Die zag ik inderdaad ook al. Het benadrukt de daadwerkelijke aard van deze mensen. Zo autoritair als de pest. 'Democratie' betekent voor hen 'dat de maatschappij zo wordt reguleert dat het exact aansluit op mijn gewenste wereldbeeld'. En daar is enorm veel censuur voor nodig. En als anderen afwijkende (politieke) visies hebben, die open geuit kunnen worden, is dat een bedreiging voor de 'democratie'.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet alleen is censuur wenselijk, het is essentieel onderdeel van onze democratie
[ afbeelding ]
Mensen aanvallen? Waar doel je hier precies op?quote:Op vrijdag 15 april 2022 04:59 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Ik begrijp het al te goed, maar je krijg het antwoord wat je wilt horen niet. Hoef niemand te quoten, heb al duidelijk voorbeelden gegeven van soorten mensen die overal maar een free pass van krijgen op hun gedrag. Lekker vanuit hun groepje mensen aanvallen zonder kans op straf...
Als je echt zo graag voorbeelden wilt, duik je het riool in en zoek je op #musk. Veel plezier.
Het is niet moeilijk om "www.twitter.nl" in je browser te tikken en #musk. Om dan een waslijst van voorbeelden te krijgen. Het is kleine moeite.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:31 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je hebt het over 'al die mensen'. Ik vraag of je me kunt wijzen op iemand, want ik zie ze niet. Je doet het niet, je draait eromheen, je begint over andere dingen.
Waarom is het zo moeilijk voor je om iemand te quoten die, in jouw woorden, overal te zien is?
Nogmaals: Ik zou niet weten waarom iemand twitter momenteel ziet als safe space. Jij beweert dat ze er heel veel zijn. Kun je me laten zien wie dat nu zo ervaart dan?
Mensen met een andere mening, fanclub of gewoon jaloezie met allerlei middelen kapot maken door te doxxen of gewoon door hun geschiedenis gaan om 1 quote te vissen (deja vu) om te canccelen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen aanvallen? Waar doel je hier precies op?
Ik ben niet verontwaardigd, hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 05:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijft gewoon grappig hoe iedereen opeens verontwaardigd over dat mensen met veel geld veel dingen kunnen kopen. Dit is niets nieuws. Sterker nog de Amerikanen houden van hetzelfde kapitalisme wat dit mogelijk maakt.
So what als het een duidelijke pump en dump is? Niemand wordt geforceerd aandelen te kopen of verkopen. Men doet opeens alsof aandeelhouders zielige lui zijn.
Hij loopt nogal vaak tegen problemen met de SEC en andere waakhonden op voor iemand die juridische adviseurs heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik denk dat ook niet dat het een pump and dump is, en al helemaal niet niet in juridisch opzicht. Daar heeft Musk teveel juridische adviseurs voor
Tja, dat is met een partijdige censuur gewoon toegestaan. Volgens mij was er zelfs een Amerikaanse media outlet die allerlei privgegevens plaatste van mensen die vorig jaar geld hadden overgemaakt voor het juridische proces van Kyle Rittenhouse. Maar oh jee als er een kritisch artikel verschijnt over Hunter Biden of iemand tweet dat het menselijk geslacht binair is. Dan ben je je account kwijt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:15 schreef hunterrnl het volgende:
Mensen met een andere mening, fanclub of gewoon jaloezie met allerlei middelen kapot maken door te doxxen of gewoon door hun geschiedenis gaan om 1 quote te vissen (deja vu) om te canccelen.
Oh, nog steeds je Twitter account niet terug gehad?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat is met een partijdige censuur gewoon toegestaan. Volgens mij was er zelfs een Amerikaanse media outlet die allerlei privgegevens plaatste van mensen die vorig jaar geld hadden overgemaakt voor het juridische proces van Kyle Rittenhouse. Maar oh jee als er een kritisch artikel verschijnt over Hunter Biden of iemand tweet dat het menselijk geslacht binair is. Dan ben je je account kwijt.
Zo dicht mogelijk langs, en soms een beetje over, de randjes gaan kan een prima strategie zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij loopt nogal vaak tegen problemen met de SEC en andere waakhonden op voor iemand die juridische adviseurs heeft.
