abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204350450
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mooie van beelden is dat er gemakkelijk een eigen draai aan te geven is..
Welke draai zou jij aan die beelden geven?
pi_204350513
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, maar is dat zo schokkend? Ik zie wat militairen onbeholpen bezig zijn.

Denk dat het makkelijker was om de lichamen op een stuk plastic te rollen en dan in te wikkelen en met twee man op te tillen, maar ik zou ook niet direct een ontbindend lichaam op m'n schouders tillen. Sowieso best lastig om zo'n lappenpop van 70-90 kilo te verplaatsen.
Het zal je vader maar zijn die dood op straat ligt, en er komen mensen langs die een lang stuk touw aan zijn been binden en zijn lichaam zonder enig gevoel voor respect een eind over het asfalt slepen. :{w
  woensdag 6 april 2022 @ 17:31:51 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204350556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:27 schreef Nia het volgende:

[..]
Het zal je vader maar zijn die dood op straat ligt, en er komen mensen langs die een lang stuk touw aan zijn been binden en zijn lichaam zonder enig gevoel voor respect een eind over het asfalt slepen. :{w
Nee, laten liggen is veel beter? Ik had het zelf ook anders aangepakt hoor, maar het is voor jou en mij nogal makkelijk praten. Verder zal de woede van de mensen zich vooral richten op diegenen die er verantwoordelijk voor zijn dat er in de eerste plaats dode burgers op straat liggen en dat zijn niet de soldaten die je nu bezig ziet...
Huilen dan.
  woensdag 6 april 2022 @ 17:33:48 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204350573
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:11 schreef Poem_ het volgende:
Maar volgens Dejannn ligt dat wat anders en trap je te gemakkelijk in propaganda-verhaaltjes als je aanneemt dat de gebeurtenissen in Bucha waar zijn.
Jij had in eerste instantie dit geplaatst:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Schofterig, hoe mensen wat er in Bucha is gebeurd proberen toe te schrijven aan Oekraïne. Het is klakkeloos overgenomen uit het propagandaboekje van Rusland.
Waar je dus het beeld creëert alsof dit allemaal al volledig bewezen de schuld is van Rusland. Maar dat laat je er nu even tussenuit om heel selectief met wat quotes een vertekend beeld te creëren. Daarnaast stel ik ook niet dat bepaalde media objectief en onafhankelijk zijn, iets dat jij wel deed.
quote:
Maar volgens Dejannn ligt dat wat anders en trap je te gemakkelijk in propaganda-verhaaltjes als je aanneemt dat de gebeurtenissen in Bucha waar zijn.
Een Dejannnn?
quote:
Natuurlijk wel, je roept maar gewoon wat om iets te kunnen roepen.
Nee hoor, maar ik begrijp dat het makkelijker is om dissidente meningen maar als dusdanig af te schilderen. Daar ben je immers heel goed in. Dat hebben we met de terugkerende discussie omtrent het zogenaamde 'gender' ook gezien. Alles wat afwijkt van jouw mening is vermeende 'transhaat'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204350588
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee, laten liggen is veel beter? Ik had het zelf ook anders aangepakt hoor, maar het is voor jou en mij nogal makkelijk praten. Verder zal de woede van de mensen zich vooral richten op diegenen die er verantwoordelijk voor zijn dat er in de eerste plaats dode burgers op straat liggen en dat zijn niet de soldaten die je nu bezig ziet...
Laten we het er maar op houden dat een oorlog het beest in de mens losmaakt.
  woensdag 6 april 2022 @ 17:38:27 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204350607
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:33 schreef HowardRoark het volgende:

Een Dejannnn?

Een boze geest uit het verleden die FOK! toch niet helemaal achter zich heeft kunnen laten en hier nog geregeld rondspookt. Jij kent hem goed.
Huilen dan.
pi_204350612
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:22 schreef Nia het volgende:

[..]
Ik zou eerst nagaan wat er precies gaande is voordat ik met :r hierop reageer.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 6 april 2022 @ 17:40:13 #158
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204350622
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij had in eerste instantie dit geplaatst:
[..]
Waar je dus het beeld creëert alsof dit allemaal al volledig bewezen de schuld is van Rusland. Maar dat laat je er nu even tussenuit om heel selectief met wat quotes een vertekend beeld te creëren. Daarnaast stel ik ook niet dat bepaalde media objectief en onafhankelijk zijn, iets dat jij wel deed.
Nee, dat zijn projecties van jouw kant. Over bewezen heb ik het nergens gehad, ik stel slechts het observeerbare vast. Dat is dat er veel lijken zijn gevonden waaruit blijkt dat talloze mannen hun huis uit getrokken zijn en met de handen op de rug vastgebonden zijn geëxecuteerd. Waar vervolgens hier de indruk wordt gewekt dat dat door Oekraïne zou komen. Een schofterige suggestie.

