424
twitter

Ted Cruz komt hier goed uit de verf en uiteraard heeft hij hier volkomen gelijk.
pi_204355566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 03:16 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ted Cruz komt hier goed uit de verf en uiteraard heeft hij hier volkomen gelijk.
Uiteraard want hij spreekt de magische woorden RADICAL LEFT! en MOST EXTREME! uit :D

quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kreeg je er rillingen van Koos Chivaz?
Deze vind je dan vast ook helemaal geweldig *O*

twitter

:')

Wat vind je trouwens van dat verhaal van de fam. Littlejohn waar je zo verontwaardigd over deed? :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 07-04-2022 05:07:39 ]
pi_204355570
Oh ja dit werd groots aangekondigd bij Steve Bannon *O*

twitter

'It's gonna be wild!' ook, dat klinkt wel heel erg bekend :{w

twitter

'Jesus loves the little children! Repent! Disney is not the parent!' O-)

Totaal niet geindoctrineerd hoor. Welnee dat doen alleen de Radical Left en de Most Extreme! _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 07-04-2022 05:03:04 ]
pi_204355592
Wie postte er trouwens laatst ook weer dat je in BNW vooral bereid moest zijn om 'buiten de box' te denken? O-)

Wel een verhelderend artikel en ook waarom Ted Cruz er uiteraard volkomen naast zit. Niet dat hij dat niet weet maar zo trekt hij nu eenmaal stemmen :{w

twitter

quote:
Scientists, gender law scholars and philosophers of biology said Jackson's response was commendable, though perhaps misleading. It's useful, they say, that Jackson suggested science could help answer Blackburn's question, but they note that a competent biologist would not be able to offer a definitive answer either. Scientists agree there is no sufficient way to clearly define what makes someone a woman, and with billions of women on the planet, there is much variation.

"I don't want to see this question punted to biology as if science can offer a simple, definitive answer," said Rebecca Jordan-Young, a scientist and gender studies scholar at Barnard College whose work explores the relationships between science and the social hierarchies of gender and sexuality. "The rest of her answer was more interesting and important. She said 'as a judge, what I do is I address disputes. If there's a dispute about a definition, people make arguments, and I look at the law, and I decide.' In other words, she said context matters - which is true in both biology and society. I think that's a pretty good answer for a judge."

[ Bericht 43% gewijzigd door Kijkertje op 07-04-2022 05:27:40 ]
pi_204355610
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 05:17 schreef Kijkertje het volgende:
Wie postte er trouwens laatst ook weer dat je in BNW vooral bereid moest zijn om 'buiten de box' te denken? O-)

Wel een verhelderend artikel en ook waarom Ted Cruz er uiteraard volkomen naast zit. Niet dat hij dat niet weet maar zo trekt hij nu eenmaal stemmen :{w

[ twitter ]
[..]

Ah, ThE sIEnCe11!!!
pi_204355612
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 04:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Uiteraard want hij spreekt de magische woorden RADICAL LEFT! en MOST EXTREME! uit :D
[..]
Deze vind je dan vast ook helemaal geweldig *O*

[ twitter ]
:')

Wat vind je trouwens van dat verhaal van de fam. Littlejohn waar je zo verontwaardigd over deed? :)
Trump JR heeft hier natuurlijk volkomen gelijk, en we zullen het inderdaad zien hoe veel gelijk hij zal krijgen in November.
  Overall beste user 2022 donderdag 7 april 2022 @ 10:08:25 #61
3928 Ulx
pi_204356620
Ik wist dat ik al die grooming verhalen ergens van kende. 24 jaar terug stond dat ook al in de krant!