Nee hoor, ik ben zelf geen actieve gebruiker op Twitter.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, nog steeds je Twitter account niet terug gehad?
'tuurlijk, roepen dat SEC boetes zijn alsof je een pistool op het hoofd van een kind zet is een uitgekiende strategie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk langs, en soms een beetje over, de randjes gaan kan een prima strategie zijn
Oh, hij houdt wel van in de aandacht staan, dat ontken ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
'tuurlijk, roepen dat SEC boetes zijn alsof je een pistool op het hoofd van een kind zet is een uitgekiende strategie.
Het is me wel duidelijk dat je het niet kan. Je hebt mooi een stroman geplaatst en daarom ben je niet in staat om die mensen van de safespace te quoten. Treurig. Typisch ook wel voor de altrechtse argumentatiemethode, waarin stromannen, projectie en slachtoffergedrag eigenlijk de enige stukken gereedschap in hun beperkte gereedschapskist zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:15 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om "www.twitter.nl" in je browser te tikken en #musk. Om dan een waslijst van voorbeelden te krijgen. Het is kleine moeite.
Ik zie geen reden om 1 zielige reactie te quoten.
Extreem links maar liefstquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Komt extreem-linkse washingtonpost weer hoor, die.. tadaa door een miljardair word beheerd (Jeff Bezos)
Zo mooi om deze kronkels te zien
[..]
whahah
Lenen. Als je 270 miljard waard bent is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe had hij eigenlijk het geld willen verzamelen om de rest van de aandelen te kopen? Zou hij dan niet een substantieel deel van Tesla moeten verkopen?
Moet je op Twitter zetten, he? Hij leest geen FOK!.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
Tesla is kut, snel roestende schijtauto's voor ordinaire patsers! Musk is een vuige hypocriet!
*wacht op persoonlijk telefoontje van Elon Musk*
Rtquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
Tesla is kut, snel roestende schijtauto's voor ordinaire patsers! Musk is een vuige hypocriet!
Behalve als je echt een pedofiel bent natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je op Twitter zetten, he? Hij leest geen FOK!.
Met een beetje geluk noemt hij je een pedofiel en kan je naar de rechter voor een schadevergoeding stappen.
Hoezo Elon Musk niet op Fok?quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je op Twitter zetten, he? Hij leest geen FOK!.
Met een beetje geluk noemt hij je een pedofiel en kan je naar de rechter voor een schadevergoeding stappen.
ik denk dat ie je gewoon blocked, hij zal best al flink wat idioten geblocked hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
Ja, satire is altijd toepasselijk.quote:
Elon zal er absoluut een global crypto handelsplatform aan vastknopenquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:49 schreef Chivaz het volgende:
Elon Musk is een held en durft zijn geld in te zetten voor het verbeteren van het maatschappelijk debat. Een vrij openbaar platform waar er niet gemodereerd word op politieke overtuiging is iets wat we hard nodig hebben in een wereld waar de media en de overheid hand in hand optrekken tegen de burger.
Dat zou een zeer goede zet zijn, het vrije woord en financile onafhankelijkheid is essentieel als je wilt leven in vrijheid.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Elon zal er absoluut een global crypto handelsplatform aan vastknopen
Ja, want met 270 miljard heb je toch geen financieele onafhankelijkheid. Oh, wacht, jij denkt dat JIJ dat dan ook krijgt? Hi hi!quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou een zeer goede zet zijn, het vrije woord en financile onafhankelijkheid is essentieel als je wilt leven in vrijheid.
Ja, want gebruikers worden financieel onafhankelijk zodra er een handelsplatform isquote:Op zaterdag 16 april 2022 18:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou een zeer goede zet zijn, het vrije woord en financile onafhankelijkheid is essentieel als je wilt leven in vrijheid.
Musk gaat alle "conservatieven" gratis geld geven. Net als ze "free speech"TM van hem krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, want gebruikers worden financieel onafhankelijk zodra er een handelsplatform is
quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, want met 270 miljard heb je toch geen financieele onafhankelijkheid. Oh, wacht, jij denkt dat JIJ dat dan ook krijgt? Hi hi!