En dan aan het einde van de rit blijkt dan toch wel dat je inderdaad hetzelfde vermoedt. Man man man. :D

Verder lijken de westerse media me inderdaad wel aanzienlijk betrouwbaarder dan de Russische kanalen. Zul je het ongetwijfeld uiteindelijk ook wel weer mee eens zijn, maar niet voordat eerst de grijsgedraaide platen weer uit de kast moeten worden getrokken. Fantastische act, nogmaals.

quote:
Een Dejannnn?
Ja, jouw vorige account.

quote:
Nee hoor, maar ik begrijp dat het makkelijker is om dissidente meningen maar als dusdanig af te schilderen. Daar ben je immers heel goed in. Dat hebben we met de terugkerende discussie omtrent het zogenaamde 'gender' ook gezien. Alles wat afwijkt van jouw mening is vermeende 'transhaat'.
Mooie verzinsels weer. Zelfs in dit topic kun je het toch niet laten om daar nog iets over te zeggen. Het zit je echt heel diep kennelijk. Sterkte, knul.
pi_204350630
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zou eerst nagaan wat er precies gaande is voordat ik met :r hierop reageer.
Ik gebruik :r omdat ik het respectloos vind.
pi_204350636
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Verschil is dat de soldaten die verantwoordelijk waren voor dit bloedbad dat gedaan hebben met de beste bedoelingen, en dat deze soldaten, die overigens in de voice over 'helden' genoemd worden de eigenlijke beesten zijn omdat ze ervoor gekozen hebben om de lichamen op deze manier te verplaatsen.
Dat is namelijk veel erger dan een burger vermoorden.
pi_204350665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:40 schreef Nia het volgende:

[..]
Ik gebruik :r omdat ik het respectloos vind.
Ik weet dat het van Poetin niet zo genoemd mag worden, maar daar is een oorlog gaande.
En dan tg groepjes beginnen om de Oekraïense soldaten die hun land verdedigen te ontmaskeren.....

Ben benieuwd hoe de Duitse inval er uit had gezien als er toen Social Media was geweest, tg groepjes waarin alle laffe daden van het verzet worden ontmaskerd.
  woensdag 6 april 2022 @ 17:46:01 #162
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204350677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:36 schreef Nia het volgende:

[..]
Laten we het er maar op houden dat een oorlog het beest in de mens losmaakt.
Bij sommigen, ja. Niet bij allemaal, integendeel. Dat geldt ook voor Rusland, alhoewel die wel een aardige staat van dienst hebben op dat gebied.
pi_204350680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:27 schreef Nia het volgende:

[..]
Het zal je vader maar zijn die door de bezetter is vermoord.
Begin daar eerst eens mee.
pi_204351114
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zal je vader maar zijn die door de bezetter is vermoord.
Begin daar eerst eens mee.
Ik ben een kind van een vader die tiener was in de Tweede Wereldoorlog. Mijn oom zat in een werkkamp in Duitsland. Ik weet van mijn vaders verhalen hoe het leven onder de Duitse bezetting was.
pi_204351161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 18:22 schreef Nia het volgende:

[..]
Ik ben een kind van een vader die tiener was in de Tweede Wereldoorlog. Mijn oom zat in een werkkamp in Duitsland. Ik weet van mijn vaders verhalen hoe het leven onder de Duitse bezetting was.
Reageer je dan ook met :r op de handelswijze van het Nederlandse verzet?
Dat ging ook niet altijd even netjes.
pi_204352742
Goed, vandaag heeft de Tweede Kamer met grote meerderheid gestemd voor het leveren van zwaardere wapens, en tevens aanvalswapens, aan onze Oekraïense broeders.

Wat D66 betreft gaan we zelfs onze zwaarste wapens naar Oekraïne toesturen:
quote:
Wat D66'er Sjoerd Sjoerdsma betreft moet Nederland ‘alles leveren wat we kunnen leveren’ om de Oekraïense krijgsmacht in staat te stellen de Russen het land uit te drijven.
Maar ook de Russen zijn in rap tempo hun wapenarsenaal aan het vergroten.
De NAVO verwacht dat deze oorlog, met alle gevolgen van dien, nog heel erg lang zal duren.
quote:
De oorlog kan nog "vele maanden of zelfs jaren" voortduren, waarschuwde Stoltenberg aan het begin van een tweedaags overleg van de ministers van Buitenlandse Zaken in Brussel.

Uit het noorden van Oekraïne zijn veel Russische troepen inmiddels vertrokken, maar de NAVO houdt rekening met een grootschalig offensief in het oosten van het land. Het Russische leger is volgens Stoltenberg van plan te gaan strijden om de hele oostelijke Donbas-regio.

"We moeten Oekraïne steunen, onze sancties handhaven en onze verdediging versterken", zei Stoltenberg.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204353183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed, vandaag heeft de Tweede Kamer met grote meerderheid gestemd voor het leveren van zwaardere wapens, en tevens aanvalswapens, aan onze Oekraïense broeders.
Dat is iets nieuws zeker? Voor maart 2022 nog nooit zoiets gehoord in Nederland. Gevalletje van "I support the current thing" waarschijnlijk.
  woensdag 6 april 2022 @ 21:10:06 #168
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_204353301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 18:22 schreef Nia het volgende:

[..]
laat je niet opjutten hoor
jij mag jouw mening hierover hebben
die is niks minder of meer dan de mening van een ander

ik vind het juist erg goed om meerdere kanten te zien
(en daarmee bedoel ik natuurlijk niet die walgelijke beelden, maar wel het feit dat deze er zijn.. van beide zijden)
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_204353415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat is iets nieuws zeker? Voor maart 2022 nog nooit zoiets gehoord in Nederland. Gevalletje van "I support the current thing" waarschijnlijk.
Zelensky kon ook op een staande ovatie rekenen toen hij de Tweede Kamer toe mocht spreken. Ook dat was uniek.
De band tussen Oekraïne en Nederland is uitermate vriendschappelijk op dit moment.

Dat Oekraïne afgelopen zondag een journalist van het Nederlands Dagblad op liet sporen en vervolgens het land uitgooide omdat hij een 'affectieve relatie' met Baudet had in het verleden, is bijvoorbeeld ook nauwelijks in het nieuws geweest. Als de media daar veel aandacht aan besteed had dan was dat slecht geweest voor de relatie tussen beide landen.

quote:
De Nederlandse oorlogsverslaggever Robert Dulmers is door Oekraïne het land uit gezet mede vanwege zijn vriendschap met FvD-leider Thierry Baudet. Dat zei hoofdredacteur Sjirk Kuijper van het Nederlands Dagblad in het programma Spraakmakers op NPO Radio 1.

Het Nederlands Dagblad is de opdrachtgever van Dulmers die voor de krant verslag deed over de oorlog in Oekraïne. De krant maakte zondag melding van de aanhouding van Dulmers vanwege het maken en op sociale media plaatsen van beelden van een raketaanval op de havenstad Odessa.

In de uitzending van Spraakmakers vertelde Kuijper dat er bij de uitzetting van Dulmers waarschijnlijk meer heeft meegespeeld bij de Oekraïense autoriteiten.

"Inmiddels krijg ik informatie dat iemand op Facebook in Oekraïne op zondagochtend berichten verspreidde met 'Zoek deze man'", vertelt Kuijper. "Op de een of andere manier is tot Oekraïense activisten doorgedrongen dat onze verslaggever tot 2016 een relatie had met Thierry Baudet. Dat wisten wij overigens toen wij in februari contact met Dulmers hadden."

Kuijper zegt dat Dulmers in het gesprek met de krant heeft gezegd dat het "niet een politieke relatie maar een affectieve relatie" was. Die relatie is allang verbroken en Dulmers wijst Baudet er tegenwoordig op helemaal op het verkeerde spoor te zitten, zei hij verder.

Dulmers wordt er op sociale media van beschuldigd dat hij in Oekraïne jongens met illegale wodka probeerde te verleiden om met hem uit eten te gaan. Kuijper spreekt van een verdachtmakingscampagne vanuit Nederland richting Oekraïne.
https://nos.nl/artikel/24(...)iendschap-met-baudet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204353433
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
laat je niet opjutten hoor
jij mag jouw mening hierover hebben
die is niks minder of meer dan de mening van een ander

ik vind het juist erg goed om meerdere kanten te zien
(en daarmee bedoel ik natuurlijk niet die walgelijke beelden, maar wel het feit dat deze er zijn.. van beide zijden)
Wat niet waar is, maar dat terzijde.
pi_204354261
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Een boze geest uit het verleden die FOK! toch niet helemaal achter zich heeft kunnen laten en hier nog geregeld rondspookt. Jij kent hem goed.
Klinkt eng hoor, zou een exorcist kunnen helpen denk je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204355147
quote:
Alweer een nieuwe wereldorde?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2022 23:48:55 ]
  woensdag 6 april 2022 @ 23:52:31 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204355170
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alweer een nieuwe wereldorde?
Poetin en zijn dictatoriale maatjes willen dat maar al te graag. Denk dat die V in de titel daar per ongeluk beland is.
Huilen dan.
pi_204355265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:22 schreef Nia het volgende:

[..]
Misschien omdat er een boobytrap geplaatst kan zijn?

twitter

twitter

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 07-04-2022 00:35:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')