1998 Homosexual-Recruitment Drive Nearing Goal
pi_204356672
Ik zie dat zelfs Daniel Dale weer eens uit de kast worden getrokken. Dat is opmerkelijk. Die is sinds dat Trump geen president meer is bijna een beetje persona non grata geworden bij de media.
quote:
81s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Inhoudelijke kritiek op Biden was zeker weer te moeilijk voor je? :')
Het blijft een gevoelig punt, kritiek aan het adres van Biden. Meid toch, trek het je niet zo aan. We weten allemaal hoe hartstochtelijk jij elke nacht de Democraten aanmoedigt, maar er zullen natuurlijk altijd mensen blijven die de daadwerkelijke aard van deze politieke partij opmerken en durven te benoemen. Ik denk dat je dat als helder licht en onderdeel van het radicaal progressieve Blauwe volgvolk, het beste maar gewoon kunt negeren. Zulk dissent zal er altijd blijven.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 03:16 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het blijft ook opmerkelijk om te zien dat Biden per se een zwarte vrouw wilde benoemen. Maar deze zwarte vrouw kan zelf niet eens definiëren wat een vrouw is.
pi_204357462
Obamacare is weer terug hoor!

twitter

De tactiek van democraten/linkse partijen ook hier in Europa.
Sloop de economie en maak burgers afhankelijk van global income of bijstand, daarna de "goedheiligman" gaan spelen en burgers afhankelijk houden met cadeautjes zoals telefoons zodat ze op je blijven stemmen.

Vieze spelletjes spelen die linkse wappies.
Oboemafone!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204357544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:24 schreef epicbeardman het volgende:

[ twitter ]
Sloop de economie en maak burgers afhankelijk van global income of bijstand, daarna de "goedheiligman" gaan spelen en burgers afhankelijk houden met cadeautjes zoals telefoons zodat ze op je blijven stemmen.

Oboemafone!
Misschien heb ik het fout, maar ik dacht dat we hier een afname hadden in het aantal mensen in de bijstand.
Die krijgen hier overigens ook gratis spullen, zoals laptops.
Maar of die daardoor loyaal worden aan links?
Meesten in mijn omgeving die in een lage sociale klasse zitten stemmen op FVD of PVV.
pi_204357664
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Misschien heb ik het fout, maar ik dacht dat we hier een afname hadden in het aantal mensen in de bijstand.
Die krijgen hier overigens ook gratis spullen, zoals laptops.
Maar of die daardoor loyaal worden aan links?
Meesten in mijn omgeving die in een lage sociale klasse zitten stemmen op FVD of PVV.
Rechtse stemmers werken gewoon, linkse hippie mensen kiezen kansloze opleidingen waarmee ze niet aan een baan komen. Kunstacademie ect, huilen over hun studieschuld omdat ze 10 nutteloze opleidingen niet hebben afgerond.
Kijk naar al die krakers, allemaal links tuig van de richel.
Kijk naar extension rebellion, allemaal links werkloos tuig.

Kijk naar de democratische safe heavens waar gratis drugs wordt uitgedeeld in Amerika zoals Portland, allemaal linkse antifa mensen.
Plus we hebben het niet hier over Nederland.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204357691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Rechtse stemmers werken gewoon, linkse hippie mensen kiezen kansloze opleidingen waarmee ze niet aan een baan komen. Kunstacademie ect, huilen over hun studieschuld omdat ze 10 nutteloze opleidingen niet hebben afgerond.
Kijk naar al die krakers, allemaal links tuig van de riggel.

Kijk naar de democratische safe heavens waar gratis drugs wordt uitgedeeld in Amerika zoals Portland, allemaal linkse antifa mensen.
Maar nu noem je een groep die sowieso links was. Niet een groep die links sterker maakt doordat ze cadeaus krijgen.
pi_204357696
quote:

[..]

Er zijn zowel linkse als rechtse uitkeringstrekkers, beste jongen.
pi_204357829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Er zijn zowel linkse als rechtse uitkeringstrekkers, beste jongen.
Dat ontken ik ook niet, maar het alom bekend dat linkse stemmers helemaal foxwild worden van basisinkomen.
Democraten gebruiken deze zwakheid om simpele stemmers te winnen, destijds een zwarte president vooruit schuiven die ook alleen maar een marionet was. Met valse beloftes dat Obama het beter zou maken voor de zwarten.

Nou maar geen enkele zwarte inwoner is beter geworden van de 8 jaar Obama en Biden, anders waren de BLM protesten er niet geweest paar jaar later.

Veel Amerikanen kunnen niet rondkomen op dit moment, maar Biden zet de grenzen open en geeft illegalen een welcome package inclusief telefoon, geld en manieren om rond te reizen.
pi_204357834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:24 schreef epicbeardman het volgende:

[ twitter ]

Oboemafone!
Tja, de Blauwen zijn dol op illegale migranten. Men ziet in elke nieuwe migrant en toekomstige Blauwe stemmer. Niet voor niets zijn alle migranten ook van kleur, dit sluit perfect aan op de intersectionele identiteitspolitiek van de Democraten.
quote:

[..]

Plus we hebben het niet hier over Nederland.
Hier zit een kern van waarheid in, maar het is in Nederland niet dusdanig zwart wit denk ik. Vooral jonge linksgeoriënteerden zijn vaak hoogopgeleid, volgens mij zijn GroenLinks en D66 de partijen met de meeste hoogopgeleide stemmers. Maar Links is inderdaad erg goed in het huilen over studieschuld (die ze zelf hebben opgebouwd) en het koesteren van wrok jegens mensen die financieel wél succesvol zijn.
pi_204357872
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat ontken ik ook niet, maar het alom bekend dat linkse stemmers helemaal foxwild worden van basisinkomen.
Democraten gebruiken deze zwakheid om simpele stemmers te winnen, destijds een zwarte president vooruit schuiven die ook alleen maar een marionet was. Met valse beloftes dat Obama het beter zou maken voor de zwarten.

Nou maar geen enkele zwarte inwoner is beter geworden van de 8 jaar Obama en Biden, anders waren de BLM protesten er niet geweest paar jaar later.

Veel Amerikanen kunnen niet rondkomen op dit moment, maar Biden zet de grenzen open en geeft illegalen een welcome package inclusief telefoon, geld en manieren om rond te reizen.
Dat veel Amerikanen niet rond kunnen komen komt puur door het regeringsbeleid. Er is meer dan genoeg geld in de VS om iedereen een normaal bestaan te geven.

En met een zwarte president los je systemisch racisme niet op. Dat is een heel langzaam proces dat decennia lang gaat duren en ongetwijfeld nog wel een paar keer tot uitspattingen als blm gaat leiden.
Had Obama meer kunnen doen in 8 jaar tijd?
Wellicht, maar het kan niet van 1 persoon afhangen. Het volk moet zelf ook verandering willen.
En Obama had niet 8 jaar lang meerderheid in beide kamers.
pi_204357893
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat veel Amerikanen niet rond kunnen komen komt puur door het regeringsbeleid. Er is meer dan genoeg geld in de VS om iedereen een normaal bestaan te geven.

En met een zwarte president los je systemisch racisme niet op. Dat is een heel langzaam proces dat decennia lang gaat duren en ongetwijfeld nog wel een paar keer tot uitspattingen als blm gaat leiden.
Had Obama meer kunnen doen in 8 jaar tijd?
Wellicht, maar het kan niet van 1 persoon afhangen. Het volk moet zelf ook verandering willen.
En Obama had niet 8 jaar lang meerderheid in beide kamers.
'Systemisch racisme'? Hoe zit er dat er precies uit? En mensen een bestaan geven? Mensen moet dat voor zichzelf zien te creëren.
pi_204358080
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Systemisch racisme'? Hoe zit er dat er precies uit?
Ik geloof niet dat jij onbekend bent met die term

quote:
En mensen een bestaan geven? Mensen moet dat voor zichzelf zien te creëren.
Dat was 100.000 jaar geleden misschien het geval, maar tegenwoordig leven we in een samenleving, waarbij we gezamenlijk ervoor zorgen dat we elk een normaal bestaan kunnen opbouwen.
pi_204358285
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:21 schreef Wantie het volgende:
Ik geloof niet dat jij onbekend bent met die term
'Systemisch racisme' is eigenlijk een nieuw term. Ik heb wel gehoord van 'institutioneel racisme' of 'systematisch racisme'. Twee concepten die stellen dat een hele maatschappij is ingericht om bepaalde mensen op basis van hun huidskleur of wel structureel voor te trekken of wel structureel te benadelen. Iets dat in de westerse wereld natuurlijk gelukkig niet meer bestaat en simpelweg een product is van de verbeelding van sommige radicale activisten.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:21 schreef Wantie het volgende:
Dat was 100.000 jaar geleden misschien het geval, maar tegenwoordig leven we in een samenleving, waarbij we gezamenlijk ervoor zorgen dat we elk een normaal bestaan kunnen opbouwen.
Nee hoor, mensen zijn autonome individuen. Er is geen verplichting buiten jezelf en wellicht familie en vrienden. Mensen moeten zelf een normaal bestaan opbouwen en dit kunnen het overgrote deel van de mensen ook.
pi_204358509
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Systemisch racisme' is eigenlijk een nieuw term. Ik heb wel gehoord van 'institutioneel racisme' of 'systematisch racisme'. Twee concepten die stellen dat een hele maatschappij is ingericht om bepaalde mensen op basis van hun huidskleur of wel structureel voor te trekken of wel structureel te benadelen. Iets dat in de westerse wereld natuurlijk gelukkig niet meer bestaat en simpelweg een product is van de verbeelding van sommige radicale activisten.
[..]
Nee hoor, mensen zijn autonome individuen. Er is geen verplichting buiten jezelf en wellicht familie en vrienden. Mensen moeten zelf een normaal bestaan opbouwen en dit kunnen het overgrote deel van de mensen ook.
Mka, da's niet waar, vrijwel alles waar je gebruik van maakt om je bestaan op te bouwen komt voort uit wat de samenleving je biedt.
Het is niet zo dat jij of ik alles geheel zelf en vanaf 0 opbouwen. En daarbij maakt het nog een verschil uit in welke of welk deel van die samenleving je wordt geboren of opgroeit met betrekking tot je mogelijkheden om een bepaald bestaansleven op te bouwen.
Uiteraard heb je daarin ook een eigen taak en verantwoordelijkheid.

Verder weet je dus wat systemisch racisme inhoudt.

Dat is inderdaad gelukkig bijna weg, dankzij datgene dat met het vieze woord 'progressie' wordt benoemd.
  Overall beste user 2022 donderdag 7 april 2022 @ 13:21:28 #75
3928 Ulx
pi_204358767
Snowflake rent naar de politie -dezelfde politie die van haar de tering kon krijgen na 6 januari- omdat iemand zijn mening uit.

twitter

Al die rechtse figuren zijn huilebalken.
  donderdag 7 april 2022 @ 13:23:37 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204358786
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Systemisch racisme' is eigenlijk een nieuw term. Ik heb wel gehoord van 'institutioneel racisme' of 'systematisch racisme'.
Nooit gehoord van systemic racism? Dat komt met enige regelmaat aan bod in deze reeks.
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 donderdag 7 april 2022 @ 13:30:32 #77
3928 Ulx
pi_204358856
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 10:16 schreef HowardRoark het volgende:

Het blijft ook opmerkelijk om te zien dat Biden per se een zwarte vrouw wilde benoemen. Maar deze zwarte vrouw kan zelf niet eens definiëren wat een vrouw is.
Maar de GOP man die het haar vroeg kon zelf de vraag ook niet beantwoorden. Hij mompelde iets over een baarmoeder, maar toen hem werd gevraagd hoe een wezen waarvan de baarmoeder is verwijderd ,wegens medische noodzaak, genoemd dient te worden rende hij angstig weg.
  donderdag 7 april 2022 @ 13:37:23 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204358946
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 10:16 schreef HowardRoark het volgende:

...
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 05:17 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
[..]

Onikaan ni ov dovah
pi_204359033
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mka, da's niet waar, vrijwel alles waar je gebruik van maakt om je bestaan op te bouwen komt voort uit wat de samenleving je biedt.
Het is niet zo dat jij of ik alles geheel zelf en vanaf 0 opbouwen. En daarbij maakt het nog een verschil uit in welke of welk deel van die samenleving je wordt geboren of opgroeit met betrekking tot je mogelijkheden om een bepaald bestaansleven op te bouwen.
Uiteraard heb je daarin ook een eigen taak en verantwoordelijkheid.

Verder weet je dus wat systemisch racisme inhoudt.

Dat is inderdaad gelukkig bijna weg, dankzij datgene dat met het vieze woord 'progressie' wordt benoemd.
En dergelijke verschillen zul je altijd houden. Ik begrijp niet wat daar zo erg aan is. Als jij kinderen zou hebben en jij en je partner hebben een goede financiële situatie gecreëerd, dit waar bijvoorbeeld een vriendin van jou met kinderen dit een stuk minder heeft, zul je verschillen krijgen. Die verschillen zijn normaal en hoeven niet te worden gecorrigeerd. Anders kunnen we net zo goed direct communisme implementeren zodat iedereen min of meer hetzelfde heeft. Het blijft opvallend dat veel linksgeoriënteerden altijd zo jaloers kijken naar wat anderen op het bordje hebben liggen.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar de GOP man die het haar vroeg kon zelf de vraag ook niet beantwoorden. Hij mompelde iets over een baarmoeder, maar toen hem werd gevraagd hoe een wezen waarvan de baarmoeder is verwijderd ,wegens medische noodzaak, genoemd dient te worden rende hij angstig weg.
Dat is dan natuurlijk onkunde ten top. Een vrouw kan worden herkend aan de biologische primaire en secundaire geslachtskenmerken en anders kunnen chromosomen uitsluiten geven. Dit is toch geen al te lastige materie.
  donderdag 7 april 2022 @ 13:48:20 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204359056
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:45 schreef HowardRoark het volgende:

...
Dat is dan natuurlijk onkunde ten top. Een vrouw kan worden herkend aan de biologische primaire en secundaire geslachtskenmerken en anders kunnen chromosomen uitsluiten geven. Dit is toch geen al te lastige materie.
De twee individuen uit mijn voorbeeld van eerder, zijn die man of vrouw?
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 donderdag 7 april 2022 @ 13:49:19 #81
3928 Ulx
pi_204359067
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dergelijke verschillen zul je altijd houden. Ik begrijp niet wat daar zo erg aan is. Als jij kinderen zou hebben en jij en je partner hebben een goede financiële situatie gecreëerd, dit waar bijvoorbeeld een vriendin van jou met kinderen dit een stuk minder heeft, zul je verschillen krijgen. Die verschillen zijn normaal en hoeven niet te worden gecorrigeerd. Anders kunnen we net zo goed direct communisme implementeren zodat iedereen min of meer hetzelfde heeft. Het blijft opvallend dat veel linksgeoriënteerden altijd zo jaloers kijken naar wat anderen op het bordje hebben liggen.
[..]
En hoe zit het met vrouwen met het Turner syndroom?
pi_204359116
Misschien had Brown Jackson een voorbeeld moeten nemen aan Marjorie Taylor Greene en moeten antwoorden dat een vrouw afkomstig is uit de ribbenkast van Adam.
  donderdag 7 april 2022 @ 14:01:23 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204359147
twitter

Blijkbaar is " ik werd gewoon binnengelaten door een agent" een geloofwaardig argument. En is dus bevestigd door USCP.

Met je aanval op het hart van de democratie B-).
Get woke, go broke!
pi_204359175
Wie hier is bekend met het boek '' the last president'' ?

quote:
In 2017, many began to notice similarities between the characters in this book and the Trump family.

The book was thought to be a hoax at first but was confirmed to be authentic based upon the inclusion of them in the Library of Congress.
Een korte omschrijving:

quote:
1900, or The Last President, by INGERSOLL LOCKWOOD, is a surrealistic 1896 novel, where Americans are protesting a corrupt election process while the president's hometown of New York City is fearing the collapse of the republic after the transition of presidential power.
De hero van het verhaal heet Baron Trump^^

quote:
The Book "The Last President" starts with a scene from a panicked New York on Nov 3rd.

The book describes it as a state of uproar after an election of an enormously opposed outsider candidate rises in the race towards presidency.

This sounds familiar so far, doesn't it?
quote:
The people of New York City were protesting "a corrupt and unethical election process."

Mobs of vast size organized under the lead of anarchists and socialists who threatened to plunder the houses of the rich who've wronged and opposed them for so many years.

Also familiar...

Maar er is meer!

quote:
It goes on to say "the '5th Avenue Hotel' would be the first to feel the fury of the mob."

Donald Trump also has a hotel which is located exactly on 5th Avenue in New York.

It gets even more bizarre...
En meer!

quote:
The book goes on to describe the address of the hotel, it says "The 22nd down Broadway, the 7th down Madison Avenue."

The 22nd down Broadway is exactly Trump International Hotel.

The 7th down Madison Avenue is the Trump Tower

Dit is slechts het tipje van het ijsberg. Hoe meer je het verhaal induikt des te meer bizar het word . Mijn post is meer bedoelt om interesse op te wekken maar je zou er een hele thread aan kunnen wijden

Er zijn vele pogingen gedaan om het werk te ontkrachten maar als zelfs snopes zegt dat de claims in de boek
''mostly true'' zijn dan ben je zelfs als sceptici verplicht om het werk serieus te nemen

Hier is de snopes link: https://www.snopes.com/fa(...)underground-journey/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204359259
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Blijkbaar is " ik werd gewoon binnengelaten door een agent" een geloofwaardig argument. En is dus bevestigd door USCP.

Het een sluit het ander hier niet uit natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204359272
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een korte omschrijving:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]

Maar er is meer!
[..]
En meer!

[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]

Dit is slechts het tipje van het ijsberg. Hoe meer je het verhaal induikt des te meer bizar het word . Mijn post is meer bedoelt om interesse op te wekken maar je zou er een hele thread aan kunnen wijden

Er zijn vele pogingen gedaan om het werk te ontkrachten maar als zelfs snopes zegt dat de claims in de boek
''mostly true'' zijn dan ben je zelfs als sceptici verplicht om het werk serieus te nemen

Snopes claimt alleen dat dit boek uit die periode komt volgens mij, ik zou ook niet weten waarom ze een boek uit 1896 zouden gaan factchecken.
pi_204359319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
En hoe zit het met vrouwen met het Turner syndroom?
Dat is een aangeboren afwijking, net zoals Klinefelter bij mannen.
  Overall beste user 2022 donderdag 7 april 2022 @ 14:24:23 #88
3928 Ulx
pi_204359320
Handig lijstje.

twitter

"Protect a 3 year old, marry a 12 year old."
  Overall beste user 2022 donderdag 7 april 2022 @ 14:27:33 #89
3928 Ulx
pi_204359342
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een aangeboren afwijking, net zoals Klinefelter bij mannen.
Dus moet in de definitie worden opgenomen. Want anders gaat men nog naar het verkeerde toilet, en dat moet koste wat kost voorkomen worden.
Anyway, maak maar even een definitie van vrouw met al dit soort uitzonderingen erbij.
pi_204359383
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dus moet in de definitie worden opgenomen. Want anders gaat men nog naar het verkeerde toilet, en dat moet koste wat kost voorkomen worden.
Anyway, maak maar even een definitie van vrouw met al dit soort uitzonderingen erbij.
Hihi, nee hoor, dat is niet nodig. Het woord zegt het al: afwijking. Een afwijking van wat normaal is. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die worden geboren met een afwijking aan een van hun voeten en één teen te veel of te weinig hebben. Maar dit wil ook niet zeggen dat het aantal tenen bij de mens een spectrum is. En als iemand vraagt 'hoeveel tenen heeft een mens?' dat dit een onmogelijk te beantwoorden vraag is.
pi_204359643
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Je begrijpt niet zo goed wat er bedoeld wordt met die aanval op het hart van de democratie is het wel? :D

Je denkt dat het oordeel van één rechter over het gedrag van één individu dat bepaalt?
pi_204359695

LoL! Crackjunk familie Biden's laptop gaat nog meer hele foute plaatjes opleveren en videos.
Nog meer foto's van minderjarigen en Hunter Biden?

Enge pedos! Papa Biden kan zelfs niet van kinderen(en zijn kleindochters/nichtjes) afblijven op TV.. oef oef oef.

quote:
Hunter Biden ‘Laptop From Hell’ Whistleblower Reveals 450 Gigabytes of DELETED Material Will Be Released Soon – Including Over 80,000 NEVER BEFORE SEEN Images and Videos
https://www.dailymail.co.(...)led-Switzerland.html

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 07-04-2022 15:14:14 ]
  donderdag 7 april 2022 @ 15:30:19 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204359900
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, nee hoor, dat is niet nodig. Het woord zegt het al: afwijking. Een afwijking van wat normaal is. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die worden geboren met een afwijking aan een van hun voeten en één teen te veel of te weinig hebben. Maar dit wil ook niet zeggen dat het aantal tenen bij de mens een spectrum is. En als iemand vraagt 'hoeveel tenen heeft een mens?' dat dit een onmogelijk te beantwoorden vraag is.
Dat is nou net wat het wel betekend :D Er is een range aan antwoorden mogelijk op de vraag 'hoeveel tenen heeft een mens?". De meeste hebben er tien, maar niet allemaal. Net zoals de meeste mensen relatief duidelijk man of vrouw zijn, maar niet allemaal. Mensen denken graag in hokjes, ook als dat niet altijd even goed past bij de realiteit.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 april 2022 @ 15:31:04 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204359915
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je begrijpt niet zo goed wat er bedoeld wordt met die aanval op het hart van de democratie is het wel? :D

Je denkt dat het oordeel van één rechter over het gedrag van één individu dat bepaalt?
Je snapt het niet, want ik zeg dat posts :').

Nee, dat denk ik niet, maar het geeft wel aan hoe enorm erg het allemaal was, je werd gewoon binnengelaten door de politie. Dan zal het allemaal wel meevallen he?

Voor de altijd broodnodige zekerheid, dit wil nog steeds niet zeggen dat er helemaal niets is gebeurd of dat ik het goedkeur ofzo. Alleen dat er zwaar overtrokken op gereageerd werd en wordt.
Get woke, go broke!
pi_204360014
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

'Aanval op de democratie' of 'de democratie is in gevaar' is binnen progressieve kringen Newspeak voor: 'een rechts en conservatieve partij heeft gewonnen'.

Dat zagen we een paar dagen terug weer in Hongarije, Orbán wint en oh jee ineens is het niet meer eerlijk en is de democratie daar in gevaar. Een democratie werkt natuurlijk alleen écht goed als links(-liberale) en progressieve partijen op structurele basis winnen.
pi_204360173
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Snopes claimt alleen dat dit boek uit die periode komt volgens mij, ik zou ook niet weten waarom ze een boek uit 1896 zouden gaan factchecken.
Snopes oordeel klonk ongeveer als volgt: Ja de overeenkomsten tussen het boek en Donald Trump zijn creepy te noemen, maar timetraveling bestaat niet. Om die reden is ons oordeel: gedeeltelijk waar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204360228
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Snopes oordeel klonk ongeveer als volgt: Ja de overeenkomsten tussen het boek en Donald Trump zijn creepy te noemen, maar timetraveling bestaat niet. Om die reden is ons oordeel: gedeeltelijk waar
De claim die ze checken staat gewoon bovenaan het artikel:

Claim
Author Ingersoll Lockwood wrote the books "Baron Trump's Marvelous Underground Journey" and "1900: or, The Last President" in the 1890s.

Dat klopt ook gewoon. Wel is het zo dat sommige claims, zoals dat de hoofdpersoon Baron heet, niet kloppen. Niet alles wat in dat Newsweek-artikel staat dat ze checken klopt dus.
pi_204360609
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een korte omschrijving:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]

Maar er is meer!
[..]
En meer!

[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]

Ik hou van BNW-waardige posts in BNW.
  Overall beste user 2022 donderdag 7 april 2022 @ 16:57:48 #99
3928 Ulx
pi_204360905
Het zou slordig zijn als staatsgeheimen bij de Russen terecht zijn gekomen.

twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 7 april 2022 @ 17:24:26 #100
3928 Ulx
pi_204361198
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')