Jammer dat het denkvermogen bij sommigen behoorlijk beperkt is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, want gebruikers worden financieel onafhankelijk zodra er een handelsplatform is
Ah nee dit verklaart een hoop!quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat het denkvermogen bij sommigen behoorlijk beperkt is.
mooi een strijd om het bezit van Twitterquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
Heb werkelijk geen idee wat die van plan is , but I like it![]()
[ twitter ]
Hoe kun je iets goed of leuk vinden als je niet weet wat het is?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
Heb werkelijk geen idee wat die van plan is , but I like it![]()
[ twitter ]
De strijd is allang voorbij, de grootste aandeelhouder weigert aan Musk te verkopen, end of.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mooi een strijd om het bezit van Twitter
Ik zag toevallig een Model 3 staan vandaag met een hoop condens in het achterlicht. Stukje Amerikaanse degelijkheid.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
De Amerikaans gebouwde zijn best matig iddquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zag toevallig een Model 3 staan vandaag met een hoop condens in het achterlicht. Stukje Amerikaanse degelijkheid.
Ja, zo werkt dat niet.quote:Op zondag 17 april 2022 00:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De strijd is allang voorbij, de grootste aandeelhouder weigert aan Musk te verkopen, end of.
Had de 3 van een vriend ook. Was nog geen maand oud. Schijnt veel voor te komen. Maar verder hoor ik hem nooit klagen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zag toevallig een Model 3 staan vandaag met een hoop condens in het achterlicht. Stukje Amerikaanse degelijkheid.
Mijn collega’s hoor ik er best vaak negatief over, maar dan vooral de software. Best kut als je auto plotseling op de rem gaat staan of je een andere laan in besluit te rijdenquote:Op woensdag 20 april 2022 06:04 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Had de 3 van een vriend ook. Was nog geen maand oud. Schijnt veel voor te komen. Maar verder hoor ik hem nooit klagen.
Maar doet die auto dat dan echt door de software, of verzin je gewoon wat extreme voorbeelden?quote:Op woensdag 20 april 2022 06:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mijn collega’s hoor ik er best vaak negatief over, maar dan vooral de software. Best kut als je auto plotseling op de rem gaat staan of je een andere laan in besluit te rijden
quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Musk gaat alle "conservatieven" gratis geld geven. Net als ze "free speech"TM van hem krijgen.
Als je niet begrijpt dat waar Chivaz zegt "financile onafhankelijkheid" hij "financile vrijheid" bedoelt kun je wat mij betreft inderdaad spreken van een beperkt denkvermogen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat het denkvermogen bij sommigen behoorlijk beperkt is.
Hij zou natuurlijk ook gratis seks met 10 maagden bedoeld kunnen hebben. Over ruim fantasie vermogen om teksten om te buigen gesproken.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je niet begrijpt dat waar Chivaz zegt "financile onafhankelijkheid" hij "financile vrijheid" bedoelt kun je wat mij betreft inderdaad spreken van een beperkt denkvermogen.
Zo werkt dat wel als je een bedrijf van de beurs wil halen wat Musk stelde dat zijn doel was. Als een grote aandeelhouder niet wil meewerken en verkopen dan kan dat niet.quote:
Nee, zo werkt dat niet. Je hebt drag-along, tag-along, je hebt allerlei inspraken en eisen aan listed companies die daar invloed op hebben. Het idee dat iemand met 20% van de aandelen kan zeggen "doe ik niet" en dat het dan daarom niet gebeurt is echt kul.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo werkt dat wel als je een bedrijf van de beurs wil halen wat Musk stelde dat zijn doel was. Als een grote aandeelhouder niet wil meewerken en verkopen dan kan dat niet.
Nee, Vanguard is nu de grootste aandeelhouder, niet Musk. Zie de berichten hierover.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Je hebt drag-along, tag-along, je hebt allerlei inspraken en eisen aan listed companies die daar invloed op hebben. Het idee dat iemand met 20% van de aandelen kan zeggen "doe ik niet" en dat het dan daarom niet gebeurt is echt kul.
Dat nog los van het feit dat er niemand grotere aandeelhouder is dan Musk, maar dat het board (let wel: dat zijn dus niet de aandeelhouders) een poison pill heeft uitgegooid. Dat stelt uit, maar voorkomt niks als de intenties concreet genoeg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |